pátek 11. listopadu 2022

Nejmilejší - výzva

 Po podzimní barevné výzvě  tu máme další výzvu, tentokrát od Jiřiny z blogu Trvalka Dalia. Úkolem této výzvy bylo vybrat z letošních fotek jednu, podle nás milou fotku. Musím říci, že jsem v užším výběru měla několik fotek z dovolených a výletů s různými výhledy nebo zrcadlením ve vodě. Nakonec jsem vybrala jednu, kterou jsem vyfotila při podvečerní procházce pár metrů za plotem naší chalupy. Mám to tam ráda, takže proto asi je zrovna tahhle ta  nejmilejší...


Mám tyhle blogové výzvy ráda - vždycky při ni objevím nějaký další zajímavý blog. A taky se ráda kouknu na svět objektivem fotoaparátu někoho jiného :). Tak snad i vás potěší pohled za humna naší chalupy.
A Jiřince díky za nápad.

26 komentářů:

  1. Stáni, ta je moc krásná. Ano, výběr byl těžký i pro mě. Tvůj výběr je úžasný. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, měla jsem v užším výběru asi 5 fotek, nakonec vyhrála tato...
      Měj se hezky

      Vymazat
  2. Krásný výběr, Stáňo! Úplně cítím tu atmosféru!
    Měj klidný pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Stáňo, podvečery mám ráda. Doma na terase nebo na pláži u moře. Z tohoto dýchá krásná atmosféra, jako bych byla u babičky na prázdninách. Hezky jsi to vybrala.
    Pěkný pátek. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec se Ti nedivím, že jsi tuto fotku vybrala ! Je bezvadná.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá a moc pěkná fotografie. Přeji ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Stáňo, především děkuji za fotku, za to, žes o ní přemýšlela a k mé ,,výzvě,, se připojila.
    Potěší jistě mnoho lidí. Krásný podvečerní a náladový snímek. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapojila jsem se ráda. A tobě díky za prima nápad.

      Vymazat
  7. Ahoj Stáni,
    to je moc pěkná fotka! Taky to mám u nás na chatě ráda.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Marcela Nordic Passion12. listopadu 2022 v 18:23

    Hezká fotka, hezká výzva 😉. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak minimalistické a tolik z toho dýchá......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. Bylo to takové kouzlo okamžiku na podvečerní procházce.

      Vymazat
  10. Takové obyčejné fotky v sobě mají neobyčejné kouzlo :).

    OdpovědětVymazat
  11. To je moc pěkná připomínka krásného počasí, když teď za oknem máme bílo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzpomínka na pozdní léto, kdy se začínalo lámat do podzimu

      Vymazat
  12. fotka na mne působí také mile :) čiší z ní volnost a kouzlo přírody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo zrovna takové "měkké", ve kterém se dobře fotí

      Vymazat
  13. Vybrala jsi krásnou fotku, působí na mě poklidným dojmem. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On to taky byl takový příjemný poklidný podvečer

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)