čtvrtek 3. března 2022

Z kosmetické poličky 32

 Tak po poměrně bohatém prosincovém článku a velmi průměrném článku lednovém, se bude tentokrát článek o spotřebované kosmetice nadmíru podobat únoru - bude totiž taky docela  krátký. Horkotěžko jsem dala dohromady půltucet produktů, a to dva mi došly až poslední únorový den.
 
 
 
Riche Creme Anti.Rides (Yves Rocher)

Koupeno – Yves Rocher. Balení – 14 ml. Cena –  se slev. kuponem 299 Kč (jinak 699 Kč)
Krém je  určený k péči o oční okolí a obsahuje směs 30 olejů včetně růžového. Krém má bílou barvu, nepříliš hustou textu a v podstatě žádnou vůni.. Dobře se roztírá i vstřebává a oční okolí bylo po jeho použití příjemně vyživené (vrásky mi po něm tedy ale nezmizely). Balení v tubičce s velmi jemným otvorem je praktické – opravdu jsem vymáčkla jen tolik krému, kolik jsem potřebovala. A spotřeba je opravdu malá – mně tohle balení vydrželo přes půl roku při používání ráno i večer.  I vzhledem k tomu se asi dá „skousnout“ vyšší cena.
5/5
 
Cotton wool pads (Cien)

Koupeno - Lidl. Balení - 140 ks. Cena -  19,90
Tyhle odličovací tu nevidíte poprvé (a ani naposled) - patří mezi stálice na mé kosmetické poličce. Jsou středně silné, mají jednu stranu strukturovanou, druhou hladkou,  slušně sají a nerozdělují se při vytahování z obalu. 
4/5  
 
Micelar wasser sensitive (Cien)

Koupeno – Lidl. Balení – 250 ml. Cena –  34,90
Jde o micelární vodu  privátní  značky řetězce Lidl. Neobsahuje alkohol a díky obsahu panthenolu a bambusové vody by naopak měla chránit pleť před vysoušením. Je bezbarvá a nemá ani žádnou vůni. Používala jsem ji převážně na obličej, který vyčistila dobře bez nějakého dření (i když je pravda, že moje minimalistické líčení jí asi nijak zabrat nedalo).  Na oči jsem ji použila jen párkrát a ani tam nepropadla, byť s řasenkou trochu bojovala. Zdálo se mi, že trochu stahuje pokožku, ale to eliminuje opláchnutí vodou (což já dělám po použití každé micelárky). Balená je v lahvičce s odklápěcím víčkem, pod kterým se skrývá pumpička (na tu se přiloží odličovací tampon a voda se zmáčknutím nadávkuje). Pumpička měla ke konci sklon trochu zlobit, ale nic zásadního (před zmáčknutím stačilo trochu promáčnout tělo lahvičky). Podle mého názoru dobrá micelárka, která je fakt „za hubičku“.
4/5

The vert Lait corps (Yves Rocher)

Koupeno – Yves Rocher. Balení – 200 ml. Cena –  89 Kč (v akcí, běžně myslím kolem 190 Kč)
Tohle tělové mléko jsem měla doma hrozně dlouho, než na něj došla řada. Mléko má středně hustou  konzistenci, bílou barvu (zelená je jen lahvička), velmi dobře se roztírá a skvěle se vstřebává a především nádherně voní. Vůně je taková svěží,  do citrusova – byla mi hrozně příjemná.  Spokojená jsem byla i s hydratací. Balené se v plastové lahvičce s odklápěcím víčkem. Jediné, k čemu jsem měla výhradu, byl fakt, že poslední zbytky mléka nešly z lahvičky vydolovat (teď po vyfocení vyřeším rozříznutím). Fakt mne mrzí, že už tohle mléko už nemá Yves Rocher v nabídce (stejně jako toaletku se stejnou parfemací). Škoda, že jsem ho nenačala dřív, asi bych si bývala koupila další.
5/5

Masque Hydratation Intense

Koupeno – Yves Rocher. Balení – 75 ml. Cena – dárek k nákupu (běžně 349 Kč)
Maska měla podobu průsvitného gelu, který byl bez jakékoliv parfemace.  Měl se rozetřít na pleť, nechat působit 5 až 10 minut a potom zbytek  buď vmasírovat nebo setřiít. Roztíral se dobře a po deseti minutách se většinou všechen  vstřebalo, pokud ne zbytek jsem vmasírovala. Pleť většinou ještě chvíli trochu lepila, ale nebylo to nic zásadního, jinak byla hezky vypnutá a vyhlazená. Balení v tubě s odklápěcím víčkem se nedá nic vytknout, dokoce šly celkem dobře vymačkat i poslední zbytky gelu.  
4/5

Bodycreme Avocado (Balea)

Koupeno – swap. Balení – 500 ml. Cena –  ??
Tento tělový krém  jsem  ještě s něcím získala výměnou přes FB za nějakou moji nepoužívanou kosmetiku. Myslím, že už ho DMko ani v nabídce nemá.   Krém, jak ostatně napovídá jeho název, obsahuje zastudena lisovaný avokádový olej a měl by zvyšovat elasticitu  pokožky. Má lehounkou avokádovou vůni a na krém poměrně řídkou konzistenci. Roztírá se docela dobře, ale co je z mého hlediska průšvih, je vstřebatelnost – krém prostě roztíráte sem a tam a pořád na sobě matláte jeho bílou vrstvu. Zejména na vlhké pokožce po sprše mi to fakt vadilo hodně. Výživa pokožky mi přišla jako takový normální průměr. Vyzkoušela jsem ho párkrát a pak jsem si řekla, že se s ním nebudu trápit a pošlu ho dál.
1/5
 

 
Favoritem měsíce je  tělové mléko s vůní zeleného čaje od YR - to bylo opravdu moc fajn. Škoda, že už ho YR nemá v nabídce.. A o propadáku mám taky jasno - tělový krém Avocado od Balea, který pošlu dál, protože mi vůbec nevyhovoval.
Příští měsíc by měl být zas o něco bohatší, u několika produktů už se začínám blížit ke dnu, tak uvidím, jestli je fakt dopotřebuju nebo jestli vydrží ještě do dalšího měsíce...
 



26 komentářů:

  1. Stáňo, tak z této nabídky znám jen oční krém od YR. Před časem jsem ho dostala a byla jsem spokojená.
    Přeji klidný pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já byla spokojená taky, i když se přiznám, že kdybych neměla věrnostní body a díky nim dost výraznou slevu, tak bych s nákupem trochu váhala ("taková malá tubička a takové peníze..." :D :D)

      Vymazat
  2. Ahoj Stáni, teda to je opravdu skromná spotřeba. Já se po výplatě z Yvesu chystám objednávat, tak jsem zvědavá co na konec vezmu, nějakou rámcovou představu sice mám, ale třeba mě ještě něco po cestě do košíku cvrkne do nosu. Tělová mléka mi nesedí ani ty od nich ani tyhle v butele od Balea, to když už Balea tak je velmi dobré tohle -> https://www.dm.cz/balea-telove-mleko-pro-suchou-pokozku-p4066447110258.html ale je hutnější, takže je potřeba tak víc rozpracovat nebo jak bych to řekla.

    Měj se hezky,
    Sabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, a to jsem se bála, že budu mít jen 4 kousky. Nakonec ale ještě došla pleťová maska a oční krém, tak to není až taková bída. Tělová mléka mám raději ta, která se rychle vstřebají, nemám právě to delší rozpatlávání ráda :). Na tvé nákupy z YR jsem zvědavá ;-)
      Pěkný den

      Vymazat
  3. Znám jenom ty tampony a zaujal mne ten oční krém.
    Klidný den, Stáni !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, oční krém byl docela příjemný a vydržel mi fakt dlouho.
      Pěkný víkend

      Vymazat
  4. Ahojky, znám jen tělový krém z Balea, už jsem ho vyzkoušela a byl moc příjemný a dobře hydratoval. Budu se muset mrknout na web a zase odtud něco objednat. A pak znám micelárku z Lidlu, ale nikdy jsem ji nezkoušela. Já mám pořád zásobu ve skříni, jak ji od někoho vždy dostanu, tak nenakupuji.
    Přeji pěkné dny, Sabča :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, micelárka z Lidlu má podle mne hodně dobrý poměr cena - výkon. S tělovým krémem jsem se naopak nějak nezkamarádila ;-)
      Hezký den

      Vymazat
  5. Až na dva poslední produkty znám všechno :-) Micelárku od Cien mám moc ráda a krém na okolí očí mám rozpoužívaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já většinou z jiných kosmetických Spotřebováno neznám nic...

      Vymazat
  6. Stáni, díky za tvoji pravidelnou rubriku. Přišla jsem na jiné myšlenky. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Cien je fajn a koupím si ty odličovací tamponky... kupuji si je v DMku, ale teď mám nějaký hodně špatný, takže chci nový a lepší :-) Jinak Yves Rocher mám moc ráda. Měla jsem od nich šampon i krém na ruce a miluji, jak všechno hezky voní! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já si dřív taky kupovala odličovací tampony v DMku (Ebeline), ale přestaly mi vyhovovat, takže jsem přešla na Cien a občas se střídám tamponky z Rossmanna (tuším Isana). To tělové mléko YR vonělo fakt úžasně a kdysi jsem měla kokosové a to bylo taky bezva

      Vymazat
  8. Ahoj Stáňo, na tento článek jsem se těšila ♥, to víš, já a kosmetika. Začnu od konce, Balea avokádový tělový krém v nabídce stále je a mě vyhovoval, krásně voněl a dobře hydratoval, ale s tou roztíratelností, nebo vstřebatelností máš asi pravdu, již si to příliš nevybavuji.
    YR - všechno super produkty, s 90% mám zkušenost, jen na oční krémy jsem mega lempl, obdivuji, jaký jsi precizní uživatel ☺♥. Krásnou sobotu přeji!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, já jsem měla pocit, že ty sis ho chválila. Ale mně vadí to, jak se pomalu vstřebává a nenadchla mne ani vůně (byť není přílis výrazná)
      Měj se fajn

      Vymazat
  9. Spoustu zajímavých produktů, ale nemám nic ozkoušeno :) Možná odličovací tamponky z Lidlu, ale my se tam moc nedostaneme, takže to už je hodně dávno. Krásný víkend, Stáňo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, já taky ve spotřebovaných věcech jiných blogerek najdu něco, co mám vyzkoušené, jen občas ;-)
      Hezkou neděli

      Vymazat
  10. Koukám, že značka YR je tvá oblíbená, vyskytuje se ve spotřebovancích poměrně často :)
    Také ráda používám odličovací tampony od Cien a mrzí mě, že ten tělový krém Balea byl takový propadák..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v YR udělám vždycky jednou za čas velký nákup a pak žiju ze zásob :). Aktuálně mám rozpoužívané asi 5 jejich produktů (dva krém na ruce, tělové mléko, sérum a oční krém) a jeden jsem právě dodělala (šampon). Ten krém Cien si třeba Erika dost chválila, ale já mám raději tekutější produkty, co se rychle vstřebávají, takže jsem v něm zalíbení nenašla (nedopotřebovavané balení jsem nabídla na FB a zrovna dneska si ho nějaká paní odnesla :D - jsem ráda, že je pryč a někdo ho ještě použije)

      Vymazat
  11. I tak se ti povedlo vypotřebovat spoustu produktu. S mou spotřebou bych takovýto článek mohla vydávat 1x ročně 😅 tyto odličovací tampony z lidlu taky ráda používám.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky moc velký spotřebitelský přeborník nejsem - některý měsíc se toho sejde víc, někdy míň. U mne jsou to hlavně krémy na ruce, sprcháče, kondicionery a mléka. Dekorativku už jsem žádnou nedopotřebovala ani nepamatuju.

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni,
    taky mi trvá dlouho, než dodělám oční krém. Jeden jsem shodou okolností zlikvidovala během února, dneska jsem se konečně dostala k tomu, abych sepsala spotřebovanou kosmetiku. Já jsem se dívala na eshop Yves Rocher a z té řady se zeleným čajem mají už jen sadu vůně a gelu, což je fakt škoda. Měla jsem ráda snad všechny parfemace od této kolekce.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, na tvou spotřebu jsem zvědavá - to zas bude dlouhatánský článek :). Tu vůni se zeleným čajem jsem měla - je to eau fraiche, takže nemá moc výdrž a navíc ani extra pěkné balení. Fakt škoda - jejich toaletka i to tělové mléko byly fakt dobré.
      Hezký den

      Vymazat
  13. Tak krem s vuni zelenho caje zni moc fajn, ale problemy s roztiranim kremu z DM naopak, na to take nemam nervy, cak, cak a musi byt hotovo, takze dekuji, ze clovek vi, cemu se ma vyhnout:-). Pekny den, Stano. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, já ten krém nabídla na FB za odnos a paní, která si přišla, mi psala, že je s ním spokojená. Každý má trochu jiné nároky, ale mně prostě vadilo, jak šel špatně roztírat...
      Měj se fajn

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)