pondělí 14. listopadu 2022

Zase čaje

 O mně je známo, že piju čaje v každé denní době a každém ročním období, a to v množství větším než malém. Ale s přicházejícím podzimem přichází i dny, kdy po šálku čaje sáhnou i ti, kteří mu v jiném ročním období příliš neholdují. A možná tedy nastává čas, kdy je třeba prověřit čajové zásoby a případně je i doplnit. A je to tedy i vhodná chvíle, abych vám, opět ve spolupráci s e-shopem CGFOODS, nabídla nějakou inspiraci a také slevu na nákup.
 

Já jsem si tentokrát na e-shopu vybrala čaje značky Tealia, které se na e-shopu  nově objevily i v krabičkách obsahujících sáčky balené v hygienických přebalech (takže  mé sběratelské srdce zaplesalo). Vybrala jsem si celkem dva druhy černého a dva druhy zeleného čaje, které piju nejvíc. Ale pokud dáváte přednost čajům sypaným, můžete je od této značky mít také - v nabídce má  e-shop  celkem ve 24 druzích (a k tomu 9 druhů zmíněného sáčkového čaje)
 


E-shop má ve svém portfoliu i zcela novou značku -  Acorus. Acorus je litevská značka, která patří mezi významné producenty zejména bylinných a funkčních čajů v Pobaltí. Já už jsem s litevskými čaji kdysi zkušenost udělala (přivezla jsem si několik krabiček z dovolené, na které jsme si mj. udělali i výlet do litevského Kaunasu) a rozhodně nebyla špatná. E-shop má od této značky téměř dvacítku nejrůznější druhů - od bylinných funkčních čajů (mezi kterými najdete i v tomto období aktuální  čaj při chřipce nebo pro posílení imunity) přes čaje ovocné až po zelené ochucené čaje. Navíc nabízí tyto čaje balené i do několika druhů dárkových kazet, včetně kazet s vánočním motivem.
 

A posledním kousek je čaj od značky Richard, kterou už ode mne znáte z několika článků (třeba tady nebo tady). Zatím jsem od ní měla jen čaje sáčkové, tentokrát jsem neodolala a v rámci spolupráce jsem si vybrala  sypaný černý čaj Assam balený v krásné plechovce. 
 


Kromě sypaného čaje už jsem z každé krabičky nějaký čaj ochutnala a rozhodně vám je mohu doporučit. Ovocné čaje sice obsahují ibišek, ale není dominantní součástí, takže aspoň ty čaje, které jsem ochutnala, nebyly nijak výrazně kyselé. A zejména čaje značky Acorus v dárkových kazetách mají opravdu moc hezké balení. A rozhodně mohu doporučit i e-shop samotný - pokaždé, když jsem od nich nakupovala, tak byla objednávka vyřízená velmi rychle a čaje přišly velmi dobře zabalené (a bylo připojeno i pár sáčků čaje jako dárek). A pokud si objednáte čaje (nebo i kávu) za více než  500 Kč, tak je doprava zdarma, což je taky příjemný bonus.
 

 
Nyní máte možnost využít slevy, kterou v rámci spolupráce e-shop nabízí speciálně pro mé čtenáře. Můžete si tak výhodně  doplnit čajové zásoby, vyzkoušet nové druhy a značky čajů  nebo pořídit originální čajový dárek.
Slevu 13 %  na všechno nezlevněné zboží získáte po zadání promokódu VEVERKA13 v košíku. Je platná 7 dnů, tj. do neděle 20. listopadu 2022.
Děkuji e-shopu CGFOODS jak za zaslané čaje, tak za kód na slevu při nákupu, který mi pro vás poskytli.


30 komentářů:

  1. Taková spolupráce, to je radost :) Mě nejvíc zaujal ten černý sypaný čaj v plechovce. To vypadá parádně. I když černým čajům zrovna neholduju.. :D Já mám nejradši ty, které jsou ovoněné vůní skořice :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne ideální spolupráce. I když já už u nich hodně nakupovala i předtím :)

      Vymazat
  2. Wau super to vyzerá teraz na zimu ideálny darček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc pěkné jsou ty kazety, zejména ta ovocná. A mají tam krásné plechovky i spoustu dalších kazet ...

      Vymazat
  3. Ahoj Stáňo, líbí se mě čaje v kazetách, byl by to hezký dárek. Děkuju za ukázky a ahoj, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tu ovocnou kazetu už jsem ochutnávala a čaje jsou dobré, takže jako dárek bych ji klidně dala i doporučila.
      Měj se fajn

      Vymazat
  4. Ty jsi opravdový čajový fanoušek :D. Tyto čaje mají moc krásný design :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, tak se mi obaly moc líbí. Ta Tealia má tedy hezčí krabičky než samotné přebaly, ale kazety od Acorusu jsou fakt hezké a mají i pěkné přebaly. Jinak - já nepiju kafe, tak se realizuju v čajích

      Vymazat
  5. Stáňo, moc děkuji! právě vybírám nějaké firemní pozornosti, ráda se mrknu.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, tak doufám, že tě něco zaujme. Kazet i plechovek, které se nejspíš hodí jako dárek, tam mají celkem dost.
      Hezký den

      Vymazat
  6. Objednáno, děkuji za zprostředkování spolupráce, akorát nám doma docházely zelené čaje. Na Acorus jsem zvědavá, škoda, že neměli těch zajímavých kolekcí skladem více.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, mně snad čaje nikdy docházet nezačnou. Možná klasické černé, to už se mi v posledních 10 letech stalo (asi dvakrát :D)

      Vymazat
  7. Stáňo, už ty obaly jsou lákavé... Žasnu kolik je druhů a firem.
    Pěkné odpoledne. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, čajů je fakt nepřeberné množství. Já už pila zvláštních příchutí ...
      Měj se fajn

      Vymazat
  8. Prohlédla jsem si . Určitě by to byl dobrý dárek. Musím si to promyslet.
    Měj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, myslím, že čajový dárek je takový neutrální, zvlášť když je to kazeta s několika druhy a dá se předpokládat, že aspoň některými čaji se dárce trefí. I když lepší je znát chutě obdarovaného a sáhnout po sypaném čaji v plechovce. Sypaný čaj bývá kvalitnější a plechovka sama o sobě hezkou dekorací.
      Měj se hezky

      Vymazat
  9. Vybrali tu nej čajovou znalkyni)))) Díky za zajímavý tip na dárek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že čaj je takový dobrý neutrální dárek, který využije skoro každý.

      Vymazat
  10. Měla jsem s nimi taky spolupráci, jako každý rok. Mají úžasné čaje. Moje nejoblíbenější, co jsem kdy měla. Krásně voňavé, kvalitní a i skvělý a přehledný e-shop :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tomto e-shopu nakupovala ještě před spoluprací a byla jsem vždycky spokojená.

      Vymazat
  11. Ahoj Stáni, mně se nejvíc líbí ty Tealia čaje - ty obaly jsou takové hezky čisté a minimalistické a zároveň mi přijde, že ty jednotlivé čaje vystihují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbí ty krabičky, samotné přebaly už jsou hodně jednoduché, škoda, že nenechali stejný design i na nich.

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Eriko, kupodivu mi víc chutná ovocná sada, v té druhé jsou ovocené čaje + černý s bylinkami, zelený s rakytníkem a rooibos a já bylinky ani rooibos moc nemusím.

      Vymazat
  13. Ahoj Stáni,
    toto je spolupráce přímo na míru pro tebe. Nejvíce mě zaujaly čaje od značky Tealia, mají nádherné krabičky. U nás ve škole v jídelně konečně dávají k čaji i citron, a tak si vždy vypiji sklenici čaje a užiji si ho.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, škoda, že Tealia nepřenesla design krabiček i na přebaly, ty jsou takové trochu nudnější... A jinak - tahle spolupráce mne fakt baví :)

      Vymazat
  14. Čajů mám sama během tohoto období neskutečnou spotřebu, takže se ti nedivím, že je máš tak ráda. :)) Miluji i sypané čaje. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sypané čaje byvají kvalitnější, však jsem si o jeden v rámci spolupráce taky poprosila. Jinak sáčkové kupuju hodně proto, že sbírám přebaly z nich...

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)