sobota 26. října 2024

Rostou !

 Já vím, že objevuji Ameriku, ale mně se  konečně povedlo dostat se na chalupu v době, kdy opravdu houby rostou. Dosud naše houbařské výpravy výpravy končili zcela neúspěšně (ono u nás taky není moc kam chodit, protože místo lesů tu máme spíš pařezy, neboť nám tu úřadoval kůrovec). Tak si tady tu radost musím uchovat :D



Vlastně jsme na chalupu přijeli především ji začít zazimovávat. Ale než jsme se pustili do obvyklých podzimních prací, tak jsme i přes mlhavé počasí  s drobným mrholením ještě bafli košíky a vyrazili do nejbližšího lesa podívat se, jestli rostou. A taky si trochu užít mlžného podzimního dopoledne a vyčistit si hlavu. Za hodinku pomalé procházky po lese jsem měla plný košík (a manžel taky). A bylo jasné, co bude k večeři :D
















2 komentáře:

  1. Krásný úlovek, Stáňo 😊 My chceme jít zítra s manželem taky, asi už letos naposledy, tak snad něco najdeme 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, Stáňo. Byla jsem jen jednou, ale moje houbařská vášeň by si žádala ještě :o)
    Užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)