neděle 20. března 2022

Volání jara - výzva

 Já vím, že není dobré nechávat si věci na poslední chvíli. Jenže to stejně dělám. A občas se mi to malinko vymstí. Slíbila jsem, že se zúčastním výzvy "Volání jara", kterou vyhlásila na svém blogu JáraD. A tak dlouho jsem to odkládala, až se spolehla, že určitě nějaké fotky rozkvétající přírody udělám na našem víkendu v Mariánkách - vždyť plánujeme nějaký výšlap... Jenže sobota nám nadělila místo sluníčka sněžení (aspoň ve kopcích nad Kynžvartem), takže na focení jarní přírody to úplně nebylo. Nakonec tedy mám do výzvy jen pár fotek z parku Mariánských lázní a jeden pertklíč domácí. 

 





Ale důležité je, že jsem to první jarní den stihla, i když tedy - mám to o fous...
Snad si to do příští výzvy budu pamatovat a nebudu focení odkládat

31 komentářů:

  1. Stáňo, jsi moc šikovná. Fotografie mě moc potěšily i Tvoje účast ve výzvě. Hlavně si tě ještě musím přidat do přátel na hlavní blog a samozřejmě přidávám i odkaz na tvůj příspěvek. Přeji ti do nádherných Mariánských Lázní tak krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, díky za výzvu, jsem ráda, že jsem nějaký příspěvek zvládla, když už jsem se přihlásila. Mariánky jsou už minulost - byli jsme tam jen na víkend, takže dneska už jsem zas pilně pracovala ...
      Hezký začínající týden

      Vymazat
  2. Stáni, moc povedené fotky ke kochání. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Stáňo, tomu dost rozumím! Já to fakt nestihla!
    Hlavně, že vám ty Mariánky konečně vyšly!
    Přeji hezké pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, Mariánky byly fajn. I když nám na výletě sněžilo :D
      Hezký večer

      Vymazat
  4. Stáňo, už aby to jaro vypuklo, naladila jsi tedy pěkně. Snad se tento týden dočkáme.
    Pěkné jarní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já budu mít jaro ještě jednou - na Vysočině je to všechno zpožděné, takže si na Velikonoce můžu podobné tematické fotyk střihnout znovu ;-)
      Měj se pěkně

      Vymazat
  5. Já jsem taky čekala až bude toho jara víc, ale prostě u nás přeci jenom nepřichází jaro tak rychle, jako v některých oblastech v naší byť dost malé zemičce.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, u tebe to byly objektivní příčiny, přece jen Podkrkonoší je drsnější, u mne spíš odkládání ;-)
      Hezký den

      Vymazat
  6. Hezké fotky, už aby to jaro bylo:D

    OdpovědětVymazat
  7. Stáni, také jsem to měla za pět dvanáct. Nakonec jsi to zvládla a jaro se i u vás ukázalo. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Stáni, teda za mě je letošní jaro velmi pozvolné a už se těším až ráno budou teploty přívětivější. No na zahradě už nám raší nejrůznější drobná kvítka od sněženek k sedmikráskám. Jsem ráda, že ti konečně vyšly ty Mariánky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabčo, ranní teploty jsou ještě trochu masakr, ale poslední týden už to bylo odpoledne fajn. Pokud jde o Mariánky, tak jsme byli taky rádi, že to konečně vyšlo, že nám ani ten sobotní sníh nevadil ;-)

      Vymazat
  9. Krásné Stáni ♥ Musím se přiznat, že strašně ráda fotím kachny. I když mám fotek už stovky, stejně, když je možnost, fotím je vždy a všude. Krásné jarní dny přeji :)

    Můj život ve slovech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Śárko, my zas rádi fotíme vodu - máme na fotkách každý potok nebo rybník, kolem kterého při výletech jdeme :)
      Měj se fajn

      Vymazat
  10. Tyhle první jarní kytičky jsou tak krásné….

    OdpovědětVymazat
  11. Jaro vyhlížím každým dnem, i když poslední týden u nás bylo naprosto nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď byly nádherné dny, ale myslím, že nás ještě duben překvapí...

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni,
    myslím si, že jsi zachytila moc pěkné fotky, které dobře symbolizují jaro.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji a přeji krásné jaro (a rychlé uzdravení z covidu)

      Vymazat
  13. Miluju, jak se po zimě příroda probouzí :) u nás je teď krásné, bohužel v rámci dnů mají teploty spandout o 15°C a má sněžit, tak jsme zvědavá 🙈

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že předpověď nevypadá optimisticky. Ale zas aspoň něco naprší - sucho je děsné, u nás se ani nezelená tráva...

      Vymazat
  14. Krásné. Připomíná mi to pár teplých dní v týdnu. Kéž by jich bylo už více.


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)