pondělí 26. června 2023

Květnové nákupy - zbytek

 Nákupy oblečení jsem vám představila v samostatném článku (tady) a než skončí další měsíc, mám tu pro vás ještě nahlédnutí na to, co nového jsem si pořídila ještě - kromě parády. Předesílám, že zrovna moc toho není - nejsem zrovna nákupní typ, takže jsem se vyčerpala nákupy oblečení a už jsem nikde moc po obchodech nepobíhala.


 
 
Kosmetika

První (a taky poslední) kosmetický nákup je z DM drogerie, kam jsem šla především pro nějakou domácí drogerii. Ale nakonec mi v košíku kromě toho skončily  i dvoje už osvědčené polštářky pod oči Balea - jedny s dračím ovocem, jedny s kaktusovou vodou (oboje po 19,90), jedny polštářky pod oči Trend up Polar lights, které stály 19,90 (a mám pocitvyhrábla ze slevového regálu,  a maska na vlasy Balea s avokádovým olejem (za 59,90).
 

Další dva kosmetické kousky už jsem si nekupovala, ale dostala jsem je od milé blogerky Eriky. Posílala mi nějaké čaje do sbírky a přibalila k nim i dva kosmetické dárečky - řasenku a kokosovou pomádu na rty. Samozřejmě mi tím udělala velkou radost.

Dekorace, domácnost
 
Nutným nákupem byl sprchový závěs k vaně, už jsme nový opravdu potřebovali. Vypravila jsem se pro něj do Jysku, kde jsem si vybrala vzor s motivem stébel trávy (Karungi za 250 Kč).   A když už jsem tam byla tak jsem ještě koupila nové podsedáky na křesílka na chalupě (Bondeholm za 135 Kč jeden). 

 
V Jysku jsem si taky vyhlédla nový konferenční stolek, kterým jsme se po konzultaci s manželem rozhodli nahradit ten náš původní, který nám úplně nevyhovoval. Konferenční stolek Hjerm byl zrovna ve slevě, takže stál jen 1200 Kč. Už jsme takový, ale světlý, měli a byli jsme s ním spokojení (dávali jsme ho pryč  proto, že nám barevně nešel k novému nábytku). Jen se nám do něj vejdou jen 2 košíky na drobnosti (což je rána hlavně pro manžela :D, protože ten měl z těch původních tří zabrané dva a bude se muset tedy "sestěhovat" do jednoho).

 
Svíčky do aromalampy v práci jsem si pořídila v DMku - 50 ks jejich značky Profissimo vyšlo na 79,90. Ještě jsem myslím svíčky z DMka neměla, tak jsem zvědavá, jak se osvědčí.

 
A i když to v parném létě vypadá trochu bláznivě, tak jsem si v Rossmannu koupila ve slevě za 44,90 svíčku s jarním motivem. Už jsem stejnou měla letos a líbilo se mi, jak světlo prosvítalo přes barevný obal svíčky, tak si příští Velikonoce dám repete...
 
Knížky
 
 

Knížku jsem si tentokrát  nekoupila ani jednu, ale i tak mi přibyly čtyři - všechny ze spolupráce s Gradou. Na většinu z nich už jste mohli číst recenze - konkrétně na Černý dort, Ďáblovu cestu a Masové kuličky se šlehačkou. Tou poslední - Momentálně nedostupná se snažím prokousat právě teď (a zatím mi to moc nejde).



A to už je pro tentokrát o mém utrácení i o tom, co jsem dostala, všechno. V červnu jsem zatím nakoupila nějakou kosmetiku a taky jeden kousek do šatníku. Ale to už bude téma na příště.
 

36 komentářů:

  1. Zajímavé věcičky sis pořídila....

    OdpovědětVymazat
  2. Stáni, hezké nákupy. Moc se mi líbí ten stolek. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, se stolkem jsme spokojení. Díky za návštěvu a hezký den

      Vymazat
  3. Plno krásných a taky praktických věcí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se nakupovat s rozumem (a tentokrát to i vyšlo ;-))

      Vymazat
  4. Stáňo, ráda jsem se podívala! Moc se mi líbí ty podsedáky, podobné jsem loni kupovala mamce na balkon.
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ty hydrogelové polštářky jsem si nyní také koupila, ale hledám nějaké lepší. Ty od značky BALEA mě až tak moc nebaví. Jinak mě velmi zaujala kniha od Roberta Bryndzy.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobře jsi nakoupila.
    Pěkné odpoledne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Stáni, ten závěs a podsedáky ty se povedly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, podsedáky se mi moc líbí barevně, ale nevím, jestli na ně nejsem trochu čuňátko ;-). No budu se snažit, aby brzo nebyly maskovací díky flekům :)

      Vymazat
  8. Šedá je moje barva)))Takže podsedáky jsou TOP)))

    OdpovědětVymazat
  9. Konferenční stolek máte krásný :) Taky bychom si s přítelem chtěli koupit nový, ale každý máme trošku jinou představu a kompromis se nám ještě najít nepodařilo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak my jsme se na tomhle shodli docela rychle. Měli už jsme stejný ve světlé barvě, při jehož nákupu jsme měli dvě kritéria - aby nebyl drahý a měli ho v nebližším krámě skladem, barva byla až třetí kritérium (které nevyšlo). Kupovali jsme ho jako nouzový, když se nám máš letitý rozložil. Ale kupodivu se osvědčil (vyměnili jsme ho právě kvůli barvě), takže když jsem na stejný typ narazila ve slevě, tak to bylo rychlé rozhodnutí, protože ten, co jsme měli, se naopak neosvědčil.

      Vymazat
  10. Pěkný kousky, na knihu Černý dort teď dost koukám, tak si ji asi pořídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černý dort čte teď máma a taky se jí docela líbí.

      Vymazat
  11. Super článek takové mám ráda. :) Připomněla jsi mi, že musím vyzkoušet ty polštářky pod oči. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si polštářky pod oči obvykle dávám, když pracuju z domu. Když jsem v práci a přijdu domů až večer, tak na ně obvykle zapomenu...

      Vymazat
  12. Zaujal mě název knihy "Masové kuličky se šlehačkou" :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podivný název byl jeden z důvodů, proč jsem si knihu vybrala :D

      Vymazat
  13. Ahoj Stáňo, ráda jsem si prohlédla Tvoje nákupy. Vybrala bych si u Tebe závěs s travinami, ten by se mě líbil. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, mně se ten motiv travin taky moc líbí - je zajímavý a takový "decentní" :).
      Měj se fajn

      Vymazat
  14. Stáni, líbí se mi úlovky z Jysku a konferenční stolek je moc fajn. Ty šedé košíčky skvěle ladí. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, trochu jsem se bála, že se tam nevejdou, ale dopadlo to dobře :). Akorát věci z toho jednoho, aktuálně přespočetného, manžel pořád ještě nerozebral.

      Vymazat
  15. Konferenční stolek je moc pěkný, líbí se mi ty oblé hrany a dostatek místa na poličce. Mým favoritem z nákupů jsou ale sprchový závěs, ten se povedl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, oblé hrany byl rozhodující důvod pro naši volbu. Sprchových závěsů mívají v Jysku vždycky slušný výběr - pokaždé když jsem kupovala nový, nebyl problém si tam vybrat.

      Vymazat
  16. Koukám, že květnové nákupy u tebe byly dost bohaté :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak se to tak sešlo... Červen do dvou článků dělit nebudu :D

      Vymazat
  17. Ahoj Stáni,
    to jsou moc pěkné nákupy. Já budu mít hodně bohaté články o nových knihách, v červnu mi toho přišlo opravdu hodně. Líbí se mi ty doplňky do domácnosti, co sis vybrala.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak na knížky jsem zvědavá a budu se těšit. Se stolkem jsme spokojení a se sedáky na křesílka taky (ty teď pilně využíváme).
      Hezký den

      Vymazat
  18. Po tom kokosovém balzámu na rty se musím podívat, miluji produkty s touto příchutí a vůní. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)