pátek 5. května 2023

Dubnové nákupy

 Takhle kraťoučký nákupní článek už tu nebyl pěkně dlouho.  A navíc jsem nakoupila jen pár drobností, nic velkého nebo zajímavého. Duben prostě  utekl tak rychle, že jsem ani nestihla nakupovat. Zas to má pozitiva v tom, že jsem ušetřila. I když tedy některé nákupy jsou odložené, protože ty trekové boty si fakt budu muset koupit a černé džíny už bych potřebovala jako sůl.

 

 
 Dekorace

Dokoupila jsem v Pepcu prostírání - už ho doma máme, ale manželovi se povedlo jeden kruh propálit, tak jsem dokoupila ještě jedno balení, ve kterém jsou dva kousky. Byla jsem docela ráda, že jsem na něj narazila, protože to tmavošedé mívají málokdy (narozdíl od jiných barev). Kupovala jsem v Pepcu a balení se 2 ks vyšlo na 50 Kč. 

Kosmetika
 
Díky Hance z blogu Číčulka jsem  věděla, že značka Isana má dvě nové řady - Ceramide a Dreamy sky. Snažila jsem se dodržet předsevzetí, že budu kupovat jen to, co mi aktuálně dojde, takže jsem se držela docela zpátky a vzala jsem si na vyzkoušení jen pleťovou masku z řady Ceramide a cukrový peeling z řady Dream sky (peeling mi skutečně docházel, masky tu sice ještě nějaké mám, ale ty zas mizí celkem rychle). Oba kousky jsem samozřejmě koupila v Rossmannovi, maska stála 34,90, peeling 99,90. Přihodila jsem si k nim ještě antiperspirant Garnier v provedení roll-on. Nebyl to úplně výhodný nákup, protože stál 89,90 a dodatečně jsem zjistila, že v DMku stojí od dvacku méně.  


Krém na ruce s aloe vera od značky Chopa jsem si koupila náhodně ve vesnickém vietnamském obchodě, protože nám na chalupě zrovna poslední krém na ruce docházel. Sáhla jsem pro něj proto, že už jsme od stejné značky měli krém měsíčkový a měl celkem dobrý poměr cena-výkon. Stál tuším 26,90.


A poslední kosmetickým kouskem je tělový scurb s karité od Yves Rocher. Ten jsem nekoupila, ale dostala od mámy (těsně potom, co jsem si koupila cukrový peeling v Rossmannovi). Dostala ho jako dárek k nákupu na e-shopu a nechtěla ho. Já jsem jeho menší balení  zrovna nedávno spotřebovala a byla jsem s ním spokojená, tak jsem si ho ráda vzala.

Knihy

 A nakonec tu máme dvě knihy - detektivku Taxikář od Petra Čepka a detektivní thriller Uteč, dokud můžeš, který  napsala  Rebecca Zanetti. Obě knížky jsem získala v rámci spolupráce s nakladatelství Grada. Recenzi na Taxikáře už jste si ostatně mohli přečíst (tady)



Když to sečtu, tak jsem v dubnu fakt moc neutratila - vychází mi to něco kolem dvou stovek. Pokud se mi teď v květnu konečně povede  zrealizovat dlouho plánovaný nákup trekových bot a černých džínů, tak určitě provětrám peněženku o dost víc. A možná bych se chtěla poohlédnout i po nějakých letních "hadřících", abych trochu doplnila letní šatník, neb se obávám, že se nějakým záhadným způsobem poněkud "srazil" a do některých kousků, co už mi loni byly tak tak, se nevejdu.

28 komentářů:

  1. Ahoj Stáno a pěkný prodloužený víkend přeji.
    Tak YR byl prima dárek. ☺ to by mě taky potěšilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máma o peeling nestojí, tak jsem ho dostala - prý jako odměnu za vyzvednutí objednávky v Zásilkovně.
      Měj se fajn

      Vymazat
  2. Stáňo, ty prostírky se u nás osvědčily, mám je v několika barvách. Peeling od YR mám v mini balení, nechávám si ho na cesty...
    Ať se ti vydaří plánované nákupy!
    Užij si volné dny. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, uvažuji taky, že bych si ty prostírky koupila ještě v jedné barvě. Uvidím, jestli mi nějaká padne do oka.
      S těmi nákupy moc nevím - první dva květnové týdny jsou o den kratší, pak máme dovolenou ... (a pak už bude pomalo týden fuč :D)
      Hezký prodloužený víkend

      Vymazat
  3. Stáni, to prostírání je moc hezké. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. A hezký prodloužený víkend i tobě

      Vymazat
  4. Knihu Uteč, dokud můžeš mám přečtenou :-) A prostíraní mam taky, jen v hořčicové barvě. Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já taky :). jen na recenzi zatím nedošlo.

      Vymazat
  5. Stáni, to prostírání je moc hezké. 👍👍 Do Pepca občas zajdu, ale nikdy jsem si ho nevšimla.
    Já v dubnu utrácela docela hodně, dcera měla narozeniny, vnučka svátek a pak máme v rodině tři Jiří. Tomu nejmladšímu je dnes 11 let, dárek jsem koupila s předstihem, takže v dubnu. 😀
    Měj hezké májové dny. 🌸🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, oni ho tam myslím pokaždé nemají. Já jsem původně chtěla prostírání obdélníková, ale ta dělají hodně velká, tak nakonec vyhrálo tohle. Muž si na ně chvíli zvykal, ale teď už dobrý :)
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. To je asi nějaká šatníková nemoc, taky se mi některé kousky oblečení srazily! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj. to srážení ve skříních je strašně zákeřné.

      Vymazat
  7. Marcela - Nordic Passion6. května 2023 v 21:42

    Kremy na ruce ja taky nikdy nepohrdnu:-), a tez mam pocit, ze se obleceni nejak srazi, byt bych rada opak:-). Hezky vecer, Stano. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, kdo by opak nechtěl... :D. Krémů na ruce mám taky docela spotřebu, takže se vždycky hodí.

      Vymazat
  8. Ahoj Stáni, pěkné kousky :) do Pepca já bych potřebovala také zavítat především pro nějaké boxy na uložení věcí. Jenže poslední dobou mám takovou nedobrovolnou nákupní stopku - máme v květnu hodně akcí a potřebuju si odložit na dentální hygienu, tak na utrácení jiného typu příliš nezbude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo - jsou výdaje, které mají přednost, i když by si člověk raději koupil něco jiného. Jinak v Pepcu jsem docela dobré košíky viděla - uvažovala jsem o nich, když jsme přeorganizovávali špajz, ale nakonec jsme použili košíky, co jsme měli doma z takového třípatrového kontejneru, co měl kdysi náš mladej na autíčka :D.

      Vymazat
  9. Největší investicí v dubnu byl prodloužený víkend v Českém Krumlově a ručně šité mušelinové šaty z Mintmarketu za 2 000kč, už aby na ně bylo počasí! Takhle málo se mi snad nikdy nepodařilo utratit, jak tobě :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My teď určitě utratíme nějaké peníze na dovolené - ubytování sice bude z FKSP od zaměstnavatele, ale jídlo, vstupy, benzín budou trochu díra do peněženky.

      Vymazat
  10. Pane jo, taky bych jeden měsíc nechtěla utratit velké peníze, zatím se mi to však vůbec nedaří :D
    Každopádně děkuji za tip s tím prostíráním, zrovna nějaké sháním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta prostírání jsou fakt fajn, mají různé barvy, takže se dá sladit se stolem nebo s jinými barvami v kuchyni. A dají se i opatrně umýt. A jsou podle mne cenově hodně fajn.

      Vymazat
  11. Ahoj Stáni,
    to jsou opravdu skromné nákupy, to se mi už dlouho nepovedlo. Na květen mám nákupní stopku na kosmetiku. Zatím se mi daří, ale budu muset do DM a to bude velké pokušení. Ve čtvrtek mi přijde Avon, ale tam mám jen micelárky, které naopak potřebuji, jinak se už nebudu mít ve čtvrtek čím odlíčit:-D Nějaké nové dekorace do bytu bych si ráda pořídila, ale nejdřív musím udělat nějakou zásadní debordelizaci.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, o debordelizaci mi ani nemluv - akutně to potřebujeme udělat v bývalém dětském pokoji (syn už bydlí 10 let sám). Používám ho hlavně já jako sušárnu, žehlírnu a pracovnu na HO a pak tak odkládáme různé věci, co nemáme dořešeno, co s nimi (odvézt na chalupu - vyhodit - nabídnout za odnos - zkusit prodat), takže tam občas není k hnutí ...
      Měj se fajn

      Vymazat
  12. Mám doma stejné prostírání :). Jinak koukám, že nějaká kosmetika a knížky, pěkné :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, mám pocit, že je to hodně oblíbený typ - syn s přítelkyní ho mají taky, jen v jiné barvě.

      Vymazat
  13. Ahoj Stáňo, líbí se mi Tvoje prostírání. V Pepcu se dají koupit hezké věci za pár kaček. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, teď mám z Pepca fajn vonnou svíčku a koupila jsem tam kdysi i moc hezkou vázičku....
      Měj se hezky

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)