sobota 13. března 2021

Z kosmetické poličky 20

 Dnešní nahlédnutí  na mou kosmetickou poličku je takové trochu jubilejní - dvacáté. A  bude tentokrát obsažnější než bývá obvykle zvykem. Což je tedy shoda náhod, není to tak, že bych si tu do dvacátého dílu speciálně schovávala nějaké už dávno spotřebované produkty
Tak se pojďme podívat, co se mi tu do toho jubilejního vydání sešlo...
 


Q10 Power (Nivea)
Koupeno - DM drogerie. Balení po 50 g.  Cena - 399 Kč (akční dvojbalení)
Dvojbalení obsahovalo noční a denní krém. Noční krémy byl poměrně mastný, ale nelepil, postupně se vstřebal a slušně  vyživil pokožku.  Denní krém nebyl tolik mastný, ale taky se vstřebával postupně. Oba krémy  byly balené v plastových dózách se šroubavacím víčkem (fajn je jejich barevné odlišení)  a měly klasickou "niveovou"  vůni. Hodnotila bych je jako takový slušný průměr.
3/5
 
 Cremeseife sensitive (Balea)
Koupeno – DM drogerie. Balení – 500 ml. Cena – 19,90
Tekuté  mýdlo s aloe vera kupuju poměrně často. Jeho předností cena, fakt, že nijak nevysušuje ruce a a jemná, ne moc výrazná vůně. Tentokrát jsem ekologicky sáhla po náhradním balení, které znamená výrazně  méně plastového odpadu a jeho cena je ještě výhodnější. Pumpička na původním balení funguje i nadále bez problémů.
4/5
 
Chardcoal tonic mask (7th Heaven)
Koupeno – dárek.  Balení – 1 ks. Cena - ? (podle netu asi 60 Kč)
Plátýnková pleťová maska, kterou jsem dostala od blogerky Erik , obsahuje  aktivním uhlí a zelený čaje. Plátýnko je maskou napuštěné tak akorát – nikde nestékalo a po 10 minutách aplikace ho zbyla na obličeji jen trocha, kterou jsem vmasírovala do pokožky. Maska i dobře držela na obličeji, nepadala. Pokožka byla po jejím použití příjemně osvěžená a vyhlazená.
5/5
 
ColorNique  (Balea)
Koupeno - DM drogerie. Balení - 25 ml.  Cena - 64,90
Tónovací šampon na vlasy od Baley byl hodně tekutý, takže šel špatně nanášet, stékal mi po rukou. Ve vlasech vytvořil pěnu, která  šla dobře spláchnout, ale odrosty zakryla jen částečně a zbytek vlasů oživila jen lehce. Navíc obarvení nevydrželo moc dlouho - poměrně rychle se vymylo. Za mínus považuji i chybějící rukavice na nanášení.  Asi jsem od tohoto typu výrobku čekala víc, než mi mohl poskytnout, ale každopádně mne zklamal. 
2/5
 
Palette Instant color (Schwarzkopff)
Koupeno - Rossmann. Balení - 25 ml.  Cena - 49,90
Po neúspěchu s tónvoacím šamponem od Baley jsem pro  druhé osvěžení barvy vlasů jsem tentokrát sáhla  po barvícím šamponu, který už se mi osvědčil v jarním lockdownu. Jen  jsem tentokrát sáhla po odstínu mahagon. Je bez amoniaku a peroxidu  a jeho aplikace je jednoduchá - nanese se na vlhké vlasy (balení obsahuje i igelitové rukavice na nanesení), napění,  nechá působit asi 20 až 30 minut a spláchne. Nezklamal ani tentokrát - hezky obarvil celé vlasy  a odrosty  zakryl lépe než šampon od Baley (i když na nich mahagon vyšel na rozdíl od zbytku vlasů poněkud o víc do měděného odstínu.). Vlasy po něm navíc byly hezky hladké, nevyšušené. A zatím má i docela výdrž.
4/5
 
 Maximum protection Clean Scent (Rexona)
Koupeno - Glanz box. Balení - 100 ml. Cena - 179,90 (doporučená)
Jde o antiperspirant je ve spreji, který by měl poskytovat dlouhotrvající ochranu.  Mně spreje většinou nevyhovují - vůně při aplikaci pro mne bývá příliš agresivní a dráždivá. Bylo tomu tak i v tomto případě, i když musím říci, že na těle pak byla vůně už nenápadná a nevadila mi.  S ochranou jsem byla spokojená -  fungoval,  jak měl. Ale musím  říci, že cena mi přijde docela přestřelená a balení sprejové nádobky do papírové krabičky zbytečným plýtváním obalovým materiálem.
3/5
 
Apricot Creamy scurb (Freeman)
Koupeno - Glanz box. Balení -.15 ml Cena - 39,90 (doporučená)
Pleťový peeling  měl béžováou barva a hezky voněl po meruňkách. Peelingová  zrníčka byla  tak akorát velká -  nedřely moc, ale pleť peeeling ošetřil dostatečně.  Smýt šel trochu  hůř, nakonec jsem  si pomohla papírovou utěrkou. Po použití zůstal příjemný pocit a hezky vyhlazená pokožka, do které se pak dobře vstřebávala pleťová maska. Balení vyšlo na 2 použití.
4/5

  Pur Bleuet (Yves Roche)
 Koupeno - Yves Roche.  Balení - 200 ml. Cena - 135 Kč (sleva, běžně 269 Kč)
Dvoufázový expresní odličovač očí s chrpou už jsem jednou měla a tenkrát mi docela vyhovoval. Ke druhému balení, které jsem dostala v akci "1+1 zdarma", jsem se dostala až po roce a zjistila jsem, že mi přestalo vyhovovat. Nemůžu říci, že by mne  při používání v očích přímo pálilo, ale měla jsem pocit, že mi oči dráždí a že je pak mám druhý den oteklé. Takže jsem ho nakonec přes FB věnovala nějaké slečně za odnos.
2/5
 
Trocken shampoo schaum Lovely Flowers (Balea) 
Koupeno - DM drogerie. Balení - 150 ml.  Cena - 54,90
Pěnový suchý šampon by měl vlasům dodat svěžest a objem bez zdlouhavého mytí. Vytvořená pěna  měla po vmasírování ke konečkům vlasů uschnout, což tedy ale moc nefungovalo - vlasy mi zůstávaly ještě chvíli vlhké a slepené do pramínků.   Rozhodně to není přípravek na rychlé vylepšení účesu. Tenhle kousek byl šlápnutím vedle a mně tedy rozhodně nevyhovoval. Nakonec jsem ho po pár vyzkoušení skoro plný  poslala dál (opět prostřednictvím FB)
1/5
 
Vzorky
Feminine intimate wash  (Sebamed)
Vzorek - 20 ml. 
Vzorek má praktické balení v lahvičce, jejíž obsah vyšel asi na 3 nebo 4 použití. Průsvitný gel byl tak akorát hustý – ani moc, ani málo. Musím říci, že jeho vůně mne moc nenadchla, je taková zvláštní, ale jinak fungoval tak jak měl.
3/5
 SA Smoothing cream (CeraVe)
Vzorek - 7 ml.
Na tento  vzorek, který mám z testování z trnd, jste už mohli číst recenzi. Po otestování mi ještě balíček vzorečků zbyl a tyhle zjemňující si šetřím na problémy s kůží – i tentokrát suchou a zhrublou kůži po ekzému vyřešil velmi rychle. Už jsem mu i odpustila, že nevoní. Právě pro ty jeho zjemňující účinky
5/5
 

 

Pokud jde o propadák měsíce, tak mám celkem jasno - je jím suchá pěna na vlasy Balea. Naopak asi nejvíc jsem byla spokojená s plátýnkovou maskou od 7th Heaven (Eriko díky)  a i s meruňkovým scurbem  Freeman.
 Příští měsíc toho bude zase asi  o něco méně (už proto, že třeba šampon a kondicionér mám aktuálně v hodně velkém balení, takže myslím, že mi ještě chvíli vydrží)
 
 
 
 

 

40 komentářů:

  1. Stáňo, tak krom toho odličovače z YR jsem doma neměla nic. Myslím, že mi vyhovoval (kdyby ne, tak bych si to pamatovala :o)). Ono se stane, že nám nějaká kosmetika najednou přestane sedět.
    Měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, myslím, že v příapdě odličovače YR je to fakt tím, že mi z neznámých důvodů přestal sedět. Koupené byly totiž najednou (akce 1+1), takže ke změně složení nejspíš nedošlo...
      Měj se fajn

      Vymazat
  2. Vize, že půjdeme ke kadeřníkovi je mizivá, inu zakoupila jsem drahou barvu .. nanesla na roční odrosty.
    Místo blond jsem zrzavá a výsledek je zoufalý.
    Bože dej, ať začneme normálně fungovat ...prosím :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, taky chci normální kadeřnictví a ne experimenty doma nad umyvadlem...

      Vymazat
  3. Mně Rexona vyhovuje míč právě pro svoji vůni a výdrž. Cena je ovšem fakt přestřelená. Suchý sampon jedině Batiste, zkoušela jsem jich víc a už nebudu :-)
    Hezky jsi kosmetickou poličku zaplnila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pěnový suchý šampon byl fakt krok vedle - pěna mi absolutně vyvhovovala.
      Pokud jde o antirerspiranty, mně nesedne většina těch, co jsou ve spreji - je ji ta intenzivní vůně při stříkání hrozně nepříjemná.
      Tentokrát toho bylo opravdu dost, březen bude zase slabší - zatím jsem dopatlala stíny, mýdlo a pastu na zuby... Doufám, že mi ještě něco dojde - jinak by to byla fakt bída.

      Vymazat
  4. Někdy to tak dopadne.... dlouhá spokojenost a najednou nic)))
    Znám jenom ten odličovač a spokojena s nim jsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vypadá to, že nejen každému sedne něco jiného, ale i že jednomu nesedne věc, se kterou předtím neměl problém...

      Vymazat
  5. Také mám ráda masky od 7Heavens, navíc kromě účinků je i cena příjemná. A děkuji za komentáře na mém blogu, vždy potěší :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masky 7th Heaven jsem měla poprvé díky Erice a byla jsem spokojená.
      A pokud jde o komentáře - mě ty od tebe těší taky :)

      Vymazat
  6. Odličovač očí z YR jsem doma měla, přesně tento, a vůbec mi neseděl. Tak koukám, že jsem nebyla sama. :D Souhlasím, že ta mýdla od Balei jsou super v poměru cena/výkon. Také kupuji větší balení a přelévám do dávkovače, který mám v kuchyni, kde by bylo klasické mýdlo nepraktické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, dokud drží pumpička na malém balení, tak jsou na náhradní balení jednoznačně výhodnější (jsou i skladnější). Jen mám pocit, že mají menší výběr různých parfemací (ale já stejně kvůli manželovi kupuji nejvíc to Sensitive, on používá tekuté mýdlo víc než já, já častěji sahám po kostce).

      Vymazat
    2. Je to tak, výběr je o dost menší. Já mám ale ráda medové, to mají i ve větší variantě.

      Vymazat
  7. Stáňo já jsem z Tvé ukázky měla jen Apricot Creamy scurt Freeman a byla jsem taky spokojená. Jinak nic. Díky za nakouknutí do kosmetické poličky, aspoň se něco dozvím nového. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ten peeling byl fajn. Díky za komentář a hezký den

      Vymazat
  8. Ahoj Stáni,
    z tvých produktů znám docela dost. Dvoufázový odličovač nemohu používat, strašně mi vadí ten mastný pocit a ničí mi to kontaktní čočky. Peeling, mýdlo a krémy Cerave jsem taky měla a byla jsem spokojená. Rexonu mi strašně smrděla, nejsem si teď jistá, jestli jsem ji úplně dodělala. Já se snažím nyní zlikvidovat nějak ty zásoby, zatím jsem si v březnu nic nekoupila, doufám, že to udržím. Spotřeba mi docela jde, aleje to hlavně díky tomu, že likviduji ty jednorázové produkty. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      já nemám obecně ráda antiperspiranty ve spreji, sama si je nekupuju, používám je jen když jsou v nějakém boxu nebo ho dostanu. Vadí mi právě ta intnzivní vůně při aplikaci.
      Já toho asi budu mít naopak v březnu málo - nevypadá to, že bych se u něčeho blížila ke dnu. Snad jedině u krému na ruce.
      Hezký den

      Vymazat
  9. Stáňo, z uvedených produktů znám jen Q10 Power od Nivea a jsem s ním spokojená. Barvící šampóny jsem si kupovávala kdysi, když jsem potřebovala jen osvěžit barvu vlasů. Už dlouho používám barvy jak od Schwarzkopf, Syoss a další. Vlasy mi rostou hodně rychle, takže je nutnost barvit si je každé tří měsíce. Při posledním barvení jsem namísto blond měla vlasy do modra. Po opakovaném mytí, kdy jsem vlasy doslova prala, jsem se té modři zbavila. Už týden mám koupené dvě nové barvy, s ohledem na délku vlasů. Po poslední zkušenosti se mi do toho moc nechce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, já barvu zkoušela v jarním lockdownu, ale je to na mne složité (příliš mnoho patlání). Ten šampon je výrazně rychlejší, i když barva by asi vydržela víc.

      Vymazat
  10. produkty neznám, ale jsem donucena vlasy taky barvit doma...Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Swetlo, donucena je to pravé slovo. Kdyby byla otevřená kadeřnictví, tak mne ani nenapadne si patlat na hlavu barvu sama...

      Vymazat
  11. Znam asi pouze odlicovac, pokud se nepletu, nemela jsem s nim problemy, dokonce se chystam brzy otevrit dalsi lahvicku.-), ale kazdy jsme jiny:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, já s prvním balením taky neměla problém, s druhým už jsem se nezkamarádila. Asi dvakrát jsem ho odložila a znovu se k němu zkusila vrátit a už mi prostě nevyhovuje. Takže používám Baleu za pár šupů a oči ji snášejí líp. teď chci ještě vyzkoušet nějaký odličovač na oči od Nivey.

      Vymazat
  12. Produkty od Balea jsou teda velké zklamání. Já teď používám šampon a balzám a ten balzám je teda skvělý! Od Sebamed mám velmi ráda ten intim gel. Vůně je sice zajímavá, ale jinak je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Stáňo, Freeman umí svou skincare, zvláště pak jejich čistící masky jsou super!! Vždy jsem byla moc spokojená! Nivea výhodné balení je moc fajn, to bych také asi neodolala. ☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, ještě jednou díky. Obě masky, co jsi mi poslala, byly fajn (a jak navíc byly černé, tak dost bavily manžela :D)

      Vymazat
  14. Mě i klasický šampón od Balei nevyhovoval. Přišlo mi, že ty vlasy snad ještě víc mastí. Jinak je super, že i když Ti produkt nesedne, pošleš ho dál :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já nerada vyhazuju věci, které mohou ještě sloužit. Takže se je vždycky snažím nejdřív nabídnout - ať už za odnos nebo třeba za něco jiného (zrovna teď používám sérum, které jsem spolu s krémem na ruce získala za parfém, kterými mi svou vůní neseděl)

      Vymazat
  15. Tak jsem vše poctivě Stáňo pročetla, vlastně ani jeden produkt neznám. Vlasy si myji tuhým mýdlem na vlasy již pár let. Masky používám ojediněle, nyní teda více, protože zákaz kosmetiček. Vlasy jsem byla nucena také ošetřit doma, odrosty hrůza a nebaví mne to. Ach jo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, taky dávám předost kadeřnickému křeslu... Domácí barvení fakt jen z nouze..
      Měj se fajn

      Vymazat
  16. Plátýnková pleťová maska by se mi líbila, jinak vlasy už barvím doma nějaký ten pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já své vlasy raději svěřuji, i pokud jde o barvení, kadeřnici. Ale nouze naučila Dalibora housti a mne lockdown donutil vzít barvu do vlastních rukou...

      Vymazat
  17. Stáni, právě používám krémy Nivea, dostala jsem je jako dárek k narozeninám a vyhovují mi. Ostatní produkty neznám.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, Nivea nebyla špatná a je za celkem dobrou cenu. Teď mám krémy od YR a ty jsou výrazně dražší.
      Měj se fajn

      Vymazat
  18. 7th Heaven má skvělé masky. Ten odličovač s chrpou používám ráda a naštěstí mi stále vyhovuje. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já netuším, proč se ho mé oči rozhodly bojkotovat. Aspoň ušetřím, protože jsem začala používat odličovat od Baley, který je výrazně levnější a mým očím nevadí.

      Vymazat
  19. Mám veľmi rada takéto články plné rýchlych recenzií. Mňa najviac zaujala práve maska od 7th Heaven. Od nich som ešte asi nič neskúšala a masky milujem. Musím si ju ísť kúpiť.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska byla opravdu příjemná, stejně jako slupovací, kterou jsem měla o měsíc dřív.

      Vymazat
  20. Zajímavé kousky. Tyhle šamponové masky jsem nikdy nezkoušela. Musím se juknout, jestli jsou i na blond vlasy. I když je fakt, že na blond asi moc fungovat nebudou. ale třeba jo, uvidíme. Jinak mě zaujala ta plátýnková maska. Měla jsem jen jednu v životě, takže bych mohla zase nějaké zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, já masky používám hodně málo, ale plátýnkové jsu fajn (říká ta, co měla asi dvě nebo tři :D)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)