středa 5. dubna 2023

Tak trochu velikonočně

Já doma moc dekorací nemám - vlastně jen střídám tácy na jedné skřňce v obýváku, kde obvykle mívám vázu s nějakými větvičkami nebo kytkami a v období brzké tmy i svíčku. A protože Velikonoce jsou za rohem, updatovala jsem tento tác tak trochu velikonočně. 

 
 
 
Ani letos jsem nic novátorskho nevytvořila - obvyklou váza s větvičkami a malovanými vajíčky jsem doplnila stočenými březovými větvičkami a keramickými zajíčky. A protože jsem nestihla koupit žádnou svíčku s velikonočním motivem, tak jsem na volné místo přidala i ptáčka, které obvykle vytahuji až po Velikonocích.
 






A s fotkami mé velikonoční minidekorace i trochu předčasné velikonoční přání
Krásné Velikonoce všem  
(ať už je cítíte jako svátky náboženské nebo pro vás jsou "jen" svátky jara).



38 komentářů:

  1. Stáni, moc hezké dekorace. Měj pohodové velikonoční svátky.

    OdpovědětVymazat
  2. Vytvořila jsi příjemnou jarní dekoraci.
    Hezké Velikonoce Tobě a Tvým blízkým !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké. 🙂
    Krásné velikonoční svátky i tobě.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi tvoje minimalistický výzdoba líbí :) Já mám doma takovou všehochuť, něco jsem si koupila já, něco jsem podědila po babičce a něco měl doma přítel.. Tento rok jsem si to ještě skoro všechno vystavila, ale příští už bych to chtěla omezit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My na Velikonoce jezdíme na chalupu, takže doma udělám opravdu jen něco minimalistického. A na chalupě to obvykle skončí nějakým větvičkami ve váze (letos máme višeň - vítr nám ulomil jednu větev, tak jsem si z ní olámala konce s poupátky)

      Vymazat
  5. Já doma nijak výzdobu neřeším. S tím jsem přestala co vyrostly děti a já sama to nějak ani nemusím. Mám jen venku navěšená vajíčka, ty jsme věšely s dcerou a vnučkou a na dveřích malé jarní aranžmá.... velikonoce celkově nějak ani nemusím, i když teď už tady na vsi nikdo na koledu nechodí. Dřív bylo zhola nemožné dostat z baráku totálně opilé, a to i velmi mladé, koledníky kteří mi tu usínali. To byl vždycky očistec. Mohla jsem být ráda že se to obešlo bez konfliktů nebo pozvraceného domu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já doma většinou dávám výzdobu právě jen na ten jeden tác. S koledníky jsem nikdy problémy neměla - na Velikonoce jsme skoro vždycky na chalupě a protože jsme víc než kilometr za vsí, tak se k nám nikdy kolednící nehrnuli.
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. Stáni, v jednoduchosti tkví krása. 👍👍👍 Coby milovník cibuláku jsem ocenila zejména vajíčka.
    Měj krásné svátky jara.

    OdpovědětVymazat
  7. Stáňo, tvůj nadekorovaný tác se mi moc líbí! Vkusné, jemné, čisté, tak to mám ráda.
    Užij si Velikonoce, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuji, pochvala potěší. I tobě přeju krásné velikonoční dny.

      Vymazat
  8. Vija
    Tvůj tác se mi líbí. Měj hezké sváteční dny. J

    OdpovědětVymazat
  9. Marcela Nordic Passion7. dubna 2023 v 10:02

    Stáňo, taky přeju hezké a klidné svátky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, taky si Velikonoce užijte, ikdyž dneska počasí úplně nepřeje (aspoň u nás na chalupě jsou v poledne 4°)

      Vymazat
  10. krásně vytvořené 🙂 já má akorát jarní výzdobu s tulipány, ale Velikonoce žádné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tulipány mám moc ráda, jsou opravdu hezky jarní.

      Vymazat
  11. Já Velikonoce nemusím. Jen za mnou chodí pár malých kluků pro koledu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme většinou na Velikonoce na chalupě a protože jsme na polosamotě, tak k nám většinou žádní koledníci :). Ostatně v paneláku u nás stejně taky žádné děti, co by chodily na koledu, dávno nejsou

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni, máš to krásné. Já Velikonoce neslavím vůbec nijak,ač letos jsem pozvala tátu s malým bráchou, ale jinak to každoročně ignoruju. Ne, že bych z toho měla nějaké "trauma", ale prostě mi to nic neříká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, pro mne jsou Velikonoce svátky jara a nějaké ty tradice (jako že máma upeče mazance, máme velikonoční nádivku a někdy i barvíme vajíčka) držíme.

      Vymazat
  13. Ty vajíčka jsou nádherné, ještě takový výzdoba mi chybí :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Stáňo, máš MOC KRÁSNÁ VÝZDOBU, velmi se mi líbí. Jednoduchá, čistá a přírodní. Užívej Velikonoce v klidu a pohodě na chalupě!! Už se těším na články s výlety. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, děkuji. A přeju také krásné užití velikonočních svátků.

      Vymazat
  15. Ahoj Stáni,
    to je moc pěkná výzdoba, mám to doma podobně. Přeji klidné a pohodové Velikonoce!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásné a decentní dekorace, radost pohledět. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Taky tu výzdobu moc nehrotím a mám jen vajíčka v košících :). Máš to ale moc hezké :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My zas nemáme letos žádná vajíčka. Zbyla mi ještě velikonoční nádivka a salát, co jsme měli včera, tak se mi nechtělo vařit vejce (a pak řešit, jak je spotřebovat). Navíc dneska už jsme doma a na sídlišti koledníci nechodí. Na chalupě bych jich asi pár uvařila, kdyby k nám náhodou někdo zabloudil.
      Hezký den

      Vymazat
  18. Krásná výzdoba :) Trochu opožděně krásné Velikonoce i tobě <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  19. Líbí se mi tvoje výzdoba, je to milé, decentní, ale zároveň i veselé :D A ptáček je roztomilouš :D

    OdpovědětVymazat
  20. Velikonoční svátky v lásce opravdu nemám, takže jsem netvořila ani žádnou výzdobu a odjela k našim. Nicméně tvoje jednoduchá výzdoba byla moc pěkná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Já Velikonce taky moc neprožívám, ale nějakou jednoduchou výzdobu vždycky vytvořím

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)