sobota 18. listopadu 2023

Z kosmetické poličky 52

 Tentokrát tu mám takovou poměrně průměrnou spotřebu, která se před desítkou zastavila jen velmi těsně. Zase tu nejsou žádné vzorky ani minibalení, ale plné produkty, byť ve dvou případech (masky) jednorázové. Tak co  tu spotřebovanou devítku tvoří? Jestli vás to zajímá, můžete číst dál



Pinke guave Peel-off (7th Heaven)
Koupeno - Rossmann. Balení - 10 ml. Cena - 25 Kč (akce, běžně 49,90)
Jde o slupovací masku, která má podobu růžového, hodně hustého gelu, který měl docela příjemnou vůni. V  balení  ho bylo dost, aby vyšel na celý obličej.  Pokožka při zasychání lehce pnula. Maska celkem dobře sloupnout, ale pocit při slupování úplně příjemný nebyl - hodně to tahalo. Po sundání byla pleť sice  hezky vyhlazená, ale začervenalá, hlavně na tvářích a docela pálila. Celkově jsem z masky měla spíš nepříjemný pocit a myslím, že si další slupovací masku od této značky hned tak nekoupím


Peel-of gel mask (Freeman)
  Koupeno - Rossmann. Balení - 15 ml. Cena - 25 Kč (akce, běžně 49,90)
Slupovací maska  se zeleným čajem a pomerančcovými  květy má podobu bezbarvého  gelu. Vůně se mi zdála spíš chemická než čajová. Při aplikaci se trochu patlala po rukou, ale v sáčku ji byl dostatek, vyšla bez problémů na celý obličej v docela slušné vrstvě. Při  zasychání trochupnula, jinak ale byla spíš lehce chladivá. Docela dlouhu zasychala, ale pak šla dobře sloupnout - stáhla jsem ji v podstatě  v jednom kuse. Po použití byla pleť příjemně vyhlazená.

Handseife Jungle  breeze (Balea)
  Koupeno - DMdrogerie. Balení - 500 ml. Cena - 19,90
Tekuté mýdlo s vůní pomerančových květů a bílých broskví byly z tuším z loňské limitky. Mělo velmi příjemnou vůni, ve které dominovala spíše broskev. Docela mne mrzí, že šlo o limitku, ta vůně byla opravdu příjemná. Mylo dobře,  nevysušovalo ruce  a pumpička fugovala, jak měla - prostě klasické mýdlo Balea.


Fruity Fantasy (Balea)
  Koupeno - DMdrogerie. Balení - 200 ml. Cena - 19,90 (výprodej)
I tento peelingový sprchový gel je z limitky, ulovila jsem ho na konci léta ve výprodejovém regále. Měl středně hustou gelovou konsistenci s jemnými zrníčky a příjemnou ovocnou vůni. Peelingová zrníčka byla drobnější, takže peelingový účinek nebyl nijak extra výrazný. spíš to byl doplněk mycího efektu. Balení v tubě s plochým odklapávacím víčkem, bylo uživatelsky celkem příjemné, jen ke konci se obsahu už hůř vymačkával .

Fuss deo (Balea)
Koupeno - DMdrogerie. Balení - 200 ml. Cena - 44,90
Sprej na nohy s dezodoračním účinkem, který brání i pocení nohou, patří k mé nezbytné výbavě v době, kdy se nosí uzavřené boty. Dřív jsem si kupovala v DMku jiný - v lahvičce s mechanickým rozprašovačem, ale ten nějak zmizel z nabídky, takže jsem sáhla po tomto. Byl  v  podstatě bez vůně, ale fungoval dobře, takže už doma "jedu" další balení, protože nás čeká dlouhá doba uzavřených bot.

Dream Long Wonder Water (Elséve)
Koupeno - All2test. Balení - 200 ml. Cena - 0 (běžně kolem 190 Kč)
Lamelární kondicionér od Elseve jsem získala v rámci testování s All2test. Měl by zanechávat vlasy hydratované a vyhlazené tak, aby šly snáze rozčesávat. Měl takovou typickou kadeřnickou a byl tekutý, čemuž odpovídalo balení - plastová lahvička měla závěr s aplikátorem. Po nanesení na vlasy chvílí vyvolal pocit tepla. Pro mne byl ale jinak zklamáním - na moje vlasy absolutně nefungoval. Lesklejší po ně nebyly a šly docela špatně rozčesávat.

Sérum Antichute (Klorane)
Koupeno - Dr. Max. Balení - 100 ml. Cena - 693 Kč (akce, běžně kolem 1150 Kč)
Sérum při vypadávání vlasů obsahuje chinin a výtažek z protěže alpské. Mělo by vlasy posílit a vyživit. Sérum je balené v plastové lahvičce s rozprašovačem, díky kterému se docela dobře aplikovalo. Mělo takovou trochu zvláštní rostlinnou vůni (ale vyloženě nepříjemná nebyla). Pokud jde o výsledek, tak mám pocit, že v době jeho používání mi fakt vlasy padaly o malinko méně, ale trvalý efekt to nebyl (už mám zas pocit, že padají víc). Vzhledem k ceně nejsem rozhodnutá, jestli si ho pořídit znovu.

Invisible Protection (Garnier)
Koupeno - Rossmann. Balení - 50 ml. Cena - 89,90
Antiperspirantem od Garnieru ve variantě roll-on  občas prostřídám Niveu, kterou používám nejčastěji. Neobsahuje alkohol,  měl  velmi jemnou neutrální vůni, vydržel chránit celý den a nedělal fleky na oblečení.  Vyhovuje mi průhledné plastové balení, které je lehounké a je dobře vidět, kolik v něm ještě zbývá. Dá se postavit i na víčko, což je fajn, když už antiperspirantu zbývá málo - aplikátor je hned navlhčený a není třeba čekat až doteče ode dna.

Anti-perspirant 5 in 1 (Isana)
Koupeno - Rossmann. Balení - 50 ml. Cena - 25 Kč (akce, běžně 24,90)
Tento antiperspirant jsem si koupila na zkoušku hlavně s ohledem na jeho příznivou cenu. Je taky bez alkoholu. Měl jemnou vůni s květinovými tónem a nedělal fleky na oblečení. Používala jsem ho hlavně ve dnech s menší fyzickou aktivitou (třeba když jsem pracovala z domova) a to se docela osvědčil a vydržel chránit celý den. Možná mu dám do budoucna šanci i na používání v horších podmínkách.


Asi největším zklamáním z říjnu spotřebovaných produktů by kondicionér Wonder Water, u kterého jsem byla fakt ráda, že jsem se dobrala na konec lahvičky. Příjemným překvapením pro mne byl roll-on Isana a oblíbila jsem si tekuté mýdlo Jungle breeze, což ovšem byla bohužel limitka a v prodeji už není. 

36 komentářů:

  1. Stáni, díky za kosmetickou procházku. Já na vlasy používám tonikum Plantur 39 a vlasy se mi zdají lepší. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda jsem se koukla na tvou poličku, Stáňo. Jednorázové masky jsou velkým hitem, rozdíly v kvalitě jsou velké, jejich na trhu tolik, že si nakonec každá najde tu svou nej.
    Na vlasy ti nemám co doporučit, padaly mi po covidu, ale přešlo to.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já mám zřejmě k padání vlasů genetickou dispozici po mámě a uplynulý rok byl trochu stresový, což vlasům určitě nepomohlo (aspoň moje kadeřnice tvrdí, že stres kvalitu vlasů ovlivňuje a že trvá dost dlouho, než se to vrátí do normálu). Takže asi moc nenadělám, jen zkouším, jestli náhodou...
      Hezký den

      Vymazat
  3. Ahoj Stáňo, já na vlasy používám kopřivu, nedám na ni dopustit. Pít čaj a polévat si vlasy výluhem, pomáhá to. Ale musí se tomu obětovat trochu času - nasbírat kopřivy a denně polévat... Ráda jsem si u Tebe všechno prohlédla, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, kopřivu bych mohla vyzkoušet taky, to je fakt. I když se sbíráním to bude slabší..., spíš možná zkusím čaj.
      Měj se hezky

      Vymazat
  4. Určitě bych si něco vybrala. Jen ne ty masky na obličej a kondicionér (nepoužívám).
    Měj klidnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tak bez kondicionéru bych se asi neobešla, ty masky jsou takové trochu rozmazlování :)
      Měj se hezky

      Vymazat
  5. Tyhle jednorázové masky na obličej mám moc ráda a sprej na nohy do bot jsem ještě nikdy nezkoušela, ale určitě se po něm mrknu, až půjdu do dmka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masky střídám krémové a plátýnkové, občas to proložím těmi slupovacími (ale tedy ty 7ht Heaven se mi fakt neosvědčily). Sprej na nohy používám kvůli omezení pocení, pokud musím mít na noze uzavřené boty déle, což se v tomhle ročním období stává docela často (v práci se přezouvám, ale na jednání to dost dobře nejde :D)

      Vymazat
  6. Různé masky ráda zkouším, když to má navíc krásné balení 😉
    Přeju pochodovou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, ty slupovací masky si kupuju jen občas, střídám spíš plátýnkové a krémové. A taky ráda zkouším ;-)
      Hezkou neděli

      Vymazat
  7. Pěkná spotřeba. Já jsem spotřebovala jenom šampon, kondicioner a nějaké masky na obličej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle měsíc se mi toho sešlo poměrně dost. Listopad zatím vypadá průměrně, ale ještě uvidíme

      Vymazat
  8. Já znám hlavně slupovací masky,mám je neraději.Šampony,kondicionery dostávám od děvčat z rodiny,dcery,snachy a třech vnuček.Kondicioner bych normálně nepoužívala,zdá se mi,že mám po něm splihlé vlasy,ale co s ním.S vypadáváním vlasů problém nemám a jsem ráda,protože je mám hodně slabé,žádnou hustou kštici.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mně se bez kondicionéru vlasy špatně rozčesávají a zacuchávají, takže po něm sahám při každém mytí automaticky. Pokud jde o kvalitu vlasů, tak já mívala docela silné a husté, ale věkem se to nějak zhoršilo :(
      Hezký den

      Vymazat
  9. Zajímavé produkty :). Značku Balea znám a ráda jsem ji používala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea má spoustu fajn věcí za dobré ceny, i když už jsem se i "spálila"

      Vymazat
  10. Také máme doma rádi ten deodorant do bot :) Funguje jak má.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Masky od Freeman mám moc ráda, vyzkoušela jsem jich více a vždy jsem byla mile překvapená. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky předtím od této značky něco měla a nebylo to špatné.

      Vymazat
  12. Nic neznám, takže díky za procházku kosmetikou))) Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Nezkoušela jsem nic, ale obecně mám masky od 7th Heaven ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď měla od 7th heaven dvě slupovací a nenadchla ani jedna...

      Vymazat
  14. Ahoj Stáni, zajímavá směsice z níž máme doma ve sklepě ještě stále to mýdlo jinak jsem asi nic nezkoušela. Já kdykoliv používám něco mimo zajetou rutinu, tak mi přijde, že to s vlasy nic nedělá nebo ještě hůř je to zatěžuje, takže jsem na to rezignovala a radši si čas od času koupím lepší šampon a kondicionér.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, to mýdlo mi fakt hezky vonělo. Já mám problém s padáním vlasů, takže zkouším možné i nemožné (bez větších úspěchů).

      Vymazat
  15. z tvé poličky by se mi hodilo sérum na vlasy, Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z něj nebyla úplně nadšená - čekala jsem větší efekt, ale vyložený propadák to nebyl.

      Vymazat
  16. Ahoj Stáni,
    pěkná spotřeba. Já z tvého výběru znám jen to tonikum od Lorealu a přišlo mi hodně průměrné. Naštěstí rychle mizelo...
    Měj se krásně, ¨
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, na mne je to to taková slušnější spotřeba :). V listopadu to zřejmě bude podobné - těsně kolem desítky :).
      Hezký den

      Vymazat
  17. Ahoj Stáňo, tak s tím Elseve jsi mě překvapila. Dobré vědět. ☺☺ Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, mně to fakt nesedlo. To kondicionér od Balea za pár korun mi udělá lepší službu...
      Měj se fajn

      Vymazat
  18. Marcela Nordic Passion27. listopadu 2023 v 22:20

    Obdivuji tvoji systematicnost, já mám problém dokončit jedno baleni , když už mam doma nové:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím nejdřív dopotřebovat jedno a pak teprve načínat druhé, ale taky se ne úplně vždy daří - mám teď třeba načnutých několik krémů...

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)