čtvrtek 4. března 2021

Brandnooz box - únor 2021

 Únorový Brandnooz box jsem vyhlížela hodně dlouho. Spousta blogerek už měla na svých blozích články s fotkami obsahu a já pořád čekala. Nakonec jsem nevydržela a box jsem zaurgovala. Dostalo se mi příslibu, že technická chyba při odesílání bude napravena. A skutečně byla - dnes dorazil pošťák s krabicí, takže i já jsem se mohla těšit z vybalování jeho obsahu.
Tak se pojďme podívat, co jsem v krabici našla a jak mne to zaujalo...
 

 
Adriana celoozrnná vřetena (500 g - 42,90)
Spirálky neboli fusilly patří k mým nejoblíbenějším tvarům těstovin, protože se dobře jí. Tyto jsou vyrobeny  se 100% celozrnné mouky z tvrdé pšenice. Ještě jsem je neměla a   využití u nás určitě najdou. Takže za tento výrobek dávám plus.

Joya Bio ovesný nápoj (200 ml - 24,90)

Nápoj je balený do praktické tetrapakové krabičky a sympatické je, že neobsahuje přidaný cukr. Musím říci, že nejsem fanda alternativních "mlék", ale na druhou stranu se nebráním ochutnání - asi ho využiju do ovesné kaše.  V boxu ho hodnotím neutrálně

Emco Super kaše (55 g - 16,90)
Instatní ovesná kaše s příchutí jablka a meruňky obsahuje 20 % ovoce a není v ní přidaný cukr. Už jsem nějakou super kaši měla, ale tato příchuť je pro mne novinkou. Určitě ji využiju jako nouzové jídlo, až budu muset jít zas někdy do kanceláře (zrovna tento týden jsem dojedla poslední kousek ze svých nouzových zásob). Takže i tady plus.

Vitar Eko B-komplex (60 kapslí - 99,90)
Kombinace  vitamínů skupiny B je balená nově v ekologicky šetrných obalech mne v boxu taky potěšila. Vitamíny skupiny B běžně zobu, takže klidně ty své běžné vyměním na dva měsíce za jiné. I tady hodnotím plusem.

Proteinová tyčinka Sens Tmavá čokoláda&višeň (40 g - 39,90)

Tato tyčinka je opravdu nezvyklý výrobek -  zvýšený obsah proteinu má totiž díky obsahu cvrččí mouky. Jinak obsahuje datle a mandle. Žádný výrobek, ve kterém je použit jako surovina hmyz, jsem zatím neochutnala, tak jsem zvědavá. Každopádně  velké plus za zajímavou novinku.

Targa Florio (3x 330 ml - 19,90/ks)
Limonády nesoucí jméno automobilového závodu, který se jezdí na Sicílii, jsou vyrobeny ze sicilských citrusů a jsou slazené třitinovým cukrem. V boxu byly rovnou tři druhy příchutí  - pomeranč, červený pomeranč a citron. Pro mne neznámá značka, takže naprostá novinka. Ráda vyzkouším a i tady hodnotím plusem.

KetoDiet Proteinový krém lískové oříšky (50 g - 45 Kč)
Krém s lískovými oříšky a čokoládou neobsahuje přidaný cukr a má vysoký obsah bílkovin. Značku KetoDiet sice znám, ale nikdy jsem žádný jejich výrobek neochutnala. A zrovna tento ochutnám moc ráda (raději než nějakou polévku). Takže i tady plus.

Bonavita Choco balls (250 g - 23,90)

Tyto čokoládové snídaňové cereálie nejsou žádnou novinkou a nai nepatří úplně k tomu nejzdravějšímu, ale  měly by mít aspoň snížený obsah cukru. Asi je využiju bez mléka jako malé svačinky (nebo je někomu věnuju), jako snídani tyto výrobky nevyhledávám. V boxu hodnotím neutrálně.

JoJo Veggie ( 81 g - 22,90)
Další novinka - tentokrát měkké želé bonbony se šťávou z ovoce a zeleniny. Obě kombinace řepa+borůvka a malina+dýně by mohly být zajímavé. Každopádně mám želatinové bonbony ráda a na ochutnání noviny se těším. Jednoznačně plus

Z věrnostního programu
 Za body  získané hodnocením výrobků na stránkách Brandnooz jsem si tentokrát nevybrala nic k jídlu, ale tablety do myčky Somat. A to hned dvě balení po 12 tabletách. Potěšilo mne, že jsem tentokrát našla v nabídce něco hodně praktického, co zaručeně využiju. Nejsou započítané v hodnotě boxu.


Celkem bylo v únorovém boxu 10 výrobků  v úhrnné hodnotě kolem 400 Kč, což je opravdu hezký počet i hodnota. Navíc box tentokrát obsahoval hodně zajímavých novinek. Nejvíc se těším na ochutnání tyčinky se cvrččí moukou a na krém KetoDiet, ale spokojená jsem s celým obsahem. Za mne jeden z nejlepších boxů, které jsem měla - není tam tentokrát opravdu nic, s čím bych byla vyloženě nespokojená. Jediné, co mne trochu mrzí je fakt, že jsem díky pozdějšímu odeslání nedostala Chlebík pro dobrou snídani, který byl také součástí boxu a který bych ráda ochutnala (ale dostala jsem za něj jako náhradu ještě jeden ovesný nápoj).
Takže tentokrát hodnotím box na  95 % (kromě problémů s odesláním mu vlastně není co vytknout). Oproti posledním boxům opravdu rapidní zlepšení. Doufám, že tato úroveň vydrží i dál.
 




31 komentářů:

  1. Ahoj Stáni,
    já si taky myslím, že se tento box povedl. Bohužel mi ale nepřišel produkt z věrnostního programu...Většinu věcí jsem už vyzkoušela a jsem spokojená. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já se taky bála, že mi nepřijde produkt z věrnostního programu, když jsem box urgovala. Ale mile překvapily a tablety jsem tam měla .
      Zatím jsem ochutnala limonádu - tu citronovou a chutnala.
      Mějse pěkně

      Vymazat
  2. Ano, uvědomuji si, že Hanka měla na blogu představení boxu už před časem...
    Hlavně, že dorazila a jsi spokojená.
    Stáňo, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já ho právě urgovala na základě toho, že jsem ho viděla u víc blogerek a já pořád nic... Ale tentokrát byl box fakt povedený - hodně novinek ...
      Hezký den i tobě

      Vymazat
  3. Super, dorazil:-)!
    Taky ho hodnotím jako povedený. Ten chleba je výborný....alimonády taky.
    Na cvrčka jsem se zatím neodvážila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, ten chleba mne mrzí - já mám tyhle semínkové ráda. Holt si ho budu muset koupit. Na cvrčka jsem zvědavá, ale myslím, že nakonec v té tyčince nebude ani poznat ;-)

      Vymazat
  4. Stáňo, obsah boxu je opravdu pestrý. Nabízí produkty, které znám a také ty, které jsou pro mně novinkou.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, pro mne tam bylo hodně novinek, což mi vyhovuje (dostat po několikáté stejné žvýkačky nebo energeťák je nuda).
      Měj se fajn i ty

      Vymazat
  5. S obsahem bych byla taky velmi spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, obsah byl opravdu jeden z nejlepších, co box odebírám.

      Vymazat
  6. Tento box bych hodnotila kladně i já, obsahuje zajímavé produkty, z nichž některé bych ráda vyzkoušela i já :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dominiko, přesně tak - zajímavé novinky k vyzkoušení. Tentokrát jsem byla spokojená.

      Vymazat
  7. Tak tenhle boxik vypadá opravdu zajímavě. Jsem zvědavá, jak ti budou chutnat cvrčci. Já bych to asi nedala...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabino, já si myslím, že v tyčince bude spíš cítit čokoláda než cvrčci. Ale určitě časem poreferuji, jak chutnala.

      Vymazat
  8. Stáni, tak to je zajímavý boxík, kde bych využila asi taky vše kromě těch limonád. A želatinové bonbóny miluju. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  9. Té tyčinky se není třeba bát :) Já už chutnala tyto tyčinky s cvrččí moukou, akorát v jiných příchutí, a až na tu cenu jsou super :) Tento B komplex mám taky doma a moc mile mě potěšil, když mi ho v lékárně nabídli :) Tento box se jim opravdu povedl, i mě zaujal.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já B-komplex kupuju normálně jiný, ale tenhle můžu klidně taky. Přesypala jsem ho do plastové lahvičky od jiné značky Napůl plná velká plastová balení, co má mnou běžně kupovaná značka, mne docela štvou, zas ale sáčky, co nejdou uzavřít, taky nejsou vrchol praktičnosti.
      Na cvrčky jsem zvědavá - tyčinky schovávám buď na porady (co teď nejsou) nebo na výlety (se kterými je to taky mizérie - do našeho sídlištního lesa si většinou sváču neberu :D)

      Vymazat
  10. Vybrala bych si. Ale myslím, že bych zužitkovala vše.
    Hezkou sobotu, Stáňo !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tak myslím, že tentokrát sním všechno, kromě tablet do myčky teda. Ale ty využiju taky (ostatně jsem si je sama vybrala)
      Měj se fajn

      Vymazat
  11. Mne by zaručeně potěšily ty tablety do myčky. Myčka nádobí a sušička prádla je to nejlepší, co může ženu potkat.
    ...a může přikousnout i nějakého výživného cvrčka :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, v mých představách je cvrček spojen s kresleným filmem od Zdeňka Milera, kde má housličky... Budu se bát, aby mi neuvázly v krku... :D

      Vymazat
  12. Stáňo, určitě bych si něco z boxu vybrala. Dej pak vědět, jak jsis pochutnala. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, určitě pak produkty budou v rubrice, "Co jsem taky ochutnala". Zatím jsem vypila jednu limonádu a snědla bonbóny.

      Vymazat
  13. Zajímalo by mě jaký bude ten ovesný nápoj! Když jsem byla v Koreji moc jsem si na něm pochutnávala, ale těžko říct, jaký bude tento! Jinak box docela fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na tyhle alternativní jako mléka moc nejsem, mandlové mi nechutnalo, uvidím co ovesné. Asi ho dám do kaše...

      Vymazat
  14. Box vypada hezky i z meho pohledu, vitaminy, testoviny, bonbony pro deti...vybrala bych si. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, tenhle box se fakt povedl, taky jsem spokojená.

      Vymazat
  15. Tak tento box vypadá skvěle, zaujal mě ten ketodiet krém a müsli, sama mám totiž jahodové a je moc dobré :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V boxu tentokrát bylo hodně novinek, takže jsem byla hodně spokojená. Na ten čokokrém jsem zvědavá...

      Vymazat
  16. Z boxu bych měla největší radost z čoko kuliček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla tentokrát spokojená s boxem celkově (a zrovna ty kuličky mne zaujaly skoro nejmíň, ale asi si je taky nechám - na svačinu v rámci HO budou dobré)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)