pátek 10. května 2024

Dubnové nákupy

 Zatímco nových kousků mi doma v březnu přibylo hodně málo a vyšly mne jen na pár stovek, tak v dubnu jsem svou peněženku provětrala o "něco" víc. Pořídila jsem si totiž pár kousků na sebe, takže se to nasčítalo...


Kosmetika
Nákupům kosmetiky jsem v dubnu moc nedala. První nákup je z DMka, kam jsem šla pro nějakou drogérii mámě. Pro sebe jsem si do košíku přihodila sprej na nohy Balea (39,90) a suchý šampon Batiste (za 129 Kč). Oboje spíš do zásoby, než že bych to vyloženě potřebovala. Ale když už jsem uplatňovala kupon na desetinásobek bodů ve věrnostním programu, tak ať to stojí za to ...

Za můj druhý nákup vlastně může Erika, která mne svým článkem navnadila na sprcháč s vůní manga. Nejdřív jsem odolávala (sprcháčů mám doma zásoby), ale když jsem zjistila, že v Rossmannovi mají na sprcháče akci 2+1 zdarma, tak jsem nakonec podlehla.  Koupila jsem si nakonec dva sprchové gely Isana  - jeden je s vůní manga, druhý s broskví (ten třetí tu není, protože byl pro manžela) a díky akci jsem za oba zaplatila jen  24,90. Přidala jsem ještě krém na nohy Fusswohl (39,90), odličovací tampony Isana (27,90) a antiperspirant Garnier za docela příjemných 59,90. 

Dekorace
Sice už pálím jen občas, ale zlevněným svíčkám ve skle jsem v Albertu neodolala. Však ony se neztratí. Jedna je s vůní vanilkového koláče, druhá s vůní ovocného koktejlu a každá vyšla na 49,90.

Zjistila jsem, že kromě mrňavého keramického ptáčka nemá doma žádnou jarní dekoraci (když nepočítám velikonoční zajíce). Tak jsem si asi za 50 Kč pořídila  keramickou kytičku s takové pudrové růžové. Kupovala jsem ji v Kiku.

Knížky
Mé knižní přírůstky byly v dubnu taky malé. Jednu knížku - Nejsem jenom sestra, jsem vyhrála na blogu u Hanky. Napsala jí její vnučka Hana Šlechtová. Zrovna se do ní chystám pustit.

Knihu o švédské spisovatelce Astrid Lindgrenové jsem získala díky spolupráci s nakladatelství Grada a recenzi na ní už jste si mohli přečíst tady

Oblečení 

Pokud jde o oblečení, bude to tentokrát nejobsažnější kategorie (a taky kategorie, ve které jsem utratila nejvíc peněz. První dva kousky jsem si koupila cestou z porady v obchodě C&A.  Vybrala jsem si modrobíle pruhované jednoduché letní šaty, které stály 450 Kč, a šortky ze šedé džínoviny, ty vyšly myslím na 798 Kč. Oboje jsou spíš volnočasové kousky (na to, abych chodila do práce v šortkách se už přece jen necítím)


Pak jsem ještě nakupovala v podnikové prodejně Trioly, kterou mám kousek od domu. Měli tam den s poradkyní a především s 15% slevou, tak jsem se tam v polední pauze v rámci práce z domova vypravila. Odnesla jsem si dvě podprsenky - sportovnější černou (1599 Kč) a béžovou klasiku, kterou mám už poněkolikáté (1299 Kč). A ještě jsem přibrala červené tričko, které je u rukávů a na dolním okraji zdobené krajkou (799 Kč). Díky slevě jsem ale ale ušetřila 555 Kč a dostala jsem navíc skleničku prosecca a kupon na slevu 10 % na další nákup.


Takže celkem  má dubnová útrata nepřesáhla 5000 Kč jen díky slevě v Triole a v Rossmannovi. Když na to tak koukám, tak jsem se vlastně dostala v podstatě na desetinásobek březnové útraty. 
V květnu jsem zatím nakupovala jen něco málo kosmetiky a žádné nákupní plány moc nemám, ale pro peněženku jsou občas nebezpečné nákupy náhodné, impulsivní. Jediné, o čem tak trochu uvažuji je nový městský batůžek, ale zatím jsem se ještě nerozhodla, jaký typ chci...

32 komentářů:

  1. Stáňo, vytvořila si parádní letní koláž jako do časopisu :o)
    Uvědomuji si, že v C&A jsem už hodně dlouho nebyla, Triola je sázka na jistotu, když podprsenka padne, žádná ji měnit nechceme...
    Měj příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helen, já mám Triolu blízko, jejich kousky vyzkoušené a navíc v prodejně je milý personál, takže nějak není důvod chodit jinam. Já byla v C&A snad po roce :)
      Hezkou neděli

      Vymazat
  2. Prima nákupy))vše se hodí, vše je potřebné.
    Já taky doplňovala skříň- šaty ,široké džíny a dlouhou sukni.
    Hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přiznám, že ani jedno v šatníku nemám.
      Měj se fajn

      Vymazat
  3. Nakoupila jsi dobře. Já s oblečením na sebe se snažím držet na uzdě. Když už člověk nechodí do práce, tak ten šatník je o něčem jiném. Líbí se mi spousta věcí, jenže už je to prostě jinak. Ne, že bych na -pěkně se ustrojit- rezignovala, ale už je to jiný styl. Ale to Tvoje tričko bych brala :-).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já jsem hodně džínová, protože je to pohodlné a praktické. Ale v létě sahám i po šatech.
      Hezký den

      Vymazat
  4. tu béžovou triolu už nosím léta, bílou, černou, šampaň... a nevyměním, Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Stáňo, ty prostě umíš nakupovat a pokud jde o slevy, také je využívám. Modré pruhované šaty jsem si koupila minulý rok a užila jsem si je docela dost, to je taková klasika, která nezklame. Zdravím 🌞😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já mám skoro všechny letní šaty modré nebo aspoň s modrou :).
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. Stáni, občas si člověk musí udělat radost a nekupovat jen věci potřebné. Šaty a tričko jsou parádní. 👍👍 U nás byl duben "průvanem v peněžence". Kupovaly se hlavně dárky. Nejprve vnučka Ema slavila svátek, po ní dcera narozeniny a ve finále tři Jirkové svátek. A já využila nabídky Knižního klubu, kdy při nákupu nad 1500 korun měli slevu 300 Kč. Jak se říká - "Peníze budou a my nebudeme". A nebo také : "Rubáš nemá kapsy". 😀
    Měj hezké dny. 🌸🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, u nás bude měsícem průvanu v peněžence květen a červen. A bude to průvan pořádný - po zednických úpravách chalupy budou následovat i nějaké zařizovací úpravy, zejména do jednoho pokoje budeme pořizovat v podstatě vše nové, protože původní skříně měly přes 60 let a bylo to na nich znát...
      Hezký den

      Vymazat
  7. Parádní nákupy.Já nakupuji hrozně ráda a i ráda se podívám na nákupy druhých.Slibují nám horké léto a tak je potřeba se připravit.Já miluji na léto šatičky a už mám dvoje doma.Vybrala sis pěkné kousky na sebe.Musím doplnit zásoby sprcháčů a jsem ráda,že jsi tu ukázala knihu od Hany vnučky.Chci se po ni podívat.Líbí se mi i keramická svíčka z Kika.Podívám se tam.Svíčky pálím pořád,ale ne už doma,ale v lodžii.
    Stáňo,díky za tipy a přeji ti hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jak skoro celý rok tahám džíny, tak v létě sahám docela často po šatech. Ještě budu koukat, jestli na nějaké hezké nenarazím - nějak jsem z jedněch starších bohužel přes zimu "vytloustla".
      Měj se fajn

      Vymazat
  8. Obal na knihe hovorí pravdu, že ľudia poznajú jej knihy pre dospelých aj pre deti, ale mohlo by byť zaujímavé dozvedieť sa niečo aj o samotnej Astrid Lindgrenovej. Ostatné veci sú tiež fajn - sviečky milujem a sú pre knihomoľov ako stvorené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla moc ráda, že jsem si knihu vybrala. No a svíček není nikdy dost :D

      Vymazat
  9. Ahoj Stáni, pěkné úlovky jsi pořídila. Já už v C&A nebyla ani nepamatuju a nákup z Trioly vypadá též náramně. Kvalitní podprsenka se neztratí - já mám teď v arzenálu 2x Sassu a 1x Wonderbru doplněnou nějakými levnějšími kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já byla v C&A snad po roce. Ono já oblečení zas nějak moc nenakupuju. Nebaví mne chození po obchodech a na netu taky nakupuju nerada - chci si na oblečení vždycky sáhnout, jestli mi bude příjemné na těle...

      Vymazat
  10. Stáňo, tento měsíc jsi toho nakoupila poměrně dost a to i oblečení. Výběr slušný a inspirativní.
    Měj pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, v dubnu jsem se na své poměry "rozšoupla" docela dost. A vlastně to bylo neplánované...
      Hezký den

      Vymazat
  11. Super kousky, Stáňo. Moc se mi líbí kraťasy a šaty. Jinak suchý šampon taky potřebuji ulovit. Sprej na nožky a tamponky na odličování kupujeme stejné. Měj se hezky 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, já si většinou kupuju suchý šampon od Balea, ale všichni chválí Batiste, tak jsem si řekla, že ho vyzkouším taky.
      Měj se fajn

      Vymazat
  12. Stano 🤗☀️, sprcháč je super. Akce 2+1 je super. Krásné kousky oblečení a prádla jsi si pořídila. 😻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, sprcháč už jsem vytáhla - neodolala jsem, byť tu mám řadu starší kousků. Je fajn. Jsem zvědavá i na ten druhý.

      Vymazat
  13. Moc pěkné nákupy. I tak si myslím, že jsi moc neutratila :) Nechápu, že se tak dokážeš udržet :D Jinak po nějakém městském baťohu také koukám, tak budu ráda za tipy.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám všechny své batohy z e-shopu Univaro. Jsou kožené, takže to vždycky byla větší investice, ale nelituju, tahám městský batoh celý rok.

      Vymazat
  14. Stáni, dobré nákupy. A moc se mi líbí růžová kytička... Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Opět povedené nákupy. Ty kraťasy bych brala hned. ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Stáni,
    moc hezké nákupy. Nejvíce se mi líbí asi ty pruhované šaty, to je takový nadčasový kousek.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u těch pruhovaných šatů si nejsem jistá, jestli budou i do práce (zdají se mi na mne trochu krátké) nebo jestli si je nechám spíš na volný čas. Ale každopádně se mi líbí.
      Hezký den

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)