sobota 7. května 2022

Co jsem taky ochutnala 43

 V dubnu v mých sítích neuvázlo zrovna moc novinek, které bych ochutnala poprvé. I když tedy jedna položka je taková čtyřjediná 😉 A nebýt sušené zeleníny,  byly by tu navíc vlatně jen věci sladké. Tak se na těch pár výrobků a to, jak mi chutnaly, pojďme podívat. Nebude to tentokrát dlouhé.
 

Floriánek (Algida)

Koupeno –Billa. Balení –  50 ml. Cena – 14,90 (akce)
Při nákupu zásob na chalupu jsem ještě rychle sáhla po zmzlině, která mi přišla jako novinka. Jde o  jogurtovou zmrzlinu s jahodovou dření a novinka to skutečně je. Samotná zmrzlina není úplně špatná, chutná jako zmražený jahodový jogrut, ale dost ji zabila bílá poleva, která mi nechutná (je sladká a taková divně mastná). Bylo to první a poslední setkání...
2/5

Low carb crips (KetoDiet)

Koupeno - Brand box. Balení - 38 g. Cena - 49 Kč (doporučená).
Křupavé kuličky z rýžové mouky a sojového proteinu jsou obalené v bílé čokoládě. Obsahují zvýšené množství bílkovin a málo cukru (jsou slazené maltitolem). Hezky křupou, ale na mne jsou moc sladké, ostatně já ani nemám nějak v oblibě bílou čokoládu. Za tu cenu si je kupovat nebudu.
3/5

Ovesné polštářky Strawberries (Bonavita)

Koupeno – Brand box. Balení – 375 g. Cena – 69,90 (doporučená
Polštářky jsou neplněné, což mne potěšilo (bála jsem se nějaké umělé přislazované náplně uvnitř). Ochucené jsou jen aromatem a přidáním kousků lyofilizovaných jahod. Mají docela slušný obsah vlákniny díky obsahu ovesných vloček a pšeničných otrub. Není to nic, co bych musela mít pravidelně, ale na malé uzobávání v práci to docela šlo.
3/5
 
Dried vegetable mix (Italiamo)

Koupeno – Lidl. Balení – 100 g. Cena – 59,90
Sušená rajčata tohoto lidlovského brandu jsem si velmi oblíbila a kupuju je dost pravidelně, tak jsem na zkoušku vzala i tuto směs zeleniny. Krok vedle to určitě nebyl. Směs obsahuje kousky rajčat, cukety, lilku, papriky a černých oliv, není přesušená, ale naopak jednotlivé kousky jsou příjemně vláčné a mají výraznou chuť. Jediná moje výhrada je, že je směs poměrně dost slaná, což asi i vyniklo díky tomu, že jsem ji snědla k svačině samotnou. Pokud by se směs použila třeba do omáčky na těstoviny, asi by se ta slanější chuť ztratila. A pokud obsah nezlikvidujete najednou (jako já), tak oceníte praktický opakovaně zavíratelný sáček.
5/5
 
Mlsni.si - broskev s maracujou (Tatra)

Koupeno -  Lidl. Balení - 133 g. Cena - 15,90 (akce)
Už jsem jednou mlsala a příchuť Pikao mne vskutku nenadchla. Druhou šanci dostal tento plnotučný tvaroh  proto, že jeho ochucující složkou je tentokrát maracuje a broskev.  I tentokrát je náplň oddělená do samostatné přihrádky a do tvarohu se před konzumací překlápí. Je docela sladká (mohlo by jí být víc), ale v kombinaci s tvarohem (který je jemně krémový a nedusí) se to jakž takž vykompenzuje. Ale mezi výrobky, které budu kupovat pravidelně se ani tato příchuť nezařadila.
3/5
 
Protein Ořechy a med (Pilos)


Koupeno – Lidl. Balení – 150 g. Cena 12,90
Myslela jsem si, že si kupuji ochucený jogurt (protože v podstatě identické balení měl jogurt bez příchuti se zvýšeným obsahem bílkovin), ale po bližší prozkoumání jsem zjistila,že jde o kousky tvarohu se smetanou ochucené ořechy a medem. Vypadá to i chutná jako sýr cottage nasladko. Hrudky jsou menší než u sýra cottage, ale stejně mi to v té sladké kombinaci úplně nesedlo a navíc se mi chuť medu zdála trochu umělý. Ale na druhou stranu musím říci, že mojí mámě to chutnalo, já tenhle výrobek ale znovu mít nemusím. Navíc nechápu proč do výrobku se zvýšeným obsahem bílkovin cpe výrobce modifikovaný škrob.
2/5
 
LowCarb Kokos, pomeranč (Topnatur)

Koupeno - Rossmann. Balení - 40 g. Cena - asi 25 Kč
Na tuhle tyčinku jsem byla hodně zvědavá, protože mi kombinace kokosu a pomeranče přišla zajímavá a ještě jsem jako příchuť tyčinky neviděla. O to bylo větší moje zklamání, když jsem po ukousnutí cítila v puse divnou chuť a posléze odhalila její příčinu - tyčinka byla na jednom konci prorostlá černou plísní. Podotýkám, že  do dopručeného data spotřeby jí chybělo hezkých pár týdnů a obal taky nebyl poškozený - to by se fakt stávat nemělo. Tyčinka putovala do koše a já přemýšlím, jestli se odhodlám testnout, zda to byl jen ojedinělý problém a koupím si ji znovu. Každopádně tentokrát za nulu.
0/5

 
Sušenky La Mere Poulard

Koupeno - e-shop Mixtee. Balení - po 22 g. Cena - 6 Kč/ks
Tyhle sušenky jsem si přihodila k nákupu čajů jen tak na vyzkoušení. Vzala jsem všechny 4 druhy co měli. Všechny sušenky mají dobré složení a neobsahují palmový tuk ani glukózo-fruktózový sirup. Sables French Butter jsou klasické máslové sušenky (jsou v balení 3 a opravdu mají příjemnou máslovou chuť). Další 3 balíčky obsahovaly jednu sušenku cookies - Eclats de Chocolat měla světlé těsto s kousky čokolády, Tout Chocolat měla čokoládové těsto s kousky čokolády (ta byla z cookies nejlepší) a Pomme Caramel byla s jablky a karamelem (ta už na .mnebyla hodně sladká).  Chutnaly mi všechny, nejvíc asi ty máslové, z cookies pak čokoládová s kousky čokolády. Sympatické je balení - je to opravdu tak na malou svačinku.
4/5
 
Hořká s himalájskou solí (Albert Excelent)

Koupeno - Albert. Balení - 100 g. Cena - 39,90
Kombinaci hořké čokolády a soli mám ráda, takže vyzkouším každou, kterou uvidím. Tahle je tedy taková spíš průměrná - ten slaný akcent, pro který mi čokolády se solí chutnají, není úplně výrazný a nebyla tak krémová, jak bych si představovala.
3/5
 
 
Výrobkem, který mne zaujal nejvíc, je určitě  sušená zelenina Italiamo z Lidlu. Pokud jde o propadák, tak kromě tyčinky Topnatura (která se na toto místo kvalifikovala plísní) mne nezaujal ani nanuk Floriánek a ochucený tvaroh se smetanou Pilos. 



31 komentářů:

  1. Stáni, dnes z tvojí ochutnávky vůbec nic neznám. Díky za recenzi. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to bude tím, že je tu hodně věcí buď z Lidlu nebo z boxů. A ty myslím nakupuješ v Tescu a boxy neobjednáváš :).
      Měj se fajn

      Vymazat
  2. Stáňo, u tebe mi vždycky dojde, že jsem celkem konzerva - opět znám jen sušená rajčata, tebou inzerovanou směs ráda vyzkouším.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, rajčata kupuju taky, mám je moc ráda. Zrovna teď je budou mít v Lidlu v rámci italského týdne v akci se slevou, tak se chystám, že si udělám zásobu ;-)
      Hezký den

      Vymazat
  3. Stáňo, znám sušená rajčata, jinak nic.
    Hezkou ☀️ neděli měj. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že sušená rajčata jsou docela oblíbená, tu zeleninu naopak nemívají moc často.
      Hezký den

      Vymazat
  4. Určitě bych si z Tvé nabídky něco vybrala když mne chytne mlsná :-)),
    Měj pěknou neděli, Stáňo!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, doporučila bych ty máslové sušenky a nebo sušenou zeleninu
      Měj se hezky

      Vymazat
  5. S tou LowCarb tyčinkou mám úplně stejnou zkušenost – plíseň :). Jinak mě nejvíce zaujaly první dva výrobky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, tak to díky za info - to vypadá na systémový problém a raději si nechám zajít chuť a nebudu to pokoušet, i když mi příchuť přišla zajímavá.
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. Milá Stáňo, sušená rajčata taky v Lidlu kupuji, zaujala mne tyčinka, cokoli je s kokosem mne zajímá a potom Tatra tvarohový jogurt, tuto variantu jsem neviděla, marakuja je mou oblíbenou. . ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, pokud jde o tyčinku, koupila jsem jí právě kvůli té chuťové kombinaci. Uvidím, jestli jí dám znovu šanci.

      Vymazat
  7. Stáňo, neznám nic. Taky by mne zajímala ta sušená zelenina. Kupuji si ty samotná rajčata a jsem spokojená. Po tomto se podívám.
    Díky a měj pěknou neděli. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko,sušená zelenina je hitem tohoto článku nejen u mne :D Sušená rajčata stejné značky jsou u nás doma ve velké oblibě.
      Hezký den

      Vymazat
  8. Ahoj Stáni,
    z tvého výběru znám jen ovesné polštářky, občas si je dávám s bílým jogurtem k snídani. Nejvíce mě zaujaly ty malé sáčky se sušenkami. Obzvlášť ty máslové mám moc ráda.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty máslové byly moc dobré. Na Mixtee mají od této značky ještě nějaká větší balení, tak až budu objednávat zase čaje, tak možná přidám i je.
      Měj se fajn

      Vymazat
  9. Tyto produkty neznám, já se vlastně v obchodě ani moc po nějakých novinkách nedívám a kupuji si stále podobné věci :) Zaujal mě protein z Lidlu, ale cottage vůbec nemusím, tak si tento produkt nechám ujít :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dominiko, mne ten protein taky nijak moc neoslovil, ale třeba mámě chutnal hodně.
      Jinak já si v jídle občas docela ráda zaeperimentuji, zejména pokud jde o sýry a čokoládu :)

      Vymazat
  10. Stání, tak plesnivá tyčinka je mazec. :( A ta zelenina mě zaujala. Budu muset vyzkoušet.
    Sabča

    OdpovědětVymazat
  11. Ten proteinový jogurt z lidlu jsem si koupila taky a moc mi chutná :-) Ještě mě zaujaly ty křupavé kuličky v bílé čokoládě, mňam! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuličky na mne byly hodně sladké, ale čekala jsem to - já nemám moc v lásce ani bílou čokoládu. Jinak špatné nebyly.

      Vymazat
  12. Zeleninu z Lidlu bych si dala. Díky za tip na další vyzkoušení. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Stáňo, sušená rajčata mám moc ráda, ty kupuju. Ostatní věci z Tvé nabídky buď neznám, nebo nejím. Přeju hezké dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mňam, tady bych si dala snad všechno!

    OdpovědětVymazat
  15. Škoda té tyčinky, ale věřím, že to byla snad jen náhoda a už se nestane. Také mám jednu špatnou zkušenost - mořské plody s červíkem uprostřed a plísní... od té doby jsem je měla několikrát znovu a už se díky bohu nestalo :)
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli tu tyčinku ještě někdy uvidím, tak jí možná druhou šanci dám :)

      Vymazat
  16. Zkoušela jsem také tvaroh MLSNI SI, je moc dobrý - měla jsem verzi JAHODOVOU i tu s PIKAEM. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Marcela Nordic Passion13. května 2022 v 19:40

    Hmmm, sušená zelenina zní zajímavě, vůbec ji neznám, přestože do Lidlu chodím poměrně často. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji tam taky nijak pravidelně nevídám. Ale teď ji myslím měli v rámci italského týdne, co zrovna končí

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)