pátek 29. prosince 2023

Z kosmetické poličky 53

 Pravidelný článek Z kosmetické poličky tento měsíc stíhám jen tak tak. zítra ještě možná zvládnu čajové okénko, což by znamenalo, že do r. 2024 vstoupím s blogovými resty jen na poli knižních recenzí. 
Ale pojďme od plánů ke kosmetice spotřebované v listopadu -  co to počtu kousků to byl takový můj průměr. Trochu kuriozitou je tu opalovací krém (resp. jeho vzorek) - sáček mi zůstal na chalupě někdy z konce léta a přivezla jsem ho až ze zazimování chalupy.



Jemné mýdlo Breezy ocean (Isana)
Koupeno - Rossmann. Balení - 500 ml. Cena - 19,90 (sleva)
Většinou kupuji náhradní náplně tekutého mýdla v DMku, po této náplni jsem sáhla v Rossmannovi proto, že mne zaujala parfemace "mořská vůně", kterou pod značkou Baela přestali dělat. Mýdlo má opravdu příjemnou svěží vůni, která je ale hodně jemná. Jinak nijak nezaostává za mýdlem Balea - myje, nijak nevysušuje a cena je velmi příjemná (byť běžně bude o malinko vyšší než u mýdla z DMka, protože já ho kupovala v rámci nějaké akce).

Cremeseife Sensitive (Balea)
Koupeno - DM drogerie. Balení - 500 ml. Cena - 19,90
Na mýdla Balea jsem ale nezanevřela - myslím, že jsou to na trhu tekutá mýdla s nejlepším poměrem cena - výkon. Tahle varianta Sensitive je u nás nejčastěji používaná. Obsahuje aloe vera, má velmi jemnou, skoro neznatelnou vůni. Myje, nevysušuje.

Soft heel balm (Dermacol)
Koupeno - Glanc box. Balení - 100 ml. Cena - 79 Kč (doporučená)
Změkčující balzám na paty obsahuje olivový olej a panthenol. Používala jsem ho na celá chodidla, nejen na paty. Měl nepříliš výraznou vůni, která mi nepřišla nic moc. Při pravidelném používání nohy ošetřil, ale zázraky od něj asi čekat nejdou - hodnotila bych ho jako průměrný. Balení v tubě s odklápěcím plochým víčkem by bylo praktické, kdyby tuba po nějaké době používání nepraskla z obou stran po celé délce (chvíli jsem ještě krém dolovala prasklinami, ale pak putovat do koše, protože to bylo nepohodlné). Znovu ho za tu cenu nepotřebuju.

Care Výživný krém (Nivea)
Koupeno - Billa. Balení - 200 ml. Cena - asi 170 Kč
Tenhle krém mi na chalupu omylem koupil  manžel místo krému na ruce.  Nakonec jsme ho používaly s mámou obě místo nočního krému, který si na chalupu ani jedna nevozíme. Krém obsahuje  bambucké máslo, má příjemnou, takovou typicky "niveáckou" vůni, jeho konzistence byla překvapivě lehčí než u klasického modrého krému Nivea a velmi dobře se roztíral i vstřebával. Nebylo ho třeba nijak moc, takže i přesto, že jsme ho používaly dvě, tak docela vydržel. Balení v dóze se šroubovacím víčkem je jednoduché a uživatelsky praktické, i když musím říci, že u krémů výrazně preferuji menší balení.

Trocken Shampoo (Balea)
Koupeno - DM drogerie. Balení - 500 ml. Cena - 49,90   
Suchý šampon je brandem DM drogerie a je určený pro tmavé vlasy. Měl docela příjemnou vůni, vlasy po použití lehce oživil, nezanechával na nich bílý film, jen někdy (pokud jsem stříkla víc z blízka, tak nechal vlasy malinko navlhlé, ale ztratilo se to za minutku).  Na mé občasné použití byl  dostačující.

Sexy Pulp Noir(Yves Rocher)
Koupeno - dárek. Balení - 10 ml. Cena - ? (myslím, že kolem 300 Kč)
Tuto řasenku mi dala máma, která ji dostala jako dárek k nákupu  a nechtěla ji. Už jsem tuhle řasenku jednou měla a byla jsem celkem spokojená. Tentokrát to bylo slabší, protože řasenka už byla asi starší, protože hrozně málo vydržela - po chvíli používání už se s ní nalíčit nedalo. Jinak má kartáček ve tvaru přesýpacích hodin, se který já nemám zrovna v oblibě (hůř se mi s ním pracuje). Řasy nijak neslepovala, prodlužovací efekt byl průměrný. Nebyla špatná, ale sama bych po ní znovu nesáhla (ale ona už stejně není v nabídce)

Mangue Coriandre Creme Mains (Yves Rocher)
Koupeno - Yves Rocher. Balení - 30 ml. Cena - 59 Kč (v rámci většího balení)
Krém na ruce s vůní manga a koriandru hezky voní, hezky se vstřebává, ale hydratace je taková hodně průměrná (v tomto směru cena úplně neodpovídá výkonu).  Tuba má šroubovací víčko a šly z ní docela dobře vymačkat i poslední zbytky, protože je z měkkého plastu. Já  sice mám krém už po několikáté, většinou jej ale získám jako dárek k nákupu, protože za plnou cenu mi přijde trochu předražený. Tento mi ale zbyl z loňských Vánoc z dárků pro kolegyně,  kdy jsem krémy kupovala v nějakém větším vhodnějším balení. 

Extrasoft Pads
Koupeno - Rossmann. Balení - 84 ks. Cena - asi 27 Kč.
Moje nejoblíbenější odličovací tamponky.  Jsou měkké, jemné a  dobře sají tekutinu a při vytahování z balení se nerozdělují. A pokud  si vychytám výhodné balení v Rossmannovi (mívají je po 3 ks, kdy je buď víc kusů v jednotlivém balení nebo je připojen dárek), tak nevychází zas o tolik dráž, než některé řetězcové.

Hydra Bomb Night (Garnier)
Koupeno - Rossmann. Balení -1 ks. Cena - 54,90
Maska obsahuje kyselinu hylauronovou, mořskou vodu a výtažek z chrpy. Na obličeji se nechává působit 15 minut, nejlépe před spaním. Maska měla pevné, ale přitom jemné plátýnko, které bylo hodně napuštěné (a ještě zbylo sérum v sáčku). Po sundání masky nebylo sérum vstřebané všechno, část jsem vmasírovala a část setřela.  Pokožka byla po sundání hezky vypnutá a vyživená, ale lehce začervenalá (do rána to v pohodě odeznělo)

Rose Premium - zpevňující a vyplňující sérum (Astrid)
Koupeno - all2test. Balení - 30 ml. Cena - zdarma (běžně asi 250 Kč)
Sérum s obsahem výtažku z růží, kolegenu a biotinu  určené pro zralou pokožku jsem získala v rámci projektu all2tes. Recenzi najdete tady

Ceramide Touchmaske (Isana)
Koupeno - Rossmann. Balení -1 ks. Cena - 19,90 (sleva)
Maska kromě ceramidů obsahuje ještě hylauron a bambucké máslo. Plátýnko bylo trochu širší a z takové trochu tužší, ale bylo dobře napuštěné a bez problémů drželo na obličeji. V sáčku mi zbylo ještě sérum na krk a dekolt.  Při aplikaci maska trochu chladila a trochu štípala. Po doporučené době působení (10 minut) se nevstřebalo se všechno - část jsem vmasírovala do pokožky a zbytek setřela ubrouskem. Pleť po sundání nelepila a byla hezky vyživená a oživená. 


Vzorek
Water Resistant Sun Milk  (10 ml)
Voděodolné mléko na opalování má ochranný faktor 20. Já se cíleně neopaluju, takže tento vzorek jsem nakonec vypoužívala v létě na chalupě na obličej, když opravdu hodně svítilo sluníčko (díky tomu moc neposoudím voděodolnost). Mléko mělo bílou barvu, dobře se roztíralo i vstřebávalo a pleť myslím i ochránilo, protože jsem se při pohybu na slunci v obličeji při jeho použití nespálila. 


Jako nejlepší vypotřebovaný kousek hodnotím tentokrát sérum Astrid, s tím jsem byla hodně spokojená a určitě si ho pořídím znovu (až spotřebuji tak, co tu mám). Nejméně mne nadchnul balzám na paty - funkčně  byl hodně průměrný a prasklá tuba mé dojmy z něj nevylepšila.




25 komentářů:

  1. Ahojky,
    Astrid mám moc ráda jako značku péče o pleť. Ten krém Nivea jsem taky měla, ale podle mě je určen na celé tělo. Dermacol krém na paty byl fakt tragický.
    Měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ta Nivea Care určitě není speciál na obličej, ale spíš takový universální krém jako modrá Nivea. Ale musím říci, že nám s mámou žádnou paseku na obličeji nedělal a vyživoval docela slušně.

      Vymazat
  2. Stáni, zaujalo mě to sérum Astrid. Asi vyzkouším. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já s ním byla spokojená. Mám ze stejné řady ještě denní krém a ten mi taky vyhovuje. Ještě se chystám vyzkoušet noční.
      Měj se pěkně

      Vymazat
  3. Stáňo, nějaké sérum mám vždycky, značky moc neměním, ten Astrid mě docela zaujal...
    Dermacol tělové produkty tedy alespoň ty, co jsem zkoušela, nejsou nic moc...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, mně to sérum vyhovovalo, mám od nich ještě denní krém (ten mi ještě nedošel) a jsem s ním taky spokojená. Ale já mám do značné míry hodně odolnou pokožku, málokterý kosmetické přípraven mi na ní dělá problémy (ze poslední dobu jsem měla problém jen s nočním krémem od Garnieru)
      Měj se fajn

      Vymazat
  4. Díky za tip se suchým šamponem, já na něj zanevřela před lety, když zanechával bílé stopy. Technologie asi pokročila, tak tomu dám ještě šanci :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na suchý šampon od Balea nemůžu stěžovat, už jsem koupila další balení.

      Vymazat
  5. Stáňo, také občas používám stejný suchý šampon, ale na světlé vlasy, protože na šediny neexistuje 😄Poradila mně ho sestřenice, já ještě pamatuji ten, co dělal šediny všem bez rozdílu. byl to vlastně takový pudr v plastové krabičce. Také mě zaujalo sérum od Astridu, myslím, že jejich pleťová kosmetika vůbec není špatná. Měj se hezky, zdravím 🙋‍♀️😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ten suchý šampon pamatuju taky :D , ten byl děsný. Se sérem i denním krémem od Astridu jsem fakt spokojená (krém ještě používám, ten se tu objeví až časem).
      Hezký den

      Vymazat
  6. Ahoj Stáni, Dermacol krém na nohy jsem měla kdysi ráda, než jsem objevila podstatně lepší. 200 ml u krému mi přijde jako malé balení, ale chápu že to je věc pohledu. Balea suchý šampon mi moc neseděl, preferuju Batiste. Přesně tuhle noční masku Garnier mám od nich asi vůbec nejradši, to mě mrzí, že ti podráždila pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já si speciální krém na nohy kupuju málokdy - buď použiju i na nohy tělové mléko a nebo krém na ruce :). Na Balea suchý šampon si nemůžu nijak stěžovat. Pokud jde o Garnier, tak to podráždění nebylo nějak velké - jen lehké zčervenání, které přes noc zmizelo. Ale asi bud sahat po jiných maskách - teď je velký výběr.

      Vymazat
  7. Pěkná spotřeba! To já jdu do roku 2024 s několika desítkami článkových restů, tak se podaří je dohnat co nejdříve :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, tak ať se ti vede resty dohánět. Co Vánoce - tuším jste poprvé byli v novém domečku... ?

      Vymazat
  8. Stáňo, kupuji náhradní náplně z DM, spokojenost. A myslím, že jsem v létě měla i tu masku Hydra Bomb, ta se vždy hodí. Jinak neznám a děkuji za postřehy.
    Měj pěkný konec roku. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, náhradní náplně mýdel Balea jsou opravdu fajn. Teď se chystám si pořídit si domů nějaký hezký dávkovač (zatím plním doma i v práci plastové klasiky od původních mýdel). Ale chci nějaký nerez, bojím se, že sklo nebo keramika by u nás neměly dlouhého tvrvání ;-)
      Přeju hezký vstup do nového roku

      Vymazat
  9. Yves Rocher má dobrý krémy na ruce. Já byla tedy vždy spokojená a krásně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní krásně, ale hydratace je tady u těch malých, kabelkových podle mne takový průměr, zato cena hodně vysoko.

      Vymazat
  10. Marcela Nordic Passion30. prosince 2023 v 22:25

    Pestra paleta produktu i znacek, znam asi jen krem na ruce od YR. Zdravim, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, já mám ty YR krémy ráda, zejména právě ten s mangem, ale cena mi přijde docela přestřelená. Ale pokaždé, když jsou jako dárek k nákupu, tak je beru :)
      Hezký vstup do nového roku

      Vymazat
  11. Nivea soft rada používam už niekoľko rokov na môj tip pleti skvelý produkt

    OdpovědětVymazat
  12. Štastný nový rok 2024

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Stáňo, řasenky uchovávám v lednici, než je začnu používat a musím životnost pochválit. YR umí vůně, ale míra hydratace mi nestačí a cenově mi stále přijde kosmetiky "přemrštěná" s přihlédnutím k poměru - cena - výkon. Super článek. Vše nejlepší do Nového roku, ať nám to blogování jde. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, to s tou ledničkou a řasenkami je dobrý tip. YR má i podle mne vyšší ceny, kupuju tam hlavně v rámci narozeninové nebo jiné slevy. Teď jsem tam před Vánoci vychytala dobrou akci - dárky byly ve větší hodnotě než nákup :) (bude v prosincových nákupech, až je dám dohromady).

      Hezký den

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)