neděle 10. prosince 2023

Co jsem taky ochutnala 62

Zatímco v přechozích měsících jsem toho ochutnávala poměrně dost, tak listopad byl na novinky na mém stole docela chudý - sešlo se mi tu jen osm kousků (zajímavé je, že tu osmičku tvoří tři čokolády a dvě tyčinky). Dnešní článek bude tedy tentokrát poměrně krátký. 



Kakao+Keks  Schnite (Excelsior)
Koupeno - dárek. Balení - 12x 25 g.  Cena - ? (podle netu kolem 40 Kč)
Tohle balení oplatků jsme od někoho dostali, ale vím, že Excelsior je brand, který prodává Norma, tak bude nejspíš odtud.  Jde o 12 jednotlivě balených kakaových oplatek plněných čokoládovým krémem. V náplni nečekejte kousíčky čokolády, které jsou vyobrazené na obale - aspoň je v tom jednom, co jsem ochutnala, žádné nezaznamenala. A další ochutnávání neplánuji, protože na mne je výsledný dojem brutálně sladký.

Super ořechy - Pekanový ořech (Emco)
Koupeno - e-shop Emco. Balení  - 35 g. Cena - 17,90 (cena pro členy Klubu Emco)
Tyčinka obsahuje rozhodně nejvíc arašídů, jsou v ní ale i kousky mandlí a i ten ty pekany - aspoň podle chuti. Tyčinka není máčená v čokoládě a je bez cukru. Proto mne překvapilo, že  trochu  lepí a je i docela sladká. Vyloženě špatná nebyla, ale znovu ji asi mít nemusím, mám u Emca jiné favority

Studentská pečeť Borůvka & cookies (Orion)
Koupeno - Brand box . Balení - 235 g. Cena - 149,90 Kč (doporučená)
Mléčná čokoláda obsahuje uvnitř kombinaci mléčné a borůvkové náplně a ve spodní vrstvě čokolády jsou ještě křupinky. Borůvková náplň připomínala řidší borůvkový džem a nebylo jí tam nijak moc. Musím říci, že kombinace čokolády a džemu mne moc nebere, naopak docela fajn mi přišly ty křupinky. Ale každopádně je výsledný dojem brutálně sladký a v chuti čokoláda nakonec docela zaniká. Tohle už nikdy (a netuším, kdo dojí ten zbytek).

Fruit pastille Apricot (Rival)
 Koupeno - e-shop Kolobok. Balení - 30 g. Cena - 29 Kč (sleva)
Tyčinku ze sušených meruněk jsem si přihodila k nákupu čajů v e-shopu s potravinami ze zemí bývalého SSSR. Tahle je konkrétně od arménské firmy. Obsahuje jen meruňky (sířené), je bez cukru. Má příjemnou nakyslou chuť a je hezky šťavnatá. Je to taková fajn svačinka do kabelky.

 Dunkle Vollmich (Das Exquisite)
Koupeno - Rossmann. Balení - 100 g. Cena - 29,90
Jemná  mléčná čokoláda obsahuje 45 % kakaa. Byla opravdu jemná, hezky se rozpouštěla v puse a v chuti sladkost nepřerazila samotnou chuť čokolády. Po delší době mléčná čokoláda, která mi docela chutnala (taky jsem jí manželovi snědla skoro celou tabulku).

Sýr President  (Lactalis)
Koupeno - Billa. Balení  -120 g. Cena - asi 35 Kč 
Takový průměrný sýr typu "hermelín". Měl spíš tvarohovou než mazlavě uzrálou konzistenci. Neurazí, ale ani nenadchne. 

Sea Salt 70% Cacao (Cachet)
Koupeno - Delmart. Balení  -100 g. Cena - asi 50 Kč 
Když jdu kolem Delmartu, tak si tam občas koupím nějakou čokoládu na vyzkoušení - mají jich tu totiž poměrně velký výběr. Od značky Cachet už jsem nějaké měla a chuťově byly všechny fajn. Nezklamala ani tato - s 70% obsahem kakaa o mořskou solí. Je přiměřeně jemná, hezky se rozpouštěla v puse a sůl tam tvořila zajímavý chuťový akcent (já bych jí tam možná snesla ještě o trochu víc).

Mix pražených ořechů a křupavých sýrů (Mixit)
Koupeno - e-shop Mixit. Balení  - 300 g. Cena - 289 Kč
Voucheru na slevu 100 Kč, který mi Mixit poslal, nešlo odolat, takže jsem si objednala mix oříšků a mrazem sušených sýrů. Balení obsahuje směs slaných mandlí, kešu ořechů a lyofilizovaného sýra Red Leicester a Chedar - prostě samé věci, které mám ráda. Takže musím konstatovat, že balení u nás zmizelo poměrně rychle. Je to takové "návykové". Jestli chcete něco na zobání třeba na silvestrovskou párty, tak tohle je dost dobrá volba.


O propadáku měsíce mám tentokrát jasno - tím je čokoláda Studentská pečeť s borůvkovou náplní, která je brutálně sladká a drahá. Naopak nejvíc mne zaujala směs oříšků a sýrů od Mixitu, chutnala mi i meruňková tyčinka i čokoláda Cachet a Das Esquisite.

















32 komentářů:

  1. Stáni, díky za tvoji recenzi. Vím, co si nemám kupovat. Měj pohodový nový adventní týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, rozhodně se vyhni té Studentské pečeti.
      Hezký den

      Vymazat
  2. Ten Mixit bych docela ráda ochutnala. Díky Stáňo za tip. Měj hezký den.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mne ty mrazem sušené sýry moc chutnají, no a pražené kešu a mandle miluju. Takže pro mne hodně dobrá kombinace...
      Měj se fajn

      Vymazat
  3. Stáňo, děkuji za tvá hodnocení! Určitě jsme doma měli sýr a tyčinku z Emca.
    Přeji klidné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Směs ořechů a sýrů by se u nás zcela určitě spotřebovala. I bych si zobla mléčné čokolády. Tyčinky já nemusím.
    Hezký den, Stáni !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ta mléčná čokoláda byla překvapivě dobrá (já jsem jinak spíš na hořké).
      Hezký den

      Vymazat
  5. Tu Studentskou pečeť bych ráda ochutnala, i když podle tvé recenze mě to troch udrazuje... Navíc já si teď docela odvykla na hodně sladkou chuť :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já preferuji hořké čokolády, takže na mne je to fakt strašlivě sladké...

      Vymazat
  6. Panejo, samé dobroty, taky jdu něco smlsnout. Já jsem teď objednávala na Mixitu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Mixitu mám pár oblíbenců (sýry, ořechy, proteinové musli...) a občas objednám...

      Vymazat
  7. mixit jsem vyzkoušela...byl výborný,Sv.

    OdpovědětVymazat
  8. Marcela - Nordic Passion11. prosince 2023 v 18:59

    Tady bylo hodne mlsani, urcite bych si vybrala, treba Mixit nebo orechovou tycinku:-). Pekny vecer, Stano. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ta směs z Mixitu u mne vede, tyčinka mne tolik nezaujala.
      Měj se fajn
      P.S. Nevím čím to je, ale nejdou mi u tebe na blogu vkládat komentáře. Ale čtu :)

      Vymazat
  9. Tyčinky nejím,ale sýrem bych nepohrdla.
    Stáňo,díky za seznámení a přeji hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já tyčinky nosím buď na výlety nebo jako svačiny na porady, u kterých tuším, že se protáhnou... Jinak svačím raději ovoce nebo jogurt.
      Hezký den

      Vymazat
  10. Ahoj Stáňo, ráda jsem si vše prohlídla a vybrala bych si u Tebe poslední věc, od Mixit. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Studentskou mám nejradši klasiku... mléčná čokoláda, ořechy a to želé. Přeji krásné adventní dny, Stáňo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, já Studentskou moc nemusím - na mne je i ta klasika hodně sladká. Tohle jsem tušila, že mi asi chutnat nebude, ale chtěla jsem to zkusit.
      Měj se fajn

      Vymazat
  12. Stáňo, skoro nic neznám. Jen jsem objednávala dětem Mixit a ten nikdy nezklame.
    Měj pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Jitko, oříšky a sýry z Mixitu mám moc ráda.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych si tu studentskou teda ani nekoupila. Už ta kombinace mi přijde dost zvláštní :D Jinak mě zaujala tyčinka od Emca s pekany. Ty já moc ráda.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  15. Ta Studentská pečeť musí být v téhle verzi hrozně sladká. Mám raději Geishu s oříškama. :)) Jinak další produkty jsou super, Mixit bych brala hned. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejraději hořkou čokoládu, takže na mne to bylo sladké fakt hodně. Mixit byl bezva, asi ho koupím na Silvestra :)

      Vymazat
  16. Ahoj Stáni, zajímavý výběr. Já sladké můžu, ale třeba na mojí mamku nemám ta si sladí i horkou čokoládu :-D Ten mix od Mixit vypadá skvěle já mám moc ráda jejich preclíky v karamelu a sýry už jsem zkoušela samostatně, taky mám ráda jejich oříšky med a chilli .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já už taky Mixit sýry měla samostatně a oříšky už několikrát - nejraději mám s rozmarýnem (jak v sýrech, tak v oříškách bych za měsíc dokázala projíst půl výplaty :D)

      Vymazat
  17. Z tvého uvedeného jsem nezkoušela nic, ale nejvíce mě zaujaly sýry a oříšky od Mixit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mix sýrů a oříšků od Mixit je hodně "jedlý". Musela jsem si odsypávat na talířek, abych to nesnědla najednou :D

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)