středa 28. června 2023

Glanc box - léto 2023

 Včera mi dorazil nový Glanc box - tedy jeho nejnovější limitka z produkty z oblasti drogerie a kosmetiky. V jarní limitce převažovala spíš drogerie, tak jsem byla zvědavá, jak to bude tentokrát. Jestli jste zvědaví tak jako já, můžete do letního Glanc boxu nahlédnout se mnou. Ale myslím, že vám můžu prozradit, že byl docela nadupan.
 

 
Air Wick 24/7 Acitve fresh (228 ml - 399,90)
 
Nový automatický osvěžovač vzduchu  má náplně na vodní bázi s přírodními esenciálními oleji. Musím říci, že osvěžovače vzduchu doma nepoužíváme (když něco voňavého, tak svíčky nebo v práci aromalampa) a za tu cenu bych si osvěžovač ani nekoupila. Ale když je v boxu, tak ho ráda vyzkouším. Vůně jasmínových květů by mi mohla vyhovovat.

Ariel gel Color (20 dávek - kolem  150 Kč)

Prací gel je určen na praní barevného prádla při nižších teplotách. Měl by být jemný k prádlu a chránit jeho barvy. Tak prací prostředek se doma určitě neztratí. Většinou používám jinou značku, ale změna nezaškodí.

Difusil Plus (100 ml - 69,90)

Repelent byl měl chránit proti komárům, ovádům a klíšťatům a lze ho aplikovat jak na pokožku, tak na oděv a obuv. Je vhodný i pro děti.  Na chalupě jsem sice objevila načaté repelenty z loňska, ale na chatě, kde zejména komáři "žerou" celé léto se bude hodit.

Palmolive Mineral Massage (250 ml - 94,90)

Tento sprchový gel obsahuje mořskou sůl a výtažky z aloe vera. Sprcháč se hodí taky vždycky a od Palmolive jsem už dlouho žádný neměla.

TRESemmé Violet Blond Shina (250 ml - 152,90)

Šampon je určený pro blonďaté vlasy a měl by zvýraznit barvu vlasů a  dodat jim přirozený lesk bez žlutých podtónů. Je obohacený o perlový extrakt a obsahuje  fialové tonizační pigmenty. To je asi jediný kousek z boxu, který sama nevyužiju, protože moje vlasy fakt blond nejsou a ani nikdy nebyly. Ale už vím, co s ním ;-).

Mátová vody Purity Vision (100 ml - 209 Kč)

Nějaký výrobek od Purity Vision jsem už nějakou chvíli chtěla vyzkoušet, ale zatím jsem  jsem se  nedostala k tomu, abych si nějaký vybrala. Takže mi vybral box - mátovou vodu, které je vyrobena parní destilací mátových lístků a nese označení "bio". Stahuje póry  a lze ji použít k dočišťování nebo tonizaci pleti, ale i třeba po opalování, protože má chladivé účinky.

Garnier Body Food (380 ml - 229,90)

Tělový krém s obsahem manga a vitamínu C by měl vyživovat a rozjasňovat pokožku. Jsem zvyklá používat spíš tělová mléka, tak uvidím, jak mi tento tělový krém bude vyhovovat. Ale je fakt, že mango mám ráda nejen na jídlo, ale  i jako vůni...
 
Garnier Cryo Jelly (27 g - 89,90)

Oční textilní hydratační gelová maska  je obohacená o kyselinu hylauronovou a výtažek z okurky. Měla by snižovat teplotu pokožky  a zmírňovat únavu pleti. Já jsem zatím používala jen gelové polštářky od Balea, takže ráda zkusím něco jiného (a ochlazení se teď v létě může hodit).

Veet Professional (balení - 189 Kč)

Studené voskové pásky jsou určeny pro odstraňování chlouků v citlivých oblastech  jako je horní ret nebo brada. Obsahují mandlový olej, který má uklidňující účinky a měly by zajistit hladkou pokožku až na 28 dní.  V balení jsou jednak voskové pásky a jednak ubrousky s araganovým olejem pro závěrečnou péči. Neznám, takže zkusím...
 
Box jsem získala v rámci spolupráce za zvýhodněnou blogerskou cenu
 
V boxu tedy bylo celkem 9 plných produktů v celkové hodnotě  asi 1580 Kč, což je podle mne opravdu velmi bohatý obsah.  Nejvíc mne asi potěšila mátová voda, ale se žádným z obsažených produktů nemám zkušenost, takže je vyzkouším ráda (jen šampon pro blondýnky pošlu dál). Letní box hodnotím opravdu jako velice zdařílý a myslím, že pro ty další nasadil laťku dost vysoko.
A jak by se obsah boxu líbil vám? Znáte nějaký kousek z obsahu? Pokud ano, jak jste s ním spokojení?


35 komentářů:

  1. Obsah boxu je opravdu vydařený, měla bych z něj radost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Stáňo, to je super nabídka novinek. Já bych kromě osvěžovače uvítala asi všechno. Hlavně by mě zajímaly ty polštářky pod oči.
    Můžeš být spokojená, vypadá to moc dobře.
    Pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, souhlasím, že tenhle box se povedl.
      Hezký den

      Vymazat
  3. Stáňo využila bych všechno mimo šamponu, nejsem blondýnka. Praktické všechno, určitě zužitkuješ. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, jsem na tom podobně. Ale už vím, kam šampon poputuje :)

      Vymazat
  4. Výběr není špatný)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je pěkně nadupaný box. Míša

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu zajímavý box! Snad jen ta vůně do zásuvky - to nepoužívám.
    Stáňo, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já tenhle typ vůní taky nepoužívám, ale vyzkoušet - proč ne. Jinak není do zásuvky, ale na dvě tužkovky, jak jsem zjistila při rozbalení.
      Hezký den

      Vymazat
  7. Osvěžovač vzduchu a šampón na světlé vlasy nééé, To ostatní klidně jóóó!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že mezi mými čtenáři nejsou milovníci osvěžovačů :D (pro mne to tedy je taky první kousek tohoto typu). Šamponu na světlé vlasy už jsem našla majitelku a hned po svátcích jí ho pošlu :).
      Měj se fajn

      Vymazat
  8. Ahoj Stáňo, taky bych si osvěžovač za tuto cenu a hlavně vzhledu nepořídila. Jinak kosmetika vypadá skvěle a je fajn, že si tě značka PV našla, těším se na recenze. ☺ Hezký večer přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, já jsem na kosmetiku taky zvědavá.
      Hezký den

      Vymazat
  9. Obsah zajímavý, nemám tedy zkušenost se žádným z těchto výrobků.
    Ale člověk má zkoušet nové věci 😉
    Krásný začátek prázdnin ☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, prívě to zkoušení mne na boxech baví :)
      Hezký poslední červnový den

      Vymazat
  10. Zajímavý box. Hezké letní dny J

    OdpovědětVymazat
  11. Stáni, to je vydařený box. Taky bych kromě šamponu na blond vlasy využila všechno. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, myslím, že tento box byl fakt povedený.
      Měj se fajn

      Vymazat
  12. Mátovou vodu jsem zrovna minulý týden načala a jsem z ní zatím rozpačitá. Její vůně je intenzivní, za mě až trochu dráždivá. Mým favoritem z květinových vod Purity Vision zůstává jemný heřmánek... Tak jsem pak moc zvědavá na tvoje dojmy, zda ti bude máta vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, tak určitě časem bude ve spotřebováno, ale zatím jsem ji ještě nenačala.

      Vymazat
  13. Mátová voda je výborná, v minulosti už jsem ji měla. Každopádně celkově je tento box velmi povedený.

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý box, mátová voda je skvěláá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, co jí budu říkat, až ji vyzkouším.

      Vymazat
  15. Ahoj Stáni,
    já jsem s boxem moc spokojená, podle mě se dost povedl.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, řekla bych, že box byl jeden z nejpovednějších za poslední dobu. Taky jsem byla hodně spokojená.
      Měj se fajn

      Vymazat
  16. Hmm, mátová voda. Zkusím se po ní podívat, ale teď používám heřmánkovou a je taky super. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)