čtvrtek 24. srpna 2023

Z kosmetické poličky 49

 Po poměrně bohaté červnové spotřebě jsem se trochu bála, že za červenec to bude dost bída, ale překvapivě  se mi tu ten obvyklý počet spotřebovaných kousků pohybující se kolem desítky, sešel i tentokrát. Takže obavy z bídné spotřeby trochu  se přesunují ke spotřebě srpnové, kde se týden před koncem měsíce mezi spotřebovanými kousky krčí pouhých pět obalů. Uvidíme, zda mi do konce měsíce ještě něco dojde...
Ale teď už se vraťme k červenci a k tomu, co mi na kosmetické poličce v tomto měsíci došlo.


 
Strawberry (Holika Holika)
 
Koupeno - Rossmann. Balení - 1 ks. Cena - 39,90
Maska obsahuje jahodový extrakt, je určená k oživení a hydrataci pleti a měla by mít protivráskový účinek. Maska měla jemné plátýnko,  které  bylo hezky napuštěné sérem, jen bylo trochu užší, i když mně to zásadní problém nepůsobilo, mám poměrně úzký obličej. Na obličeji působila maska chladivě, dobře držela a sérum nestékalo. Po  doporučených 20 minutách aplikace  pleť nelepila, ale byla hezky vypnutá a vyživená.  Ocenila jsem jednoduché otvírání sáčku, který šel úplně rozložit, takže jsem 100% využila i sérum, které zůstalo uvnitř (vyšlo mi ještě na dvě použití). 

Green tea (Holika Holika) 
Koupeno - Rossmann. Balení - 1 ks. Cena - 39,90
Tato maska obsahuje výtažek ze zeleného čaje, který přispívá k hydrataci a vyhlazení pleti. Maska jemně voněla po zeleném čaji a po aplikaci byla pokožka moc pěkně oživená a příjemná  na dotek. Jinak o ní platí v podstatě to samé, co bylo uvedeno výše u masky s jahodovým extraktem.
  
Schauma 7 bylin (Schwarzkopf)
Koupeno - ? Balení - 200 ml. Cena - ?
Tento kondicionér už před časem dovezla na chalupu máma. Je určený na mastné vlasy a měl by přispívat k jejich posílení. Měl světlounce zelenou barvu, nevýraznou neutrální vůni, hustší konzistenci a praktické jednoduché balení (vyhovovalo mi, že se dal stavět na víčko). Dobře se aplikoval, a vlasy po něm šly  dobře rozčesat.

Force – Cheveux Fatigués (Klorane)
Koupeno – Dr. Max. Balení – 400 ml. Cena – 306 Kč (sleva)
Šampon určen pro vlasy se sklonem k vypadávání. Obsahuje chinin a protěž alpskou, které by měly přispívat k obnově síly a vitality vlasových vláken. Balený je lahvičce s odklápěcím víčkem, která je přiměřeně praktická. Samotný šampon má temně vínovou barvu, spíše řidší konzistenci a trochu zvláštní, ale ne příliš výraznou nebo nepříjemnou vůni (zvykla jsem si na ni). Při použití (má se vmasírovávat do vlasů po dobu jedné minuty) docela dobře pěnil. Vlasy nevysušoval (spíš jsem měla pocit, že se mi ke konci trochu víc mastily) a  řekla bych, že po něm byly pevnější, ale vliv na vypadávání nebyl nějak výrazně zaznamenatelný. Vzhledem k ceně už bych si ho asi znovu nekoupila, neměla jsem pocit, že by benefity odpovídaly.

Zucker - öl peeling Dream Sky (Isana)
Koupeno – Rossmann. Balení – 230 g. Cena – 99,90
Cukrový peeling obsahuje i madlový olej, takže nevysušuje pokožku. Byl to můj první cukrový peeling, takže nemám úplně srovnání, ale zdál se mi tak středně hrubý. Pracovalo se s ním docela dobře, nijak kůži nedřel, ale odumřelé šupinky myslí odstranil docela slušně. A navíc moc hezky voněl – já si na sladké vůně moc nepotrpím, ale tahle se mi líbila. Balení v plastové šroubovací dózičce je uživatelsky v pohodě.
 
Tělové mléko s levandulí (Ryor)
Koupeno -  dárek.  Balení – 300 ml.  Cena - ? (podle netu kolem 150 Kč)
Tělové mléko obsahuje levandulovou silici, díky které krásně autenticky voní. Vůně je přitom akorát, není „přepálená“.  Má spíše řidší konzistenci, takže se dobře roztíralo. Velmi dobře se i vstřebávalo a pokožka po něm byla příjemně hydratovaná. Tohle je kousek, který bych klidně mohla mít znova.

Augen make-up enferner (Balea)
Koupeno - DM drogerie. Baleni - 100 ml. Cena - 29,90
Pokud jde o odličovač očí, používám teď víc ten všeobecně "profláknutý" od Isany, ale pokud ho zrovna nemají, klidně sáhnu i po tomto s obsahem  aloe vera. Odličuje poměrně slušně (u řasenky tedy nějaké rezervy má, ale to měly i odličovače dražší) , nedráždí oči ani nevysušuje oční okolí.  A stojí pár korun. 

Black&white Invisible Silky smooth (Nivea)
Koupeno – DM drogerie. Balení – 250 ml. Cena – 39,90 (akce)
Roll-on Nivea je pořád mým nejoblíbenějším a nejčastěji používaným antiperspirantem - nedělá fleky na oblečení, má jemnou nevtíravou vůni, poskytuje opravdu dobrou ochranu celý den a  aplikce pomocí roll-on mi taky vyhovuje. Prostě spokojenost. Jen střídám různé varianty, mezi kterým nevidím velký rozdíl.   Tentokrát jsem měla sáhla po variantě Silky smooth, kterou jsem myslím ještě neměla. 

Pur Arnica (Yves Rocher)
Koupeno - Yves Rocher. Balení - 75 ml. Cena - ? (aktuálně na netu 179 Kč)
Tohle konkrétní balení krému na ruce s arnikou přivezla na chalupu máma, ale já si ho občas kupuju taky (hlavně když potřebuji objednávku na e-shopu doplnit, aby mi vyšlo poštovné zdarma) .  Krém měl příjemnou jemnou rostlinnou vůni, dobře se roztíral a vstřebával. Jeho hydratační a vyživující schopnost je takový slušný průměr (rozhodně je podle mého lepší než u většiny krémů na ruce od YR). Balení v plastové tubě s plochým odklápěcím víčkem je praktické.

Induling Delight Milk &Honey (Palmolive)
Koupeno - ? Balení - 90 g. Cena - ? (podle netu asi 15 Kč)
Balík tohoto  mýdla nafasoval manžel už před časem v práci a protože už je delší dobu na neschopence, likvidujeme je doma a na chalupě. Je to takové klasické obyčejné mýdlo na běžné mytí. Tahle varianta obsahuje med a mléko, ale ve vůni jsem je nějak zvlášť necítila. Jako ostatní mýdla Palmolive, která jsme měli, slušně pění a nijak nevysušuje.

Sensitive Plus (Elmex)
Koupeno - Glanc box. Balení - 75 ml. Cena - 169,90 (doporučená)
Přiznám se, že zubní pasty v takovéto cenové kategorii nekupuju, ale když byla v boxu, ráda jsem ji zkusila (což je taky důvod, proč je do článku zahrnutá - běžně sem zubní pasty nedávám). Obsahuje  technologii fluoridu cínatého a fosforečnanu zinečného, díky které by měla pomáhat  udržovat zdravé dásně, chránit zuby před zubním kazem a usazováním zubního kamene,  remineralizovat  sklovinu a udržovat přirozenou bělost zubů.  Pocitově měla zubní pasta příjemnou osvěžující  chuť a vůni i slušnou pěnivost. Deklarované účinky na bělost zubů a ochranu před kazem po vypotřebování jedné tuby asi moc objektivně nezhodnotím. A vzhledem k ceně si asi další balení nepořídím. 


Takže suma sumárum jsem za červenec spotřebovala 11 produktů a kupodivu v tom nejsou ani žádné vzorečky a jen dvě pleťové masky (zbytek měsíce jsem používala masku v tubě). Asi nejvíc jsem byla spokojená s tělovým mlékem s vůní levandule od Ryoru, ale fajn byl i peeling od Isany a obě pleťové masky Holika Holika.  Nejméně jsem byla spokojená se šamponem na padající vlasy - ten nesplnil to, co jsem si od něj slibovala.
A to je pro dnešek vše. Uvidíme, kolik toho bude v článku příští měsíc - jak už jsem psala v úvodu, moc nadějně to nevypadá..
 

28 komentářů:

  1. Vyzkoušela jsem taky krém od YR. Úplně mě nenadchnul, ale ani nezklamal. Za mě takový "střed". Docela bych ráda vyzkoušela tu masku ze zeleného čaje. Ta vypadá zajímavě.
    Stáňo, přeji ti hezký zbytek týdne. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ty masky Holika Holika byly fajn obě.
      Hezký víkend

      Vymazat
  2. Stáňo, ráda jsem se podívala. Doma jsem neměla nic z uvedeného, některé obaly jsou mi tedy povědomé z regálů obchodů...
    Přeji pohodový pátek, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuji za nakouknutí a přeju hezký víkend

      Vymazat
  3. Tělové mléko s levandulí mne zaujalo. Podívám se po něm.
    Pěkný víkend, Stáni !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to mléko jsem používala fakt ráda, jen nevím, kde ho mají v nabídce - já ho dostala jako dárek.
      Hezký víkend

      Vymazat
  4. Ahoj Stáňo, ten šampón s chininem mě zaujal, díky moc za prima tip. Přeji krásný slunný den a i víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, na ten šampon si chce vychytat slevu (v Dr. Max ji občas mívají).
      Hezký den

      Vymazat
  5. Marcela Nordic Passion25. srpna 2023 v 13:59

    Znám pastu a odlicovadlo😉😊, hetky vikend přeju. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, odličovadlo je myslím známé všeobecně :)

      Vymazat
  6. Stáňo, používám oční odličovač a jsem spokojená. Šampion Klorane jsem používala v kombinaci se sérem, teď už jen samotné sérum a efekt je tedy vidět. Masky z Rossmanna vyzkouší, v poslední době mě tato drogerie dost baví.
    Pěkný víkend přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já jsem asi marný případ ... Mám k řídnutí vlasů asi genetickou dispozici po mámě a něco bude asi stresové (uplynulý rok byl v tomto směru poněkud náročnější) a z toho se podle mé kadeřnice prý vlasy vzpamatovávají docela dlouho. To sérum od Klorane mám taky, jen jsem používání přerušila a zkoušela jiné (dostala jsem možnost testování a byla jsem vázaná termínem, do kdy se musely napsat zkušenosti). Uvidím, jestli zabere.
      Měj se fajn

      Vymazat
  7. Stáni, díky za další přehlídku kosmetiky. Některé výrobky znám, o dalších jsem si ráda přečetla. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Stáni, masky i peeling jsem měla a sedlo mi oboje. Nivea antiperspirant mám teďka ve stejné vůni akorát ve spreji a to tělové mléko, to vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, to tělové mléko mi fakt hodně vyhovovalo.

      Vymazat
  9. Ahoj Stáni,
    měla jsem masky a peeling a byla jsem spokojená. Znám i odličovač, ale ten mi tedy nevyhovuje, pálí mě a ještě k tmu odličuje špatně. Ryor kosmetiku bych ráda více prozkoumala. JInak moje spotřebováno v srpnu bude zase hodně dlouhé...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já mám ten baleácký odličovač jako druhou volbu, Isana mi přijde lepší, ale na tenhle si taky výrazně nestěžuji. Co mi na něm vyhovuje, je odklápěcí víčko, přijde mi výrazně praktičtější než víčko šroubovací. A na tvé srpnové spotřebováno už se těším. To mé myslím bude, jak už jsem avizovala, extrémně krátké.
      Hezký den

      Vymazat
  10. Stáňo zdravím. Z Tvé ukázky používám jen Nivea kuličky, ty jsou super. Vybrala bych si u Tebe masku se zeleným čajem. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ty masky Holika Holika jsou fajn. Ještě tu mám na vyzkoušení jednu :).
      Měj se hezky

      Vymazat
  11. Mě teď začaly šíleně padat vlasy, tak jsem si koupila olejíček od Renovality Renohair, tak jsem zvědavá na výsledky. Aspoň krásně voní :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, aby fungoval (a pokud jo, tak se pochlub, já si ho koupím na vyzkoušení taky :))

      Vymazat
  12. Po té jahodové masce se budu muset podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ani jeden kousek neznám, takže děkuji za rozšíření obzorů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)