čtvrtek 2. dubna 2020

Narozeninová soutěž o čajové překvapení - vyhlášení

V půlce března jsem vyhlásila k výročí svého blogování soutěž o malé čajové překvapení či přesněji o malou porci čajové ochutnávky. Včera soutěž skončila a nezbývá než vyhlásit výsledky.
Ale dřív než to udělám, ráda bych vám poděkovala za gratulace se spoustou milých slov, které se pod soutěžním článkem objevily. Vážím si vaší přízně a mám radost, že se vám články na blogu líbí a že se ke mně vracíte. Doufám, že mi i nadále zachováte svou přízeň.




 
Pod článkem, kde jsem soutěž vyhlásila, se nakonec sešlo 21 komentářů. Na losování jsem tentokrát jako generátor náhodných čísel použila manžela, kterého jsem požádala, aby řekl první číslo od 1 do 21, které ho napadne. A z generátoru náhodných čísel "vypadlo" číslo 17, takže ochutnávkový balíček  čajů vyhrává Dominika z blogu Another Dominika. Doufám, že jí výhra udělá radost. A protože účastníků soutěže bylo docela dost a čajů mám taky docela dost :), rozhodla jsem se vylosovat ještě dva výherce cen útěchy a poprosila jsem manžela ještě o dva další čísla. Těmi byla čísla 13 a 14 a pár čajů k ochutnání získá i Erika z blogu MonalisaBeautyEriAnna  a Jitka z blogu Krása je všude pro toho, kdo ji chápe a chce .
 Všechny výherkyně prosím, aby mi na mail s.voskova(zavináč)volny.cz napsaly svou adresu. A současně je prosím o trpělivost při čekání na výhru. Zjistila jsem totiž, že mi doma došly obálky, takže budu muset někde nějaké sehnat...
 


12 komentářů:

  1. Gratuluji vítězkám a tebe Stáňo moc zdravím a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Stáni, gratuluji k výherkyním a tobě přeji klidný a pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace pro výherkyně:-)
    Přeji hezký víkend.Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Stáni, gratulace všem vítězkám a ať si výhru v podobě čajíčků vychutnají. :o)
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji děvčatům, ať si příjemně prolejí pupík a tobě ještě mnoho blogových roků.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, tak teď jsem opravdu mile překvapená, vůbec jsem nečekala, že bych to štěstí mohla mít zrovna já :) Moc děkuji a jdu napsat e-mail :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc, výhra mi udělala radost. Těším se, že ochutnám nové čajové chutě.
    Hezký jarní víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné Stáni. Výhercům srdečně blahopřeji. Přeji krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Holky, moc vám gratuluji! :) Hezká soutěž spojená s Tvým koníčkem :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Srdečná gratulace vítězkám. :-D
    Hezké a pohodový den A.

    OdpovědětVymazat
  11. Tentokrát hromadná odpověď :) - všem děkuji a přeji také krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  12. Hrozně moc a moc děkuji, už píšu ☺♥, ostatním vítězkám velká gratulace...

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)