čtvrtek 28. prosince 2023

Vánoční dárky 2023


Fotek  z Vánoc mám stejně jako v přechozích letech pomálu, takže na samostatný článek nevydají. Těch pár použiju do pravidelného článku o uplynulém měsíci.  Vánoční dárky jsem ale nafotila dodatečně, takže vám teď nabídnu článek, který je věnovaný právě jim (je to už poslední článek s  tématem "co mám nového" a pak už se zas budu chvíli věnovat jiným tématům).



Letos nás bylo u stromečku pět, protože Štědrý den u nás trávila nejen moje máma, ale i syn se ženou, takže hromada dárků k rozdávání byla poměrně úctyhodná. A já jsem musela být loni  fakt hodná, protože v té hromadě jich na mne čekalo opravdu hodně. 

Samozřejmě mezi dárky nechyběla nějaká kosmetika -  sprcháč Rituals s vůní sakury, čisticí gel Hebe a pěnu na ruce od stejné značky (pro mne úplně neznámé) mi vybrala synova žena. Sprchový gel Yves Rocher  s vůní kokosu jsem dostala od mámy - ví, že mám tuhle parfemaci ráda.

Na Vánoce u nás mezi dárky nechybí nikdy knihy. Já jsem si rozbalila pod stromečkem dvě a v obou případech nesou označení thriller. Knihu Ostrov od Samuela Bjorka mi vybral manžel, Purpurovou síť od Carmen Mola jsem dostala od synovy ženy, která mi k ní přidala ještě záložku s jemný květinovým motivem.

Na další fotce jsou jedlé dárky. Manžel mi nadělil deset balíčků sýrového snacku Cri Cri, který mám hrozně ráda, ale v obchodech, kam chodím běžně nakupovat, ho v podstatě nevedou. Tak mám teď na chvíli zásobu slaného mlsání. Máma mi jako každý rok nadělila megabalení tuňákových konzerviček a synova žena mi  vybrala polské květinové čaje v podobě svazků  mrazem sušených kytiček. Balení je tak krásné, že mi asi bude líto ty svazečky strčit do hrnečku a zalít horkou vodou.

Můj oblíbený budík odešel někdy v půlce roku "do věčných lovišť" a teď k Vánocům jsem dostala od manžela  důstojnou náhradu - digitální budík s podsvíceným displejem.  Syn mi pořídil nové pouzdro na brýle (jsem jejich strašný ničitel - to, co jsem dostala loni, jsem během roku stihla zlikvidovat) a od mámy jsem dostala třířadý náhrdelník z drobných korálků v hezké růžovočerné barevné kombinaci.

Další dárky od syna byly  směřovány do kuchyně.  Vybral mi mixér na smoothies a koktejly s mixovací nádobou, kterou lze použít k jako lahev a plech na muffiny (prakticky ho doplnil rovnou i papírovými košíčky)

Kalendáře z vlastních fotek mi manžel naděluje už několik let po sobě, takže jsem doufala, že je dostanu i letos. Manžel nezklamal, takže mám jak nástěnný kalendář, tak stojací stolní kalendář s fotkami z našich výletů, na kterých manžel zvěčnil právě mne.


A nakonec jsem si nechala dárečky od kolegyň z práce. Kromě krabice čajů, která zůstala v práci, jsem dostala krém na ruce Sanct Bernard, svíčku s vůní vánočního stromečku Heart&Home, sprchový olej a tělovou mlhu Rituals a nějaké mlsání, zejména čokoládové bonbóny (na fotce nejsou všechny, nějaké už padly v práci).



34 komentářů:

  1. My jsme měli pod stromečkem podstatně méně dárků,protože jsme na štědrý den už sami dva.
    Ale já dostala další o tři dny později,protože mám narozeniny.Dostali jsi samé krásné dárky.
    Knížky jsou zajímavé,tentokrát mně Ježíšek žádnou nenadělil.Zaujal mě budík,po takovém se začnu shánět.Starý nám odešel.
    Stáňo,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, loni jsme jich měli na Štědrý den taky míň, protože jsme byli jen my dva a moje máma. Letos dorazili i mladí, tak se ta hromada pěkně rozrostla. Pokud jde o knížky, tak my držíme zvyk, že by každý měl dostat aspoň jednu. Ale třeba manžel dostal letos tři :)
      Hezký den

      Vymazat
  2. Moc hezké dárky, Stáňo! Byla si hodná, já taky :o) Líbí se mi ty čajové kytičky, něco podobného jsem viděla v Řecku a nevím proč jsem je nakonec nekoupila...
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, ty čajové kytičky jsou roztomilé. Zatím váhám, jestli si je nenechat jako dekoraci ;-).
      Měj se krásně

      Vymazat
  3. Je vidět,že Tě mají Tvoji blízcí rádi. Bezvadné dárky jsi dostala! No ani já si tedy stěžovat nemohu. Mimo jiné jsem dostala také knížky- ty by mi mi pod stromečkem chyběly. Starší syn nezapomene nikdy.
    Měj klidné poslední dny tohoto roku !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, u nás taky musí knihy na Vánoce být. Mám teď čtení velké zásoby - vánoční dárky, dostala jsem nějaké v rámci spolupráce s Gradou a dvě jsem swapla...
      Měj se krásně

      Vymazat
  4. Stáňo, musela jsi být fakt moc hodná, krásných dárků jsi dostala opravdu hodně 😉 Ale ani já jsem zřejmě moc nezlobil 😀😊

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárky jsi dostala, Stáni. Těším se na tvé dojmy z knih. 🙂 Ani u nás nikdy nechybí - ráda je naděluju a sama se vždy těším, jestli taky nějakou dostanu. Letos jsem našla šest krasavic - článek snad taky bude a moc se těším, až si nějakou přečtu. Zatím nebyl čas.
    Měj hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolo, článek napiš - ráda se mrknu, co si pod stromečkem našla.
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. Ahoj Stani,
    To jsou moc hezké dárky. U nás to bylo podobné. Na Štědrý den u mě byli naši. Dostala jsem knihy, kosmetiku dle vlastního výběru, kalendáře, čističku vzduchu, skvělou deskovku a dva ubrusy. Jsem moc zvědavá na tvé hodnocení knih.
    Měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už jsem na nějaké tvé dárečky koukala na blogu - svíčky a kosmetiku...
      Knih mám teď spoustu, pustila jsem se do té nejtlustší a nějak se nemůžu začíst...
      Hezký víkend

      Vymazat
  7. Moc hezké dárky, já letos dostala jen knihy, které dám do článku o pořízených knihách za prosinec.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dárečky, Stáňo 🙂 Já letos bez knih, ale cíleně, zásoby mám veliké. Zato ale nemohl chybět milovaný Rituals 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, já letos Rituals dostala taky ;-) - sprchovou pěnu. Pokud jde o knihy, tak držíme zásadu, že každý by měl aspoň jednu na Vánoce dostat. Jinak já mám teď zásoby taky slušné.
      Měj se fajn

      Vymazat
  9. Jéj krásne darčeky a mnoho praktických vecí, ja som tiež dostala toho veľa knihy, diáre, kozmetiku, oblečenie a podobne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oblečení moc nedostávám - manžel si troufne tak na trekové ponožky :D.

      Vymazat
  10. Stáni, moc pěkné dárky si dostala. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, dárky byly fakt pěkné, dárci mi udělali radost :).
      Měj se fajn

      Vymazat
  11. Ahoj Stáni, to jsou ale moc pěkné dárečky. Ta obálka knihy Purpurová síť se vážně povedla. Jsem zvědavá, co budeš říkat na produkty Hebe, taky je plánuju někdy vyzkoušet, ostatně to samé si říkám i o Jankovi a jejich čokoládě. Podobný smoothie mixér jsme měli a sloužil spolehlivě a dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já jsem od Hebe zvědavá hlavně na tu pěnu na ruce - takový typ produktu jsem ještě neměla. Pralinky od Janka byly dobré.

      Vymazat
  12. Moc krásné dárky jsi dostala! Taky se na článek chystám, ale nejprve vše musím nafotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to fotila myslím ještě na Štěpána - některé věci jsem potřebovala uklidit, tak abych na ně pak při focení nezapomněla.

      Vymazat
  13. Dostala jsi hezké dárky, od všeho něco :) Nejvíc mě zaujaly květinové čaje, ale podobně jako tobě, i mně by bylo svazečky zalít :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dominiko, pořád ještě váhám, jestli je nepoužiju jako dekoraci ;-)

      Vymazat
  14. Marcela Nordic Passion30. prosince 2023 v 22:27

    Teeda, to je more darku:-). I ja bych si urcite vybrala a darky by me potesily:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  15. Páni, to je pořádná kopa dárků. ;-) Určitě musely udělat ohromnou radost. :)A mnohé z nich mě také zaujaly.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné Vánoce jste měli)))) Přeji hezký nový rok....a hlavně to zdraví. Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Hezké, moc pěkné. Kosmetika Hebe mě zajímá. Vše nejlepší do Nového roku, ať nám to blogování jde. ☺♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)