neděle 26. května 2024

Vypáleno 15

 Sezóna svíček už dospěla pomalu do svého konce. Já sice pálím nejen v zimě a na podzim, ale i ve zbytku roku. Ale už to není rozhodně s takovou frekvencí jako právě v tom zimním a podzimním období. Přece jen je už dlouho světlo a tak mi myšlenka na to, zapálit si svíčku nenaskakuje tak často. Víc teď pálím v práci, protože tam zapálení aromalampy byla moje ranní rutina - vzhledem k závodní kuchyni pode mnou. Teď už sice sedím rok jinde, ale ta rutina, že po příchodu do práce vařím čaj a zapaluju svíčku v aromalampě, ta mi do značné míry zůstala.



Tropic Fruits (Yankee Candle)
Svíčku jsem dostala od synovy ženy tuším k narozeninám. Měla elegantní skleničku, která podle mého názoru vypadá lépe než ty obvyklé tlustostěnné se skleněným víčkem. Tahle má tedy taky víčko, které je sice plastové, ale stříbrnou barvou s nádechem do bronzova skleničku hezky doplňuje. Já jsem ho používala jako podložku pod skleničku. Svíčka voněla jak nezapálená, tak i při hoření a měla moc hezkou ovocnou vůni, ve které se mísily sladké a lehce nakyslé tóny. Hořela dobře a vyhořela do dna. A měla docela výdrž

Pure Amber (Aromatium)
Svíčka byla poměrně velká,  měla dva knoty a taky elegantní skleničku s plastovým, bronzově vypadajícím plastovým víčkem.  Nezapálená měla takovou trochu těžší, ale nevýraznou vůni, po zapálení nevoněla v podstatě vůbec. Hořela ale pěkně, vydržela poměrně dlouho (a vyhořela skutečně úplně celá). Koupila jsem ji v rámci nějakých předvánočních slev  v drogérii Rossmann za 139 Kč.

Čajové svíčky (Profissimo)
Balení 50 ks čajovek jsem kupovala v DM drogerii za 79  Kč a většinu jsem vypálila doma v malých svícíncích, pár jsem jich odnesla myslím i do práce. Každopádně na focení jsem si vzpomněla, až kdy už jsem měla jen prázdný igelit na vyhození. Svíčky se zapalovaly, vydržely hořet bez problémů deklarovné 4 hodiny (spíš o něco déle) a až úplně do dna.


Vosk Summer Scoops (Yankee Candle)
Tento vosk s vůní ovocné zmrzliny byl součástí balíčku, který jsem vyhrála u Haničky na blogu. Měl krásnou výraznou sladkou ovocnou vůni, která mi hezky provoněla kancelář, přitom to nebyl žádný bolehlav. Vůně měla i dobrou výdrž.

Happy Eastern (Persona)
 Svíčka měla skleničku potaženou folií s velikonočním motivem a koupila jsem ji v drogérii Rossmann  v povelikonočním výprodeji za 44,90. Měla jsem ji už o rok dřív, takže jsem věděla do čeho jdu - svíčka má sice označení "vonná svíčka", ale v podstatě vůbec nevoněla. Kupovala jsem ji proto, že se mi líbilo, jak svítila - plamen prosvítal přes folii a dělalo to pěkný efekt. A vyhořela skutečně až do dna (na druhou stranu - vosku tam bylo tak ani ne do dvou třetin skleničky)

🔥🔥🔥

Vítězem dnešního článku je Yankee Candle, protože nejvíc mne z dnešní pětice zaujala jejich svíčka s vůní tropického ovoce  a vosk s ovocnou vůní.  Trochu víc jsem čekala od svíčky Pure Amber, ale protože já svíčky pálím i pro atmosféru, nejen pro vůni, tak zas nějaké velké zklamání to nebylo. Uvidíme, kdy se sem článek o vypálených svíčkách zas vrátí - možná až po prázdninách ;-).

22 komentářů:

  1. Stáňo, taky pálím každý večer celý rok. YC změnil vosky, tedy jejich tvar, už to nejsou tyhle bábovičky - myslím, že byly hezčí...
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já si vosky moc nekupuji, takže nemám přehled (zatím jsem měla jen ty bábovičky).
      Měj se fajn

      Vymazat
  2. Také pálím po celý rok.Teď už většinou čajové svíčky.Mám hodně krásných balení svíček,co jsem různě dostala a ty mám zatím pro parádu.Každý večer si zapaluji svíčku v lodžii,je to taková moje oáza a mám to tak ráda.Stáňo,hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já v zimě pálím i jen pro atmosféru a to dost zapaluji i čajovky v různých svícíncích. V létě čajovky dávám hlavně do aromalampy v práci..
      Hezký den

      Vymazat
  3. Ahoj Stáňo já taky ráda svíčkuju, radši mám svíčky bez vůní, jen pro ta světýlka a atmosféru. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já v zimě pálím víc ty svíčky bez vůní, v létě spíš občas sáhnu po něčem voňavém.
      Hezký den

      Vymazat
  4. To jsi měla zásobu...já teď svíčky na čas uklidila)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já občas pálím i teď, ale podstatně méně než v zimě.

      Vymazat
  5. Ahoj Stáni, zajímavý výběr. Já se již delší dobu mořím s jednou velkou vánoční svící a čas od času vypálím nějakou čajovku ve svém Buddha svícnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já už teď taky pálím míň, navíc tu mám svíčku, která úplně nesplnila očekávání. Asi sáhnu po nějaké jiné a tuhle si nechám na podzim do tmy :)

      Vymazat
  6. Stáni, já už teď moc nepálím, ale ráda jsem se u tebe koukla. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, už taky nepálím tolik, ale občas ještě jo. A v práci tedy ze setrvačnosti furt.
      Měj se fajn

      Vymazat
  7. Ahoj Stáňo, taky mimo zimy a podzimu pálím míň, ale pálím. Mám teď oblíbenou tříknotovou zlatou z Pepka, jinak rozpálených jich tady pak ještě pár dalších mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, ty svíčky z Pepca mají dobrý poměr cena - výkon. Měla jsem světle zelenou (ta mi voněla nejvíc), zlatou a tmavo zelenou a fajn byly všechny

      Vymazat
  8. Ahoj, včera jsem taky vyndala aromalampu a dala do ní vosk YC. Jak bylo nepěkně, tak to vyloženě chtělo. 😇

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Stáni,
    ta svíčka s vůní tropického ovoce vypadá moc pěkně, tu bych taky vyzkoušela.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ta YC s vůní tropického ovoce opravdu hezky voněla - na se snaše povedla :)
      Hezký den

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)