neděle 3. prosince 2023

První adventní

 ... to je snad od začátku blogu tradiční název článku s adventní svícnem. A ani letos neudělám výjimku a ukážu vám jak letos ten náš vypadá. I když možná byste se mohli kouknout do toho loňského a vyšlo by to skoro na stejno, protože jsem v podstatě replikovala ten loňský. Zřejmě po desetiletích keramického svícnu přichází dekáda svíček na zlatém tácu...



Letos přišla první adventní neděle hodně pozdě - až po začátku prosince, ačkoliv v jiných letech tou první adventní bývá poslední listopadová. Takže se nám Advent vlastně trochu zkrátil. Na druhou stranu nám počasí přineslo tu pravou zimní atmosféru se sněhem a mrazem. Tak si ji v průběhu adventních dní užívejme a nenechme se převálcovat předvánočním shonem (i když to někdy není jednoduché)








Krásný a poklidný  Advent všem

33 komentářů:

  1. Stáňo, hezký adventní rozjezd přeji )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky a tobě přeju hlavně rychlé uzdravení z covidu, ať si stihneš adventních dní užít jinak než v posteli.

      Vymazat
  2. Také mám pořád stejný věnec a ozdoby,akorát měním barvy svíček.
    Stáňo,měj hezký a klidný adventní čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já ho mám letos s loňským skoro jako přes kopírák, i když drobné rozdíly by se našly. Uvidím, jestli příští rok nezkusím bílé svíčky a nějaké blýskavé ozdoby...
      Hezké adventní dny

      Vymazat
  3. Milá Stáňo, pohodové, první adventní pondělí přeji. Máš moc krásný věnec. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  4. Stáňo, i já mám svícny skoro stejné, jen s malými obměnami... Tvé svícení na tácu se mi moc líbí!
    Přeji pokud možno klidné adventní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuji a přeju taky klidný předvánoční čas

      Vymazat
  5. Svícení se mi líbí.
    Měj pěkné dny adventu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný advent, krásný věnec. Já jsem všechny adventy v práci. Včera jsem jen tak tak stihla zapálit věnec, ale naštěstí se podařilo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje práce tohle holt nese. Ale určitě si převánoční čas užiješ taky ...

      Vymazat
  7. Krásný adventní věnec :) My si už doma jen pálíme svíčky, často stejně nebýváme doma :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Marcela - Nordic Passion4. prosince 2023 v 19:12

    Tac je moc pekny, ja letos taky kombinace zlata a sem tam cervena, i kdyz svicky mam jine:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, já na svíčky narazila už asi před měsícem, líbilo se mi, že jsou docela široké a poměrně nízké, takže jsou dost stabilní (má je na tácu jen volně postavené).

      Vymazat
  9. pěkný věnec :) přeji krásný adventní čas :)

    OdpovědětVymazat
  10. Opožděně krásný první advent a celkově přeji hezké prožití adventního období :).

    OdpovědětVymazat
  11. Věnec je moc pěkný Stáni. Přeji ti krásný adventní čas. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a taky přeji příjemné předvánoční dny

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni,
    krásný první advent:-) Já mám taky pořád stejný svícen, bílý dřevěný z Kiku, který mám už několik let. Letos jsem si do něj koupila červené svíčky v Pepcu.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já udělala změnu loni - asi po deseti letech :D. Uvidíme, jak dlouho vydržím s tímto konceptem ;-)

      Vymazat
  13. Já letos ladila výzdobu do starorůžové s bílou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky zajímavá kombinace. Já napříští rok uvažuji o zlaté a modré...

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)