pondělí 22. ledna 2024

Prosincové nákupy II

 Je tu pokračování článku o prosincových nákupech - tentokrát v podstatě ryze kosmetické (byť nějaká výjimka se najde). Podotýkám, že rozmazaným fotkám ovšem neuniknete. Zřejmě je prosincová kosmetika začarovaná, protože mi opět některé fotky vyšly lehce mázlé. Ale k dalšímu přefocení bych se dostala nejspíš až zas za týden, protože když dorazím z práce, tak už světlo na focení není. Doufám, že mi ty rozmazané fotky odpustíte.



Rossmann


V Rossmannovi jsem byla v prosinci několikrát - svíčky z těchto nákupů už jste mohli vidět v minulém článku, dárky pro kolegyně už jsou rozdané, vánoční balicí papíry použité, takže zbývá to, co jsem v rámci  těchto nákupů do košíku přihodila pro sebe. Při prvním nákupu jsem se rozhodla investovat do fyto-kofeinového šamponu na vlasy Platur39, který by měl působit proti padání vlasů (doufám, že za těch  279 Kč bude fungovat aspoň trochu), přidala jsem masku na vlasy Isana s aloe vera za příjemnou cenu 64,90 a  plátýnkovou masku Superfood z výprodeje (za 9,90 ji tam fakt nešlo nechat). Pak jsem nutně potřebovala odličovací polštářky - ty od Isany mám docela ráda, tak jsem vzala dvě balení (malé za 19,90, velké za 27,90) a zaujala mne cena roll-onu Nivea, která byla je 49,90, takže jsem si na zkoušku variantu Fresh (namísto obvyklého Black&white).

DM drogérie
V DMku jsem tentokrát kupovala taky hlavně dárky a pak nějakou domácí drogerii a vlastně pro mne mi toho v košíku neskončilo moc - jen plátýnková pleťová maska z limitky Magic Fairytale (24,90) a tuhé mýdlo Balea Sensitive za 14,90. 


Yves Rocher


Na e-shopu jsem využila akci, kdy k  nákupu převyšujícím  částku tuším 999 Kč  byla jako dárek zdarma sada produktů z   vánoční limitky (myslím, že loňské) v plechové krabičce ve tvaru půlměsíce. Objednala jsem si tedy za 1019 Kč toaletní vodu Evidence, kterou mám docela ráda, i když běžně toaletky a parfémové voda na YR kupuji jen, když mám nějakou slevu (přijdou mi tam docela drahé). Tentokrát se mi ale toaletka vyplatila i za plnou cenu. Sada v plechové dóze obsahovala svíčku s vůní vanilky, parfémovanou vodu a tělový peeling s vůní brusinek. Myslím, že celková cena, za kterou se výrobky běžně prodávaly byla kolem 700 Kč. Navíc jsem ještě jako dárek k nákupu dostala parfémovanou vodu Sur la Lande  (která běžně stojí kolem tisícovky, což je cena, za kterou bych si ji určitě nekoupila) a malinový ocet na vlasy (běžná cena je 279 Kč) - ten už jsem měla a je fajn. Myslím, že to byl jeden z vydařených nákupů - zaplatila jsem tisícovku a dostala k tomu navíc  zdarma produkty v hodnotě blížící se  dvěma tisícům. 

Swap


Prostřednictvím FB jsem swapla pánský parfém (fungl nový), který jsme dostali jako dárek od známého, který parfémy prodává, a manžel ho nechtěl. Dostala jsem za něj sadu šamponu a kondicionéru Schauma s kokosem, tekuté mýdlo Autentic s vůní limetky a citronu (značku vůbec neznám, ale na citronové a limetkové vůně já slyším) a tělové mléko Dove (mlék mám sice doma zásobu, ale Dove mám ráda, takže na něj určitě brzo dojde). 

Výhra u Hanky

Hanka z blogu Číčulka pořádala adventní soutěž a na mne se tentokrát usmálo štěstí a vyhrála jsem. Dorazila mi nadupaná obr krabice se spoustou zajímavých kosmetických kousků - od toaletní vody, přes krémy, pleťovou masku, tvářenku, laky na nehty, až  po stíny, řasenku a třeba lesk na rty. K tomu Hanička přidala ještě pár nekosmetických kousků - z těch mi největší radost udělaly vosky YC (zrovna jeden pálím v práci). Fakt toho v balíku byla spousta - však koukněte na fotky (a to mi ještě dvě věci spadly při focení za konferenční stolek a našla jsem je až večer při úklidu, takže na fotkách nejsou).


Sumasumárum - v prosinci jsem za kosmetiku až tolik neutratila (kolem 1500 Kč), ale přibylo mi jí spoustu. Takže v dalších měsících můžete nejspíš očekávat hodně minimalistické nákupy... 😉 

22 komentářů:

  1. Stáňo, ráda jsem se podívala na tvé nákupy. produkty znám z regálů, sama myslím nic z uvedených nepoužívám.
    Dárek od Hanky jsem taky před časem dostala - taky to byla pořádná hromada!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, výhra to byla fakt pořádná :)
      Hezký den

      Vymazat
  2. Super kousky, já jsem v DMku byla nakupovat je to pár dní zpět :-) Odličovací tamponky jsem si kupovala, nějaké difuzéry, čističe myčky a nějakou tu kosmetiku. Jinak tento měsíc jsem toho koupila nějak hodně...asi si taky musím udělat nějaké shrnutí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v lednu jsem ještě nekoupila skoro nic (sadu ponožek :D)

      Vymazat
  3. Něco používám,ale více toho neznám.Pořád nejsem schopná si napatlat na obličej nějakou pleťovou
    masku,které se mi už na toaletce hromadí.Také od doby,co si neodbarvuji vlasy na blond je mám tak kvalitní,jako nikdy a tak si ani nekupuji bůhví jaké šampony.Kosmetiku mám ale moc ráda,mám všeho plnou toaletku,zásluhou vnuček.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to, že většinu produktů neznám, mám skoro u každého článku o kosmetice. I z toho Hančina balíčku neznám skoro nic :). Pokud jde o masky, je to moje nedělní rutina, v týdnu pak už většinou po masce nesáhnu.
      Hezký den

      Vymazat
  4. Výhra u Hanky byla krásná, gratuluji. Já Yves Rocher moc nemusím, jen jejich sprcháče mám ráda. A celkově vlastně moc kosmetiku ( pečující) nekupuji, protože pořád něco od někoho dostávám :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já u YR se občas nechám zlákat na nějakou slevu a mámě tam kupuju krém na obličej.

      Vymazat
  5. Stáni, opět díky za kosmetickou přehlídku. Některé produkty znám, ale spoustu ne, tak jsem se ráda seznámila. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Stáňo gratuluju k výhře u Haničky, to je tedy opravdu hromada ! I ostatní je super, hlavně ten swap... Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, výhra byla fakt velká a hodně rozmanitá
      Měj se pěkně

      Vymazat
  7. Ahoj Stáni,
    ten swap se ti rozhodně povedl. Taky jsem se byla podívat na eshopu Yves Rocher, ale nic jsem nakonec nevybrala. To zase tolik nevadí, mám doma celkem zásoby všeho.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já swapuji docela často, je mi líto vyhazovat věci, co může někdo ještě použít. Většinou to bývá spíš za maličkost (něco na zub a tak) nebo knížku za knížku. Po dlouhé době jsem zas vyswapovala kosmetiku.

      Vymazat
  8. Krásné, mnoho krásy a radosti najednou, tedy alepoń pro mě, jako milovníka kosmetiky. K výhře gratuluji. YR má naprosto fantastický malinový ocet, za plnou cenu je to šílenství, ale ve slevě bych si jej ráda znovu pořídila. ☺ Krásný pátek a i víkend. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, já už ten malinový ocet měla a byl fajn. Ale souhlasím s tebou, že plná cena je hodně vysoká. Ale když byl mezi věcmi, co jsem si mohla vybrat jako dárek k nákupu, tak jsem neváhala :)
      Hezký den

      Vymazat
  9. Ahoj Stáni, mě bohužel Plantur vůbec nenadchnul - hrozně mi po něm plihnuly vlasy a rychleji se mastily, kdežto růstu jsem si nevšimla žádného. Stejně tak mě neoslovila Isana vlasovka zatím. Sur La Lande parfémovanou vodu mám z narozeninové 50% slevy ve velkém balení a myslím si, že do dubna bude po ní. Nakonec mi nepřijde až tak dobrá jak byla z testeru na to první ovonění, ale zase je to docela netypická vůně, se kterou se člověk jen tak nesetká. Tyhle Yves Rocher slevy jsou super, člověk takřka vždy dostane něco navíc, jenom nechápu jak se jim to může vyplatit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já už ho používám a nadšení se taky zatím nekoná. Používat jsem začala i masku Isana a ta se mi jeví jako slušný průměr, ale zatím jsem ji měla asi dvakrát.
      Myslím, že YR má ty slevy dobře zakalkulované v cenách :D. Já tam v poslední době kupuju fakt jen, když mám slevu nebo mají jinou zajimavou akci.

      Vymazat
  10. To je tedy pořádná nálož kosmetiky, těším se na recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, myslím, že mám na dlouho co spotřebovávat :D

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)