sobota 26. srpna 2023

Do mraků... - výzva

 Do mraků koukám moc ráda asi v každém ročním období - ráda pozoruju jejich tvary i to jak putují po obloze a na večer to, jak  jim zapadající slunce mění barvu (ono jim mění barvu asi i slunce vycházející, ale já jsem takový sedmispáč, že východ slunce  zaspím vlastně ve 100 % případů).  Léto je ale určitě období, kdy se do mraků kouká nejlíp. Ať už si někde na louce lehnete jen tak do trávy,  pozorujete mraky z nějaké vyhlídky a nebo jen na chvíli v křesle zvednete oči od knížky a podíváte se vzhůru.
A pár pohledů do mraků z letošního léta vám teď nabízím.
 

 








 A protože už jsem dávno nezaznamenala žádnou blogerskou výzvu, tak mne napadlo udělat jednu "oblačnou". Podělte se s ostatními o své pohledy do mraků ...  Pokud budete chtít se  výzvy zúčastnit, publikujte na svém blogu během příštích čtrnácti dnů článek  s fotkami letní oblohy. Nemusí to být nic uměleckého, klidně obyčejné rychlé mobilovky jako jsou ty moje. Jen by mělo jít o fotky z letošního léta, nikoliv o výběr z archivu předchozích let.   
 


 
 
Výzva končí v sobotu 9. 9. 2023 a já pak  najednou  zveřejním odkazy na  články všech blogerek a blogerů, kteří se do výzvy zapojí, abyste se jejich pohledy do mraků mohli pokochat i ostatní. A abyste měli i nějakou hmotnou motivaci, tak ze všech účastníků vylosuji jednoho, který ode mne dostane balíček s nejrůznějšími čaji (které si může pak vařit třeba na podzim a při jejich upíjení pozorovat podzimní oblohu za oknem 😉)
Pokud  se budete chtít zapojit, tak to prosím uveďte do komentářů spolu s adresou svého blogu. Jsem zvědavá, kolik z vás se podělí o svůj pohled do mraků a těším se na vaše fotky.
 

56 komentářů:

  1. Krásné fotky a moc hezká výzva - pokud to stihnu (dny jsou nějak kratší, než bych potřebovala), moc ráda se zapojím!
    Stáňo, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, o krátkých dnech mi ani nemluv... Ale budu se těšit, že se čas třeba najde...
      Hezký den

      Vymazat
  2. Stáni, moc dobrý nápad na hezkou výzvu. Pokusím se zapojit, nějak teď nestíhám. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to jsme na tom podobně. Ale věřím, že nějaké pohledy do nebe z letošního léta se u tebe najdou...
      měj se fajn

      Vymazat
  3. Zajímavá výzva. Musím se nejdříve podívat do svého archívu))) Přeji hezkou neděli, u nás strašně prší💦💦💦☔️☔️☔️💦💦💦na obloze žádné mraky, jen šedivo.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, však ono sluníčko ještě vykoukne - celých příštích 14 dní určitě pršet nebude ;-)
      Mjě se fajn

      Vymazat
  4. Miluju pozorovat mraky! Už jako malá jsem vždy určovala, jaké tvary zrovna z mraků vidím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak do výzvy se moc ráda zapojím! :)
      https://michaelacheetah.blogspot.com/

      Vymazat
  5. Krásné fotky a moc pěkný nápad na výzvu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ta výzva zní super. To mi připomíná moc poslední fotku mraků, kdy jsem v mráčku viděla ležícího pejska :-D Ráda sleduji nebe a ráda fantazíruji o tvarech v mracích :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já právě taky do mraků koukám moc ráda. A občas je i vyfotím a z toho vznikl nápad na výzvu...

      Vymazat
  7. Taky ráda pozoruju mraky, jen tedy vždycky jsem na lehátku na bazénu a nemám je čím fotit! Výzvu přijímám!!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné povedené fotky! Do výzvy se zapojím!
    Měj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Stáni, ráda se zapojím. Připravím článek na 7.9.
    https://sabinanovakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Stáni, moc ráda se výzvy zúčastním. Pohled na nebe je pro mě úžasná podívaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě výzva zaujala a těším se na tvé fotky

      Vymazat
  11. Ahoj Stáni,
    doufám, že na to nezapomenu, abych se mohla zúčastnit:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já to ještě v nějakém dalším článku připomenu :)

      Vymazat
  12. krásný pohled :) pokud to stihnu, ráda se zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pozorovat mraky,hledat tvary,které připomínají zvířata,či obličeje. To mě moc baví.Urcite se hlásím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, trochu jsem zazmatkovala a nezanechala odkaz na svůj blo - ☺ https://fukcarinka.blogspot.com/2023/08/fotograficka-vyzva-do-mraku-poprve.html

      Vymazat
  14. Super nápad! Já pozorování mraků taky miluju. Mám to stejně jako ty - spíš pozoruju při západu slunce, než při východu. V sobotu jsme byli na Sněžce a tam jsme chodili i mezi mraky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem spáč, tak mi nic jiného než polední nebo večerní slunce nezbývá :D

      Vymazat
  15. Vija
    Ráda se zapojím, díky. J

    OdpovědětVymazat
  16. Stáni, to jsou opravdu nádherné fotografie a perfektní výzva. Jsem ráda a díky za ni. Mám z letošního léta dost podle mně, zajímavých fotografií jak z rána, tak během dne i večerní procházky a do výzvy se hlásím. Jara D. https://fotojaradu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, na tvé fotky se těším. Vím z tvého blogu, že fotíš moc hezky.

      Vymazat
  17. Nádherné proměny oblohy.Pokud se mi podaří nafotit zajímavou oblohu,
    tak bych se výzvy zúčastnila.Nejdříve bylo pořád jenom modro a teď šedivo.Je ale ještě čas.
    https://jitkastankova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, určitě ještě nějaké dny s fotogenickým nebem budou :)

      Vymazat
  18. Stáňo, už dlouho žádná výzva nebyla, k té tvé se přidám a bude v sobotu 2.9. příspěvek na mém blogu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  19. Ráda se zapojím, mám spoustu fotek z léta.
    Mraky, oblohu a západy slunce fotím ráda.
    https://judith-for-joy.blogspot.com/
    Měj hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  20. Výzva se mi líbí, ráda bych se také zapojila, musím se podívat na fotky z letošního léta nebo ještě něco vyfotit. Východ slunce to rozhodně nebude, to je u mě ještě hluboká noc 😁 Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně :). Budu ráda, když se zapojíš - třeba se západem slunce :D

      Vymazat
  21. To je moc pěkné. ☺♥ Krásný den měj.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj ráda bych se zapojila ale nevím jestli to ještě půjde,vždy jsem ráda chodila do výzev...ale nyní jsem moc nezaregistrovala.Byla jsem na fotografiich i na obrázkách méňě musela jsem dávat do pořádku byt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do soboty je ještě čas, třeba nějaké mraky ulovíš

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné fotky,zkusím se zapojit do výzvy,krásné dny přeji.....

    OdpovědětVymazat
  25. Do mraků se také dívám často a ráda a zrovna nedávno jsem fotila proměny na obloze, ale to jsem o této výzvě nevěděla. Stejně už je pro přihlášení pozdě. Ale u děvčat jsem mohla ty krásné fotky vidět. Přeji hezký den.
    https://marijakesfoto.blogspot.com/2023/08/obloha.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Stáni, moc pěkné. Samotnou výzvu jsem promeškala, ale stejně asi spíš fotím slunce, kdy mě fascinuje světlo a stín. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  27. To je krásný nápad, vznikne tak určitě spoustu nádherných fotek. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Už jsem o tvé výzvě četla na jiných blozích, škoda, že jsem na ni přišla až teď. Nicméně taky moc ráda sleduji oblohu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)