úterý 18. července 2023

Nákupy na e-shopu Astratex


Myslím, že o mně je docela známo, prostřednictvím e-shopů nakupuji ledacos, ale oblečení mezi to nepatří. Musím proto říci, že  nabídka na spolupráci s e-shopem Astratex mne fakt překvapila (byť e-shop podle jména samozřejmě znám). Ale přišla ve chvíli, kdy jsem moc neváhala, zda ji využiju.

 

Na konci července mne totiž čeká synova svatba. Šaty pro tuto příležitost už mám pořízené a protože do  „twiggy“  mám opravdu sakra daleko, nevybrala jsem si samozřejmě žádný upnutý model. Ale i tak jsem si pod ně plánovala pořídit něco, co mi dá pocit, že mi v nich  v tu nejnevhodnější chvíli  nevyleze nějaká „pneumatika“.  Ráda jsem proto využila nabídky na spolupráci a ušetřila si v těchto vedrech pobíhání po obchodech (jak nejsem zvyklá nakupovat oblečení, prádlo nevyjímaje, přes internet, tak by mne totiž možnost využít nabídky e-shopu asi ani nenapadla).
 
 

První sekcí, do které jsem se na e-shopu ponořila, bylo tedy stahovací prádlo, kde jsem si bez problémů vybrala. Zvolila jsem kalhotky se zvýšeným pasem, které zformují jak oblast pasu, tak břicha.  Už jsem si je samozřejmě vyzkoušela – materiál je příjemný a stažení tak akorát, abych se nedusila. Fajn je silikonový pásek na horním kraji, který by měl zajistit, aby se zvýšený pas neroloval dolů.  Dalším kouskem určeným na svatbu, po kterém jsem sáhla, byly punčochy. Protože jinak punčochy moc nenosím a nemám ani podvazkový pás, volba padla na punčochy samodržících, které  jsou v lemu také  opatřeny silikonovými pásky, aby punčocha nesjížděla (vybrala  jsem tedy tělovou barvu, nikoliv černou, která vyfocená  na krabičce).
 

A protože jsem v rámci spolupráce dostala poměrně velkorysý voucher, tak jsem neskončila jen u věcí určených na svatbu, ale mohla jsem si pořídit ještě něco dalšího.  Vzhledem  legínové šortky, které nosím na chatě, mám roky a už fakt dosluhují, usoudila jsem, že si pořídím nové. Z bohaté nabídky  černých legín (protože, co si budeme povídat, na chatu je černá nejpraktičtější), jsem si vybrala jedny ve tříčtvrteční délce.  Jsou z velice příjemného materiálu, mají širší gumu v pase a výborně mi sedí. Poslední kousek, po kterém jsem sáhla, byl ryze praktický – vybrala jsem si trojbalení  kalhotek (protože těch není nikdy dost).  Já jsem v tomhle směru hodně konzervativní, takže jsem sáhla po úplně klasickém střihu. I ty jsou z velmi příjemného materiálu. 

 

S nákupem  na e-shopu jsem byla velmi spokojená. Co musím vyzdvihnout především, je bleskurychlé vyřízení objednávky. To pro mne bylo, vzhledem k tomu, že jsem část věcí pořizovala na konkrétní blížící se příležitost, hodně důležité a e-shop v tomto překonal mé očekávání. V neděli pozdě večer jsem objednala a v středu mi pípla smska, že si balíček můžu vyzvednout v Zásilkovně.  Druhá věc, kterou jsem ocenila, jsou přehledné tabulky velikostí u každého zboží, které mi usnadnily výběr a díky kterým mi vybrané kousky bez problémů padnou. Jinak má  e-shop  širokou nabídku (kromě prádla a plavek tu najdete třeba i bytový textil nebo mikiny, čepice a šály)  a  uživatelsky je přívětivý a přehledný. 


28 komentářů:

  1. To stahovací prádlo mě zajímá)))) vypadá moc pěkně. Juknu na jejich e-shop. Díky za tip.E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zatím mi přijde fajn, zatěžkávací zkouškou projde na svatbě ;-)
      Hezký den

      Vymazat
  2. Stáňo, obchod podle jména znám, ale vzhledem k tomu, komu patří ho ignoruji. Slyším na něj spoustu chvály, vidím, že i ty jsi spokojená. Punčochy "samodržky" nosím roky i běžně. je to často daleko příjemnější než celý den v punčocháčích...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já jsem spíš kalhotová, šaty nosím v létě, když je fakt horko a to pak bez punčoch. Svatba je výjimečná příležitost, kdy alespoň na obřad a oběd mi přijde vhodné punčochy mít (na večerní grilovačku už asi obleču něco jiného). Jinak se přiznám, že to, kdo je majitelem Astratexu, jsem netušila.
      Měj se fajn

      Vymazat
  3. Stáňo, já jsem tady před nějakým rokem kupovala podprsenku a víc tuto akci opakovat nebudu. Podle tabulky mně vyšla naprosto jiná velikost, než jakou mám běžně. Tvrzení, že jen léta používám špatnou velikost jsem tedy přijala a čekala, co přijde. Přišla obří záležitost, kterou jsem po telefonické domluvě vyměnila za mou obvyklou velikost, ale stejně ji nenosím. Kvalita zas nebyla nic moc. A jak píše Helenka, teď už teprve ne.
    Doufám, že budeš při nošení spokojená. Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mně všechny věci, co jsem si vybrala, jsou OK. Uvidím, jak se osvědčí při nošení.
      Hezký den

      Vymazat
  4. Zásadně nakupuji podprsenky od Astratexu. Vyhovují mi. Jsem spokojená s rychlostí vyřízení objednávky i jedno vrácení proběhlo rychle.
    To je dobře, že máš dobrý pocit se svým nákupem.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já podprsenky kupuju od Trioly - mám kousek jejich podnikovou prodejnu. Ráda nakupuju osobně, protože jsou tam fajn prodavačky a poradí. Takže z e-shopu jsem vybírala jiné kousky.
      Měj se fajn

      Vymazat
  5. U Astratexu mi vyhovuje rychlé doručení a blesková výměna zdarma (případně vrácení peněz). Dlouho jsem se mu bránila, protože jej vlastní Agrofert, ale ta nákupní přívětivost a nabídka je opravdu bezkonkurenční. Mám nestandardní velikost prsou a ačkoliv na klasické podprsenky chodím pro oblíbenou konkrétní značku a střih z profi obchodu, Astratex mě zachránil, pokud šlo o bezkosticové podprsenky (braletky) na výlety, u kterých je v obvodu 65 jinde minimální výběr a číslování S/M/L mi nesedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, souhlasím, že doručení bylo fakt hodně rychlé (výměnu asi neposoudím - velikostně jsem se trefila).
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. Velmi, velmi, velmi DRAHÝ obchod....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ceny zdají takové standardní - když třeba porovnám s cenami prádla u Trioly.

      Vymazat
  7. Marcela - Nordic Passion19. července 2023 v 13:45

    Hezky jsi nakoupila, Stano, ale pro me by to z vyse uvedenych duvodu jinych komentujicich taky nebylo:-). Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nabídka přišla ve chvíli, kdy mi fakt bodla. A přiznám se, že když jsem ji přijímala, tak jsem ani netušila, kam patří. Nicméně objektivně musím konstatovat, že vyřízení objednávky bylo fakt bezproblémové a rychlé a s vybranými věcmi jsem zatím spokojená (nezkoušela jsem jen punčochy, protože u těch se bojím náhodného zatržení ;-))
      Měj se fajn

      Vymazat
  8. Stáni, to prádlo vypadá moc pěkně. Já si kupuji prádlo v Děčíně, kde má prodejnu Linia. Prádlo se sice trochu dražší, ale zase kvalitní a opravdu bezvadně sedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tak tuhle značku vůbec neznám. Já obvykle taky dávám přednost kamenným obchodům, takže většina mých podprsenek (vlastně aktuálně už asi všechny) je z Trioly, jejíž prodejnu mám kousek.
      Měj se fajn

      Vymazat
  9. Ahoj Stáňo na Astratex slyším od známých chválu, já jsem tam zatím nikdy nic nekupovala. Podprsenky kupuju roky zásadně u Triumph a ještě jen jeden typ. Několikrát jsem koupila podobnou někde jinde, o mnoho levněji a zase jsem se ráda vrátila k Triumph. Těším se, až nám budeš vypravovat o svatbě... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já si minulý týden konečně koupila boty a kabelku a dneska za máme s mojí mámou za sebou pečení svatebních koláčků ...
      Hezký den

      Vymazat
  10. Ahoj Stáni, já na Astratexu dřív nakupovala docela dost, ale už jsem našla něco co mi vyhovuje víc. Nicméně ta rychlost doručení mě u nich vždycky fascinovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, pro mne byla rychlost velké plus. Jsem ráda, že už ty věci mám doma a nemusím se pár dní před svatbou nervovat, jestli stihnou dorazit.

      Vymazat
  11. Stáni, vybrala sis dobře. Ani já ale stejně jako Helenka na Astratexu nenakupuju. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, pro mne to byla taky premiéra (a vůbec jsem netušila komu patří)
      Hezký den

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni,
    tak to ses hezky zásobila. Já plánuji udělat velkou probírku šatníku a pak zase budu potřebovat něco doplnit.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, na probírku šatníku se chystám už delší dobu, ale zatím jsem se k tomu nepropracovala.
      Měj se fajn

      Vymazat
  13. Ahoj Stáni, tedy vás ta událost čeká tento víkend? ♥ Také jsem byla spokojená s e-shopem. At se svatba vydaří. ☺
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem v tomhle asi marná, objednávala jsem si dvakrát podprsenky na Astratexu a pokaždé vše vracela, neseděly. Ale zas je výhoda, že opravdu bez problémů obratem vrátili peníze a člověk může i objednat víc kusů různých velikostí a co nepadne, poslat prostě zpět.

    OdpovědětVymazat
  15. Astratex je super, měla jsem od nich spodní prádlo i další běžné kousky a vždy super seděly. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Spolupráci s Astratex jsem taky měla a brala jsem si tam dvě pyžama, který jsou fakt super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)