neděle 22. září 2024

Vypáleno 16

Když jsem psala minulý článek o vypálených svíčkách, tak jsem tipovala, že další článek tu bude až někdy po prázdninách. A trrefila jsem to docela přesně. Přece jen v létě pálím o něco méně,  tak vypálené kousky  moc nepřibývaly. Se začátkem podzimu se to zase změní - budu víc pálit jak v práci, tak doma (kde jsem letos pálila opravdu málo).


Vonný olejíček Eukalyptus-Bergamote (Profissimo)
Vonný olejíček jsem koupila v DM drogerii - Profissimo je jejich brand. Lahvička o obsahu 10 ml vyšla na 54,90. Lahvička má bezpečnostní uzávěr, při kapání byla třeba opartnost, při větším naklonění lahvičky kapala trochu moc. Olejíček voněl spíš po eukalyptu než po bergamotu a jeho vůně v aroma svícnu  nebyla nijak výrazná. 
 
Vosk Cassis (Yankee Candle)
Tento vosk byl jednou ze součástí velkého balíčku, který jsem vyhrála na blogu u Hanky. Docela jsem se na něj těšila, protože černý rybíz mám ráda. Po skvělé zkušenosti s voskem Summer scoop byl pro mne docela zklamáním. Nevoněl ani za studena ani v aroma lampě.  Nakonec jsem ho používala jako "nosič" pro aroma olejíčky.

White Cotton (Domol)
Svíčka White Cotton je u nás takovou stálicí. Má výraznou vůni čerstvě vypraného prádla, která provoní celý obývák. Kupuju ji v Rossmannovi a vyjde na 69,90 (i když tuhle jsem myslím kupovala s 10% narozeninovou slevou)

Berry Coctail (Spaas)
Svíčku s vůní ovocného koktejlu jsem koupila v rámci slev v Albertu, stála  49,90. Měla lehoučkou ovocnou vůni, která sice nestačila na provonění celého pokoje, ale v bezprostředním okolí byla cítit docela slušně.  Vyhořela opravdu až do dna.

Čajové svíčky (Profissimo)
I tyto čajovky jsou u mne stálicí. Kupuju je v DM drogerii - 50 ks vyjde na 79,90. Hoří pěkně a opravdu vydrží minimálně  deklarované 4 hodiny.

🔥

Pro mne asi tentokrát byl největším zklamáním vosk od YC, který v podstatě nevoněl. A ani olejíček z DMka mne moc nepřesvědčil. No a nejlepší byla naše oblíbená svíčka White Cotton.
Pomalu se nám začínají krátit dny, tak jsem zvědavá, kdy se mi tu nastřádají kousky na další článek:


2 komentáře:

  1. Ahoj Stáňo, s nástupem podzimu taky zase začínám pálit svíčky, v létě mě to neláká. Musím říct, že YC už ani moc nekupuji, kolikrát mě víc ohromí levná, neznačková svíčka 🌞

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Stáni,
    to mě mrzí, vůně Cassis byl jeden z prvních vosků, co jsem od YC měla, a voněl fakt krásně. Koupila jsem si ho pak ještě několikrát.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)