středa 9. března 2022

Čajové nákupy

 Společnost CG Foods je velkoobchod, který se již od roku  2010 zabývá prodejem čajů a kávy a je výhradním dovozcem některých značek na český trh.  Provozuje také e-shop, kde si kvalitní čaj mohou objednat i drobní spotřebitelé. Já jsem tento e-shop objevila již před časem, a to díky jeho čajové nabídce (a mé sběratelské vášni věnované čajovým přebalům).  Nakupovala jsem zde již několikrát  a  tak se s vámi mohu, tentokrát v rámci malé spolupráce, o své zkušenosti podělit. A na konci článku najdete jako dárek pro mé čtenáře slevový kód na nákup na zmíněném e-shopu.

 

Na e-shopu  si, pokud jde o oblast čajů, můžete vybírat z řady značek i druhů čajů. Najdete tu čaje zelené, černé, bylinné i ovocné. Vyberou si jak ti, kteří dávají přednost rychlé přípravě a sáhnou raději po porcovaném čaji, tak ti, kteří rádi dají čaji trochu času a péče, a vyberou si proto čaj sypaný. A bez problémů tu najdete i dárek pro milovníka čajů - můžete si vybrat některou ze  kolekcí, ve které je několik druhů čajů,  nebo sáhnout po sypaném čaji baleném v plechovce se zajímavým designem. Na stránkách e-shopu je velmi snadná orientace, dodání zboží je rychlé a všechno je vždy velmi dobře zabalené. A k objednávce bylo snad pokaždé připojeno jako pozornost pár jednotlivých sáčkových čajů v přebalech.


Já jsem v rámci spolupráce dostala kromě hromádky vzorků i plná balení ovocných a zelených čajů, a to od dvou značek. Jedna z nich - Hyson je v portfoliu firmy již od jejího založení, druhá - Naturavita je naopak jednou z posledních novinek v nabídce. 

 

Od srílanské značky Hyson jsem dostala balení čistého zeleného čaje Premium OPA, kerý se vyznačuje velkými kusy čajových lístků.   Na ten se opravdu těším, protože zelený čaj jsem si v poslední době hodně oblíbila.  Druhým kouskem od této značky je Zelená kolekce Gourmet. Ta obsahuje šest variací  zeleného čaje s ovocnou příchutí - od borůvky přes mango až po kustnovnici.


Od značky  Naturavita, která je původem z Chorvatska jsem si vybrala čaj Zázvor a citron, tedy kombinaci, která se může hodit v předjarním nevlídném počasí.  Druhá krabička pak obsahuje  ovocný čaj  Hruška,jablko a švestka , což je myslím docela zajímavá kombinace.


 A pokud se vám zdá, že na fotkách vidíte ještě nějaké další čaje, tak máte pravdu - já jsem si totiž sama zároveň objednávala čajové novinky od firmy Curtis. Ty už vám ale přiblížím v některém z mých pravidelných Čajových okének   (kde se ostatně potkáte i s čaji zde již zmíněnými - až je postupně ochutnám).


Myslím, že současné přejarní, ještě studené počasí je dobou pro čaj jako stvořenou. Takže pokud vám doma nějaké čaje chybí a nebo chcete vyzkoušet něco nového, ať už v oblasti čajů nebo kávy, jejíž nabídku na e-shopu také najdete,  máte možnost na celý svůj nákup  na tomto e-shopu využít 10 % slevu  určenou speciálně pro mé čtenáře. Slevu získáte po zadání promokódu  VEVERKA10 v košíku a je platná 7 dní od zveřejnění článku, tj. do 16. března. 

 

Děkuji firmě CG Foods jak za možnost ochutnat další čaje z jejich nabídky, tak za kód pro mé čtenáře.


30 komentářů:

  1. Stáňo, dnes si nám ukázala značky, které fakt neznám. Ráda se na e shop podívám.
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já jsem výběr nechala víc méně na e-shopu a vypadá to, že vybrali zajímavě.
      Měj se fajn

      Vymazat
  2. Ahoj Stáni, teda tyhle značky vůbec neznám. Nejvíc mě zaujala ta kazeta od značky Hyson s variacemi s ovocnou příchutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, já samozřejmě značky znám - všech, které v balíčku byly už mám nějaké přebaly ve sbírce :). Já měla největší radost z toho čistého zeleného, to je můj oblíbenec.

      Vymazat
  3. Pěkná sbírka. Taky tyto značky neznám.
    Přeju klidný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, zas má spoustu pití a ještě i novinky do sbírky.
      Měj se fajn

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Mrkni, mají si spoustu dalších čajů - třeba v hezkých plechovkách...

      Vymazat
  5. Stáni, to je zase výběr. Tyto čaje vůbec neznám. :o)
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, jsem ráda, že jsem mohla ukázat zas něco nového...
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. Stáňo, Ty bys mohla pořádat čajové dýchánky ! To je čajů... Podívám se na e-shop, byl by to hezký dárek. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, na e-shopu se určitě vybrat dá - mají tam spoustu různých baleni. Hezké jsou plechovky a mají výběr i kazet s jednotlivě balenými sáčky různých druhů...
      Já tam nakupovala už několikrát před tím, než vznikla tahle spolupráce...
      Hezký den

      Vymazat
  7. Stáni, pro mě samé neznámé značky. Díky za tvoje čajové okénko. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, a tam bys určitě našla i nějaký tvůj oblíbený černý čaj :)
      Hezký víkend

      Vymazat
  8. Značky neznám, ale Naturevita mě velmi zaujal, asi hlavně proto, že zelené čaje úplně nemusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, jestli máš ráda ovocné čaje, tak Naturavita je pro teba fajn značka - má právě hodně ovocných čajů (a nějaké bylinky)

      Vymazat
  9. Krasna podivana, zelene caje mam moc rada, priznavam, ze tyto znacky tedy vubec neznam. Pekny vikend, Stano. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, tohle jsou opravdu na českém trhu míň obvyklé značky. Některé z nich mívají ještě v různých čajových obchůdcích (ale tam bývají dražší než je má e-shop)
      Měj se fajn

      Vymazat
  10. Ahoj Stáňo, páni, to je super e-shop, určitě si něco vybereme, díky moc za tip a také za slevičku. Hodně mě oslovily čaje z Chorvatska, navíc bylinné čaje potřebuji doplnit. ☺♥
    Krásný víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, tak doufám, že si vybereš něco dobrého :)
      Měj se krásně

      Vymazat
  11. Samozřejmě, značky znám. Ale výplata zatím nepřišla. Mají tam nějaké novinky do sbírky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martine, ty Curtisy na poslední fotce jsou všechny nové. A ty Naruavity taky nejsou staré, myslím, že je někdo ze sběratelů loni přivezl z Chorvatska jako novinku. A za prohlédnutí stojí taky Richardy, ty mají taky hodně novinek. Naopak ta kazeta Hyson se sběratelsky nezajímavá (čaje jsou balené ve foliových sáčcích po 10).

      Vymazat
    2. Tak jsem si vzal kolekci od Battler(u) - ty neznám vůbec. Nějaké Richardy, minule nějak celkem rychle zmizely. Naturavity jsem vzal jen dvoje. Hysony v těch malých krabičkách (asi hlavně na ochutnávku). No, co ti budu povídat, bylo to za osm stovek. A pak to doma budu muset schovat, protože čajů tu mám hromadu. Ale většinu sypaných. Do práce se pytlíčky budou hodit.

      Díky za slevu :)

      Vymazat
    3. Martine, o množství čajů doma mi ani nemluv :D.

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni,
    eshop a značky, které zmiňuješ znám jen z tvých článků. Já si čaj kupuji většinou v Bille:-D Jsem úplný čajový buran, byla bys ze mě zděšená. Zaujaly mě ale ty ovocné čaje od Naturvity. Já mám čaje ráda, ale jsem většinou líná si ho dělat. Nejvíc ho vypiji, když jsem nemocná.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem zas čajový piják - nějak ty nákupy zlikvidovat musím :D. Piju čaje skoro pořád - v zimě i v létě, ráno, v poledne, večer ....
      Měj se fajn

      Vymazat
  13. Teda, konečně pořádná čajová spolupráce! :) Obchod měl několik značek, se kterými se prakticky nepotkávám, a tak jsem ráda objednala čaje do zásoby. Zaujal mě ten velký výběr variací, to se jen tak nevidí. Těším se na nové přebaly i chutě. Sleva i poštovné zdarma moc potěšily, díky za zprostředkování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, jsem ráda, že jsi slevu využila a doufám, že budeš spokojená. Výběr má e-shop fakt prima.

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)