čtvrtek 10. února 2022

Lednové nákupy

 V tomto článku bude hodně kosmetiky, protože jsem využila slevovou akci na e-shopu Yves Rocher. A pak už v něm nebude skoro nic, protože díky čtrnácti  dnům v karanténě jsem toho po nákupech moc nenaběhala 😉. Takže začneme tou kosmetikou...
 

 
Kosmetika
Na e- shopu Yves Rocher jsem udělala větší objednávku, a to hned z několika důvodů - jednak jsem potřebovala využít věrnostní body, aby mi  nepropadly, jednak měli nějakou výhodnou slevu na nákup a taky jsem v oultletu chtěla nakoupit nějaké kousky z vánoční limitky, které taky po Vánocích vyjdou laciněji. Myslím, že se mi povedl docela výhodný nákup - za žádný kousek jsem neplatila původní cenu, takže  za nákup věcí, které by běžně vyšly na asi 2300 Kč jsem zaplatila jen 903 Kč (a dopravu jsem měla zdarma). Pro zajímavost uvádím původní ceny v závorce za těmi, které jsem platila já.
 

V outletu jsem si vybrala krémy na ruce z vánoční limitky - sladkou ostružinu a pomeranč v čokoládě ve dvou velikostech. Malé krémy o obsahu 30 ml mne vyšly na  37 Kč za kus (79 Kč), ty věší o obsahu 50 ml stály  47 Kč (99 Kč).  A přidala jsem ještě zimní balzám na ruce s bio arnikou, za který jsem zaplatila  137 Kč (199 Kč).


Na druhé fotce je vlasová kosmetika z mé objednávky - šampon pro větší objem vlasů už jsem kupovala po několikáté, tentokrát vyšel na pouhých 61 Kč (89 Kč), koncionér ze stejné řady stál tentokrát jen 95 Kč (149 Kč).  Rozhodla jsem se vyzkoušet posilující sérum k péči o vlasovou pokožku - vyšlo mne na 229 Kč (329 Kč). A posledním kouskem je malé balení sprchového gelu s vůní sladké ostružiny  z vánoční limitky (bohužel ten pomerančový už neměli) za  37 Kč (79 Kč).
 

Na poslední fotce je  štětec na oční stíny za 82 Kč (119 Kč), rozjasňující peeling za 82 Kč (99 Kč) a zpevňující krém na oční okolí, který mne  díky kombinaci  uplatnění věrnostních bodů a další slevy vyšel jen na 29 Kč (779 Kč).
 
A vlastně jsem k nákupu dostala dva dárky - sprchový gel z vánoční limitky s vůní pomeranče v čokoládě (119 Kč), který voní fakt velmi autenticky, a svíčku se stejnou vůní (asi 150 Kč). Svíčka tedy není zrovna kosmetika, ale mám ji na jedné fotce s gelem, tak ji nechám tady.

Domácnost
Tady máme pouze jeden kousek - svíčku Domol z vůní White cotton, kterou už jsem měla a její vůně se mi líbila. Neodolala jsem, když jsem ji v Rossmannovi uviděla ve slevě za 49,90.

Ostatní

A nakonec jsem si nechala kousek, který byl zaručeně nejdražší, i když přesnou cenu nevím. Mojí  poslední mojí novinkou je mobil. Vybral a koupil mi ho manžel, který už nemohl poslouchat jak hudrám na malou kapacitu paměti mého letitého mobilu. Takže můj stařičký Huawei byl nahrazen novým Samsungem (s podstatně větší pamětí). Zatím se spolu docela kamarádíme 😉
 
 ❋
 
A to jsou všechny novinky, které se v lednu u mne doma objevily. V únoru bych si ráda pořídila něco nového do šatníku (ale nejdřív se tam chystám udělat trochu čistku a vyřadit věci, které mi už nesedí). Tak uvidíme, jestli budu úspěšná... 

32 komentářů:

  1. Stáni, pěkné nákupy se ti povedly. Já už jsem dlouho na Yves Rocher nenakupovala, musím se tam podívat. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já většinou v YR nakupuju v povánočních slevách a pak v půlce roku s narozeninovým kuponem :). Takže tohle byl ten slevový nákup...

      Vymazat
  2. Stáňo, u YR se ti povedly skutečně parádní ceny! Já dost kosmetiky dostala pod stromeček, stejně jako nový telefon...
    Tak ať ti dobře slouží a jsme kamarádi.
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, myslím, že tentokrát jsem ceny vychytala fakt dobře. A mám teď docela slušné zásoby (i když pod stromeček jsem dostala zrovna kosmetiky extra moc nedostala. Takže moje nákupy by měly být v přístích měsících hodně minimalistické (jen se ještě chystám udělat si zásobu pleťových masek v Rossmannovi, kde mají klubovou akci 2+2 zdarma)
      Hezký zbytek víkendu

      Vymazat
  3. To je ale věcí. Tu limitku od YR mám doma také a koukám tedy, že ty jsi pořídila úplně za hubičku :)
    Nový telefon ať ti dělá jenom radost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, já už právě loni koukala, že po svátcích měli ty limitkové věci dost zlevněné (loni jse si kupovala peeling), tak jsem nákupy pro sebe nechala až na ten outlet (ale zas je riziko, že už nebude všechno - letos už jsem třeba neukořistila malý krém na ruce s pomerančem).

      Vymazat
  4. Výměnu Huawei za Samsung chválím. Moje mamka se zatím svého drží zuby nehty, tak to budeme muset udělat stejně jako tvůj manžel. Prostě ho koupit.

    Jinak, kosmetika jde nějak mimo mě, ostatně mi stačí jedna EdT a voda po holení :) Jo, a občas i nějaký deo.

    Ať ti všechno dělá radost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martine, díky. Ten Huawei už byla stará příšera s malou kapacitou, ale já si nerada zvykám na nové věci ;-). Ale vypadá to, že jsem se se Samsungem docela zkamarádila :)

      Vymazat
  5. Ahoj Stáni,
    moc pěkné nákupy. Já jsem slevám na YR eshopu odolala, snažím se nyní hlavně spotřebovávat, protože toho mám doma fakt hodně. Zaujalo mě to sérum na vlasovou pokožku, nebude časem recenze? Já jsem taky přešla od Huawei k Samsungu a jsem moc spokojená:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, určitě bude sérum ve spotřebované kosmetice, takže nějaké dojmy shrnu tam. Až do tedy dopotřebuju. Já jsem se Samsungem zatím taky spokojená.
      Hezký den

      Vymazat
  6. Ahoj, má zkušenost se Samsungem - již třetí je skvělá, jistě bude mobilek dobře sloužit a i fotit. ☺♥
    YR - jsi využila a vytěžila vážně parádně, nejvíce mne zaujaly právě ty vánoční limitky. ☺♥ Krásný víkend.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, myslím, že na YR jsem fakt nakoupila dobře a využila jsem body na slevu, které by mi už pomalu propadly, takže jsem spokojená.
      Měj se krásně

      Vymazat
  7. Yves Rocher mám rada a majú darčeky k nákupu

    OdpovědětVymazat
  8. Stáňo, ahoj. Nakoupila jsi dobře a hlavně, že máš ze všeho i z telefonu radost ! Já jsem dostala dost kosmetiky pod stromeček, tak nic nekupuju. Ale mám v plánu taky doplnění šatníku. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, myslím, že jsem mám teď taky kosmetiky docela zásobu. A telefon mi zatím vyhovuje.
      Hezký den

      Vymazat
  9. Taky jsem přemýšlela, jestli si nekoupím ještě něco ze zimní limitky od YR, ale nakonec jsem odolala, věděla jsem, že nic nutně nepotřebuju :) Ať mobil dobře slouží :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dominiko, já brala z limitky vlastně jen krémy na ruce, kterých mám celkem slušnou spořebu (a ty malé mám ráda do práce do stolu do šuplíku nebo do kabelky). Malý sprcháč jsem přihodila, že se bude hodit na nějaký prodloužený víkend a ten velký už byl dárek k nákupu...
      Hezký den

      Vymazat
  10. Ten nakup na YR se ti povedl 👍🏻Já jsem na povanocní výprodej jejich kosmetiky zapomněla, každoročně ho využívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že cenově mi to vyšlo dobře a mám zas na delší dobu zásoby...

      Vymazat
  11. Ta kosmetika vždycky vypadá tak výhodně, že se musím před podobnými nákupy cíleně zarážet, protože by mi pak jen ležela doma. Od YR jsem milovala vanilkový sprchový olej, ale bohužel už ho nevyrábí. Ještě mi voní argan s růží, ale ten taky mají jen občas.

    Ať nový mobil dobře slouží! Také jsem nedávno měnila. Ač jsem se dlouho bránila novému, zpátky bych už starý nechtěla, ta změna je dost znát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mobil už jsem si zvykla a jsem spokojená, ten starý měl hrozně malou kapacitu paměti, tak jsem furt musela řešit, co smažu...
      Já tentokrát slevám podlehla, i když se snažím dost nakupovat s rozvahou (už proto, že tu mám i nějaké věci z boxů). Ale myslím, že mám věci, které během roku spotřebuju...
      Hezký den

      Vymazat
  12. Marcela - Nordic Passion15. února 2022 v 8:12

    Stáňo, myslím, že poslední nákupy byly víc než vydařené, samé krásné věci. Hezky si je užívej. M .

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Stáni, to je moc pěkný nákup. Já z Yvesu měla z té jejich běžné řady ten mango a koriandr a přišlo mi to takový hodně tekutý a málo hydratační, takže z krémů na ruce mě nejvíc zaujal ten balzám v kalíšku. Teda to tě ta sada na vlasy vyšla moc hezky, já dycky už mám peníze prošustrovaný když se takhle někde něco vyvrbí. Bavlna je moje oblíbená svíčková parfena, to jsme zvědavá jaká bude, za 50 Kč kdyby byla dobrá, tak si jich koupím vagón. Na menší čistku šatníku se chystám taky, včera jsem úspěšně napakovala sestřenice šaty, co mě už nejsou a jí budou určitě.

    Měj se hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, ta svíčka voní jako čerstvě vyprané prádlo (a vůně je docela výrazná), takže jestli máš tuhle vůni ráda, určitě ji vyzkoušej. Ten krém s mangem od YR jsem měla taky a souhlasím - voní krásně, ale hydratace je slabší. Mám ho ráda na takové to běžné přemáznutí rukou v kanceláři.

      Vymazat
  14. To se ti povedl super úlovek! Krásné ceny :) já si v lednu koupila novou penezenku, obal na ntb a nějaké věci na scrapbooking:)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  15. Páni to koukám, kolik krásných věcí má YR, už dlouho jsem nic nekupovala, měla bych to napravit. Mobil je super věc, také by se mi hodil. Snad poslouží dobře a bude větší spokojenost s kapacitou.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mobil zatím dobrý :). U YR jsem udělala větší nákup v rámci slev a teď si dám chvíli pokoj ;-).

      Vymazat
  16. Tak to jsou krásné nákupy, Stáňo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V YR jsem se trochu "rozšoupla". A za mobil vděčím manželovi, já bych o novém pořád jen mluvila :D

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)