středa 23. října 2024

Vyšehrad

 První říjnový víkend bylo krásné počasí a já sama v Praze, takže jsem se vypravila na Vyšehrad. Rozhodně ne poprvé - chodila jsem na procházky už jako holka (bydleli jsme kousek odtud) i jako dospělá. Ale výhledy z hradeb se nikdy neomrzí a taky jsem se chtěla podívat do kasemat, kde jsem ještě nikdy nebyla. Ale nejprve se projdeme po Vyšehradě - stejně jako já, když jsem zjistila, že jsem prošvihla začátek prohlídky kasematů (tedy té trasy, na kterou jsem chtěla jít) a další je až za dvě hodiny.



Vyšehrad asi není třeba nějak zdlouhavě představovat. Tuhle národní kulturní památku tyčící se na skále nad Vltavou zná určitě každý. Takže tentokrát vlastně jen fotky bez komentáře...




















No a příště se se mnou budete moci podívat do kasemat a sálu Gorlice.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)