sobota 4. listopadu 2023

Podzim 2023 - Barevné proměny - výzva

Tento můj příspěvek je reakcí na Jaruščinu  podzimní výzvu a rovnou se přiznám, že jsem tak trochu nedodržela zadání. Fotky totiž měly být pořízeny do konce října a já to nějak nestihla. Pořád jsem čekala, až se stromy víc vybarví a plánovala jsem, že nafotím končící sezónu ve Valdštejnské zahradě, která má i vodní plochu, takže je hodně fotogenická. Tenhle plán mi zhatila neschopenka a náhradní plán  - fotit ve Vojanových sadech zase hromada pracovních úkolů, díky kterým jsem si do Vojanek prostě přes den nestihla odběhnout (a v době, kdy jsem šla z práce už je pomalu zavírali). Nakonec jsem si přes den  vyšetřila vyšetřila čas na focení až v pátek, kdy si brala volno kvůli nějakému zařizování - no a to už byl listopad. Ale slíbila jsem, že se výzvy zúčastním, tak to chci dodržet...



V pátek mi navíc nepřálo počasí - od rána bylo pošmourno a buď pršelo nebo aspoň mžilo, což není na krásné barevné fotky úplně ideální. Takže teď nabízím pár barev podzimu tak, jak jsem je zachytila na poněkud upršeném sídlišti. Volila jsem detail (i když tedy jen mobilem focený, takže zázraky nečekejte), protože na něm to šedivé počasí není tak patrné.











Jarušce děkuji za hezkou výzvu - letošní podzim si o ni vyloženě říkal, takže to byl skvělý nápad. To, že jsem se s ním já nepopasovala na 100 % už je jiná. Ale nezúčastnit se - to by mi bylo líto.

34 komentářů:

  1. Stáňo, sice v listopadu, ale možná máš nejbarevnější fotky!
    Děkuji, ráda jsem se podívala.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já právě pořád čekala, až se listy začnou pořádně barvit, až jsem málem pročekala termín :). Letos si stromy s těmi barvičkami dávaly na čas
      Hezký den

      Vymazat
  2. Ten podzim je prostě kouzelný :). Moc pěkné fotky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, já mám podzim moc ráda a ten letošní se navíc fakt povedl.

      Vymazat
  3. Náhodou máš moc pěkné fotky. Barevné a správně podzimní.
    Pěknou neděli, Stáňo !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Stáňo, když se řekne podzim, tak se mi vybaví padající barevné listí a deštivé počasí. Takže ty máš podzim se vším všudy. Krásné obrázky.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se podařilo nafotit ještě včera pár fotek takže mi to nakonec vyšlo na dva články. Ona Jaruška stejně posunula termín takže jsme to chytly opravdu na poslední zvonění.... ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné pohledy na podzimní čas)))
    Hezkou neděli přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, já letošní podzim naprosto miluju díky teplému počasí a těm barvám! Řekla bych, že letos se vyvedl dokonale.

    OdpovědětVymazat
  8. Napsala jsem komentář a nikde.Někdy je to moje vina,jak mi blbnou ruce,omylem zmáčknu něco jiného.
    Fotky jsou krásné a pořád barevné.Akorát je už více listí dole,než na stromě.U nás poslední dny hodně fouká.Stáňo,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bylo v pátek pošmourno s deštěm, v sobotu krásně a v neděli proměnlivo (i když tedy půl dne jsme strávili v Táboře a na cestě tam a zpátky).

      Vymazat
  9. Marcela - Nordic Passion6. listopadu 2023 v 18:10

    Stano, letosni podzim snad ani nejde nefotit, je barevne naprosto dokonaly. Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Byla jsem se projet po mé oblíbené cyklostezce na konci října a tam teda byly nádherně zbarvené stromy. Ikdyž jsem jela sama, na samospoušť jsem si cvakla spoustu fotek. Musela jsem to zaznamenat :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, podzim je hodně fotogenický - jeden z důvodů, proč ho má ráda.

      Vymazat
  11. Stáni, moc hezky jsi pojala podzimní výzvu. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  12. Stáňo zdravím. Podzim miluju ve všech podobách, hezky jsi to zachytila. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Stáni, parádní fotky :) Já se přiznám, že jsem podzim letos z velké části propásla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, jsem ráda, že se ti fotky líbí. Já si podzim docela užívala, jen ta neschopenka mi to trochu pokazila...

      Vymazat
  14. Ahoj Stáni,
    povedly se ti skvělé fotky, letošní podzim je opravdu velmi přívětivý.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, souhlasím, že letošní podzim byl hodně povedený.

      Vymazat
  15. Moc hezká výzva. Šípky miluji, podzim taky. Krásný pátek přeji. ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)