úterý 26. prosince 2023

Listopadové nákupy I

 Než se vám pochlubím vánočními dárky (byla jsem letos asi hodně hodná, takže jich byla spousta), tak ještě zlikviduju nějaké resty. Už je pomalu konec prosince a ještě tu nebyl článek s listopadovými nákupy, takže ty jsou na řadě první. Dlouho jsem váhala, jestli je pojmout do jednoho článku, ale nakonec jsem se rozhodla to rozdělit do dvou, ať to není moc dlouhé (protože dlouhému článku se asi nevyhnu v případě vánočních dárků).



Kosmetika

Nejprve tu máme  nákupy z DM drogerie. Když jsem si tam byla kupovat adventní kalendář, tak jsem si tam koupila ještě  krémy  Astrid. Ten denní už jsem měla možnost vyzkoušet v rámci testování all2test a byla jsem s ním spokojená, takže jsem si pořídila jak ten, tak i jeho noční variantu - každý krém vyšel na 249 Kč (a navíc za ně bylo 30 více bodů). A přidala jsem ještě sprej na nohy s teatree olejem od DMkové značky Balea (stál nějak kolem 80 Kč). Za celý nákup (kupovala jsem ještě nějaké úklidové věci) jsem získala přes 900 bodů, což znamená do budoucna slevu  přes 200 Kč, což je docela příjemné.

Do Rossmanna jsem zavítala hlavně proto, že jsem potřebovala bělidlo na záclony, svíčky do adventního svícnu a čajový adventní kalendář. Ale jak už to bývá, došlo i na nějakou kosmetiku - konkrétně na plátýnkové pleťové masky. Vzala jsem si dvě korejské masky - Jigott s obsahem červeného ženešenu  a Queret s  výtažkem z  kaktus (každá za 39,90), masku Isana s hylauronem a výtažkem z řas (36,90) a masku Garnier taky s hylauronem, která byla zrovna ve slevě za 29,90.

Poslední kosmetickým kouskem je tělové mléko Nivea Rich nourishing s praktickou pumpičkou, které jsem dostala od své švagrové.

Domácnost 
V Pepcu, kde jsem byla kupovat svíčky do vánočních balíčků pro kolegyně, jsem neodolala  chňapce do kuchyně se zimním motivem. Stála pouhých  35 Kč a já mohla nahradit jednu už poněkud propálenou (podle jejího stavu by člověk tipoval, že se u nás vaří na otevřeném ohni a ne  že máme doma indukční desku a elektrickou troubu).


To je z oblasti kosmetiky a domácích doplňků vše. V příštím článku se ještě mrkneme na dekorace a knížky, které mi v listopadu přibyly.

24 komentářů:

  1. Stáni, pěkné nákupy. Jo a s chňapkami jsem na tom podobně a to je kupuju celkem často. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já už právě dlouho žádnou novou nekoupila. Ještě myslím budu dokupovat, ale nechtěla jsem samé se zimním motivem.
      Hezký den

      Vymazat
  2. Stáňo. musím říct, že to u nás taky odnesla jedna chňapka a tahle vánoční - zimní by se mi líbila.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já nevím, jak to s děláme, že jsou propálené... Fleky chápu, ale propálené díry, když máme indukci, moc ne...
      Hezký den

      Vymazat
  3. Super úlovky. Taky jsem si chtěla zapisovat, ale nakonec jsem na to vždycky nějak zapomněla a nemám zapsaného nic :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím nákupy hned fotit a odkládám si účtenky :).

      Vymazat
  4. Sťáňo, já to hodnotím jako super nákupy. A hlavně, chňapek není nikdy dost. Vždy se vybírám chňapky podle motivů a zda mají na vnitřní straně látku nehořlavou. A stejně vařím na indukci, takže nehoříme. Teď mi vylez palec ven, jak je chňapka stará. Ale už mám nové. Přeji bezva nákupy do budoucna. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, u mne u chňapek ještě hraje roli, jestli mají poutko.
      Hezký den

      Vymazat
  5. Perfektní nákupy ! Tělová mléka zn. Nivea mám ráda.
    Měj pohodový den !
    U nás je modrá obloha, svítí slunce a už se těším až se po obědě půjdu projít !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já už tělové mléko od Nivey neměla dlouho, ale myslím, že s tím posledním jsem byla hodně spokojená, protože se dobře vstřebávalo. Modrá obloha u nás byla taky, ale já byla v práci :(.
      Hezký den

      Vymazat
  6. Ahoj Stáni, pěkné nákupy. Jigott masky jsou super a to mléko od Nivey taktéž, to mám moc ráda. Chňapku bychom doma taky nějakou užili, vždycky se nám povede je propálit na vrchu, takže si pak musím dávat pozor jak to chytám, abych se nespálila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já mám Jigott masky zatím v zásobách, ale chystám se na ně :).

      Vymazat
  7. Ahoj Stáňo, chňapka je pěkná. ☺ Ostatní produkty taky super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, taky se mi líbí. Doufám, že do ní nevyrobím rychle díru ;-)
      Měj se fajn

      Vymazat
  8. Pepco má vždy krásné vánoční věci :) Já většinou odolám :D Snažím se kupovat jen to, co zrovna potřebuju.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak chňapka byla z kategorie "potřebuji", protože propálené chňapky jsou zlo. Takže mi padla do oka v pravý čas.

      Vymazat
  9. Chňapky jsou v domácnosti potřebné,bez nich bych se neobešla.Nedokážu vzít do ruky ani horkou
    pokličku.Mě zásobily vnučky na Vánoce kosmetikou,jsem hodně ráda za krémy na ruce.
    Měj hezké poslední dny starého roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, krémy na ruce se mi ve velkém urodily pod stromečkem loni. Letos byla kosmetika
      různorodější (sprcháč, krém na ruce, čistící gel...).
      Hezký den

      Vymazat
  10. Já bez chňapky ani ránu))))) Ostatní nákupy jsou taky potřeba.
    Hezký zbytek roku.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky chňapky používám hojně :).
      Hezké poslední letošní dny

      Vymazat
  11. Ahojky,
    Jsem zvědavá na ty masky, sama jsem dneska tři koupila v DM drogerii.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď maskami docela zásobená - aspoň tedy s ohledem na četnost, se kterou je používám (většinou jednou týdně)
      Hezký den

      Vymazat
  12. V případě nákupů by mi delší nákup nevadil. Koukám, že přibylo dost kosmetiky a moc se těším na článek s vánočními dárky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A další kosmetika přibyla v prosinci - vyhrála jsem u Hanky s blogu Čičulka a většina výhry měla kosmetický charakter...

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)