neděle 10. září 2023

Do mraků ... podruhé

Před dvěma týdny mne při publikování článku s fotkami oblaků napadlo vyzvat i ostatní, aby se pochlubili se svými fotkami, na kterých zachytili mraky na obloze. Články inpirované touto výzvou se objevovaly postupně v průběhu celých dvou týdnů, takže možná jste už některé viděly. Ale slíbila jsem, že po skončení výzvy shrnu odkazy na všechny články na jedno místo, a protože sliby se mají plnit, tak tady to shrnutí je.
 

 
Moc děkuji všem, které se výzvy zúčastnily a přispěly tak do oblačné galerie.  Podívala jsem na na nebe nad mořem i rybníkem, nad horami i nad kostelní věží, obdivovala jsem nádherné západy slunce... Prostě jsem se pokochala spoustou krásných fotek nebeského divadla, které dokáže být pokaždé jiné.
A vy se teď můžete, pokud vám články jednotlivých blogerek unikly, pokochat také. Na jednotlivé články se dostane proklikem na jméno účastníka výzvy. Doufám, že mi žádný článek neunikla a že jsem na nikoho nezapomněla. Pokud ano, tak se omlouvám a pokud se ozvete, ráda váš článek ještě do výčtu doplním.

1. VendyW
2. Jára
3. Sabča
4. Jitka (Krása je všude)
5. ViJa
6. Rija
7. Marta
8. Hanka (Baví mne to)
9. Fučárinka a ještě jednou tady
10. Jitka (Jen tak si fotím)
11. Eva (Duchodkaevka)
12. Eva (Eva Mazurková)
13. MarijaKes
14. Hanka (Čičulky blog)
 
 

Výzva nebyla soutěží, šlo hlavně o sdílení fotek, ale při jejím vyhlašování jsem slíbila jednomu vylosovanému účastníku výzvy balíček s nějakými čaji.  O výherci rozhodl manžel, kterého jsem požádala, aby mi řekl jedno číslo od 1 do 14. Vybral  číslo a tím rozhodl, že výhercem čajů je  MarijaKes, kterou prosím, aby se mi ozvala na mail (s.voskova(zavináč)volny.cz, abych jí mohla její malou výhru poslat. 


Fotky u tohoto článku jsou ze sobotního podvečera a večera, kdy nebe u nás na chalupě hrálo všemi barvami.

 


26 komentářů:

  1. Stáno, stalo to zato,vyjít ven,či podívat se z okna či balkónu. Díky a velká gratulace Marušce. Celkově krásná přehlídka mraků u všech zúčastněných 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro všechny jsem viděla a je to tedy podívaná. Mrzí mě, že jsem to nestihla…
    Skvělý nápad, Stáňo! Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Stáňo Tvoje mraková výzva je fajn nápad, vše jsem si moc ráda prohlédla a pozdravuju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, mně udělalo radost, kolik lidí se zapojilo.
      Měj se fajn

      Vymazat
  4. Super, že se zapojilo tolik lidí :). Já v poslední době fotím hlavně malého :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mne účast potěšila. Já mám výzvy ráda - díky těm minulým jsem objevila i nové blogy...

      Vymazat
  5. Wau, krásne fotky. :) A je super koľko ľudí sa zapojilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem radost, kolik lidí jsem svou výzvou zaujala

      Vymazat
  6. Postupně procházím všechny blogy a splněno na 100%.Podařilo se nám zachytit krásy a proměny oblohy.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Kdybych neměla tak hektické léto, určitě bych se zapojila. Miluji mraky, dokonce mám fotku podvečerního nebe jako tapetu na mobilu.

    OdpovědětVymazat
  8. Hnedka jdu mrknout na pár článků. Třeba díky tomu najdu i nějaké fajn nové blogy :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba najdeš - já díky minulý výzvám, kterých jsem se zúčastnila, našla :)

      Vymazat
  9. Marcela - Nordic Passion14. září 2023 v 21:15

    Nebe proste umi carovat.:-) M.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Stáni,
    podle mě se výzva povedla. Dívala jsem se na další blogy a viděla mnoho nádherných fotek:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se výzva povedla - měla jsem radost z účasti.

      Vymazat
  11. Parádní nápad na výzvu, doufám, že brzy vymyslíš nějakou další, abych se mohla taky zúčastnit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nápad na výzvu nemám, ale co není, třeba bude.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)