středa 31. března 2021

Březnové nákupy

 Článků se štítkem "Nákupy" tu zatím moc nemám a pokud ano, tak šlo o jednorázové objednávky z  nějakého e-shopu. Tentokrát jsem dala dohromady své kosmetické nákupy za celý měsíc. Což jsou, upřímně řečeno, za celý měsíc  v podstatě jediné jiné nákupy než jídlo (ještě jsem tedy koupila gel na praní a prostředek na nádobí, ale ty by vás asi zas tolik nezajímaly, že?). Uvidíme, jestli tento typ nákupních článků zaujme a osvědčí se.
 


DM drogerie

Do DMka  jsem šla hlavně pro gel na praní a prostředek na nádobí, ale protože jsem měla aktivovaný kupon na třicetinásobek bodů, tak jsem si řekla, že rovnou dokoupím i něco z kosmetických regálů, ať je bodový zisk větší. 
Odličovač na oči jsem už potřebovala skoro stejně nutně jako gel na praní. Automaticky jsem sáhla po odličovači Balea, který teď používám, a pak jsem ještě přidala odličovač Nivea, který  chci vyzkoušet. 
 

Antiperspiranty Nivea v provedení roll-on používám nejčastěji a nejraději, takže ty jsem si vzala  rovnou dva. Každý je trochu jiný, ale mně   z řady Black & white zatím vyhovovaly všechny.
 
 
A posledními dvěma kousky z DMka jsou přípravky na péči o vlasy - suchý šampon Baliste (po fiasku se suchou pěnou jsem volila jistotu) a jednorázová vlasová kůra Balea, kterou bych ráda trochu oživila své v poslední době trochu plihnoucí vlasy (vzhledem k tomu, že jak dlouho se musejí obejít bez odborné kadeřnické péči, si to myslím zaslouží).
 

Rossmann
Do drogerie Rossmann jsem šla cíleně pro barvící šampon Instant color Palette, který se mi osvědčil jak v jarním lockdownu, tak minulý měsíc. Tentokrát jsem sáhla po odstínu "tmavá třešeň" - po mahagonu, který jsem měla minule, jsem zatoužila po změně.
 

 Lidl
A poslední kousek, který jsem si do košíku přihodila při nákupu potravin v Lidlu, pro mne není moc typický. Je to pleťová maska proti vráskám Cien. Třeba se časem ty pleťové masky naučím používat častěji...
 

A to je všechno. Zas tolik jsem toho vlastně nenakoupila...
Co říkáte - mám občas nějaký nákupní článek tohoto typu zařadit?

A když už jsme u té kosmetiky - kdybyste si chtěl někdo objednat Glanz box, tak můžete využít slevový kód, který jsem dostala k využití pro své přátele - GB_jaro_2021A .  Při jeho použití box vyjde na 349 Kč, jeho hodnota by měla být přes 1000 Kč. Objednávat si můžete tady . Glanz boxy bývají většinou hodně dobré, obsahují převážně využitelné věci, i když tedy nejen kosmetika...(kuk třeba na poslední box, který jsem měla)

20 komentářů:

  1. Stáňo, ještě chvilku a přípravky na vlasy budou hlavním tématem... Ach jo!
    Z tvých nákupů znám jen deo roll Nivea, i když raději používám ty tuhé.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, zrovna dneska jsem si na vlasy patlala ten barvící šampon. Jak já se těším, až otevřou kadeřnictví...
      Hezké nadcházející velikonoční svátky

      Vymazat
  2. Nakupovací ))) články určitě zajímavé budou.
    Zaujal mě gen suchý šampon. Jsi s nim spokojena ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zatím moc zkušeností nemám - použila jsem ho asi dvakrát. Přijde mi, že trochu zmatní vlasy, ale jinak jsem zatím celkem spokojená - vlasy po jeho použití byly takové nadýchanější vzdušnější...

      Vymazat
  3. Stáni, i já si oblíbila roll-on od Nivea a vyzkoušela jich několik. Vyhovují mi všechny a jiné už nekupuji. Stejně tak mi vyhovuje v DM i suchý šampón.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, já minule v DMku sáhla omylem místo po suchém šamponu po suché pěně a ta mne tedy nenadchla. Ten šampon jsem si vzala na vyzkoušení, předtím jsem měla základní variantu od Baliste (bez vůně, bez specifikace...)
      Měj se fajn

      Vymazat
  4. Ahoj Stáni,
    já jsem určitě pro nakupovací články o kosmetice, mě to vždy baví:-) Z tvých produktů znám šampon Batiste, taky ho používám, nejvíce mi vyhovuje. Zrovna mám ten pro tmavé vlasy. Myslím si, že kdysi jsem měla odličovač očí Balea, ale už několik let jsem věrná tomu chrpovému z Yves Rocher. Ostatní produkty neznám, tak se moc těším na tvoje hodnocení. Glanc box jsem si taky objednala, jsem moc zvědavá, co tam bude:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já už mám ten odličovač od Baley po několikáté a za tu cenu je fakt dobrý. Uvidím, jak budu nadšená z Nivey...
      Měj se fajn

      Vymazat
  5. Ahoj Stáňo, super kousky jsi si pořídila, navíc jak krásně nafoceno to vše je, wau, bych se měla polepšit. KUličkové deodoranty jsou moc fajn a suchý šampon - klasika, nad něj snad ani není.Krásný Velký pátek Ti přeji a celé Velikonoce. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, já jsem teď doma na HO, tak jsem na focení využila polední světlo :). Někdy s fotkami ale bojuji...
      Hezké velikonoční svátky

      Vymazat
  6. Já mám ráda tyhle nákupní články. Vždycky mě něco zaujme. U tebe třeba ta jednorázová maska na vlasy od Balei. Jsem zvědavá, jak s ní budeš spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na masku se chystám někdy v příštích dnech, takže nejspíš bude v dubnové kosmetické poličce.

      Vymazat
  7. Jediné co jsem z produktů měla, byla ta maska od Cien a nebyla vůbec špatná. Jinak šampon od Batiste je taky velmi fajn :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jiné deodoranty než ty, které jsi nakoupila , nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já nemám kuličkové deodoranty ráda, ale to je na preferenci každého.
    Batiste - když už sucháč, jedině tento :-)
    Glanc box mám taky objednaný, moc se na něj těším. Už dlouho jsem žádný s kosmetikou neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt o preferencích - já nemám ráda spreje :)

      Vymazat
  10. Batiste jsem používala úplně stejný, jen mi trochu vadilo, jak od něj byl vždy zabarvený ručník, kterým jsem vlasy vydrbala. Určitě je ale pro tmavovlásky mnohem lepší než ty bílé spreje, co nechávají na vlasech ošklivý světlý poprašek. Suchý šampon je super, ale stejně si raději vlasy umyju, když je možnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to drbu jen rukama (a navíc mám ručníky červené a fialové, takže bych to asi ani nezjistila :)). Pamatuju ještě suchý šampon v podobě prášku, co se sypal do vlasů jak moučkový cukr na buchty, to teprve bylo něco :D. Jinak si taky vlasy raději myju, sucháč si kupuju jen pro případ nouze...

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Já jsem s ní taky spokojená a už jsem si ji koupila po několikáté.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)