pátek 9. srpna 2024

Červencové nákupy

 Už v červnovém nákupní článku jsem avizovala, že v červenci nákupů asi moc nebude. A měla jsem pravdu - je toho skutečně pomálu. Ale dodržím tradici a článek bude, byť proklatě krátký.

,,


Kosmetika
I když kosmetiku jsem nakupovala i minulý měsíc, tak jsem se nakonec do drogerie vypravila i v červenci. Při prvním nákupu jsem dokupovala především odličovací tamponky a tužidlo na chalupu, kde nám obojí došlo. Tamponky jsem vybrala klasiku - Ebelin (24,90), tužidlo Balea s keratinem (37,90). Ale přidala jsem i pár kousků domů - lovila jsem v podstatě jen v jejich interních značkách. Od značky Balea jsem si vybrala duhové polštářky pod oči  (po 22,90), masku na nohy (19,90) , tekuté mýdlo s vůní kokosu a broskví (19,90) a do oka mi padlo i cestovní balení sprchového šamponu (15,90). A přidala jsem gel na intimní hygienu Jessa senzitiv (59,90) .


Při druhém nákupu jsem šla primárně mámě pro gel na praní, nicméně pro sebe jsem ze slevového regálu vytáhla masku na vlasy Balea Glossy&long  (14,90) a další dvoje duhové polštářky pod oči  Balea (po 22,90). Na fotku jsem přihodila ještě vzorek šamponu Vlasové hnojivo, který jsem dostala ke stejnojmenným tabletám na podporu růstu vlasů.

A poslední kousek  kosmetické části nákupů je tekuté mýdlo Cien Almond, které jsme při nákupu na chalupu koupili v Lidlu za 19,90.



Dekorace
Mám tyhle tříknotové svíčky z Pepca ráda, takže když jsem v uviděla, že je tam znovu naskladnili, tak jedna hned putovala do mého košíku - podle zásady "až se zima zeptá...". Stojí pořád 120 Kč, což je docela slušná cena.



Knihy
Tentokrát tu mám jen čtyři knížky, které jsem si vybrala v rámci spolupráce s nakladatelstvím Grada. Sáhla jsem po dvou detektivních příbězích - Ozvěna krve od Isabelly Maldonado, což je první díl její nové série, a Přežij, dokud můžeš od Rebeccy Zanetti, což je naopak už třetí díl série s agentkou Lauerl Snowovou. Romantiku v mém výběru zastupovala knížka Když přeskočí jiskra od Donny Ashcrot (recenzi na tuto knihu už jste si mohli přečíst tady). A posledním knihou jsou Procházky Prahou od fotografky Kláry Hášové.
 

A to je z novinek, které mi doma přibyly všechno. Finančně náročný červenec nebyl - dohromady mne to všechno vyšlo na 400 Kč.

24 komentářů:

  1. Ahoj Stáni,
    to jsou hodně skromné novinky, ale jsem ráda, že jsi červencový článek nevynechala. Já budu muset na konci měsíce doplnit vatové tampony, dívala jsem se, že mám v zásobách nejspíš jen jedno balení a to zlikviduji rychle.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jak bylo vedro, tak jsem ani neměla chuť courat někde po krámech a koupila jsem toho opravdu pramálo. A nevím, jestli to bude lepší za srpen - sice jsem si chtěla koupit ještě nějaké letní šaty, ale zatím jsem nenarazila na nic, co by se mi líbilo :(.
      Hezký víkend

      Vymazat
  2. Stáni, taky mám ráda tyhle tříknotové svíčky. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, podle mne tyhle svíčky většinou hezky vyhoří a slušně voní, což je důvod, proč jsem si koupila další
      Hezký víkend

      Vymazat
  3. Pěkné nákupy.Já pořád zapomínám si koupit gelové polštářky pod oči.Tříknotové svíčky neznám,ale Pepco je kousek,tak ho navštívím.I knížky zajímavé.
    Stáňo,přeji hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to já gelové polštářky kupuju, jen pod oči si je občas zapomenu dát (plán byl každý týden, když mám HO, ale zrovna tento týden jsem zapomněla ;-)).
      Hezký den

      Vymazat
  4. Stáni, mnohé kousky z DM znám. Ale nevím proč, nikdy jsem doma neměla svíčku z Pepca. Slyším na ni dost chválu. Budu na to pamatovat...
    Měj příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, tyhle tříknotovky z Pepca myslím za vyzkoušení stojí. Já už mám několikátou
      Hezký den

      Vymazat
  5. Malé nakupování, ale dobré nakupování. Předevčírem jsem v Pepcu byla, ale nějak jsem ty svíčky minula. Hmm, tak třeba příště.
    Hezký víkend, Stáni !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, možná je neměli. Já do Pepca nakouknu docela často (mám to cestou k mámě) a u nás je naskladnili fakt po delší době.
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. pro svíčku si do pepka skočím,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad je budou mít, u nás se objevily zas po delší době.

      Vymazat
  7. Ahoj Stáni, malé nákupy, ale samé pěkné kousky. Mýdlo od Cienu jsem nám zrovna kupovala do sklepa, kde máme umyvadlo k zahradními záchodu. Po nějakém tužidle se chci též podívat, když už občas nejsem líná si vlasy vyfénovat. Z těch jednorázových pytlíčkových masek na vlasy od Baley mě letos mile překvapila SOS kúra po slunění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, my máme shodou okolností stejné i na chatě, takže jsem věděla, že vůni snese i manžel. Na tu kúru po slunění mrknu, třeba ji ještě budou mít, díky za tip (sice si vzpomínám, žes o ní psala, ale v krámě jsem si nevzpoměla)

      Vymazat
  8. Kosmetika. Já používám jen micerální vody, nemaluji si oči a už ani nepoužívám makeup. Moje pleť by potřebovala nějaký krém proti vráskám, protože je hodně unavená a pomačkaná, ale jakmile si ho nanesu a poctivě vklepu do pokožky, za chvíli ze mě teče pot a všechno utřu kapesníčkem. Nevím, proč mi tak teče právě z hlavy. Vlasy mi rostou strašně rychle a hustě, i když už jsem v pokročilém věku. Mám pocit, že jsem u kadeřnice na stříhání nějak často. Tříknotovou svíčku neznám. Podívám se po ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si do práce maluji oči a používám rtěnku, víc už taky moc ne, je vyloženě občas.
      Za vlasy buď ráda, já mám opačný problém - s přibývajícím věkem ubývají a nebude líp (vidím to na mámě).
      Ty tříknotovky z Pepca jsou fajn, dobře hoří a slušně voní, už jsem jich pár měla.

      Vymazat
  9. Stáňo, ty svíčky z Pepka mám taky ráda. Z knih mě láká Když přeskočí jiskra, tu bych si chtěla určitě přečíst. Jinak pěkné kosmetické nákupy 🌞 I drobnosti potěší 🍀🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, romance Když přeskočí jiskra nebyla jako lehké letní čtení špatná. Z kosmetiky se snažím kupovat jen nutné, protože už mám docela zásoby - kombinace dárků, Glanc boxů, výhry od Hanky na blogu i předchozích nákupů, tak se chci dobrat na pomyslné dno ;-)

      Vymazat
  10. Ahoj Stáňo, hezké nákupy. Ani jsem nevěděla, že svíčky z Pepca mají 3kg, páni, to se člověk pořádně pronese, než ji donese domů. 😆🙈

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle svíčky z Pepca mám taky moc ráda! A co se týče knížek, tak já dnes udělala velkou objednávku na Knihy Dobrovský, kde mají knihy od 9,-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Dobrovského chci kouknout taky, mám od nich z posledního nákupu slevový kupon, co platí do konce srpna, tak abych ho ještě použila. Akorát se musím vypravit na prodejnu, neplatí pro e-shop.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)