čtvrtek 21. března 2024

Z kosmetické poličky 56

 Zatímco na většině blogů jsou články o spotřebovaných produktech na začátku měsíce, já se k nim obvykle propracuji až téměř ke konci. Vždycky mi trvá, než dofotím ty produkty, které jsem nevyfotila v průběhu používání a hlavně než se odhodlám se do psaní pustit, protože články o kosmetické spotřebě patří obvykle mezi ty delší. Tentokrát to bude o něco dříve než v předcházejících měsících, kdy jsem měla co dělat, abych konec měsíce stihla.


Plátýnková maska  Pearl (Holika Holika)
Koupeno - Rossmann. Balení - 1 ks. Cena - 39,90
Jde o masku s perlovým extraktem, který hydratuje a posiluje pleť. Měla bohatě napuštěné plátýnko, na obličeji hezky držela a  sérum nestékalo nikam dolů. Masce bych jen vytkal trochu menší otvory pro oči, jinak byla fajn a pleť po aplikaci byla opravdu hezky hydratovaná. Praktický je sáček, které jde zcela otevřít, co umožní  pro využití veškerého zbylého séra (toho bylo docela dost, využila jsem ho ještě další večer). 
 
Maxi White (Colgate)
Koupeno - Glanc box. Balení - 75 ml. Cena  - 129,90 (doporučená)
Zubní pasty jsem dávám jen ojediněle - když jde o nějakou novinku, kterou jsem vyzkoušela. Tentokrát to je  nová varianta  pasty Colgate z boxu. Pasta měla zajímavou fialovou barvu, příjemnou chuť, dobře pěnila (a pěna byla taková šedomodrá, což působilo ze začátku trochu zvláštně). Zuby myslím vyčistila dobře, i když zázraky podle mne nedělá žádná zubní pasta - důležité je spíš pravidelné čištění.

Tekuté mýdlo s aloe vera (Balea)
Koupeno - DM drogerie. Balení - 500 ml. Cena - 19,90
Tekutá mýdla Balea jsou stálicí naší koupelny a variantu Sensitive s aloe vera v náhradním ekologickém balení kupuju asi nejčastěji. Je téměř bez vůně, dobře myje a nijak nevysušuje ruce. Mezi tekutými mýdly má tohle mýdlo podle mého názoru nejlepší poměr cena - výkon.

Výživný krém na ruce Šípek (Manufaktura)
Koupeno - dárek. Balení - 75 ml. Cena - ? 
Krém obsahuje šípkový olej a bambucké máslo. Krém byl spíše řidší, skoro bez parfemace. Balený je v plastové tubě s odklápěcím víčkem, která má hezký design. Jen je podle mého zbytečně široká, takže ke konci se krém hůř vymačkával, i když nebyl nijak hustý. Dobře se roztíral i vstřebával, na rukou po něm nezůstával mastný film. Regenerační efekt byl takový hodně průměrný, já  bych čekala ho vzhledem k označení "výživný" rozhodně vyšší. 

Tělové mléko Brusinka (Manufaktura)
Koupeno - dárek. Balení - 30 ml. Cena - ? 
Tělové mléko obsahuje výtažky z brusinek a mandlový olej. Balení v tubě se šroubovacím víčkem bylo uživatelsky celkem přívětivé a na pohled moc hezké. Mléko se dobře  roztíralo i vstřebávalo a moc se mi líbila jeho vůně. Byla příjemná, jemně nasládlá a její intenzita byla tak akorát. Za mne povedený kousek.

Sprchový gel Sladká ostružina (Yves Rocher)
Koupeno - Yves Rocher. Balení - 50 ml. Cena - 37 Kč (sleva)
Na dovolenou jsem vytáhla několik kousků ze starých zásob a tohle je jeden z nich - je to kousek z předloňské vánoční limitky. Sprchový gel je průhledný, má moc pěknou sladkou vůni - opravdu evokuje ostružinový koláč se smetanou, hezky pění. Lahvička má šroubovací víčko a je z docela tvrdého plastu, takže ke konci už z ní gel nešel vůbec vymáčknout (vyřešila jsem to naředěním vodou, ale ideální to úplně není)

Vatové polštářky (Isana)
Koupeno - Rossmann. Balení - 140 ks. Cena - 27,90
Odličovací polštářky Isana jsem měla zase po delší době. Je to taková klasika, jednu stranu mají hladkou, druhou s vyraženým reliéfem. Nejsou nijak zvlášť silné, ale tekutinu sají docela dobře a na používání jsou příjemné. Při vytahování z balení se nerozdělují (což já nesnáším)

Parfémovaná voda White musk (Tesori d´Oriente)
Koupeno - Glanc box. Balení - 100 ml. Cena  - 179,90 (doporučená)
Podle popisu jde o parfémovanou vodu s vůní bílých květin a jasmínu s nádechem dřevitých vůní a pižma. Bála jsem se, že na mne bude  těžká, ale nakonec jsem ji měla docela ráda. Cítila  jsem v ní hlavně jasmín a dřevité vůně. Jen výdrž nebyla nijak dlouhá. Balení ve stříbrné kovové lahvičce vypadá zajímavě a rozprašovač fungoval bez problém.

Pěnové tužidlo Power ultra (Isana)
Koupeno - Rossmann. Balení - 150 ml. Cena - 29,90
Klasické pěnové tužidlo, které by podle označení mělo mít silně tužící účinek. Musím říci, že já bych ho označila spíš jako střední. Jinak tužidlo vytvářelo bohatou pěnu a vlasy po nijak neslepovalo.

Antibakteriální gel s aloe vera (Lilien)
Koupeno - ? Balení -50 ml. Cena - ?
Antibakteriální gel na ruce s aloe vera je pozůstatek z covidové éry, kdy jsem gely na ruce tahala ve všech možných zavazadlech. Tenhle zůstal zapomenutý v turistickém batohu. Měl hustší gelovitou konsistenci (což už mohlo být jeho stářím), voněl trochu chemicky, ale rozhodně to nebyl výrazný dezinfekční smrad. Na rukou nelepil a ani je nijak výrazně nevysušoval.

Fix na oči Precise Brown (Dermacol)
Koupeno - DM box. Balení - 1 ml. Cena - 99,90
Fix na oči  měl tenký hrot se, kterým se mi dobře pracovalo. Jen ho bylo třeba ve stojánku stavět hrotem dolů, pokud jsem ho nechala stát obráceně, tak hůř kreslil. Hnědá barva byla docela tmavá, takže linka byla hezky výrazná, ale ne tak "tvrdá" jako černá, kterou používám teď. Možná se k tomuto výrobku zase vrátím.

Tužka na oči Magic (Miss Sporty)
Koupeno - DM drogerie. Balení - 5 g. Cena - asi 40 Kč
Tohle už je letitý kousek, který jsem tahala v kosmetické taštičce pořádně dlouho a zbyl z ní fakt minizbytek. Používala jsem ji na zvýraznění obočí a občas i na linku pod oči - na oboje fungovala dobře.

Vzorky a hotelová balení
Mýdlo White tea (Cascade)
Hotelové balení - 13,5 g
Hotelové minimýdlo vystačilo tak akorát na mytí rukou během čtyř dnů dovolené. Podle mne nevonělo ani po bílém čaji ani po ničem jiném - prostě takové obyčejné mýdlo...
Hydratační krém (CeraVe) 
Vzorek - 7 ml
Poslední zbytek vzorků hydratačního krému, který jsem měla k testování. Byl docela fajn (recenze tady), ale už byl nejvyšší čas se s nimi rozloučit, takže jsem je využila na dovolené.


Tentokrát jsem se s počtem spotřebovaných produktů dostala opět kousek přes desítku, i když je třeba říci, že něco byly vzorečky a menší balení.  Vyložený propadák tu tentokrát asi budu hledat těžko - moc mne sice nenadchl krém na ruce Šípek, ale za propadák bych ho neoznačila. Příjemné překvapení pro mne byl fix na oči od Dermacolu a tělové mléko Brusinka z Manufaktury. A očekávání hezké ostružinové vůně (kterou jsem předpokládala po vyzkoušení krému na ruce ze stejné řady) nezklamal ani limitkový sprcháč od Yves Rocher.

22 komentářů:

  1. Stáňo, ráda jsem se podívala, něco znám jen "od vidění", zkušenost mám s YR (to je myslím v pohodě) a s krémy na ruce z Manufaktury - s těmi tedy spokojená nejsem, a je jedno, z jaké řady jsou...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, vánoční limitky od YR bývají všeobecně prima, pokud jde o krémy na ruce, tak podle mého je YR taky nijak extra neumí. Nejsou vyloženě špatné, krásně voní, ale za tu cenu bych čekala lepší výkon. A s Manufakturou je to myslím dost podobné (i když tu nemám tolik vyzkoušenou) - hezké obaly, ale poměr cena - výkon je slabší.

      Vymazat
  2. Většinu používám i když třeba jinou značku.Tužky na zvýraznění očí znám,ale je to docela zábava si je namalovat.Drc,drc,zatím jsem si oko nevypíchla.Obočí zvýraznit se mi nedaří.
    Stáňo,měj hezký den i víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já na malování očí taky nejsem bůhví jak šikovná ;-)
      Hezký den

      Vymazat
  3. Myslím, že bych v pohodě využila vše. Jen to tužidlo na vlasy bych odsunula. Nepoužívám jej.
    Hezký den, Stáni !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hodně jemné vlasy, takže bez tužidla docela rozlítané...

      Vymazat
  4. Stáni, některé produkty znám, ale co mně zaujalo, byl krém a mléko z Manufaktury.👍
    A tužidlo? V poslední době mám pocit, že všechna pěnová tužidla nějak méně tuží. Už jsem vyzkoušela několik druhů a se stále stejným výsledkem. Dříve opravdu stačilo trochu ho vetřít do vlasů a účes držel.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, mléko z Manufaktury bylo fajn, ten krém na ruce byl slabší. Tužidla střídám různá, ale vždycky beru ta silná, jinak mám pocit, že netuží :)
      Měj se fajn

      Vymazat
  5. Ahoj Stáňo, ráda jsem nakoukla na Tvoji kosmetickou poličku. Něco kupuju také - tekutá mýdla Balea, odličovací tampóny... Manufaktura má moc pěkné obaly, obsah je horší. Měj pěkný víkend, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já měla od Manufaktury skvělé tělové mléko (meruňku) a pleťové sérum, i to mléko, co jsem spotřebovala na dovolené bylo fajn, ale krém na ruce se úplně nepovedl.
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. Ahoj Stáňo, tamponky Isana kupuju pořád dokola, za tu cenu to množství je super a jsou i docela fajn. Jinak jsem z tvých produktů měla kdysi jen ten antibakteriální gel od Lilien, ještě kdysi dávno :) Přeji krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, já si hodně oblíbila tamponky Bell, ale kupuju je jen když je mají v akci. Jinak sahám buď právě po Isaně nebo občas po Cien.

      Vymazat
  7. Ahoj Stáňo, taky mi tato vůně s jasmínem voní, přesně jak popisuješ, je silná, ale příjemně. ☺ Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, já byla docela překvapená, že mi ta toaletka nakonec vyhovovala. Většinou totiž preferuji lehčí vůně...
      Měj se fajn

      Vymazat
  8. Marcela Nordic Passion23. března 2024 v 20:34

    Stano, obdivuji opetovne tu duslednost ve skladovanim a dokumentaci vzorku:-). Zajimaly by me asi vyrobky Manufaktura, hlavne vune:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, krásně vonělo to tělové mléko Brusinka a kdysi jsem měla ještě Meruňku a ta byla taky moc fajn. Krém na ruce Šípek nevoněl skoro vůbec.

      Vymazat
  9. Ahoj Stáni, moc pěkné kousky. Manufakturu jsem už doma neměla nějaký ten pátek, ale ty jejich balení to je potěcha pro oči. Linku od Dermacolu mám moc ráda právě v černé a kupuju si jí vlastně docela často, u posledního balení jsem taky zaznamenala, že lepší skladovat hrotem dolů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já ji původně měla hrotem nahoru a říkala jsem si, že strašně brzo vyschla. Pak mi napadlo ji otočit a vydržela mi ještě parádně dlouho...

      Vymazat
  10. Na tuhle vůni od Tessori jsem dostávala víc komplimentů než na jakýkoliv parfém :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krémy na ruce od Manufaktury jsou nejlepší, skvěle hydratují. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne ten se šípkem úplně nepřesvědčil, ale skvělá byla obě pleťová mléka i sérum, co jsem od M. měla

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)