úterý 1. února 2022

Leden v kostce

Prohrabávám se tu fotkami, co mám z měsíce ledna v mobilu a foťáku a přemýšlím, jestli se mi z nich vlastně podaří vytvořit titulní kostku, aniž bych zopakovala fotky použité v článcích o našich víkendových výletech. On byl letošní leden totiž takový trochu divný.
 
 
Na začátku měsíce to vypadalo, že se naplní má slova, kterými jsem končila článek o loňském prosinci -   "Uvidíme, co nám přinese leden .... Snad to budou věci příjemné..." .  Vyšli jsme si na procházku do Stromovky , oslavili jsme synovy narozeniny (to tedy zůstalo totálně bez fotodokumentace, ale bylo to fajn), vyjeli jsme si na výlet k Sázavě... 
 
Veletržní palác - Šlechtovka - rybníček ve Stromovce
Čaj na Císařksém ostrově - Šlechtovka - oběd v Domažlické jizbě
Zbořený Kostelec - Holý vrch - pařez cestou
Kamenický potok - Zbořený Kostelec - kameny cestou
 
Další v plánu byl víkendový pobyt v Mariánkách. Ale pak se nám to nějak všechno zvrtlo a zbytek ledna jsme strávili doma - já na home-office, manžel na neschopence. Začala jsem já - spadla jsem do karantény díky pracovnímu setkání s covid+ kolegyní. Než jsem se z karantény díky negativnímu PCR testu dostala, spadl pro změnu manžel ve vaně a narazil si záda tak, že  ještě i dneska je  pořád na neschopence. Takže rezervovaný pokoj v hotelu v Mariánkách jsme zrušili. A "pro velký úspěch" si poslední týden v lednu zopakovali karanténu ještě jednou - tentokrát oba, protože se u nás na večeři zastavil syn, který druhý den odpadl s covidem. 
 
Jsem negativní - home-office - procházka v parku
Dekorace zimní i jarní - objednávka z Emca
Vdolky v manželově provedení - na slano i na sladko
Roláda "na bílo" i "na tmavo" - koláče od mámy
Domácí sulc - kapr a brambory z trouby - kuřecí srdíčka se zeleninou

Takže jak můžete vidět,  v druhé půlce ledna jsem fotila hlavně jídlo. 

❄❄❄

Tolik ohlédnutí  za lednem. Co přinese únor, to se teprve uvidí - doufám, že to bude ten plánovaný, ale neuskutečněný víkend v Mariánkách.... I výlet plánovaný na tuto sobotu, který jsme kvůli manželově neschopence o týden posunuli.



37 komentářů:

  1. Leden “pestrý” od všeho něco )))
    Tak hlavně ať už je manžel fit a vy můžete navštívit lázně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vypadá to nakonec na třítýdenní odklad. Ale s Mariánkami pořád počítáme :).

      Vymazat
  2. Jídlo vypadá báječně :)
    Stáni, můj blog Touhy a lásky dostal nový název Můj život ve slovech... https://mujzivotveslovech.blogspot.com/

    Takže jsem nezmizela, kdybys chtěla zase nakouknout :) Přeji krásné dny, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, zaregistrovala jsem a už jsem si přidala do sledovaných.
      Měj se fajn

      Vymazat
  3. Musím do karantény - tyto slova byly mojí noční můrou. Když mi tohle napíše sestra, která má druhy den službu a já za ni nemám koho postavit, ale vím, že někoho musím……strašné. A nedej bože, aby jich šlo do karantény víc. A z vedení? Poraď si jak chceš, od toho si vrchní sestra…..hnus. A jeden z mnoha důvodů mého odchodu :-)
    Doufám, že vám ty Mariánky vyjdou. Já jedu před nástupem do nové práce na wellnes do Velkých Karlovic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, věřím. My úředníci to máme jednodušší v tom, že v karanténě můžeme pracovat z domova (i když si o nás někteří šéfové myslí, že se doma flákáme). A užij si wellness

      Vymazat
  4. No, teď člověk fakt neví dne ani hodiny. Manželovi přeji rychlé uzdravení.
    Únor ať přinese jen hezké zážitky.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, co naděláme, občas míchá karty covid, občas kluzká vana :). Nakonec to mohlo dopadnout hůř...
      Měj se fajn

      Vymazat
  5. Stáňo, přeju zdravý únor bez karantény, ať vyjdou Mariánský. Ty já miluju, byla jsem tam několikrát na dovolené, ale to už je dlouho. Teď je divný skoro všechno... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, my si Mariánky dáváme k výročí svatby, akorát vždycky o měsíc později. Brali jsme se před Vánoci a to bývá většinou hektično doma i v práci, tak proto ten posun (navíc v Mariánkách bývá v lednu míň turistů)
      Měj se fajn

      Vymazat
  6. vidím, že jsi do té lednové kostky měla co dát i když určité záležitosti se zadrhly. Asi má teď hodně lidí problémy dané touto divnou dobou. Tak snad už konečně únor přinese víc pozitiv.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, nakonec jsem "kostku" slepila dohromady. Snad v únorů bude víc obrázků odjinud než z talíře :).
      Měj se fajn

      Vymazat
  7. Kuřecí srdíčka taky dělám, ale vlastně na stejno jako vepřová nebo hovězí. Na slanině.... ostatně mám v mrazáku. Muž koupil....ale s tou paprikou bych to mohla zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tohle je taková napůl minutková úprava. Máme to rádi, jen je od přípravy vždycky hrozně poprskaný sporák od oleje ;-).

      Vymazat
  8. Milá Stáňo, moc pěkně poskládaný měsíc. ☺♥ Už aby bylo jaro. Taky jsem byla na konci min. týdne na PCR testu, ale zřejmě půjdu znovu..., pořád se něco děje. Měj krásné první únorové dny. ☺☺

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, omikronu je evidentně všude spousta, takže potkat se s někým nakaženým není asi problém. My se tedy střídáme na HO, takže se tolik nepotkáváme, tak doufám, že se zas chvíli s nikým nakaženým nepotkám. Mně to komplikuje kontakt s mámou - je jí 85 a ikdyž je očkovaná, tak dokud nemám potvrzenou negativitu PCR testem, tak si netroufnu se s ní potkat.
      Měj se fajn

      Vymazat
  9. Ahoj Stáni, tak hlavní je, aby se všichni z těch covidů a pádů nakonec vylízali, jak se říká. U nás to teďka řádí všude, ale já jako bych žila v bublině, za celou pandemii ani jednou karanténa. Zatím tak koukám, že leden nám všem nějakým způsobem docela dal na frak, tak snad únor přinese hezčí a pohodovější dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, já byla teď v lednu v karanténě poprvé (a podruhé), předtím jsem se taky s nikým nepotkala. Snad se nám karantény i úrazy budou v únoru vyhýbat.

      Vymazat
  10. Jej, to je smůly. Tak snad bude manžel brzy v pořádku, záda jsou bohužel vždy na dlouho.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, je to lepší, ale ne dobré - máš pravdu, že se zády to nebývá rychlé uzdravení...

      Vymazat
  11. Ty karantény jsou teď hrozné. Mě to naštěstí úspěšně miji díky tomu, že ve škole máme zkouškové, tak člověk s nikým do kontaktu skoro nepřijde :) doufám, že únor vám už dopadne dle vašich představ a užijete si výlety dle libosti :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky moc s lidmi do kontaktu nepřijdu - sama nikam moc lezu a v práci se střídáme na HO. I s tou kolegyní většinou řešíme věci telefonicky, tentokrát jsme potřebovaly něco probrat důkladnějí a zrovna to tak vyšlo. Podobně se synem - viděli jsme se skoro po třech týdnech a on pak druhý den odpadne s covidem...

      Vymazat
  12. Ahoj Stáni,
    i můj leden byl divný (vím, že jsi moje shrnutí už četla). Jsem ráda, že jste všichni v pořádku. Mně se karantény zatím vyhýbají, ale v práci nám to kosí děti a i kolegy. Ta slaná jídla, to bych nesnědla ani jedno, ale ta sladká - vypadají fakt skvěle:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, četla :). Mně se karantény taky vyhýbaly, tak jsem si to v lednu vynahradila. Doufám, že mám zas na čas vybráno :).
      Tak to já sulc ráda (ten domácí, kam si obereme fakt libové maso, žádné flaksy nebo tlusté), kapra taky.
      Hezký den

      Vymazat
  13. Stáni, měla jsi leden v pravdě pestrý. Ať je manželovi líp a sulc mám ráda taky. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  14. přeji, ať vám v únoru vyjdou plány a hlavně, ať je manželovi lépe :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké vzpomínky a lednové střípky. :) Krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
  16. Stáni, hezké ohlédnutí za lednem. My jsme loni také více výletovali, hlavně bylo hodně sněhu. Letos sníh u nás není a my jsme nějací unavenější, takže jsme spíše doma. Už aby bylo to jaro. :o)
    Přeji krásný únor. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, nás mrzelo hlavně to odložení Mariánek - těšili jsme se... Ale snad to vyjde v únoru.
      Měj se fajn

      Vymazat
  17. Stano, hlavne zdravi a at vam ten pobyt urcite vyjde! M:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, díky. Mariánky bychom si nechali ujít jen velmi neradi.

      Vymazat
  18. Stáni, doufám, že jste si doma odpočinuli a už je dobře, jste plní sil na další výlety a těšíte se na jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel má ještě pořád neschopenku, takže zatím jsme odložili nejen Mariánky, ale i další výlet. Snad bude druhá půlka února lepší...

      Vymazat
  19. Taky jsem si střihla karanténu s covidem :) ani nevím, kde jsem na tom byla... Jinak pěkný leden a to jídlo vypadá báječně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)