čtvrtek 24. února 2022

Brand box - únor 2022

 Z mého covidového podřimování mne včera vyrušil pošťák, který mi za dveře postavil letošní první Brand box. Dneska tedy přeruším povalování v posteli opět  (tentokrát na trochu delších chvíli, než je cesta k domovním dveřím) a nabídnu vám prostřednictvím článku pohled do vnitřku brandboxí krabice...
 

 
Orion Hořká čokoláda lískový oříšek (115 g - 54,90)

Tato čokoláda je jednou ze dvou novinek  řady Orion Ateliér, tou druhou je kombinace s karamelem a solí. Já každou čokoládovou novinku, která je z hořké čokolády, vyzkouším moc ráda s lískovými oříšky taky nemám problém, takže mne v boxu určitě potěšila (jen manžel zklamaně stáhl ruku, když zjistil, že jde o hořkou čokoládu).

Hannasaki Taiminttea (50 g -  119 Kč)


Čaj, který je kombinací mateřídoušky a máty mne naopak  příliš  nenadchl. Bylinkové čaje nemám ráda, nevyhledávám je a navíc mám čajů doma spoustu. Takže tenhle kousek z boxu poputuje za někým, kdo ho ocení víc než já (zatím tedy ale nevím za kým...). Oceňuji nicméně alespoň to, že jde o neobvyklý produkt.
 
JoJo Smoothies (80 g - 22,90)

Ovocné želé ve spojení s jogurtovou příchutí je pro mne také novinka. Normálně bych asi balíček gumových bonbónů bez porblémů zbodla, i když je nevyhledávám, ale nějak mne v poslední době škrtí kalhoty v pase, tak je raději věnuji kolegyni pro děti.

Sušená rajčata Podravka (190 g  - 49,90)

Sušená rajčata mám moc ráda do těstovin i do kuskusu, používám střídavě pouze ta sušená a ta v oleji. Tato od Podravky, která jsou naložená v slunečnicovém oleji jsem ještě neměla. Těším se, že je brzo do nějakého jídla vyzkouším .

Adriana Pasta Farfalle (500 g - 49,90)

Těstovinové mašličky neboli farfalle nesou rozhodně kousek, který by se dal označit za nějakou novinku, na druhou stranu je to ale produkt, který doma bez problémů využijeme. Ostatně už dlouho jsme neměli těstoviny s omáčkou a k té se zrovna mašlicky hodí. A Adriana patří k našim oblíbeným značkám těstovin.
 
Jupí Imunuita Rakytník (700 ml - 64,90)

Sirup Imunita s rakytníkem, ve který je známý obsahem vitamínu C a D i minerálů, naopak myslím čerstvou novinkou je.   Docela ráda tento sirup do vody vyzkouším. Ne myslím si tey, že ty šťáva do vody nějak výrazně ovlivnily mojí imunitu, ale jsem zvědavá na rakytníkovou chuť, kterou vlastně pořádně neznám.
 
Další dva produkty už byly spíš bonusy, protože nebyly uvedené v letáku, zato už byly obsahem některého z předchozích boxů.
Coffizz Tchibo Lemon&mint (0,5 l - 39,90)

Sycenou vodu s příchutí citronu  a obsahem kofeinu už jsem díky boxu měla možnost ochutnat a přišla mi docela fajn (viz tady) . Nebude mi vadit si ji dát znovu

Birelláda Bezovka (0,2 l - cca 8 Kč)

Limonádu na bázi nealkoholického piva s bezovým květem jsem shodou okolností spolu v dalšími dvěma Birelládami hodnotila v minulém článku. Není to pití, které bych vyhledávala, ale když už ho doma mám, nebudu mít problém tuhle malou plechovku vypít.

Corny Smoothie Banana, pear...&oats (120 g - 32,90)

Ochutnávku ovocné přesnídávky doplněné o ovesné vločky už mám taky za sebou a byla jsem s ní celkem spokojená (viz tady). Takže další rychlou svačinu do práce nebo na výlet rozhodně beru.

A ještě tu máme kousek, který do boxu s jídlem nepatří ... Možná si pamatujete, že jsem v článku o Glanz boxu psala, že mi nedorazila řasenka Dermacol, která měla být jeho součástí (viz tady). Reklamovala jsem tento fakt na FB stránkách Novinky s chutí a dostala jsem příslib, že mi ji zašlou v mém dalším boxu. Ráda konstatuji, že společnost tento slib skutečně splnila a já mám řasenku doma. Udělalo mi to radost.



Celkem bylo v boxu 6 produktů v hodnotě cca 350 Kč a tři bonusové produkty v hodnotě cca 80 Kč, takže celková hodnota boxu byla zhruba 430 Kč (plus časopis pro děti Šikulka), což považuji za velmi dobré. Jen škoda, že největší hodnotu měl produkt, který já nevyužiji a pošlu ho dál (mám v tomhle smůlu - minule bylo nejhodnotnějším kouskem instatní kafe, které jsem taky nevyužila). Nejvíc mne potěšila asi čokoláda (jak jinak, že?), sušená rajčata a těstoviny a jsem zvědavá na sirup. Bez problémů využiju i bonusové kousky. Takže vlastně spokojenost, i když tu nebyl produkt, nad kterým bych  vyložené jásala. 
Celkově box odnotím na  75 %
 
Box jsem získala v rámci spolupráce za zvýhodněnou blogerskou cenu
 

 

 

33 komentářů:

  1. Tak tady v tom boxíku by mě asi nejvíc zaujaly rajčata :) Na první pohled tedy čokoška, ale já raději mléčnou. Super, že doposlali řasenku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla naopak ráda za hořkou - mléčnou by zdlábl manžel ;-)
      Za řasenku jsem byla ráda

      Vymazat
  2. Děkuji za nahlédnutí do krabice, Stáňo! Myslím, že obsah není špatný!
    Odpočívej a šetři se. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, práce mi do té neschopenky trochu "hází vidle", ale snažím se, co to jde.
      Krabice byla slušná - ne na nadšení, ale taky ne na zklamání...
      Hezký víkend

      Vymazat
  3. Stáňo, ráda jsem do krabice jukla s Tebou. Určitě většinu využiješ, zbytek podaruješ... Přeju hodně zdraví, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tak bez problémů si poradím v podstatě se vším, jen pro čaj budu muset hledat zájemce...
      Měj se fajn

      Vymazat
  4. Myslím, že bych využila asi všechno. V podstatě v té krabici není nic, co bych bytostně nemusela.
    Měj klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, je to paradox - já nevyužiju ten čaj. Mám jich doma tolik jiných, že nemám potřebu pít něco co mi nechutná a navíc to nemá přebal :D.
      Měj se fajn

      Vymazat
  5. Milá Stáni, jee, první, vidím únorový boxík poprvé u TEbe. ☺♥ Což je super. Boxík mi přijde fajn, jen upřímně nechápu ty přikládané časopisy. Řasenku jsem měla, dost často jí dávají na jednom e-shopu s kontaktními čočkami zdarma k nákupu, za mne nenadchne, neurazí, ale sama od sebe bych si ji nepořídila. Škoda pro mne toho Birellu a Corny - nemám ráda bezovou šťávu a doslova nesnáším banán. Hlavně přeji brzké vykulírování, at jsi brzy fit. ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, zrovna ty dvě věci, co ti nechutnají, jsem už měla a pro mne jsou v kategorii "dají se". Já tuhle dermacoláckou řasenku ještě neměla, takže ji ráda zkusím. Přikládané časopisy jsou vracená remitenda z trafik - v podstatě co zbude neprodané, tak se podle mne do boxů dává jako jakási reklama toho titulu. Tohle aspoň využije kolegyně s dětmi, takový ten klasický bulvár dávám rovnou do sběru.

      Vymazat
  6. Box nevypada za me tak zle, testoviny jime nekdy i nekolikrat za tyden:-), cokoladu take muzu, zkusila bych i dalsi kousky. Poklidny vikend, Stano. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak těstoviny se hodí vždycky a čokoláda je fajn (už jsem otestovala :D).
      Hezký víkend i tobě Marcelo.

      Vymazat
  7. Stáni, box bych využila celý, i s tím bylinkovým čajem. Na sirup s rakytníkem jsem také zvědavá, poohlédnu se po něm. A je super, že Ti doposlali i tu chybějící řasenku.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, řasenkou mne taky potěšili - že nezapomněli. Sirup jsem ještě nevyzkoušela, zatím jsem z boxu načala jen čokoládu ;-)
    Hezký víkend i tobě

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Stáni, čokoládu Orion Ateliér znám z této řady jsme kupovali přítelovo dědovi nějaké hořké, ty on rád. Čaj zní dobře, já zrovna dopíjím svoje bylinkové Lerosy urologický a dýchací cesty, tak zase budu muset doplnit zásoby až budu moct mezi lidi. Mašličky jsou mým oblíbeným tvarem těstovin, mám v hlavě cosi co mi říká, že s jinými druhy těstovin jídla chutnají prostě jinak. Na ten nový Jupí sirup se mi líbí ta reklama co běží v TV.

    Měj se hezky,
    Sabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, čokoládu už jsem ochutnala a je docela dobrá, sirup zatím ne (a reklamu jsem na něj taky neviděla - my si všechno nahráváme a pak reklamy přeskakujeme, takže jsem jimi dost nedotčená :D)
      Měj se fajn

      Vymazat
  10. Tak znám samozřejmě těstoviny a bonbony :D Jinak mě zaujal sirup s rakytníkem, mrknu po něm.
    Pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, sirup jsem ještě nenačala, takže nevím. A musím říci, že já bonbony viděla poprvé. Asi že u nás se kupují jen arašídy v cukru, které miluje manžel, jinak mne s bonbóny seznamuje převážně právě box :D
      Měj se fajn

      Vymazat
  11. Prvně ti chci popřát hlavně brzké uzdravení! ♥ Mě by z boxu udělaly největší radost těstoviny, protože značku Adriana kupuju nejčastěji, a pak také oříšková čokoláda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, díky. Těstoviny mne potěšly taky, i když možná čokoláda o trochu víc :)

      Vymazat
  12. To je skvělý boxík! Teda nejvíc mě láká ta čokoláda a ty jojo bonbóny, mňam! Zrovna nejím moc sladkého, omezuji a týjo... mám šílenou chuť :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoláda mi chutná - tu jsem ochutnala první :). Bonbóny mne naštěstí nelákají, ty nechám kolegyni pro děti.

      Vymazat
  13. Stáni, tak tady bych si vybrala a možná i ty bonbóny. Brzy se uzdrav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Bonbóny přenechám dětem kolegyně, ale čokoládu už testuji :)

      Vymazat
  14. Koukám, opět povedený box, tady bych si nejraději ochutnala tu čokoládu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mého názoru čokoláda za ochutnání stoji...

      Vymazat
  15. Ahoj Stáni,
    já jsem o boxu taky psala článek a mám stejně pocity. Čaj pro mě fakt není, bylinky nemám ráda. Zkusila jsem už jojo bonbony a jsou opravdu cítit po jogurtu, to jsem nečekala:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, četla jsem u tebe. Já bonbony nechám kolegyni pro děti, mne lákala nejvíc ta čokoláda.
      Hezký den

      Vymazat
  16. Ten čaj je zajímavý. Opravdu vyjde na 100 šálků? Vypadá to jak klasická krabička...

    Čokoláda by asi nejvíce zaujala i mě. Vypadá fajn. Jak jsem spíše na mléčné, tak ty hořké s příchutí mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli čaj vyjde na 100 šálků, testovat nebudu, nějak mne neláká vypít 100 šálků bylinkového čaje :D. Čokoláda mne potěšila - já jsem nejvíc právě na hořké.

      Vymazat
  17. Box se jim docela povedl, čaj vypadá moc dobře a stejně tak těstoviny, ale zbytek není nic moc pro mě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já užiju skoro všechno, jen ten čaj asi pošlu dál. Bezovku už jsem vypila, Coffizz taky, čokoláda je snědená... A na těstoviny a rajčata určitě dojde

      Vymazat
  18. Mňam, čokoláda udělá vždycky radost! Přijde mi, že teď byly v boxu celkem fajn produkty, které člověk může hezký spotřebovat :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)