pondělí 7. března 2022

Co jsem taky ochutnala 41

 Původně to vypadalo, že tento článek bude samý jogurt, pudink a jiný dezert v kelímku, ale nakonec se mi tu objevilo i pár jiných věcí. Na to, že jsem strávila část měsíce na neschopence, tak je článek kupodivu celkem obsažný. Snad vás aspoň trochu zaujme.
 
 
We Love Coco (Vegan)

Koupeno -  Lidl. Balení – 2x 125 g. Cena 29,90
Pod názvem We Love Coco se skrývá veganský dezert z fermentovaného kokosového mléka. Ten můj byl ochucený mangem.  Dezert mám trochu řidší gelovitou konzistenci, mangové složky je tam poměrně dost  a obsahuje i sem tam kousek manga. Dezert chutná víc po mangu, kokos jsem v něm cítila jen trochu. Ve složení jsem našla své dvě neoblíbená složky – glukozo-fruktozový sirup a modifikovaný škrob. Propadák to nebyl, ale na druhou stranu mne dezert ani nenadchl – jako změna to marné nebylo, ale pravidelně ho kupovat nehodlám.
3/5
 
 Mrož Sorbet mango (Prima)

Koupeno - Albert. Balení - 460 ml. Cena - kolem 90 Kč(?)
Mangový sorbet mi přinesl manžel z nákupu - když prý mi tak chutnal ten z Lidlu, který už nemají... Ten lidlovský byl levnější, chuťově mi přišly tak na stejno, možná o fous lepší byl ten z Lidlu. A na složení jsem se tentokrát koukla (a není to tedy žádná hitparáda, protože kromě manga obsahuje i glukózo-fruktózový sirup i různá zahušťovadla a dochucovadla)
4/5
 
Bourbon Vanille Dessert (Landfein)

 Koupeno - Norma. Balení - 4x 115 g.  Cena - kolem 25 Kč (?)
Když jsem tenhle pudink zahlédla v regálu v Normě, připomněl mi pudink s bourbonskou vanilkou (ale bez šlehačky), který jsme si kdysi kupovali myslím v Lidlu, a chutnal nám. Z nostalgie jsem ho hodila do košíku a byla jsem zvědavá, jestli splní má očekávání. Chuťově je dobrý, takový jemně krémový. Jen ten původní měl v mých vzpomínkách výrazněší vanilkovou chuť (ovšem je otázka, jestli si to s odstupem času neidealizuji). Složení nekomentuji - ona to u většiny těhle dezertů s dlouhou trvanlivostí není žádná hitparáda (glukozo-fruktozový sirup a různá zahušťovadla v něm samozřejmě jsou). 
4/5

Tartufo al cioccolato (Italiamo)

Koupeno -  Lidl. Balení – 2x 100 g. Cena 36,90
Pokud na něčem objevím nápis mousse, tak to prostě do košíku strčím. Tentokrát tam skončil dezert z čokoládové pěny s tekutou náplní z hořké čokolády z italského týdne. Má dvě vrstvy - spodní je  hutnější smetanově čokoládová a  na ní je  ona čokoládová pěna posypaná kakaem Chuťově byl dobrý, jemný, jen ta tekutá náplň se nějak nekonala, i dolní vrstva byla kompaktní a rozhodně netekla.
4/5 

LoVe it! Chocolate (Dr. Oetker)

Koupeno – Lidl: Balení - 150 g. Cena - 19,90
Mandlový čokoládový veganský puding jsem si koupila v rámci nějaké akce na veganské potraviny v Lidlu více méně ze zvědavosti. Chuťově není špatný, je hodně čokoládový, mandle  na chuť cítit moc nebyly, puding byl v podstatě i stejně krémový jako normální kupovaný puding. Já si sice pudingy spíš vařím sama z mléka, ale jako změna proč ne.
3/5 

Selský jogurt Brusinka a hruška (Hollandia)

Koupeno - Billa. Balení - 200 g. Cena - 13,90 (akce)
Ovocné jogurty si kupuju jen občas, takže příchuť brusinka+hruška, kterou jsem zahlédla v regálu, pro mne byla nová a vzala jsem si ji proto na vyzkoušení. Jogurt samotný je klasika od Hollandie, lehce nakyslý a hustý tak, že se lžičkou v podstatě krájí. Náplň je i tady ve vrstvě na dně a jogurt se tedy musí před konzumací promíchat. V chuti jsem cítila spíš hrušku  a ač jogurt špatný nebyl, tak tohle nebude příchuť, kterou bych si kupovala.
4/5
 
Ateliér Lískové oříšky opražené (Orion)

Koupeno - Brand box. Balení - 115 g. Cena - 54,90 (doporučená) 
Hořká čokoláda s kousky pražených oříšků se myslím docela povedla - čokoláda je hezky krémová (obsahuje 54 % kakaa) a oříšky v ní příjemně křupou. Úplný můj top to nebude, ale chutnala mi
4/5

Oven Baked yougurt with herbs (Lay´s)

Koupeno - dárek Balení – 125 g. Cena - ? (podle netu cca  40 Kč)
Já brambůrky vůbec domů nekupuju, tyhle k nám donesla nějaká návštěva. Tyto jsou pečené v troubě a měly by obsahovat jen 50 % tuku oproti běžným brambůrkům (což tedy stejně není zrovna málo). Chuťově se přemaštěné skutečně nezdají, hezky křupou a bylinková příchuť je tak akorát. Pokud jich sníte pár, tak se ani nezdají přesolené, ale pokud jich zbaštíte půl sáčku, tak už vám slané přijdou (tedy aspoň já po nich měla slušnou žízeň)
3/5
 
Křen (Zimmermann)

Koupeno - Cool box. Balení - 100 g. Cena - 49,90
Strouhaný křen ve skleničce mne velmi příjemně překvapil - je jemně nastrouhaný a chuťově si nezadá s čerstvě nastrouhaným. A v lednici i po otevření  nějakou dobu vydržel hezky ostrý. Už jsme ho sice dojedli před nějakou dobou (a já na jeho hodnocení zapomněla), ale myslím, že si zaslouží být tu zaznamenán i dodatečně.
5/5
 
Girasoli Radicchio&smoked ham (Italiamo)

Koupeno - Lidl. Balení - 250 g. Cena - 39,90 (?)
Chlazené plněné těstoviny z Lidlu  občas kupuju do lednice jako rezervu, když nemám moc čas vařit - je to časově fakt nenáročná večeře za velmi rozumnou cenu (balení vyjde na dvě pořádné porce). Tentokrát jsem sáhla po barevně atraktivních  s náplní ze šunky, čekanky a ricotty. Náplň sice vizuálně nejspíš připomínala paštiku, ale chuťově mne těstoviny nijak nezklamaly.
4/5
 
Mák mletý (Lagris)

Koupené - Brand box. Balení - 200 g. Cena - 39,90 (doporučená)
Asi se budete smát, ale pro mne byl polotovar v podobě mletého máku novinka, kterou jsem měla poprvé, až do teď jsem jakékoliv makové moučníky ignorovala. Musím říci, že jsem s tímto výrobkem byla spokojená - mák  je jemně umletý,  neměl žádnou cizorodou příchuť a šel dobře zpracovat na náplň do koláče (viz tady).
5/5
 


Tentokrát jsem měla při nákupech šťastnou ruku a není tu žádný vyložený propadák. Kdybych měla vybrat výrobky, které mne zaujaly nejvíc, tak by to byl asi obyčejný mletý mák z Lagrisu a pak strouhaný křen Zimmermann ve skle. To jsou výrobky, po kterých ráda sáhnu znovu.


 

28 komentářů:

  1. Stáňo, z tvé přehlídky znám jen těstoviny (i když červené jsem ještě neměla :o)), mák a tu čokoládu. A dala bych si ten sorbet - to mám po ránu chutě :o))
    Přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, na zmrzlinu mám chuť skoro vždycky, takže mne to nepřekvapí.
      Hezký den

      Vymazat
  2. Mńam, samý lákavý mňamky.. :) Rozhodně bych ale sáhla po mléčných výrobcích a té čokoládě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Různé mléčná dezerty a jogurty jsou výrobky, které zkouším docela ráda (abych pak zas skončila u své oblíbené bílé Hollandie)

      Vymazat
  3. Stáni, tak já bych si určitě dala ty jogurty a zaujaly mě ty červené těstoviny. Také občas mám v zásobě, když není čas vařit, ale červené jsem ještě neviděla. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mati, mě ty těstoviny taky tentokrát zaujaly barvou. A kupodivu při vaření ani moc nevybledly :)
      Hezký den

      Vymazat
  4. vyzkoušela bych Tartufo al cioccolato,Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám, že jsem ho koupila ještě jednou, když ho v Lidlu doprodávali ;-)

      Vymazat
  5. Díky za "jedlé" recenze. Ochutnala jsem ten italský dezert z Lidlu a nijak neuchvátil. Hezký březen přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak nám chutnal My máme obecně takovéto pěny rádi a na výrobu jsem líná ;-), takže občas zalovím v regále :)
      Hezký březen i tobě

      Vymazat
  6. Páni, to je ale dobrot!!! Super inspirace, zvláště pak s příchutí manga vím, že v Lidlu snad znovu uvedou zmrzlinu - tříšť, tak budu bedlivěji sledovat mrazáky. Jogurt Hollandia a chipsy mě oslovují asi nejvíce. Krásný den přeji. ☺☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, já mám Hollandii taky ráda, ale tohle pro mne není top příchuť.
      Hezký den

      Vymazat
  7. Stáňo, já si jogurty dělám sama a nemám potřebu kupovat, to co se prodává v obchodech. S výrobky v Lidlu, které jsou v rámci italské a další akce nemám dobré zkušennosti. Většinou se kvalita s autentickými italskými výrobky nedá srovnat. Takže taky nekupuji. Mák a křen u nás taky nejdou na dračku, takže asi jen tu čokošku bych ochutnala.
    Měj klidný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já většinou kupuju klasickou bílou Hollandii v půlkilovém kelímku, ale do práce si občas koupím i něco jiného v menším balení a docela ráda si zaexperimentuji. Některé výrobky z tematických akcí v Lidlu mi docela chutnají (třeba sýry), některé míň (třeba ze španělského týdne mne nezaujalo nic, co jsem zkusila).
      Hezký den

      Vymazat
  8. Tak jsem si to všechno prohlédla. Klidně bych vše ochutnala a určitě bych si něco vybrala.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Stáni, já mám tyhle Laysky docela ráda, pro mě jsou opravdu lehčími brambůrky, já jsem na dost tučná jídla dá se říct až zvyklá. Jinak mě zaujala ta čokoláda a mangový sorbet. mám ráda oříškové čokolády patří mezi moje nejoblíbenější, i když já jsem čuňas takže mám ráda takový ty co jsou čokolády jen názvem jako Geisha, Milka, Studentská pečeť :-D U nás teď nějak co se týče jogurtů je všechno vybrakovaný a mají jenom ty drahý, tak jsem za poslední dobu ani nezkoušela nic nového.

    Měj se hezky,
    Sabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já brambůrky v podstatě nekupuju (tyhle donesl manželův kamarád), ale když jsem doma půl pytlíku našla, tak jsem neodolala. Já mám ráda hořké čokolády, takže ty Geishy a Milky jsou na mne hrozně sladké.
      Měj se fajn

      Vymazat
  10. Tohle je z meho pohledu velmi zajimavy balicek, ochutnala bych asi vse:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, tady jsem u ničeho ochutnávání nelitovala. Já docela ráda zkouším nové věci (hlavně jogurty, čokolády a sýry) a občas to taky nevyjde...

      Vymazat
  11. Stáňo, zdravím. Z Tvé ukázky kupuju jen mák, hodně peču. Pudink dělám doma, jogurty taky, nebo kupuju bílé. Vybrala bych si zmrzku s mangem, to mám rada. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já z máku pekla díky Brand boxu poprvé (věci s mákem mi nikdy moc nechutnaly, až ten koláč se švestkami...). Ta mangová zmrzka je dobrá.

      Vymazat
  12. Díky za tipy. Pro We Love Coco si zajdu, jelikož nemohu laktózu, tak musím jogurty nahrazovat jinými dezerty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že i ten pudink od Dr. Oetkera je bez mléka (resp. s mandlovým mlékem)

      Vymazat
  13. Uvědomila jsem si, že mimo bílého řeckého jogurtu, nekupuji žádné jiné, včetně pudinků nebo skyrů atd. Úplně jsem to vypustila z jídelníčku.
    Po čem se rozhodně musím podívat je mangový sorbet, takže Albert to jistí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mangový sorbet myslím mají i v jiných supermarketech. Já kupuju hlavně bílou Hollandii, ale občas si do práce koupím něco na zpestření...
      Hezký den

      Vymazat
  14. Mák bych taky měla vyzkoušet! U nás na buchty hodně frčí tvaroh a povidla, s mákem jsem zatím nikdy nepekla, a přitom je to taková česká klasika... Díky za pošťouchnutí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mne k použití máku na koláč přivedlo až to, že mák byl v Brand boxu. A ten koláč, na který jsem si díky němu našla recept, byl moc dobrý a určitě ho časem zopakuji.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)