čtvrtek 26. října 2023

Z kosmetické poličky 51

 Asi to vypadalo, že jsem na oblíbený každoměsíční článek o spotřebované kosmetice zapomněla. Ale není to tak - jen jsem se pořád nemohla dostat k tomu, abych ho sepsala.  Dostala jsem se k tomu až teď - skoro na konci měsíce. je to trochu i tím, že tentokrát se počet prázdných obalů vyšplhal přes desítku, byť to všechno nejsou plná balení.



Ansatz - spray (Isana)
Koupeno - Rossmann. Balení - 100 ml. Cena -  89,90
Tohle byl můj první sprej na odrosty. Pořídila jsem si ho jako takovou  poslední záchranau, když nestíhám kadeřnici a šedý proužek u hlavy je větší než by bylo žádoucí.  Měla jsem tmavohnědou  (dunkle braun), která dobře sedla k mé barvě (chtěla bych říci přirozené, ale to už dávno není pravda - takže k barvě, kterou mi dává kadeřnice). Docela dobře se aplikuje a dva, tři dny vydrží na vlasech zcela bez problémů. Je je třeba počítat s tím, že pokud se na hlavě podrbete, budete mít barvu za nehty.
 
Coconut+clay Peel-off (7th Heaven)
Koupeno - Rossmann. Balení -10 ml. Cena - 25 Kč (50% sleva) 
Maska obsahuje jíl a kokosový olej a měla by mít hydratační a jemňující účinky. Gelu je v obalu dost - opravdu vyšel bez problémů na celý obličej. Doporučená doba aplikace masky je 20 minut, ale ani  po této době maska pořádně nezaschla.  Šla špatně dolů - při slupování se trhala. Pleť byla po použití masky  vypnutá a vyhlazená, ale začervenalá (do ráno se to naštěstí ztratilo) a  lehce pálila. Tuhle masku si určitě znovu nekoupím

Coconut  hydrating face mask (Gabriela Sallvette)
Koupeno - Rossmann. Balení - 1 ks. Cena - 34,90
Maska měla  poměrně široké plátýnko s trochu menšími otvory pro oči, ale na obličeji drželo dobře. Bylo hodně napuštěné  a ještě mi v sáčku zůstal zbytek, který jsem použila další den. Hezký voněla kokosem, ale docela dost při aplikaci štípala.  Po sundání masky a setření zbytku séra  pleť trochu lepila, což  po chvíli odeznělo. Po použití byla pleť hezky vyhlazená. 

Shower Foam Men+Care (Dove)
Koupeno - Man´s box. Balení - 200 ml. Cena - ? 
Tahle sprchová pěna pro muže byla kdysi dávno součástí tzv. Man´s boxu, což bývala taková kombinace jídelního a kosmetického boxu s výrobky určenými speciálně mužům. Jenže můj muž je v tomto konzervativní a náhradu sprchového gelu sprchovou pěnou odmítal. Tak jsem nakonec tenhle kousek spotřebovala já - mám pánské vůně docela ráda. Tahle navíc nebyla zas nějak výrazně pánská, takže mi rozhodně nevadila. A na používání byl produkt taky fajn - vytvářel poměrně hustou mycí pěnu, která šla dobře využít i jako pěna na holení.  Myslím, že už se ani prodává (aspoň jsem ji nikde nenašla, když jsem pátrala po ceně) - asi můj muž nebyl jediný konzervativec ...

Kosmetické vatové polštářky (Linteo)
Koupeno - smíšené zboží. Balení - 100 ks. Cena - 25 Kč
Tyhle odličovací tamponky mi lezly na nervy od prvního používání - jednak byly hodně tenké a jednak se ještě rozdělovaly při vytahování z obalu (což se zdá jako neuvěřitelná kombinace, ale je to tak). Byla jsem ráda, když jsme je s mámou na chalupě konečně vypotřebovaly. A rozhodně si je znovu nekoupím.

Extrasoft Pads (Bell)
Koupeno - Rossmann. Balení - 100 ks. Cena - asi 26 Kč (v rámci výhodného balení)
Moje nejoblíbnější odličovací tamponky - ostatně jsou tu pravidelně. Vyhovuje mi, že jsou dostatečně  silné, dobře sají a jsou měkké. Kupuji je v Rossmannovi, kde je často mívají ve výhodném balení, kde je ke  3 ks nějaký dárek (nejčastěji vatové tyčinky).

Lenght Up Mascara (Oriflame)
Koupeno - dárek. Balení -  9 ml. Cena - asi 200 Kč (podle netu) 
Docela slušná řasenka,  která mi dlouho vydržela. Řasy nijak neslepovala, lehce je zvýraznila a prodloužila a během dne neměla tendenci opadávat.  Se silikonovým kartáčkem se mi docela dobře pracovalo.

Natural beauty haarkur (Balea)
Koupeno - DM drogerie. Balení - 300 ml. Cena - 59,90
Maska na vlasy obsahuje avokádový olej a mangové máslo a je určená pro suché a lámavé vlasy. Je balená v plastovém kelímku se šroubovacím víčkem a má podobu bílého řidšího krému, který se na vlasy docela dobře aplikuje. Ve vůni jsme cítila spíš avokádo než mango. Nanáší se na mokré vlasy a nechá se chvíli působit. Vlasy po ní byly hladší a šly dobře rozčesávat. Mně docela vyhovovala.

Cleasing foam face wash (Ziaja)
Koupeno - Glanc box. Balení - 150 ml. Cena - 139 Kč (doporučená)
Čistící pěnu, která byla v jednom z Glanc boxů, jsem měla doma docela dlouho, pořád se mi do ní nechtělo. Ale když už jsem se k používání odhodlala, tak jsem byla velmi spokojená. Pěna (která obsahuje laktáty, inulin, světlík lékařský a panthenol) čistí opravdu dobře a na pleti je velmi příjemná. Oči jsem si s ní pravidelně neodličovala, ale pokud jsem k očím zajela, tak nebyl problém. Balení s pumpičkou je velmi praktické, dobře dávkuje a pumpička z lahvičky vytáhla opravdu všechno.  A vyddržela opravdu dlouho. Počítám, že si ji koupím znovu (až spotřebuji ty dvě micelárky, co tu ještě mám).

Cremeseife Ginger&Lemon (Balea)
Koupeno - DM drogerie. Balení - 500 ml. Cena - 19,90
Náhradní náplň tekutého mýdla s parfemací zázvor a citron jsem si koupila pro změnu a na vyzkoušení. Musím říci, že mne nijak neoslovila - vůně je výrazněji zázvorová než citronová, což mi úplně nevyhovovalo. Jinak je to ale klasické baleácké tekuté mýdlo - myje, nevysušuje a není drahé.
 
Creme Care  (Nivea)
Koupeno - DM box??. Balení - 50 ml. Cena - cca 35 Kč (podle netu)
Sprchový gel má bílou barvu, trochu krémovou konzistenci a příjemnou "niveovou" vůni. Hezky myje a nevysušuje pokožku, ta je po použití naopak docela příjemně lehce  hydratovaná.  Myslím, že na cesty docela fajn kousek, obešla bych se při jeho používání i bez tělového mléka. jen bych si ho tedy nekupovala v malém balení, které je docela předražené.


Vzorky a hotelová balení
Eau Torride (Givenchy)
Tenhle vzorek jsem našla při vyklízení skříně v práci. Vůně je hodně  výrazná, taková silná a těžká, necítila jsem v ní  citrusy, ale spíš pižmo, tabák a  možná hlínu. Musím říci, že mi nevoněla, takže mne ani nenadchlo, že měla dost výdrž. Ale v tomto případě může být dojem ovlivněn stářím - kdoví jak dlouho se mi v té skříni válela. Každopádně po vyzkoušení putovala do koše.
CeraVe Smoothing Cream 
Jeden z posledních vzorečků zjemňujícího tělového krému, který jsem měla k testování v rámci projektu trnd. Je znát, že obsahuje ureu - vůně je taková specifická. Sáček obsahuje 7 ml krému a vyšel  na jedno namazání. Recenze tady 

Hair&body shampoo (Botanica) 
Sprchový gel (podle názvu je určený tedy i na vlasy, ale to jsem nezkoušela) byl bezbarvý a měl docela tvrdou lahvičku, takže z ní nešel úplně ideálně vydolovat. Balení o obsahu 40 ml mi vyšlo na dvakrát.  
Soap (Simple and pure) 
Byla to taková minikostička (15 g), takže se skoro ztrácelo v ruce. Používali jsme ho v penzionu na mytí rukou. Nemělo žádnou vůni, ale mylo. 


Celkem 10 velkých balení, jedno balení cestovní a čtyřlístek vzorků a hotelových balení, to je tedy zářijová bilance.  Nejvíc mne určitě zaujala čistící pěna od Ziaji  a fajn byl i malý sprcháč Creme care od Nivey. Co si znovu určitě nekoupím, jsou slupovací masky 7th Heaven (v říjnu jsem použila ještě jednu a hodnocení bude velmi podobné). 
No příští článek bude myslím zase trochu slabší - moc mi toho zatím v průběhu října nedošlo a to už je pomalu konec měsíce.







23 komentářů:

  1. Stáni, díky za kosmetickou přehlídku, většinu výrobků neznám. V kosmetických tampónech jsou velké rozdíly v kvalitě a některé mě vysloveně rozčilují. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Stáňo, ráda jsem si přečetla tvá hodnocení. Vlastní zkušenost nemám s ničím, některé kousky znám podle obalů...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, kosmetiky je tolik, že já tohle píšu vlastně u většiny podobných článků jiných blogerek :D.
      Hezký den.

      Vymazat
  3. Ahoj Stáňo, ráda jsem nakoukla na Tvoji poličku. Výrobky od Ziaja si moc chválí syn. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já zatím Ziaju moc vyzkoušenou nemám, ale u toho, co jsem měla, jsem byla spokojená.
      Hezký den

      Vymazat
  4. Některé značky i produkty jsou mi známé :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, myslím, že mezi ty známé patří třeba mýdla Balea nebo odličováky Bel.

      Vymazat
  5. Skoro všechny zmiňované značky znám, ale konkrétně jsem žádný jmenovaný produkt nevyzkoušela. Ale to se může změnit. ;-ú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosmetických produktů je spousta, navíc se nabídka pořád mění (hlavně Balea je přeborník na limitky), takže je pořád co zkoušet...

      Vymazat
  6. něco málo i já používám,měj se hezky,Sv.

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda jsem se seznámila,ale některé přípravky vůbec neznám.Spíše používám ty u mě zažité a hodně kosmetiky mi kupují děvčata z rodiny.Dcera,snacha a vnučky.Jenom těch pleťových masek co mám.
    Ještě ji tak na sebe napatlat.
    Měj hezký víkend Stáňo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já jsem si zvykla na pleťovou masku jako na rutinu v neděli v podvečer nebo večer. Jindy na ní taky moc nevzpomenu (stejně jako na polštářky pod oči).
      Měj se fajn

      Vymazat
  8. Tyjo, já neznám nic z toho :-D Jako jo, odličovací tamponky a masky atp znám, ale né od těchto značek :-) Já jsem si teď nic moc nekoupila, ale musím se zaměřit na nějaké kvalitní šampony :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď taky moc nekupuju, snažím se nejdřív spotřebovat zásoby. Ale budu muset udělat "inventuru", abych zjistila, jestli už něco nedochází.

      Vymazat
  9. Ahoj Stáni, moc pěkný výčet produktů. Pěnu od Ziajy jsem také měla a byla více než fajn, stejně tak znám masky Gabriella Salvette ty za mě průměr a Nivea sprcháče ty mám moc ráda. Konzervativce nemáš doma sama přítel si zvykl, že mu kupuju buď Nivea MEN Sensitive nebo Protect & Care, případně ještě verzi s konopím a od Dove právě z téhle modré řady sprcháč. On je přesně ten typ, co používá 3v1 :-D a to mu jako stačí. A běda jak mu koupím něco jiného, to se pak kroutí jak posolenej slimák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, spojení "kroutí se jako posolenej slimák" bez bezva, to budu používat. Manžel má oblíbený sprcháč Addidas sport a taky vlastně jiný nechce.

      Vymazat
  10. Stejnou řasenku jsem dostala od mamky a není špatná, ikdyž jsem už měla lepší. Ale poslouží :) Zaujala mě ta čistící pěna. Jednu už ale dostanu k vánocům od YR, tak jsem zvědavá, jaká bude.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čistí pěnu od YR jsem zatím neměla. Tahle od Ziaji mi přišla fajn, plánuju, že bych si ji časem koupila znovu (teď likviduji obří lahev micelárky, tak to bude chvíli trvat)

      Vymazat
  11. Pěkná spotřeba! Já z uvedeného nezkoušela nic.

    OdpovědětVymazat
  12. Čistící pěna Ziaja je super, měla jsem snad růžovou variantu, ale taky mi moc vyhovovala. ☺

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Stáni,
    znám většinu věcí a mám moc ráda tu čistící pěnu od Ziaji, ta je povedená.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, pěna mi taky moc vyhovovala. Až spotřebuji velké balení micelárky od Garnieru, tak si ji asi zase pořídím.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)