sobota 12. srpna 2023

Brand box - srpen 2023

 Tentokrát u nás v době doručování boxu nebyl nikdo doma, takže bos skončil uložený na poště. A musím říci, že jsem při jeho vyzvednutí dost litovala, že to zrovna takhle vyšlo. Krabice totiž byla pořádně těžká a cestou domů se mi notně pronesla (a to od té pošty bydlím fakt kousek).  Rozhodně tedy vážila víc než ty tři kila, která na balíku byla uvedená.  Takže se pojďme podívat, co ta až po okraj naplněná krabice, jejíž obsah měl motto "Léto v plném proudu" vlastně obsahovala, že byla tak těžká.



Tekutý bujón zeleninový Vitana (180 ml - 69,90)
Tekutý bujón od Vitany se vyrábí ve třech variantách - hovězí, kuřecí a zeleninový. Neobsahuje konzervanty a obsah plastové lahvičky by měl vystačit až na 9 litrů vývaru. Tekutá podoba umožňuje lepší dávkování.  Asi by se mi víc hodil bujón kuřecí, protože nejčastěji bujón používám při zalití kuskusu, pokud doma zrovna nemám domácí vývar.  Ale využiju i tento, na kterém se mi líbí praktičtější dávkování  než je drobení klasické bujónové kostky.

Kečup pikant Podravka (500 g - 58,90)
I tato novinka má tři varianty - jemný, pikant a jalapeňo a i ona je bez konzervačních látek a umělých aromat. Balení v plastové lahvičce, kterou lze postavit na víčko je praktické (ještě bych uvítala alespoň částečně průhledný obal, aby bylo vidět, kolik a v jaké kondici kečupu zbývá).  Variantu "pikant", kterou jsem měla v boxu, využije hlavně manžel (já preferuju jemné kečupy) a dorazila jako na objednávku, protože pikantní kečup nám doma zrovna dochází.

Bombus Raw energy Mango a kešu  (50 g - 31,90)
Tyčinky Bombus patří mezi mé oblíbené výletové svačinky a mango i kešu mám moc ráda, takže tato novinky od firmy Bombus mi udělala opravdu radost. Myslím, že mango dodá chuti tyčinky zajímavý nakyslý akcent, který bude trocho kontrastovat se sladkou chutí datlí, které obvykle tvoří základ těchot raw tyčinek.

Proteinový krém s lískovými oříšky KetoDiet (50 g - 49 Kč)
Krém s lískovými oříšky už jednou v boxu byl, byť v jiném balení. Neobsahuje přidané cukry a má zvýšený obsah bílkovin. Z toho, co jsem od KetoDiet ochutnala, to byla myslím jediná věc, která mi chutnala, takže si ji klidně dám znovu.

Mattoni Thai (500 ml - 20,90)
Minerálka s příchutí thajské limetky a lehkým dotekem chilli je novinka, kterou jsem ještě neviděla. Sice pálivé moc nevyhledávám, ale určitě ji ráda vyzkouším, je to zajímavá příchuť (a oceňuji, že neobsahuje sladidla).

Mattoni Essence Jablko&máta (1,5 l - 18,90)
Tato příchuť byla k dostání zatím jen v plechovkách a v této podobě už v boxu byla (ačkoliv nejsem moc fanda jablečných příchutí, tak mi nepřišla špatná). Nyní se vyrábí i ve větším "formátu" - tedy v plastové lahvi o obsahu 1,5 l. Minerálka je jemně perlivá a neobsahuje cukr ani umělá sladidla nebo konzervanty. Mám tento typ ochucených minerálek ráda a v létě se určitě hodí.

Staropramen 10 (0,5 l - 20,90)
Desetistupňové pivo uvařené podle původní legendární receptury, ale s plnější chutí. U nás ho nejspíš vypije syn, až dorazí na návštěvu (manžel dost výrazně preferuje plzeňskou dvanáctku a k jiným pivům se uchyluje vyloženě nerad).

Cool 0% Tmavá švestka (0,5 l - 22,90)
První tmavé nealkoho pivo z řady Cool má příchuť švestky. I tento kousek si v lednici nejspíš počká na syna...

Trvanlivé tyčinky se sýrem a solí Havlík (90 g - 16,90)
Tyčinky Havlík už byly v boxu několikrát, v různých variantách. Tyto jsou silnější, posypané hrubozrnnou solí. Myslím, že se u nás neztratí, byť novinka to tedy není.

Dijona (370 g - 99 Kč)
Tato hořčice s pikantní chutí už v boxu kdysi byla. Má opravdu výraznou  chuť a docela nám chutnala. Za nevýhodu považuji balení - jednak je velmi neatraktivní (ona hořčice na pohled moc atraktivní nebývá často, ale možná by to aspoň vylepšila jiná etiketa) a jednak zbytečně velké - my tento typ hořčice nepoužíváme zas nějak příliš často, takže minule jsem zbytek vyhazovala už zkažený. A musím říci, že dech mi trochu vyrazila doporučená cena (pokud to není tisková chyba) 

Babiččina volba celozrnná (2x 1 kg po 34,90)
Box obsahoval dvě kilové balení celozrnné mouky - jednak pšeničnou a jednak žitnou. Obě mouky už v boxu byly, a i když vím, že tato značka nemá jen pozitivní ohlasy, tak já si ani na jednu nemůžu stěžovat, obě mi celkem vyhovovaly. Jsem teď  moukou této značky docela zásobená - byla myslím i v další dvou boxech z poslední doby. Ale nepochybně ji zužitkuju.

Twistky karamelizovaná cibule (160 g - 49,90)
Křupavé zatočené tyčinky se vyrábějí ve třech variantách - mořská sůl, karamelizovaná cibule a rajčata a kmín. Musím říci, že zrovna karamelizovaná cibule je ta, která mne láká nejmíň, ale i tak novinku ráda zkusím, protože tento typ tyčinek si občas dám.

Box jsem získala v rámci spolupráce za zvýhodněnou blogerskou cenu
 
V boxu tentokrát tedy bylo 13 produktů  v celkové doporučené ceně asi 520 Kč (plus navíc balíček dražé M&M´s jako odměna za hodnocení minulého boxu), což mi přijde jako velmi dobré (byť cenu horčice tedy beru trochu s rezervou).    Na druhou stranu tu tentokrát bylo méně novinek - některé produkty se opakovaly z minulých boxů (třeba Babiččina volba nebo Havlíkovy tyčinky). Ale vyložený propadák, co by byl nevyužitelný, tu pro mne není. Nějak mi ani nevadí, že je tu tentokrát víc pití - k létu to tak nějak patří a navíc zbylé kousky jsou taková docela pestrá směs.  takže rozhodně nemůžu říci, že bych byla nespokojená. Nejvíc se těším asi na bombusku s mangem a kešu, ale ráda ochutnám i nové matonky a twistky... 
A co vy - byli byste s takovým obsahem spokojení nebo spíš ne?   A vybrali byste si něco?




 


24 komentářů:

  1. Když vidím ten obsah, věřím, že byl box pěkně těžký. Došla mi dijonská hořčice, pití by se taky jistě spotřebovalo, stejně jako mouka, i když tuhle značku opravdu ráda nemám.
    Stáňo, děkuji za nakouknutí a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, tebe jsem mj. myslela, když jsem psala i o negativních hodnoceních na mouku :).
      Hezký den

      Vymazat
  2. Ne, že bych si všechno koupila, ale ochutnala klidně.
    Pěknou neděli !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mě na boxu baví právě to, že ochutnám i věci, které by mě nenapadlo koupit a někdy mne zaujmout natolik, že je začnu pak kupovat i sama.
      Měj se hezky

      Vymazat
  3. http://es-ideas.blogspot.com/
    Asi bych si něco vybrala i já)))
    Hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, myslím, že pestré to bylo, takže si něco opravdu našel skoro každý.
      Měj se hezky

      Vymazat
  4. Nealko tmavou švestku si kupuju, takže ta by mi bodla. Vodu piju kohoutkovou a dávám si do ní buď mátu nebo limetku, takže minerálky za mne asi ne. Mouku od téhle firmy jsem nikdy neměla neboť mi přijde řádně předražená, a zbytek ...tak asi by se uživil, i když já si kupuju dijonskou hořčici v Lidlu a jsem s ní nadmíru spokojená. A navíc vydrží a nekazí se. Ten bujon by byl skvělý na chatu, protože tam nejezdím moc často, ale kolikrát ho potřebuju ale kostky tam nevydrží. Kupovala jsem si ten gelový, ten mi zas prožraly myši....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já třeba minerálky taky nekupuju (já většinou piju čaje všeho druhu :D), ale když je v boxu, nemám problém ji vypít. Aspoň mám změnu ;-)

      Vymazat
  5. když koupím tyčinky Havlík, mám smůlu, vždy jsou staré...Sv.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Stáňo já bych u Tebe dnes vybrala tyčinku bombusku, jiné už nekupuju. Měj se prima, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já mám ještě ráda ořechové tyčinky od Emca neboy Yes. Ale bombusky taky kupuju docela často. Zato se mi nějak přejedly proteinovky.
      Měj se fajn

      Vymazat
  7. Nedivím se, že byl balíček tak těžký, podle toho obsahu. Každopádně některé produkty vůbec neznám, jiné už pár let ano :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, tentokrát tam bylo docela dost "nenovinek", ale asi nemám problém je spotřebovat i tak.

      Vymazat
  8. Marcela Nordic Passion15. srpna 2023 v 15:22

    Myslim, ze balik byl pestry a o vse bychom se doma nejak podelili, zajimal by me oriskovy keto krem:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, ten krém je dobrý - už jednou v boxu byl, takže pokud se nezkazili, tak se na něj těším, ale zatím v těch vedrech na čokoládově věci dnemám moc chuť

      Vymazat
  9. Tentokrát mě box moc nezaujal, ale měla jsem už ten švestkový cool a ten mi docela chutnal.

    OdpovědětVymazat
  10. Tu tyčinky od Bombusu bych brala hned, moc mi chutnají. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám mezi bombuskami své oblíbence a na mangovou novinku jsem zvědavá.

      Vymazat
  11. Hořčice a tekutý vývar by se mi asi nejvíce šikl. Krásný, slunný víkend přeji. ☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v podstatě užiju všechno - buď sama nebo vím, kdo si užije místo mne :)
      Měj se fajn

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni,
    já jsem s boxem celkem spokojená. Hořčici má mamka, ona ji hodně používá při vaření.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)