pondělí 29. března 2021

Úplněk

 Úplněk jako rybí oko. Už dlouho jsem takový neviděla


Cvaknuto  před spaním, jentak narychlo z balkónu, když jsem po zhasnutí zjistila, že je na jedenáctou v noci nějak dobře vidět a napadlo mne kouknout se z okna na oblohu.

34 komentářů:

  1. Taky jsem koukla))) krásný pohled.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem na něj koukala, ale nefotila!
    Děkuji a přeji hezký den, Stáňo!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, mně padl do oka tak, že jsem po tom foťáku sáhla...
      Měj se fajn

      Vymazat
  3. Stáni je takový v oparu. U nás byl Měsíc vidět krásně čistý, protože se obloha večer rozjasnila. Přeji TI krásný sluníčkový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro, u nás bylo pár lehoučkých mráčků, tak fotka vyšla takto.
      Hezký den i tobě

      Vymazat
  4. To jsou opravdu krásné záběry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem byla překvapená, že vyšly docela pěkně.

      Vymazat
  5. Taky říkám, že je úplněk jako rybí oko :-) odkud to je?
    Byl krásný a tys ho výborně zachytila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, u nás se to tak říká, ale kde se to vzalo, to netuším.

      Vymazat
  6. Stáni, krásně jsi úplněk zdokumentovala. 👍👍
    Tím, že se posunul čas, chodím spát později. Má tělesná schránka funguje ještě v zimním čase. Dnes v půl jedné ráno jsem vylezla z postele s tím, že jsem někde něco nezhasla. Omyl! Zhasla. To jen měsíc svítil intentivně do oken.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, nám měsíc svítí do obýváku, takže nebudí :). A letní čas na mne funguje divně - odpadám spíš dřív...
      Měj se fajn.

      Vymazat
  7. Krásné fotky! Ano, tento úplněk byl nádherný. Měla jsem to štěstí pozorovat jej z letadla. Jasná obloha, pilot letěl nízko a podél pobřeží, pohled na měsícem ozářené moře a vedle toho světla z vesniček a měst, co vytvářela úplná souhvězdí na zemi. Magický zážitek.

    OdpovědětVymazat
  8. Stáňo, pěkně jsi úplněk zachytila. Že byl úplněk vím moc dobře, protože mám vždycky mnohem horší spánek. Měj se pěkně. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mne úplněk, pokud jde o spaní, naštěstí většinou žádný vliv nemá.
      Měj se fajn

      Vymazat
  9. Ahoj Stáni,
    na úplněk jsem se taky dívala, líbí se mi vzhledově, ale nemám ho ráda na spaní, nemůžu pak usnout...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tak na mne úplněk většnou žádný vliv nemá. Naštěstí.
      Měj se fajn

      Vymazat
  10. Ahoj Stáňo, krásně zachyceno, já mám svůj na IG. ☺
    Krásný den.
    https://www.instagram.com/monalisabeautyerianna/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, tak to já se kouknu, jak si ho viděla ty :)

      Vymazat
  11. Ne vždycky se podaří taková fotka ! Bezva!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem z ní radost - proto jsem ji taky dala na blog.
      Měj se fajn

      Vymazat
  12. Taky se mi teď teda spalo dost naprd. Dneska jsem už od 5:45 nemohla zabrat :( Také nám měsíc krásně svítí do ložnice :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám měsíc svítí do obýváku, takže jsem úplněk zaregistrovala, když jsem vstala od PC.

      Vymazat
  13. Mně se úpkněk vždycky strašně líbí, ale většinou při něm špatně spím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mně úplněk na spaní většinou nevadí. Naštěstí.

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Mně se ten pohled taky moc líbil a byla jsem ráda, že vyšla i fotka.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)