sobota 5. srpna 2023

Červencové nákupy

 Měla jsem pocit, že jsem si v červenci kromě bot a kabelky na synovu svatbu vlastně nic nepořídila, ale zásobník fotek mne usvědčil z toho, že to není tak úplně pravda. Jak u nás byl červenec poněkud hektický díky svatbě a pečení koláčků, tak jsem jen prostě na některé věci zapomněla (hlavně ty, co jsem pořizovala na začátku měsíce).  Takže dnešní článek sice nebude megadlouhý, ale bude přece jen delší než jsem původně předpokládala.



Oblečení a jiná paráda

Jako první tu mám čtyři kousky ze spolupráce z Astratexem - vybrala jsem si stahovací kalhotky se zvýšeným pasem, samodržící punčochy, tříčtvrteční legíny a sadu běžných černých kalhotek (ty jsou ovšem v krabičce s obrázkem bílých).  Stahovací kalhotky a punčochy už prošly testem na synově svatbě a uspěly, legíny a klasické kalhotky na svou příležitost ještě čekají. Víc o nákupu už jste si mohli přečíst tady


Tyto hodinky, které na zadní straně nesou označení LBVYR, jsem dostala jako narozeninový dárek při nákupu na e-shopu Yves Rocher. Vzhledem k tomu, že stabilně nosím fitness náramek počítající kroky a spálené kJ, tak ještě nevím, jestli si je nechám jako rezervní nebo jestli je posunu někam dál.


V červnu se mi rozbily sluneční brýle, které mám stabilně v autě, v červenci se mi povedlo zlikvidovat sluneční brýle, které mám na chalupě. Takže i v červenci jsem kupovala nové - opět jsem chtěla něco levnějšího. Tyhle z vietnamského obchodu Mika byly za stovku.
 

Na začátku července se mi konečně povedlo koupit si boty na synovu svatbu. Smetanové lodičky bez paty se širším podpatkem jsem pořídila v Deichmanovi za necelých osm stovek. Současně jsem si tam k nim rovnou koupila i kabelku - psaníčko s kovovým řetízkem přes rameno (vyšla něco přes 600 Kč). Dohromady to je myslím hezký "set", ale musím přiznat, že boty budou vzhledem k mému haluxu spíš na krátkodobé nošení (na svatbě jsem se z nich večer ráda přezula).

Kosmetika

Kosmetiku tu tentokrát reprezentují jen nákupy na e-shopu Yves Rocher. První objednávku jsem dělala už v červnu v rámci 50% narozeninové slevy, kterou jsem potřebovala rychle využít, aby mi nepropadla. Objednala jsem proto nějaké věci pro mámu a pro sebe jen krém proti vráskám z řady Riche Creme, který mne díky slevě vyšel na 475 Kč). Jako dárek k nákupu jsem dostala výše zmíněné hodinky a regenerační pleťovou masku s měsičkem (v běžných cenách za 199 Kč). Současně mi v balíčku přišel i leták se slevovými kódy, kterým jsem neodolala.


 
 
Na e-shopu zrovna byly slevy na vůně, takže jsem si vzala jednak svou oblíbenou toaletní vodu Naturelle (639 Kč místo  1290 Kč) na  a jednak parfémovanou vodu Comme une Evidence (za 689 Kč místo původních 1390 Kč).  Na tento nákup jsem uplatnila slevový kód, který mi umožnil vybrat si k nákupu, jehož cena přesáhla 1199 Kč, další výrobek zdarma. Vybrala jsem si noční krém z řady Riche Creme, který běžně stojí 1390 Kč. K nákupu jsem ještě jako dárek dostala krém na oční okolí z řady Anti Age Global (běžná cena 999 Kč) ochranný kondicionér z řady vlasové kosmetiky, s níž YR končí (původní cena byla  189 Kč).  Ač Yves Rocher patří k e-shopům spíše s vyššími cenami, tak se mi tam tentokrát oba nákupy dost vyplatily - pořídila jsem si výrobky za zhruba 6000 Kč v původních cenách, ale při započtení všech slev jsem zaplatila nakonec jen  1800 Kč.

Domácnost



Tentokrát jsem nakupovala výhradně do naší "druhé domácnosti" - tedy na chalupu. Doplnili jsme si dvě křesílka pro venkovní posezení - vybrali jsme v JYSKu křesílka Gremaa, protože byly nejpodobnější sadě se stolečkem, kterou už máme (a která nám vyhovuje tím, že jde lehce přemisťovat). Jedno křesílko vyšlo na 500 Kč. Příhodili jsme ještě plastový koš na prádlo za 250 Kč.


Nakupovali jsme v jihlavském retailovém centru a cestou od JYSKu k autu mne před prodejnou Banquet zaujal vystavený kovový kryt na talíř s jídlem - proti mouchám olézajícím třeba rozkrájený moučník mi přišel fajn a stál jen necelých 70 Kč, tak jsem si ho došla koupit.
 

A na e-shopu  Tescomy jsem pořídila nový odpeckovávač třešní, protože náš starý nás loni opustil a výroba višňové marmelády bez něj mne přesvědčila, že tenhle kousek prostě mít musíme. Měla jsem štěstí a chytla jsem slevu, takže vyšel na  549 Kč.

Knihy

Tentokrát se naše knihovnička rozšířila jen o dvě novinky, a to díky spolupráci s Gradou, kde jsem si vybrala knihy Jen moje štěstí a Vzpomínky má každý. Obě už mám přečtené a na obě už jste mohli číst recenze (tady a tady).


 
No a to je z mých nákupů všechno. V červnu  jsem  utratila víc peněz, než je u mne běžné, ale boty a kabelka byly nutnost a nákup na YR se finančně dost vyplatil. Srpen je na úplném začátku, takže zatím mám za sebou jen malý nákup v DM drogerii a v plánu zatím nemám nic dalšího, ale to se může ještě změnit.



37 komentářů:

  1. http://es-ideas.blogspot.com/
    Parádní nákupy.
    YR mám moc ráda. Kosmetika mě nikdy nezklamala.
    Svatební set je moc hezký. Nadčasový styl.
    Zdravím od moře. Momentálně utrácím tam)))
    Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, užívej si moře. Vybrala si dobrý termín - v Čechách je 15° a prší ...

      Vymazat
  2. Ráda jsem se podívala, Stáňo. YR zklame jen málokdy, moc se mi líbí ty botičky na svatbu.
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuji. Myslím, že boty vypadaly k šatům dobře.

      Vymazat
  3. Krásné nákupy. Pohodlné spodní prádlo je základ a moc se mi líbí ty lodičky s kabelkou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla s nákupem bot a kabelky spokojená.

      Vymazat
  4. Ahoj Stáni, ty botky jsou krásné, ale dobře chápu krátkodobost nošení. Já od loňského úrazu s kotníkem podpatky prakticky neobuju, měla jsem je dvakrát a vždycky to nebylo úplně komfortní - stále mi ta noha dost otéká a mám problém třeba se schody. Set se ti podařilo v Deichmannu vytvořit skutečně krásný a nadčasový. Yves Rocher narozeninovou slevu letos prvně plánuju díky inspiraci u tebe a Haničky také využít, byla jsem si tam v červenci očichat dvě vůně, které mě zaujaly online, abych věděla do které tedy půjdu. Vůně mi totiž budou koncem léta až na jednu jedinou docházet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, se setem bot a kabelky jsem byla taky spokojená. Já u YR v poslední době zas extra moc nenakupuju, ale narozeninovou slevu využiju vždycky a občas ještě nakupuju v povánočních slevách nebo když potřebuju využít věrnostní body.

      Vymazat
  5. lodičky mám v černém...a často se hodí,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černé lodičky mám taky, ale na svatbu jsem chtěla světlé - přišlo mi, že na léto se hodí víc.

      Vymazat
  6. Takže taky spolupracuješ s Astratexem? Já si tam pořídila stahovací tanga, a troje vyšší kalhotky. Všechny co jsem měla se mi rolovaly dolů.... no holt už nemám postavu na echt sexy kalhotky. Ale naštěstí tam i ty vysoké mají velice hezké a nejsou to takové ty babičkovské bombarďáky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ty stahovací kalhotky, co jsem si koupila, měly hodně zvýšený pas (skoro až pod prsa) a držely velmi dobře, vůbec se nerolovaly dolů. Měla jsme je na svatbě celý den a úplně v pohodě. Punčochy byly taky v pohodě, zbytek jsem ještě nevynosila.

      Vymazat
    2. Jo, jo... tenhle typ je výborný. Taky si ještě na ně brousím zuby. To mě se rolovalo to co jsem měla doma z dob před mnohem méně kily :D. Proto jsem šla do vyšších. Samodržící punčochy jsem si oblíbila. Na léto skvělá věc. Člověk dostojí pravidlům dress code a přitom se nepaří v punčocháčích.....

      Vymazat
  7. Marcela Nordic Passion6. srpna 2023 v 21:23

    Hezké ulovky, opět obdivuji tu organizovanost vše vždy dokumentovat👍👍👍. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, ale někdy podle toho ty fotky vypadají - narychlo cvaknuto na mobil...

      Vymazat
  8. Ahoj Stáni, moc se mi líbí boty, ty bych užila. Černé lodičky mám několikrát, světlé ani jedny. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já právě čené lodičky taky mám, ale na tu svatbu jsem chtěla boty spíš světlé a nakonec se podařilo...
      Měj se fajn

      Vymazat
  9. Stáni, moc hezky jsi nakoupila. Odpeckovač máme stejný. Zaujal mě ten kovový kryt. Rozbil se nám kryt, který se roztahoval jako deštník. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, "deštnkový" kryt jsme měli před lety taky :).
      Hezký den

      Vymazat
  10. Botičky a kabelka - palec nahoru. Ten kryt mne tedy zaujal. Mám plastový, tento se mi líbí víc.
    Měj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Stáňo, používám odpeckovávač třešní. Je to velký pomocník. Většinou k tomu postavím děcka a tak to mám úplně bezpracné :o)
    Pěkný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou moc hezké nákupy všeho druhu :). Ten odpeckovávač na třešně musí být skvělý pomocník :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, pokud děláme višňovou marmeládu nebo třešňovou bublaninu, tak je vypeckovávač opravdu pomocník (letos jsem dělala višňovou marmeládu bez něj a dalo to mnohem víc práce)

      Vymazat
  13. Ten kryt na talíř je velmi povedený kousek! Lodičky s kabelkou jsou opravdu hezky k sobě :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boty a kabelka měly fakt úplně stejný odstín, byla jsem nadšená, když jsem tu kabelku v Deichmannovi objevila.

      Vymazat
  14. No tolik krásných věcí během jednoho měsíce.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy nakupuju víc, někdy míň - jak to zrovna vyjde...

      Vymazat
  15. Nákupy kosmetiky YR hodnotím jako velkou výhru, protože zaplatit jen 1800,- za tolik kousků je fakt super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, myslím, že se mi to tentokrát docela povedlo vychytat, pokud jde o slevy a vytěžila jsem z nich maximum :)

      Vymazat
  16. Moc krásná kabelka i boty, ať ti dělá tahle dvojice radost i nadále. :) Židle mám stejné na balkóně a nemůžu si je vynachválit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si všimla, že křesílka máš taky taková. My jsme s nimi náramně spokojení, hlavně kvůli snadnému přenášení. A sedí se v nich taky dobře.

      Vymazat
  17. Ahoj Stáni,
    to jsou povedené nákupy. Já zatím Yves Rocher odolávám, ale je to těžké, mám to tam ráda. Líbí se mi kabelka a boty, to jsi vybrala moc pěkně.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji za pochvalu, byla jsem s nákupem bot a kabelky taky spokojená.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)