neděle 20. listopadu 2022

Říjnové nákupy

Tentokrát jsou mé říjnové nákupy trochu obsáhlešjí, než bývá zvykem a je tu tentokrát i o něco více kosmetiky. A hlavně je tu hodně fotek, protože já málokdy dělám velké kosmetické nákupy, dost často spíš  tak něco impulsivně přihodím do košíku. A fotím hned, jak nákup donesu domů, abych nezapomněla. 

 


Domácnost
 


První dva kousky, které jsem přidala pod nadpis "Domácnost", paradoxně jsou dva vonné olejíčky určené do kanceláře. V obou případech jde o mou oblíbenou vůní litsea cubebe.  První je nějaká noname značka, která je uvádí, že jde o český výrobek a koupila jsem ho v drogerii Rossmann za 39,90, druhý je značka Saloos a koupila jsem ho v  DMkua, kde stál 94,90.


V Kik, kam jsem mířila pro něco jiného, mi padla do oka dekorační dýně. A protože mi doma nějaký dekorační podzimní kousek chyběl, tak jsem do ní těch 59 Kč investovala.


A poslední kousek v této kapitolce je teploměr a taky nebyl určen domů, ale do kanceláře, kde se mi ten, který jsem tam měla už asi 15 let, totálně rozložil (svítí mi do kanceláře hodně sluníčko a plast prostě postupně degradoval a začal se lámat). Vybrala jsem si zase  úplně obyčejný plasttový za 99 Kč v prodejně Orion. 

Kosmetika

Poslední dobou bojuji docela s vypadáváním vlasů, takže zkouším kde co (zatím bez nějakých valných úspěchů).  Někdo mi doporučil řadu Klorane při vypadávání vlasů, takže když jsem zjistila, že ji zrovna mají v lékárně Dr. Max s nějakou akční slevou (která se pohybovala nějak kolem 30 %), tak jsem se rozhodla, že tuhle vlasovou kosmetiku vyzkouším a objednala jsem si šampon (306 Kč), kondicionér (246 Kč) a sérum (693 Kč). Musím říci, že už dlouho jsem si nic tak drahého na vlasy nekoupila. Uvidím, jestli to bude mít zaznamenatelný efekt (s používáním jsem ještě nezačala, chci prvně zlikvidovat načnutý šampon a kondicioner, co tu mám).






V DM drogerii jsem nakupovala hned 3x.  Poprvé to bylo v Německu, kdy jsem si cestou na výměnnou burzu do Holandska koupila dvě  plátýnkové masky Balea s bílou a tmavou čokoládou. V německém DMku mne jedna vyšla na 0,6€ (takže mne pak překvapilo, když jsem je u nás viděla za cenu blížící se k padesátikoruně). 
Z druhého nákupu jsem si donesla   odličovaní tampony Ebelin, kterým jsem se rozhodla dát ještě šanci (naposled mne rozčilovaly tím, že se rozdělovaly při vytahovaní z balení) a které stály 17,90, a pak tekuté mýdlo, které jsem potřebovala do práce. Vybrala jsem Jungle breeze s vůní pomerančových květů a bílé broskve za příjemných 18,90.
A při poslední návětěvě DMka, jsem si k gelu na praní, pro který jsem šla, přihodila do košíku ještě dvě masky ze slevového regálu. Obě byly zlevněné v podstatě na polovinu -  Hylauron od Astridu stál 19,90 a plátýnková maska Deep cleannig s ostružinou a tea tree (Freeman) byla za  39,90.




V drogérii Rossmann jsem byla dvakrát - jednou jsem šla pro svůj oblíbený odličovač očí Isana (34,90) a neodolala jsem výhodnému balení odličovacích tamponků Bel (které jsou aktuálně moje nejoblíbenější), kdy jsem za 3 balení + gumičky do vlasů navíc zaplatila 79,90. 
Podruhé jsem chtěla využít akci na kosmetické produkty 1 + 1 zdarma. Vybrala jsem si tekutou rtěnku  Rimmel za 229 Kč a k tomu  linky Gabriella Slavetti za 139 Kč, které jsem díky akci zadarmo. A k tomu mi v košíku skončila maska Stay well s aloe vera za  49,90.


Na e-shopu Yves Rocher jsem mámě objednávala sérum a krém z řady  Riche Creme. K těmto dvou produktům nabízeli ještě oční krém ze stejné řady se slevou asi 40 %. Máma ho nechtěla, já jsem slevě ale neodolala a vzala si ho pro sebe (vyšel na 429 Kč místo na 799 Kč) a jako dárek k objednávce byla řasenka Metamorphose (která běžně stojí 539 Kč) a ta skončila taky u mne.


Poslední kosmetický nákup je z Lidlu, kde jsem si koupila osvědčenou masku Cien Q10 za 12,90 a dvě plátýnkové masky Cien (jednu se sakurou, druhou s granátovým jablkem), které má Lidl nově v sortimentu (stojí 19,90).

Oblečení



 V Kiku jsem si doplnila zásobu spodního prádla (přijde mi, že tam mají  slušnou kvalitu za přijatelné ceny, i když tedy sexy kousky to nejsou)  - balení se 2 ks černých kalhotek vyšlo na 79 Kč, balení zelenkavých a bílých kalhotek na 149 Kč. Přidala jsem ještě troje silonové ponožky, které už mi taky pomalu docházely - balení za 35 Kč.
A Lidlu jsem si koupila čevenou kostkovanou košili Esmara za 199 Kč. Mám červenou kostku ráda a košile s podobným vzorem, kterou nosím doma, se mi začína pomalu rozpadat. Tohle bude její důstojná náhrada.
 


Tentokrát jsem utratila trochu víc peněz, než u mne bývá zvykem, za kosmetiku. Největší podíl  na tom mají produkty z řady Klorane proti padání vlasů. Ale díky tomu, že jsem využila rlzných slev, takse mi kosmetické nákupy vlastně docela vyplatily.




34 komentářů:

  1. Stáňo, pokaždé se v Německu (speciálně v drogérii) divím, kam se cena vyšplhá, když ten samý výrobek dojede k nám...
    Ta košile vypadá příjemně i z fotky!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, z košile jsem měla fakt radost - je to přesně barva a vzor, co mám na košilích nejraději (tu současnou nenosím, jen když je špinavá v prádle). A na ten rozdíl u nás a v Německu jsem koukala - z Prahy je to na nákupní ježdění do Německa (ostatně i do Polska) daleko a nevyplatilo by se to, takže o cenách v Německu přehled nemám ...
      Hezký den

      Vymazat
  2. Ty masky z Lidlu jsou dobrý, kupuju si je tam včetně těch plátýnkových a jsem s nimi spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ty plátýnkové úplně nenadchly, ale na Q10 je fajn.

      Vymazat
  3. Ahoj Stáni, to jsem zvědavá zda ti to Klorane bude sedět. Já teď bojuju s mastnými vlasy a taky jsem do vlasovky trochu investovala :-D akorát teda do Alfaparf Milano. Cien masky jsem dostala od Haničky, ale ještě jsem je nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, tak to já jsem zvědavá taky :). Z Cien masek jsem úplně nadšená nebyla (budou v příští kosmetické spotřebě).

      Vymazat
  4. Stáni, to je zajímavé shrnutí. Jediné,. co mám vyzkoušené jsou ty vonné olejíčky do elektrického odpařovače, který jsme dostali loni na Vánoce. Líbí se mi ta flanelová košile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, Saloos olejíčky jsou fajn, s těmi mám asi nejlepší zkušenost. Ještě chci zkusit na doporučení kolegyněk nějaký olejíček z DMka. Z flanelky jsem měla radost, taky se mi líbí.
      Měj se fajn

      Vymazat
  5. Tak to se těším na recenzi! Také mi přijde, že mi vlasy dost padají. U mě je to lehce zkreslené délkou vlasů, ale i tak mě to štve :D Pěkné nákupy jsi pořídila. Ty vonné olejíčky od Saloosu mám taky moc ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejíčky od Saloosu jsou asi nejlepší, co jsem měla, myslím, že tam se ta vyšší cena docela vyplatí. Nějaký no-name za poloviční cenu jsem vypotřebovala výrazně rychleji.

      Vymazat
  6. Stáni, díky za přehlídku tvých nákupů. Uchvátila mě ta dýnička z Kik. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Košile jsou moc pěkné :). A kosmetickou značku Balea mám moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Košili jsem vyhrábla v Lidlu poslední v mé velkosti, takže jsem byla spokojená.

      Vymazat
  8. Saloos olejíčky mám taky ráda.
    Košile vypadá fakt dobře, dobrý kup.
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, já mám Saloos olejíčky taky nejraději.
      Měj se fajn

      Vymazat
  9. Tak ať to nová vlasová péče sedne a pomůže ti :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Ta košile je moc pěkná, taková dobře vánoční. Už delší dobu si chci v tomto vzoru a barvě ušít sukni, taky se mi líbí.

    Na recenzi Klorane budu sama zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, já mám kostky ráda a v červenočerné kombinaci zvlášť
      Hezký den

      Vymazat
  11. To jsou tedy bohaté nákupy! Já už masku Astrid Hyaluron zkoušela a jsem s ní moc spokojena. Řasenku od YR mám doma také, ale ještě jsem ji nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, mně se doma teď sešlo řasenek několik, tak jsem zvědavá, kdy na tuto dojde.

      Vymazat
  12. Ahoj Stáňo, moc se mi líbí kostkovaná košile. Taky je nosím ráda. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, měla jsem z košile radost - čekala tam vyloženě na mne - poslední v této barevné variantě v mé velikosti :)
      Měj se krásně

      Vymazat
  13. Klorane je dobrá značka, tak snad ti pomůže. A Litseu cibebu miluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Litsea cubeba je můj nejoblíbenější aroma olej. Na Klorane jsem zvědavá.

      Vymazat
  14. Ahoj Stáni,
    já myslím, že to jsou moc pěkné nákupy. Litsea Cubeba je moje nejoblíbenější parfemace olejíčků. Jsem zvědavá, jak budeš spokojená s tím z Rossmannu. Klorane jsem ještě nezkoušela, ale už jsem nad touto řadou taky uvažovala. Hodně mě zajímá tvé hodnocení. Mně dost pomohl šampon od Vichy. Tu masku od Astridu ve slevě jsem si taky pořídila, asi i o víkendu i vyzkouším. Zaujala mě i pytlíčková maska Cien z Lidlu, tak snad si na ni vzpomenu, až tam zase budu...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, musím říci, že litsea cubeba té no-name značky mne moc nenadchla. Bude v příštím Vypáleno, protože už je fuč. S tou Cien maskou Q10 jsem byla docela spokojená (měla jsem ji už jednou před nějakou dobou, tak doufám, že se nezkazili...)
      Měj se fajn

      Vymazat
  15. Mě nejvíce zaujal vonný olejíček, taky bych do kanceláře mohla zvážit, místo vosku YC, třeba ☺. NO a největší radost jsi mi udělala výběrem rtěnky, tedy barvou. Ta je překrásná a Rimmel má super produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, rtěnka se mi barevně líbí, ale ještě jsem ji "nevytáhla". Olejíček můžeš kapat i do "vyvoněného" vosku, je mo možná lepší než do vody, protože se nevypařuje a nehrozí, že olejíček připálíš - párkrát se mi to stalo se starou aromalampou, která měla hodně mělkou misko a to už pak fakt není vůně...

      Vymazat
  16. Pořídila sis krásné drobnosti, tak ať ti dělají radost! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)