sobota 21. října 2023

Zářijové nákupy

 Na článek o zářijových nákupech jsem málem zapomněla - většinou ho píšu na začátku měsíce, teď už jsme za jeho druhou třetinou... Tentokrát tu mám poměrně dost kosmetiky, i když jsem si říkala, že budu kupovat jen to nezbytné. Ale ono vlastně když se na ty kosmetické nákupy podívám, že tam moc zbytných věcí nemám (snad jen masek jsem nepotřebovala tolik).  



 
Domácnost



Z nákupů do domácnosti tu mám jen dva kousky, oba jsem pořídila ve vietnamském obchodě Mika (kde tak trochu mají všechno "od jehly po lokomotivu" 😉) . Prvním jsou klipsová poutka, která už jsem sháněla docela dlouho, abych se osvobodila od nutnosti našít na část našich utěrek klasická poutka na zavěšování. Stály 39,90.  Druhým kouskem je svíčka Spring refreshment, která mne zaujala jemnou květinovou vůní a slušnou cenou (kolem 40 Kč). Asi si ji ale schovám na jaro, teď na podzim spíš sáhnu po nějakých skořicových, vanilkových nebo lesních vůních.
 
Knihy

Ze spolupráce s Gradou tu mám dvě knížky - titul Pražský (k)rok od Kláry Hášové, který vychází z jejích instagramových příspěvků a nabízí zajímavé pohledy na pražské památky nebo zajímavá místa. Tu jsem zatím jen prolistovala a chci ji využít i jako inspirace na zimní procházky. Naopak druhou knížku - Dívka v mlze od slovenské autorky Barbory Bernátové už mám přečtenou (recenzi jste si mohli přečíst tady)

Oblečení



Oba zakoupené kousky oblečení jsou z jesenické prodejny Kik. Původně jsem tam šla pro podprsenku, protože po příjezdu na dovolenou jsem zjistila, že jsem si nevzala žádnou náhradní. Černou, která stála tuším pouhých 129 Kč, jsem pak celou dovolenou nosila na výlety. A cestou k pokladně mi padla do oka černá halenka se vzorem stříbrných peříček za 149 Kč a tak odešla taky se mnou.


Sluneční brýle jsou v článku o tom, co jsem si nového pořídila, za poslední dobu už po třetí. Tyhle jsem nijak nutně nepotřebovala, ale swapla jsem je s jednou slečnou za snídaňový hrnek, který ona sháněla do sbírky a nám překážel na chatě, protože z něj nikdo nepil.

Kosmetika

Denní krém a sérum Astrid z řady Rose premium jsem získala na testování od all2test. Recenzi po zhruba 14 dnech používání jste si už mohli přečíst tady.


Do DM drogerie jsem šla kupovat hlavně prací gely, tablety od odvlhčovače na chalupu a tak, ale v košíku mi skončilo i něco málo z kosmetiky - konkrétně sprej na nohy Balea (34,90), odličovací tampony Ebelin (19,90) a polštářky pod oči Balea - jedna kaktusové, druhé s dračm ovocem (19,90 za kus). Protože jsem uplatnila kupon na body a za nákup produktů Balea byly body navíc, tak jsem získala 180 bodů (které plánuju utratit za adventní kalendář s dobrůtkami 😉).

Větší kosmetický nákup jsem udělala v Rossmannovi, kde jsem potřebovala použít věrnostní body, takže jsem si zaktivovala kupon na 10% slevu. Ale protože jsem nakupovala vlastně samé věci, které byly v akci (a na ty se věrnostní sleva bohužel nevztahuje), tak jsem nakonec ušetřila jen necelých 30 Kč.  


Na první fotce rossmannovského nákupu tu mám dva všeobecně známé a oblíbené odličovače očí Isana (kus za 34,90) a pak jsem si na vyzkoušení vzala vlhčené odličovací tampony Isana balené v praktické krabičce (29,90) - chci je vyzkoušet na cesty.


Ve slevovém regálu mne zaujala náhradní náplň tekutého mýdla Isana s parfemací Breeze ocean za 19,90, takže jsem pro jednou byla nevěrná tekutým mýdlům Balea. Přidala jsem melounový peeling Isana (a dva roll-on deodoranty - svoji oblíbenou Niveu (69,90)  a pak Isanu (24,90). 


Řekla bych, že Rossmann v poslední době hodně rozšířil sortiment plátýnkových pleťových masek. Já jako obvykle sáhla po těch, co byly zrovna v akci a  tentokrát jsem si vybrala čtyři - 2 masky od korejské značky Jigott (jedna je s hylauronem a jedna se šnečím exktraktem, každá vyšla na  39,90), avokádovou masku značky Tenzero (taky za 39,90) a masku Isana s kokosovou vodou (za 24,90).


A posledními dvěma kousky z Rossmanna jsou produkty na vlasy. Nutně jsem potřebovala nový sprej na odrosty - tentokrát jsem sáhla po značce Syoss, protože ten od Isany, který jsme měla minule, neměli a už jsem si ověřila, že černý mít fakt nemůžu. Vyšel  na 139 Kč, což je tedy výrazně dráž než ten od Isany. Pak jsem vzala ještě pěnové  tužidlo, které mi doma taky pomalu dochází. Vybrala jsem si novinku od Isany s obsahem keratinu za 49 Kč. Uvidíme, jak se osvědčí.
 

 
A nákupem v Rossmannu jsme se dostali na konec zářijového nákupního článku. Zatím tak nějak nevím, co bude v tom říjnovém, protože zatím tu mám jen pár nových knih. A protože mám aktuálně nějakou vypečenou virózu, tak se na další nákupy asi ani nevypravím.


40 komentářů:

  1. Nejvíce asi znám klipsová poutka,která používám už hodně dlouho.Zaujaly mě polštářky pod oči
    a vlhčené odličovací tampony.Já používám ubrousky,ale po těch tamponech se podívám.
    Na odrosty používám také syoss.Ráda jsem byla seznámena s tvým nákupem.
    Stáňo,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já jsem na ty vlhčené odličovací tamponky taky zvědavá....
      Hezký den

      Vymazat
  2. Stáňo, mě zaujaly nákupy v Kik, oblečení jsem tam nikdy nekupovala a nevypadá to vůbec špatně.
    Přeji hezkou neděli! Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, něco mi v Kik přijde jako hadr, ale už jsem tam pár slušných věcí taky koupila - hlavně trička, ponožky a kalhotky.
      Hezký den

      Vymazat
  3. Pravidelně si vozím různé kousky z dovolené, protože je zapomenu zabalit 😉 a pak se ukážou jako super.
    Krásnou neděli 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, to jsem ráda, že v tom nejsem sama... S úspěšností to mám tak půl na půl - už jsem z nouze koupila i věci, které jsem pak poslala dál...
      Hezký den

      Vymazat
  4. DM je pro mojí peněženku za trest, vždycky tam jdu pro dvě věci a u pokladny sotva unesu košík :).
    Poznámka o lokomotivě mě fakt rozesmála! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, "vše od jehly po lokomotivu" jsme kdysi říkali venkovským koloniálům, dneska to pasuje spíš na ty vietnamské obchody (tady u nás mají oblečení, sladkosti, boty, spoustu domácích potřeb, kufry, batohy, kabelky, drogéii, žrádlo pro psy... - fakt chybí jen ta lokomotiva :D)

      Vymazat
  5. Dobré nakupování. Zaujala mne klipsová poutka. Jak je možné, že já o nich nevím a to občas o obchodu vietnamců u nás občas zavítám. Takže hned zítra se pokusím pátrat v jejich zaplněných regálech.
    Pěknou neděli, Stáni !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já už ani nevím, kde jsem na klipová poutka narazila poprvé, ale každopádně je to praktická záležitost. Teď jsem potřebovala nová, tak jsem to zkusila u těch Vietnamců a klaplo to :)
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. Ahoj Stáni, tak ty klipsy to musím někde sehnat do práce a ostatně asi i jedny domů. Mrzí mě ten nezdar se slevou na celý nákup, já to teďka zkombinovala ještě s tou 1+1 na dekorativku a ušetřila jsem 750 Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, lepší dvacka slevy než propadlé body nebo nakoupené zbytečnosti ;-)

      Vymazat
  7. Stáňo, zdravím. Znám tato poutka, ale doma mám ještě jedna plastová, kam se ručník nebo utěrka jen nasune a není tam ten kovový klips, tak pod se to zapomene sundat, tak to v pračce netrhá prádlo. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, po těch plastových poutkách mrknu - není to špatně. Díky za tip a hezký den

      Vymazat
  8. Wow, tomu říkám nákupy! Pořádná zásoba kosmetiky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nákupy zas po delší době - teď jsem několik měsíců za sebou kupovala jen drobnosti.

      Vymazat
  9. Stáňo, neměla jsem ještě vyzkoušet nic z toho, co jsi testovala. Ráda vyzkouším masky i jinou kosmetiku.
    Díky a přeji ti pěknou neděli. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, u některých věcí budu teprve testovat i já, protože jsem je koupila poprvé.
      Pěkný den

      Vymazat
  10. Pěkné nákupy, koukám, že DMko nikdy nezklame :-D Já jsem za poslední dobu nic moc nekoupila... snažím se šetřit. Vlastně naposled nějaké blbosti na podzim, klasika. Ačkoliv zrovna sjíždím obchody, tak mi to šetření moc dlouho nevydrží. :-) Jó! A knihy. Knihy jsem si koupila dvě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tak střídám DMko a Rossmanna - to jsou moje dvě stálice :)

      Vymazat
  11. och ty odrosty, ještě že už víme jak na ně...Sv.

    OdpovědětVymazat
  12. Marcela Nordic Passion22. října 2023 v 16:34

    Nakupy opet velmi pestre, preju hlavne brzke uzdraveni. M.

    OdpovědětVymazat
  13. Opět prima nákupy)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát vlastně nic velkého... jen spousta drobností

      Vymazat
  14. Koukám, že ty vizóry řádí všude. Ani mě nebylo minulý týden dobře. Doufám, že ti je lépe. Já si toho v září moc nekoupila, byli jsme na dovolené a tam padla většina peněz :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zážitky jsou nejlepší investice.
      S virózou jsme v práci odpadly dvě. A ode mne to "úspěšně" chytil manžel

      Vymazat
  15. Stáni, myslím, že v nákupech zapomenutých věcí na dovolenou rozhodně nejsi sama. Dcera jela před pár lety do Karibiku bez plavek... Měj pohodové dny a brzy se uzdrav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tak plavky už jsem taky v létě zapomněla doma. Naštěstí to byl jen víkend v Luhačovicích, takže jsem se bez nich obešla. A pak si vzpomínám, jak jsem v raných devadesátkách sháněla v Kašperkách nějaké kalhoty, protože jsem trekové zapomněla doma a do deště nebyly džíny, ve kterých jsem přijela, zrovna ideální. Sehnala jsem, ale tedy hnusné byly fest, myslím, že už jsem je pak nikde neoblékla :D
      Měj se fajn

      Vymazat
  16. Mám obě knihy a obě jsou super :) Taky jsem u nás u Vietnamců v krámku kupovala poutka na utěrky, občas se stane, že někde chybí. Krásné dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívku v mlze už mám přečtenou (strašně mi lezl na nervy vyšetřovatel) a Pražský (k)rok čtu po částech.

      Vymazat
  17. moc se mi líbí to tričko a celkově se těším na recenze masek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, to tričko je velmi příjemné na nošení. Sice si myslím, že tištěný stříbrný vzor bude dělat parádu jen pár praní, ale i pak díky materiálu bude fajn na nošení třeba na doma

      Vymazat
  18. Ahoj Stáňo já vůbec neznám sprej na odrosty, to je jako barva ve spreji ? Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ano - je to něco jako barva ve spreji. Trochu to odrosty zamaskuje. Jen mne kadeřenice upozorňovala, že to není na trvalé používání (jako náhrada barvy), to že by moc zatěžovalo pokožku. Je to prostě jen nouzovka. I tak se cystám koupit si kvůli tomu peeling na pokožku hlavy, abych ty zbytky pak fakt pořádně dostala pryč.
      Měj se fajn

      Vymazat
  19. Ahoj Stáňo, opět prima inspirace z Rossmanna. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, Rossmann teď mívá celkem slušné nabidky - jak akce, tak novinky.

      Vymazat
  20. Ahoj Stáni,
    ty poutka mám doma taky, používám je na ručníky a jsem spokojená. Já jsem v říjnu moc nenakupovala, protože jsem nestíhala a taky jsem musela investovat do nové postele, což nebyla zase tak malá suma. V listopadu si to už vynahrazuji.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já tu vlastně mám samé drobnější nákupy. Nákupu nové postele jsem si všimla v tvém říjnovém shrnutí - to je přece jen nákup z jiné cenové kategorie než drogérie nebo hadříky...

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)