středa 11. října 2023

Astrid Rose Premium 55+

 Samostatné recenze na kosmetické produkty na mém blogu moc nenajdete - většinou své dojmy z používaných produktů shrnuji do článků "Z kosmetické poličky". Ale občas udělám výjimku  - a to je i dnešní případ. Díky projektu all2test jsem měla možnost vyzkoušet dvě novinky - krém a sérum od firmy Astrid. Jde o krém a sérum z řady Rose Premium 55+ a o nich bude dnešní článek.
 
 

 
Značka Astrid se na trhu s kosmetickými výrobky objevuje už více než 170 let. Nyní přichází s novou řadou péče o zralou pleť s řadou  Rose Premium 55+ . Jde o řadu určenou pro pleť  žen po padesátce, což je kategorie, do které už (bohužel pěkných pár let) spadám. Výrobky z této řady  obsahují výtažky 3 růží (Rosa Canina, Rosa Damascena, Rosa Centifolia), které jsou známé pro své hydratační, protizánětlivé a anti-ageing účinky. Dále obsahují kolagen, který  pomáhá udržovat  mladistvý vzhled pleti, a biotin, který  zlepšuje její hydrataci. 
 

 
  
Zpevňující a vyplňující denní krém Rose Premium (Astrid)

 
Krém je balený ve  skleněné dózičce s plastovým šroubovacím víčkem a uvnitř je ještě opatřen jedním krycím víčkem. Dózička má jednoduchý, ale elegantní  design kombinující bílou, zlatou a růžovou barvu.  Krém má bílou barvu, příjemnou nevtíravou vůni a lehkou strukturu, díky které se velmi dobře vstřebává a nezanechává pleť mastnou.    Po jeho použití je pleť příjemně hydratovaná, vyhlazená a vypadá svěží. Plusem je i fakt, že krém je obohacený o OF 15, který chrání pokožku před stárnutím vlivem působení UV záření. 
 

 
 
Zpevňující a vyplňující sérum Rose Premium (Astrid)
 
 
Sérum je balené ve skleněné lahvičce opatřené kapátkem. I zde má lahvička elegantní design kombinující stejný styl i  barvy (tedy bílou, zlatou a růžovou).  Samotné sérum má  růžovou barvu a příjemnou vůni.  Aplikuje se ráno i večer na vyčištěnou pleť obličeje, krku a dekoltu. Sérum se díky své tekuté konzistenci  velmi dobře nanáší a i se hezky vstřebává.  Na jedno použití stačí tak 4 až 6 kapek, které se krouživými pohyby vmasírují do pokožky.  Po aplikaci zanechává příjemný pocit -  pleť  vyhlazená a taková osvěžená. Jediné, co by možná neškodilo vylepšit, je kapátko, které sérum nabírá poněkud nerovnoměrně – někdy dvě, tři kapky, někdy sotva jednu.
 

 
 
Jsem ráda, že jsem měla možnost přípravky z řady Rose Premium 55+ vyzkoušet, a musím říci, že jsem s nimi spokojená. Lituji, že v testovacím balíčku nebyl ještě noční krém z této řady, abych ji vyzkoušela komplet. A protože uvažuji, že si sérum i oba krémy z této řady pořídím znovu, zajímala jsem se o jejich cenu. Ta se pohybuje, apoň podle toho, co jsem dohledala na netu, kolem 250 Kč jak za krém, tak za sérum, což mi přijde jako cena velmi příznivá.
 

 
 

 


36 komentářů:

  1. To nezní vůbec špatně))) Líbí se mi i obal. Cena je též příjemná.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já jsem zatím spokojená (má spotřebovanou asi polovinu balení jak krému, tak séra).
      Hezký den

      Vymazat
  2. Stáňo, značku Astrid pochopitelně znám, ale roky jsem doma žádný jejich výrobek neměla. Tyhle kousky nevypadají vůbec špatně, i když kosmetiku měním jen opatrně...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já mám štěstí, že nemám nijak problematickou pleť, takže snese občas nějaký experiment a většinou to dopadne dobře :). Tahle řada mi dost sedí, takže po spotřebování těch balení z testování si ji možná zas pořídím.
      Měj se fajn

      Vymazat
  3. Stáňo, ani nevím, kdy jsem od Astridu něco používala. Teď dobírám noční krém od Dermacolu a klidně si jej koupím příště.
    Měj pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já od Astridu pár kousků měla (krém, balzám na rty, masku) a nikdy to nebyl vyložený propadák. Tahle řada mne vyloženě zaujala - i tím, že je určená pro mou věkovou kategorii. Já zas moc nepoužívám věci od Dermacolu (měla jsem nějaké sprcháče a mléka z řady Rituals, ale u většiny z nich mi nějak nesedla parfamace)
      Měj se fajn

      Vymazat
  4. Astrid jsem asi nikdy nepoužívala,ale vím o něm.Nějaké sérum na krk bych potřebovala.
    Zkusím se po něm podívat.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, kromě tohoto séra mi ještě hodně vyhovovalo sérum od Manufaktury s růží a vřídelní solí, ale to už jsem měla před časem a teď už mají v nabídce trochu jinou verzi, kterou jsem zatím nevyzkoušela.

      Vymazat
  5. Stáni, tak jsem po dlouhé době zase tady. Díky za recenzi, přiznám se, že Astrid jsem ještě nezkoušela. Časem se pokusím přečíst si i tvoje předchozí příspěvky, které mi unikly. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, zdravím a jsem ráda, že tě zas "vidím".

      Vymazat
  6. Značku znám, kdysi jsem používala jejich pomády na rty :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, pomád na rty jsem od této značky měla taky několik.

      Vymazat
  7. Nějak nevím, jestli jsem někdy od této značky něco měla. Ale Tvoje recenze mne docela nalákala.
    Takže díky a měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Kosmetiku Astrid nepoužívám. Mám léty vyzkoušené krémy denní a noční Nivea 65 + a ty mi opravdu vyhovují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, do kategorie 65+ se přesunu coby dup, takže díky za tip :)

      Vymazat
  9. Kosmetiku Astrid nepoužívám, měla jsem asi dva krémy a nevyhovovaly mi. Ale to sérum vypadá dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jeden krém měla před časem a neměla jsem s ním problém. Se sérem jsem spokojená, ale myslím, že ty pro na něj ještě nejsi správná věková kategorie :)

      Vymazat
  10. Kosmetiku Astrid vnímám dvěmi způsoby, krémy mi od nich moc nesedí, ale letos jsme od nich měli OPALOVACÍ KRÉM a ten byl naprosto dokonalý, rozhodně nejlepší, který jsem kdy měla. Tato sada vypadá moc dobře. Věřím, že by se líbila třeba mojí mamince.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to kosmetika spíš pro vyšší věkovou kategorii :)

      Vymazat
  11. Obal vypadá moc hezky a jestli je příjemný, tak to je super. Od astridu jsem měla taky krém a docela mi seděl. :)

    Máma z Kolína

    OdpovědětVymazat
  12. Marcela- Nordic Passion13. října 2023 v 20:38

    Vůni růži miluju, i na kosmetice 👍. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Stáni, já kdysi ráda používala jejich micelárky, ale krom toho, že zdražily mi dnes přijdou horší než bývaly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, tak jejich micelárku jsem ještě žádnou neměla.

      Vymazat
  14. Astrid je cenově velmi přijatelná značka, mám jejich produkty ráda. Já za chvíli vytáhnu ze zásob řadu s vitamínem C

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Stáni, tak na tuto recenzi jsem se těšila. Vůni růži nevyhledávám, ale tvé recenzi věřím, čili mě oba produkty zaujaly. Jistě i noční krém bude fajn. Moc hezká recenze. ☺♥ Přeji krásnou neděli. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, vůně růží rozhodně není nijak výrazná, oba produkty mi voní velmi decentně.
      Hezký den

      Vymazat
  16. Stáňo, někdo na tuto kategorii ještě nemá, já už potřebuji něco pro ty věkově pokročilejší. Pokud ti krémy vyhovují, cena je fakt hodně dobrá. Měj se hezky, zdravím 😀😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evko, já už se taky pomalu blížím do kategorie vyšší ;-)
      Měj se fajn

      Vymazat
  17. Ahoj Stáňo značku znám, ale krém jsem žádný od nich neměla. Děkuju za zkušenost, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já od nich kdysi nějaký krém měla, nebyl špatný, ale pak jsem střídala jiné krémy. Nebýt testování, tak jsem sama po této značce nesáhla.
      Hezký den

      Vymazat
  18. Ahoj Stáni,
    já mám Astrid moc ráda, měla jsem už několik jejich krémů a byla jsem vždy spokojená.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)