pátek 8. září 2023

Glanc box Home care 2023

 Když jsem dostala nabídku objednat si speciální edici Glanc boxu zaměřenou na novinky a další produkty z oblasti drogerie, tak jsem nakonec neodolala. Moje záliba v otvírání krabiček s neznámým obsahem nakonec zvítězila a včera dorazila krabice plná domácí drogerie.


 
Lenor La Desirable
 
Aviváž  inspirovaná francouzskými parfémy prádlo provoní květy pomerančovníku, frézií a citrusů se špetkou vanilky a jantaru (víte někdo jak voní jantar). Aviváží mám tedy momentálně doma dostatek, ale nebráním se vyzkoušení nové vůně. Uvidím pak, jestli si ji nechám nebo posunu synovi či mámě.
 
Lenor Fressh Air Effect

Tato aviváž je vysoce koncentrovaná a při jejím používání by prádlo mělo vonět tak, jako kdyby schlo na čerstvém vzduchu. Díky koncentraci by relativně malá lahev měla vydržet na 55 praní. Platí v podstatě to,co jsem psala výše - ráda vyzkouším a uvidím. Ale myslím, že aspoň jednu z aviváží pošlu dál - já aviváže používám spíš méně, takže mi jedno balení vydrží docela dlouho. Myslím si, je je trochu škoda, že v boxu byl tento typ výrobku zastoupen dvěma kousky, uvítala bych místo jedné aviváže něco jiného (třeba prášek na praní).
 
Air care Ambi

Osvěžovač vzduchu s vůní jara by měl  eliminovat nepříjemné pachy  z domácích mazlíčků nebo spáleného jídla. Je určený k zapojení do zásuvky a měl by vydržet až 90 dní.  Domácí mazlíčky nemám a jídlo nepálím tak často, abych si kvůli tomu musela kupovat nějaký přístroj, takže to úplně není kousek pro mne. Ale na druhou stranu s já s osvěžovači vzduchu do zásuvky nemám vůbec žádnou zkušenost, domů je nekupuji, tak je aspoň vyzkouším.

Ambi Pur Bathroom

Koupelnový osvěžovač vzduchu pro nepřetržité použití bez elektřiny je určený k odstraňování pachů ze vzduchu a k zabránění jejich usazování  na měkké povrchy jako jsou ručníky nebo sprchové závěsy. Měl by vyržet až 50 dnů. Nějak nemám pocit, že by naše koupelna něco takového potřebovala, ale proč výrobek nevyzkoušet - uvidím, jestli koupelnu nějak zajímavě provoní.
 
Swiffer Duster

Prachovka s jemnými vlákny, která se tvarově adaptují  na různá zákoutí a trhliny, odkud by měly odstranit prach, vlasy i chlupy. Balení obsahuje držák a čtyři prachovkové nástavce. Nenávidím utírání prachu, takže velmi ráda otestuji jakýkoliv výrobek, který by mi tuto práci  mohl usnadnit (a uvítá to i manžel, na kterého se to neustále snažím delegovat). 

Jar Supercore

Saponát na nádobí, který rychle a účinně rozpouští mastnotu. To je věc, kterou mylím užije skoro každá domácnost. Mně se mi doma rozhodně hodí.

Jar Platinium Plus

Kapsle do myčky na nádobí, které by měly mít nejlepší čistící účinky Jaru a současně by měly odstraňovat zašedlost nádobí a obnovovat jeho původní lesk. Kapsle Jar doma zrovna používám a jsem s nimi spokojená, takže věřím, že mi budou vyhovovat i tyto.

Jar Power Spray

Jar Power Spray je víceúčelový sprej určený na nádobí i kuchyňské povrchy k odstranění mastnoty.  Já ho určitě využiju spíš na kuchyňské povrchy postříkané mastnotou při vaření, odstraňovat mastnotu z nádobí předtím, než ho dám do myčky nepovažuji za nutné.  

Box jsem získala v rámci spolupráce za zvýhodněnou blogerskou cenu
 
Celkem bylo v boxu 8 produktů v plném balení. Co si budeme povídat, nad úklidovou drogérií nikdo asi úplně wow neudělá, ale na druhou stranu jde o věci v domácnosti využitelné (snad jen ty kapsle do myčky jsou z tohoto pohledu trochu diskutabilní, protože ne každý doma myčku má). A já  aspoň vyzkouším třeba ty vůně nebo nové druhy aviváží, které bych si sama určitě nekoupila. No a největší radost mi udělal Jar - od kapslí až po sprej a zvědavá jsem na tu prachovku.
   Tentokrát nebyly v doprovodném letáku uvedeny doporučené ceny, ale podle mého odhadu celková hodnota všech osmi kousků byla kolem tisícovky. Takže box se určitě vyplatil i za běžnou cenu, která byla 499 Kč (já ho dostala v rámci spolupráce za cenu zvýhodněnou).

 

32 komentářů:

  1. Ahoj Stáni,
    nevím, jak je to možné, já jsem ale nabídku nedostala, takže box objednaný nemám. Asi mi to nevadí, mám doma velké zásoby všeho. Ty kapsle do myčky bych nevyužila, ale zajímaly by mě ty aviváže, tedy jejich vůně.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky už se mi to stalo, že jsem nabídku nedostala, ale už je to hodně dlouho. A je fakt, že asi úklidové prostředky zas tolik nemrzí :).
      hezký den

      Vymazat
  2. Je fajn, že to vyšlo cenově pěkně. Prachovku doma mám a jsem s ní spokojená, na takovéto rychlé zbavení se prachu, než se na něj vrhnu pořádně.

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si od prachovky slibuji, že s tím půjdou rychle "odprachovat" poličky s knihami a drobnými dekoracemi, takže je budu muset všechny vyndavat jen občas :)

      Vymazat
  3. Já jsem, co se týče drogerie hodně vybíravá a na mystery box by mě tak neužilo. To spíše raději jídlo. 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No - já jídlo taky raději :), ale mystery boxy mne baví (a u těch úklidových věcí člověk ví, že to nejspíš využije)

      Vymazat
  4. Stáňo, ráda jsem se do boxu podívala. Zaujala mě ta prachovka, oni já to nemám jako hoby…
    Omlouvám se, mraky jsem nestihla, před dovolenou byl dost fofr…
    Měj hezké odpoledne. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, na prachovku jsem taky zvědavá. A u mraků se aspoň můžeš kouknout na fotky ostatních - dneska jsem zveřejnila odkazy :)
      měj se fajn

      Vymazat
  5. Ahoj Stáni, box se mi zdá fajn, jen se tam opakuje 2x obdobný produkt, však proč nevyzkoušet něco jiného. Osvěžovače do elektřiny ráda nemám a proto taky nepoužívám. Vyloženě Jar mi nevoní, ale Jarové kapsle si kolegyně moc chválí, že jsou prý nejlepší a nejdražší. Kupuje v akci. Já mám kapsle z ZDE a jsou super, i v práci nám vyhovují. 👌 Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, já jsem s jarovými kapslemi, co máme taky spokojená. Dostali jsme jich roční zásobu při nákupu pračky (proč kapsle do myčky k pračce, to je mi záhada, ale nebránila jsem se). Jinak většinou kupuju kapsle v DMku jejich brand.
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. Ahoj Stáni, tenhle box vypadá skvěle. Já bych využila úplně všechno aviváže mi jdou poslední dobou nějak na odbyt, taky peru třeba 3-4 pračky týdně, jak je pořád vedro a krom toho, že přítel se zamaže v práci, tak jsme oba hrozný rozlívači a trdla. Beru tak nějak, co je v akci takže k těm horkým novinkám se dostávám spíš s odstupem. Dnes jsem v Penny ulovila jakýsi levandulový Silan, mám nějaké levandulové období a stál jen 60 Kč. Jar kapsle za nás s tchýní také ty nejlepší a strojek do elektriky používáme hlavně na chodbě - tchýně mají doma psa a občas nám docela jedou na chodbě boty, musím do nich pořídit nějaký sprej :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já aviváže zas tolik nepoužívám (dávám je na jemné prádlo - svoje svetříky a halenky a pak na ložní prádlo a ručníky), takže toho je pro mne zásoba na dlouho. Nejspíš vyzkouším obě vůně a pak nabídnu synovi (myslím, že nepohrdne ;-)). Osvěžovače vzduchu normálně nepoužívám, ale zkusit se má všechno ;-)

      Vymazat
  7. I když na osvěžovače vzduchu až tak nejsem, klidně bych je vyzkoušela. Vlastně bych využila všechno :-)
    Měj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Tak po té prachovce se musím taky podívat :D Jinak se přiznám, že bych většinu věcí asi nevyužila. Na mytí nádobí potřebuju ekologický přípravek (jar mi ruce dost vysušuje), aviváže nepoužíváme skrz přítelovu alergii...

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme myčku, takže v ruce myju jen některé kousky, tak mi Jar zas až tak nevadí. Aviváže používám, ale ne úplně na všechno prádlo, takže ty pro mne budou na dlouho (nejspíš aspoň jednu posunu synovi, aby mi tu neležely)

      Vymazat
  9. Tak aviváž po které má prádlo vonět jako kdyby schlo venku jsem měla. A jedině co tam sedí je to jako. Protože pokud by takhle mělo vonět prádlo které schne venku, tak to by musel být venkovní vzduch pouze z různých parfémů, vonítek a pod. Prachovku jsem měla jednou od maminy a je fakt dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, na prachovku jsem zvědavá, jak se osvědčí. Aviváž vyzkouším a uvidím :)

      Vymazat
  10. Swiffer Duster je skvělý na žaluzie :-) Lenor fialový je super. Já jsem byla spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Využít prachovku na žaluzie je skvělý tip. Ty naše po očistě jen volají a já to dělám tak nerada...

      Vymazat
  11. Ahoj Stáňo, já bych využila vše od Jaru a aviváž. Pozdravuju a děkuju za ukázku, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Stáni. Tak prachovku Swiffer jsem v obchodě viděla, ale po operaci jsem dostala Swiffer na podlahy a musím říci, že mokrá varianta sice voní, ale do každé místnosti je to na nový hadr a suchá varianta taktéž. Navíc ty náhradní utěrky jsou docela drahé. Tak že osobně prostě hadr do ruky a kýbl vody je na úklid to nejlepší..Alespoň na podlahy určitě..Lenor si kupuji pokaždé jinou vůni a jar na nádobí také, jen myčku nemáme, neměli bychom ji v kuchyni kam instalovat, ale tím že jsme dva, tak toho nádobí tolik není... Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, kýblem a hadrem většinou řeším podlahy (i když máma má nějaký samoždímací mop a ten není špatný, ale má děsně velký kbelík, takže jsem zatím odolala). My jsme myčku do kuchyně nacpali, když s námi ještě bydlel syn a víc jsem vařila. A už bych se jí tedy vzdávala nerada :) (mytí mi moc nevadí, ale utírám nerada)
      Hezký den

      Vymazat
  13. tohle je skvělý box :) samé užitečné věci :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super, že to tak hezky cenově vyšlo :). Po té prachovce mrknu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tu prachovku zvědavá, ale ještě jsem se nedostala k tomu, abych ji vyzkoušela

      Vymazat
  15. Super obsah boxu, produktů do domácnosti není nikdy dost. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tomu říkám parádní obsah, všechno bych upotřebila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)