středa 26. června 2024

Z kosmetické poličky 59

Blíží se nám konec měsíce, což mne konečně donutilo sepsat článek o spotřebované kosmetice. Sice moje spotřeba není nijak závratná, ale stejně mi to vždycky trvá, než se s článkem popasuju. Za květen je spotřebovaných kousků méně než za duben, který byl na mé poměry docela bohatý. Ale zas je tu jeden kousek dekorativky, což nebývá tak často.



Plátýnková maska  Fairtale (Balea)
Koupeno - DM drogerie. Balení - 1 ks. Cena - 24,90
Tato maska z limitované edice je určená pro všechny typy pleti. Obsahuje výtažek z brusinek, vilínovou vodu a kyselinu hylauronovou. Maska byla v podstatě bez vůně, měla  trochu tužší a užší plátýnko, sérem ale bylo napuštěné v dostatečném množství. Část séra se po doporučených 10 minutách  aplikace vstřebala, zbytek jsem setřela. Pleť docela dobře hydratovaná a měla i lehce vypínací efekt

Plátýnková maska  Satlwater Vibes (Isana)
Koupeno – Rossmann. Balení – 1 ks. Cena – 36,90
Maska obsahuje výtažky z mořských řas a kyselinu hylauronovou. Měla dodatečně široké plátýnko, které bylo hodně  napuštěné a dobře drželo na obličeji. V sáčku ještě zbylo sérum, které bylo možné použít na krk a dekolt. Po dvacetiminutové aplikaci sérum na obličeji ještě  zbylo, část jsem ještě vklepala do pokožky a část setřela. Pleť na obličeji pak byla vypnutá a hezky vyhlazená

Plátýnková maska  Super food (Isana) 
Koupeno – Rossmann. Balení – 1 ks. Cena – 9,90
Tuhle plátýnkovou masku, která obsahuje výtažky grepu, jsem chňapla ve výprodejovém regále, šlo o limitku 25 letům Rossmanna na českém trhu. Maska měla široké dobře nasáklé plátýnko, dobře držela na obličeji, ale sérum z ní nijak nestékalo. V sáčku ještě zbylo dost séra na použití na dekolt a krk. Ani z plátýnka se do pleti nevstřebalo všechno, část jsem setřela papírovým ubrouskem. Na obličeji byla maska příjemná, po sundání pleť nelepila. Hydratační efekt byl takový průměrný.

Vlasová maska Intensiv&Pflege (Isana)
Koupeno – Rossmann. Balení – 250 ml. Cena – 64,90
 Maska na vlasy obsahuje výtažek  aloe vera, rýžové mléko a výtažek z lososového květu a je určená pro suché vlasy bez lesku. Má bílou barvu, a středně hustou krémovou konzistenci a nevýraznou vůni. Nanáší se na umyté vlasy a po cca 5 minutách působení se opláchne.  Balení v plastovém kelímku se  šroubovacím víčkem je praktické, šla dobře nanášet na vlasy, netekla dolů. Bohužel na mé vlasy neměla výraznější efekt  - jak pokud jde o lesk, tak pokud jde o rozčesávací efekt. Jen s ní, bez kondicionéru jsem měla s rozčesáním trochu problém. 

Odstraňovač očního make-up (Isana)
Koupeno - Rossmann. Balení - 100 ml. Cena - 34,90
Tento odličovač na oči je můj evergreen už hodně dlouho. Má dobrý poměr cena a výkon - dobře odličuje a nepálí v očích a cena je proti jiným odličovačům očí opravdu nízká. Doufám, že někoho v Rossmannovi nenapadne ho vyřadit ze sortimentu.

Tělové mléko Cupuacu (Ziaja)
Koupeno - Glanc box. Balení - 300 ml. Cena - 34,90
Toto tělové mléko s bronzujícím efektem obsahuje máslo cupuacu a karité a olej z makadamiových a para ořechů. Je balené v praktické lahvičce s pumpičkou, které fungovala naprosto bez problémů Má bílou barvu, řidší konzistenci, výborně se roztíralo a vstřebávalo. Pokožka byla po použití hezky hydratovaná. Bronzující efekt byl velmi jemný, rozhodně jsem po použití nevypadala jako od moře. Plus bylo i to, že nenechával skvrny a oblečení a ani na pokožce mi nedělal fleky. S čím jsem se ale neskamarádila, byla jeho vůně - ze začátku se mi nelíbila hodně, postupně jsem si během používání trochu zvykla, ale jak mi mléko jinak vyhovovalo, tak kvůli té vůně bych ho znovu nechtěla.

Sérum na pleť Elixir Botanique (Yves Rocher)
Koupeno - Yves Rocher. Balení - 50 ml. Cena - dárek k nákupu (běžně 1390 Kč)
Sérum je určené k detoxikaci pleti a její přípravě na použití denní nebo noční péče. Balené je v elegantní  skleněné lahvičce s pumpičkou, která fungovala velmi dobře a z hlavičky vytáhla opravdu všechen produkt.  Jediné, co mne překvapilo, byla absence víčka, které by překrylo otvor pumpičky - u produktu této cenové kategorie bych ho docela čekala. Samotné sérum mělo bílou barvu, hodně jemňoučkou vůní, řidší texturu a  na pleť se dobře aplikovalo i se hezky vstřebalo, pleť po něm nelepila, ale byla příjemně vyživená. Byla jsem s ním spokojená, ale přiznám se, že za plnou cenu bych si ho asi nekoupila - přijde mi "přestřelená".

Sprej na nohy 2 v 1 (Balea)
Koupeno - DM drogerie. Balení - 200 ml. Cena - 65,90 
Sprej na nohy má hned dvě funkce - jednak deodorační a jednak působí jako prevence podráždění kůže a plísňových onemocnění.  Obsahuje čajovník a octopirox, který chrání proti růstu bakterií a kvasinek. Tuto variantu jsem měla myslím poprvé a funguje dobře. Balení v kovové lahvičce s rozprašovačem také není co vytknout.

Tužka na obočí (H&M)
Koupeno - swap Balení - ? Cena - ? (podle netu kolem 90 Kč)
Tužku na obočí jsem s někým před časem swapla za nějaké věci, které u nás byly nepotřebné. ˇYlo o klasickou tužku ve dřevě, na druhém konci byl kartáček na obočí.  Hezky se s ní kreslilo, šla dobře ořezat, nelámala se (až na úplném konci při ořezávání prostě vypadl asi centimetrový zbytek tuhy). Barvu jsem zapomněla vyfotit - byla taková středně tmavá hnědá.

Vzorky a hotelová balení
Sprchový gel a pěna Adriatico (Rudy) 
Vzorek - 12 ml
Ten vzorek byl součástí jednoho z Glanc boxů. Produkt lze použít buď jako pěnu do koupele nebo jako sprchový gel. Já ho použila jako sprcháč a sáček mi tak tak vyšel na jedno umytí. Gel má docela příjemnou vůni tak trochu evokující moře.
Šampon na tělo a vlasy (Botanica)
Hotelové balení - 40 ml
Hotelové balení šamponu určeného jak na tělo, tak na vlasy  mi vydrželo  na dvě sprchování (vlasy jsem si jím nemyla). Lahvička se šroubovacím víčkem je z docela tvrdého plastu, takže vydolovat z ní gel byla trochu výzva (jako obvykle pomohlo zředění vodou).  Vůně je taková rostlinná spíše výraznější. Jinak je to takový průměrný kousek.
MasterCream Rose (Juvena)
Vzorek - 5 ml
I tento vzoreček je z Glanc boxu. Jde o luxusní krém (jeho plné balení stojí několik tisíc), který má protivráskové účinky a je určen pro denní i noční péči. Ocenila jsem, že i vzorek je balený v tubičce se šroubovacím víčkem, ze které šel i dobře vymáčknout. Krém má bílou barvu, je příjemný, dobře se roztírá i vstřebává. Podle názvu jsem čekala vůni růží, ale byla spíš taková obecně rostlinná. Balení mi vyšlo myslím asi na 4 použití. 


Tentokrát jsem spotřebovala 9 plných balení (včetně plátýnkových masek) a 3 vzorečky, resp. hotelové balení (na čemž má zásluhu školení na konci května). Asi nejméně spokojená jsem byla s vlasovou maskou od Isany, díky vůni mne nenadchlo ani bronzující tělové mléko od Ziaji, byť jinak bylo fajn. Ostatním kouskům nemám moc co vytknout, byť žádný nebyl vyloženě "wow". Kdybych měla vybrat jeden, tak možná tu tužku na obočí H&M.



20 komentářů:

  1. Stáňo, ráda jsem do tvé poličky nahlédla. Určitě znám některé masky, tu s mořskými řasami jsem si koupila, moc se mi líbil obal :o) Odličovač používám díky tobě a Hance - naprosto souhlasím, snad nedojde k nějaké inovaci!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, odličovač je fajn, já už vlastně na oči jiný používám málokdy. Tak doufám, ž vydrží. Stejně jako tekutá mýdla Balea - ta kupuju taky pořád dokola, protože poměr cena - výkon je velmi dobrý.
      Měj se fajn

      Vymazat
  2. Kosmetiky už moc nespotřebuji.Kvůli třesu rukou si nedokážu ani zvýraznit obočí.Trochu si udělám linku a to mám vždy strach,abych si nevypíchla oko.Ráda jsem se ale seznámila s tvou kosmetikou.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ani já dekorativky nespotřebovávám zrovna moc, spíš tu mám kosmetiku "čistící" a "udržovací" :). Hlavně té udržovací s věkem trochu přibývá :D.
      Hezký den

      Vymazat
  3. Mám vyzkoušený elixír z YR. Byla jsem taky spokojená. S cenou zas tak moc ne.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, řekla bych, že YR v poslední době ceny posunul nahoru. Mají sice pořád nějaké slevy nebo dárky zdarma, ale musím říci, že mám radši, když značka drží rozumné ceny pořád, klidně bez dárečků ;-).
      Hezký den

      Vymazat
  4. oblíbila jsem si platýnkové masky...Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Stáni, ráda jsem nahlédla na tvoji kosmetiku. Přiznávám, že masky mám raději krémové, i když občas použiju i ty platýnkové. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já to tak různě střídám, teď jsem si docela oblíbila krémovou od Ziaji.
      Hezký víkend

      Vymazat
  6. A já jsem si pořád na ten obličej žádnou masku neplácla. Vždycky u Tvého kosm.okénka si říkám - a už si jdu konečně nějakou koupit. A nic. :-)
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, :D. Takhle já to mám s polštářky pod oči - vždycky si říkám, že až budu pracovat z domova, tak si je dám a vždycky na to zapomenu.
      Měj se fajn

      Vymazat
  7. Milá Stáno, přeji krásný víkend. Tyto články miluji, vždy se na ně moc těším. Isana maska na vlasy a plátýnková mě zaujaly, že bych vyzkoušela..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, plátýnkové masky byly fajn všechny, ta maska na vlasy mne moc nenadchla, efekt nebyl nic moc..., takže tu bych asi nedoporučila
      Měj se fajn

      Vymazat
  8. Ahoj Stáni, zajímavá směsice produktů. Co se týče malých balení, já v hotelech vítám čím dál tím více když mají běžné velké dávkovače a ty doplňují, občas mám totiž luft, že mi malé balení nevyjde a když člověk jede někam na noc na dvě hodí se to. Hlavně taky člověk vyzkouší nové věci a v lepších hotelích mývají super přírodní voňavou kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já většinou používám i manželovo balení a jemu vozím sprcháč Addidas. On je hrozná konzerva a chce pořád ten svůj, navíc ho malá balení rozčilují tím, že jsou malá :D

      Vymazat
  9. Zajímavé kousky, Stáňo, bohužel nic z toho jsem nezkoušela. Ale masky od Baley a Isany taky kupuju a sprej na nohy jsme mívali v modrém obalu. Měj se hezky 🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, kosmetiky je tolik, že málokdy se mi moje spotřeba protne s někým jiným ve víc než jednom, dvou kouscích.
      Hezký den

      Vymazat
  10. Ahoj Stáni,
    znám všechny ty masky. KOsmetiku z HM jsem asi nikdy neměla, všeobecně do tohoto obchodu zrovna moc nechodím.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já do HMka taky moc nechodím, ani jsem netušila, že tam nějakou kosmetiku mají. Byl to swap za nějaké věci, co jsem vyřadila já....

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)