čtvrtek 7. března 2024

Glanc box jaro 2024

Články o tajemných krabičkách  tu budete nacházet méně často než v předchozích letech. Novinky z chutí přešly na koncept limitek  a k mému žalu tak skončila pravidelná řada Brand boxů s novinkami ze světa trvanlivých potravin (škoda, objevila jsem díky ní hezkých pár zajímavých kousků, které by mne jinak nenapadlo koupit). Takže první tajemný box dorazil až dnes. Jde o Glanc box  - tedy box s novinkami z oblasti kosmetiky a  drogerie. Takže poprvé v letošním roce se můžete na obsah krabice s těmito produkty kouknout.



Ceresit - Stop vlhkosti (2x 50 g - 129 Kč)
Absorpční sáčky obsahují hydrsoskopické perličky a voňavé perličky. Ty první pohlcují přebytečnou vlhkost a mění ji na gel, ty druhé uvolňují příjemnou vůni. Jsou určené pro malé prostory jako jsou šatníky, botníky ap. a vydrží asi 4 až 6 týdnů. Vyrábějí se s vůní vanilky, levandule nebo ovoce. V mém boxu byla ta ovocná. Doma tento produkt nevyužiju - panelákový byt odvlhčovat moc nepotřebuje, ale na chalupě máme vhlkosti až až, takže tam přijdou tyto sáčky do skříní vhod.

Lenor L´Ingenue (925 ml - cca 100 Kč)
Vůně této aviváže mi měla připomínat francouzský  parfém a snoubí se v ní vůně kytice čerstvého kvítí, santatalového dřeva a jasmínu. Lahev by měla vystačit na 37 praní.  Zatímco já aviváže nepoužívám příliš často, tak v boxu se docela často opakuji, takže mám momentálně doma slušné zásoby, takž tento produkt mne úplně nenadchl.

Lenor Blossom (770  ml - cca 140 Kč)
Další aviváž - tentokrát koncentrovaná  s novu květinovou vůní, ve které jsou tóny jabloňového květu, melounu a jantaru. No - avivážemi jsem zásobena fakt na dlouho. U tohoto produktu ale oceňuji, že je koncentrovaný, takže lahev s 55 dávkami nezabere tolik místa.

Pulrapid Koupelna, kuchyně (500 ml - 69,90)
Čisticí prostředek ve spreji je určený zejména na vodní kámen, rez, zaschlé vodní kapky a skvrny od mýdla. Ochraňuje čištěné povrhy a vrací jim lesk. U nás určitě skončí v koupelně - v kuchyni potřebuji spíš nějaký pořádný kalibr na mastnotu, než ne vodní kámen. Balení ve spreji je praktické, to oceňuji.

Velvet Excellence kapesníčky (90 ks - 39,90)
Čtyřvrstvé kapesníčky (nebo, chcete-li, kosmetické ubrousky) v krabici jsou novinkou na trhu. Měly by být jemné a díky čtyřem vrstvám i dostatečně pevné. prodávají se  v krabicích s různým designem. Tenhle kousek určitě využiju, a to na oba způsoby - jak jako kosmetické ubrousky, tak jsou klasické kapesníky.

Dermacol Magic CBD rtěnka (3,5 g - 199 Kč)
Rtěnka obsahuje včelí vosky, ricinový olej, a vitamín E, což by mělo zaručit vyhlazení, výživu a vláčnost rtů. Po kontaktu rtěnky  se rty se její barva změní, přičemž odstín by měl být unikátní v závislosti na pH rtů. Zelená rtěnka, kterou jsem měla v boxu, by měla vytvořit odstín červený, žlutá oranžový a růžová perleťový efekt. Tak na tohle jsem hodně zvědavá (podle obalu jsem si původně myslela, že jde o pomádu na rty s konopným extraktem).

Oriflame Simple Joys (250 ml - 129,90)
Sprchový gel z řady Love Nature  by měl mít svěží vůni  aloe vera a vyvážené pH. Obsahuje přírodní bio výtažky a je balený v lahvičce ze 100% recyklovaného plastu. Sprcháč se doma hodí vždycky a ráda zkusím nový, myslím, že od Oriflame jsem sprcháč ještě neměla.

Elseve Bond  Repair (150 ml - 279,90)
Beozoplachová péče od L´Oreal Paris) má složení obohacené o kyselinu citronovou, proniká pod povrch vlasového vlákna až do jeho středu, kde pomáhá posilovat oslabené vlasové vazby. Vlasy by po použití měly být silnější lesklejší a měli by jít snadněji upravovat. Přiznám se, že k bezoplachovým produktům na vlasy nemám úplně kladný poměr - většinou mi nesedí. Uvidíme, jestli toto bude výjimka - jsem na vyzkoušení zvědavá.

La Rive Vanill Touch (30 ml - 115 Kč)
Ve vůni parfémované vody  se kombinuje bohatá vůně vanilky s podtény švestky, hlohu, karamelu a konvalinky. Po prvním přivonění mi vůně přijde poměrně hodně sladká, ale myslím si že hezky rozšíří paletu vůní, kterou tu momentálně mám (vyloženě sladká mi tu chybí). Díky balení v malé lahvičce s rozprašovačem bude vhodná i do kabelky.

Adriatico Sprchový gel a pěna (vzorek)
A nakonec tu máme vzorek sprchového gelu, který lze použít i jako pěnu do koupele. Jeho vůně je insporovaná jaderským pobřežím a letní atmosférou a převládají v ní tóny jasmínu a ambry. Jde o italský výrobek a plné balení o obsahu 700 ml vyjde na  386 Kč. 
 

Box jsem získala v rámci spolupráce s Novinky s chutí 

V boxu tedy bylo 9 produktů v plném balení (a jeden vzorek) v celkové hodnotě lehce přes 1200 Kč.  Myslím, že box je celkem vyváženým mixem kosmetiky  a drogérie a ani jeho hodnota není špatná (byť už byly boxy lepší). Jediná výtka směřuje k zařazení dvou aviváží (zvlášť s ohledem na to, že dvě aviváže byly i v jednom z podzimních boxů), ale možná, že lidem, kteří používají aviváž ve větší míře to až tolik nevadí. Zvědavá jsem asi nejvíc na rtěnku měnící barvu a pak na bezoplachovou péči (zejména na to, jestli mi narozdíl od přechozích pokusů s jinými značkami tato sedne). Ale postupně myslím využiju všechno (jen aviváž asi odnesu k mámě)



37 komentářů:

  1. Přiznávám, že neznám ani jeden z produktů. Tak ať se ti všechno líbí i při používání.

    OdpovědětVymazat
  2. tak já neznám nic z tvé nabídky...Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se přidávám do třetice))) jsem tak trochu kosmetický analfabet)))nic z toho neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já znám max. značky (někdy ani to ne), ale neměla jsem nic. Takže budu zkoušet.

      Vymazat
  4. Zaujala mě ta konopná rtěnka a to, jak mění odstíny, zajímavé :-) Já poslední dobou aviváže taky do praní nepřidávám, nějak mi všechny začaly smrdět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rtěnku jsem už zkusila, barví velmi decentně, ale je příjemná.
      Aviváže nedávám hlavně proto, abych nemusela řešit, jestli jsem do konkrétní várky nehodila něco funkčního (hlavně trika), protože funkční věci nemají aviváž rády. A taky mi to přijde zbytečně moc chemie...

      Vymazat
  5. Ahoj Stáni, panečku no popravdě jsem ráda, že jsem box nakonec neobjednala tuhle skladbu produktů bych ais úplně neocenila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, ani aviváže a kapesníky :D? I když chápu, že na běžnou koupi je to trochu málo ;-).

      Vymazat
  6. Stáni, jsem zvědavá na tu rtěnku, ta mě tedy zaujala. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Stáňo, spotřebovat se dá asi všechno a bez problémů. Ten obal rtěnky je tedy opravdu zavádějící :o)
    Musíš nám napsat, jaká barva vyšla tobě. Už jsem kdysi taky měla podobný kousek a vyšla červená, což opravdu není moje barva :o)
    Měj klidný pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, rtěnku už jsem testla a mám tu zelenou, která se změnila na červenou, ale poměrně decentní červenou. A na rtech je příjemná.
      Hezký den

      Vymazat
  8. Aviváž také používám jen vyjímečně.Stačí mi,jak hezky voní kapsle na praní.Využila bych hlavně prostředek na vodní kámen.Máme hodně tvrdou vodu.Rtěnka je zajímavá,já tyhle novinky už vůbec neznám.Stáňo,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já v kosmetických novinkách taky nejsem zrovna přeborník. Ale ráda zkusím něco nového.
      Hezký den

      Vymazat
  9. Ta rtěnka je zajímavý kousek. Myslím,že se dá využít vše, co jsi nám představila. Je fakt, že nic z toho jsem doma neměla, ale vyzkoušela bych všechno.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já se těším, že vyzkouším všechno, jen možná aviváž dám mámě nebo synovi, protože jich mám hodně. I když možná posunu dál nějakou už rozpoužívanou, abych si sama testla novou vůni :).
      Měj se fajn

      Vymazat
  10. Ahoj Stani,
    mně nabídka na spolupráci nepřišla, ale box jsem koupila za plnou cenu. Obsah se mi celkem líbí, měl by na mě čekat doma, já jsem ještě poslední den v omanu.
    Měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to je divné - myslím, žes loni spolupráci taky měla (a předpokládala jsem, že oslovují všechny spolupracující blogerky).
      Užij si poslední chvíle dovolené

      Vymazat
  11. Stáni, děkuji za zajímavou exkurzi do drogistického a kosmetického sortimentu. Zaujala mě rtěnka a také Ceresit v malém balení.
    Měj hezké dny🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, na ten Ceresit jsem taky zvědavá. Chalupu máme docela vlhkou, takže na delší dobu uskladněném prádle (třeba ručníkách nebo povlečení) je to znát.
      Měj se fajn

      Vymazat
  12. Tentokrát mě z balíčku zaujala především rtěnka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kosmetiku vyzkouším ráda všechnu, jen k té bezoplachové péči jsem trochu skeptická...
      Měj se fajn

      Vymazat
  13. Sprchový gel alá pěna do koupele inspirovaná Jaderským pobřežím mě zaujala nejvíce. I když se řekne toto pobřeží, zrovna Itálii si nevybavím. Jsem zvědavá, co řekneš na bezoplachové sérum Loreal. ☺ Jinak boxík moc fajn. Prima víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, ten sprcháč Adriatico mne zaujal taky, klidně tam mohlo být plné balení :)

      Vymazat
  14. Tomu říkám povedený box. Využila bych vesměs všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to takový dobrý mix - využitelné je všechno (i když tedy ty aviváže na použití budou čekat nějakou chvíli)

      Vymazat
  15. Pekný boxík, využila bych. Krásný víkend, Stáňo :)

    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
  16. Aviváže od Lenoru jsou super, ale v poslední době mám nejraději Cocolino - prádlo pak dokonale voní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já "avivážuju" hodně málo (vlastně jen své svetříky a občas kvůli vůni ložní prádlo), tak má malou spotřebu.

      Vymazat
  17. Škoda, že už boxy nebudou tak časté. Virtuální rozbalování mě bavilo :) Těším se na recenzi rtěnky, zní to opravdu zajímavě. Ale podle obalu bych ji také soudila úplně jinak.. :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne to taky mrzí, tajemné krabice jsem rozbalovala moc ráda a bavilo mne ochutnávání u těch jídelních.

      Vymazat
  18. užitečný balíček :) o takové rtěnce jsem ještě neslyšela, zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  19. Bezoplachové produkty také nemusím. Tato péče je zatím dobrá, neudělala mi mastný efekt :D a rtěnka je skvělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším. Rtěnku už jsem taky vyzkoušela a spokojenost.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)