neděle 12. dubna 2020

Z kosmetické poličky 9

Když koukám fotky, přijde mi jako dobrý paradox, že tu zrovna  za březen, kdy jsem se přes půl měsíce v podstatě nemaloval, mám tři kousky z dekorativky. Ta tu přitom bývá málo kdy. Ale nějak se to tak sešlo ... Celkový počet spotřebovaných kousků je jinak tak jako vždycky


Pleťové mléko CC7 (Green Swan)

Koupeno - dárek k časopisu (?). Balení - 30 ml. Cena - ?
Tohle cestovní balení pleťového mléka jsem doma měla už docela dlouho, myslím, že bylo dárkem k nějakému časopisu.  Jde o odličovací pleťové mléko s vitamíny, alatoinem, glycerolem a výtažkem z heřmánku. Balení bylo šikovné do kosmetické kabelky na cesty. Mělo hodně jemnou, skoro nevýraznou vůni a odličovalo docela dobře, ale nebylo nejvhodnější na oči (pálilo a navíc dost bojovalo s řasenkou).
3/5

Odličovací tampony Cien

Koupeno - Lidl. Balení - 140 ks. Cena - 21,90
Standardní odličovací tampony slušné kvality za velmi dobrou cenu. Mají hladkou, druhou s jemný reliéfem a jsou celkem kompaktní, jen vyjjímečně se stalo, že by se při vytahování z balení tampon rozděloval. Byla jsem s nimi  spokojená.
4/5

Galactic Highlighter Drops (Catrice)

 Koupeno - DM box. Balení - 14 ml. Cena - ?
Rozjasňující kapky byly pro mne zcela neznámým produktem. Produkt  obsahuje pigmenty, které odrážejí. světlo a tím dosahuje rozjasňujícího efektu. Má praktické kapátko, který se nanáší a k dosažení rozjasňujícího efektu stačila fakt jen kapka.  Není to věc, bez které bych se neobešla, ale zajímavý produkt to je. Trochu nevýhoda byla, že přípravek se nedal pomocí kapátky "vytáhnout" z lahvičky úplně všechen - úplně nestéká, takže zůstaly zbytky po stranách.
4/5

Tužka na rty Stay true (Essence)

Koupeno - Rossmann. Balení -1,2 g. Cena - 29,90
Tužka je ořezávací, nicméně není ve dřevě, ale v nějakém divném plastu. Celkově se strašně špatně ořezávala, nešla pořádně oříznout do špičky, protože se v ořezávátku patlala tuha. Ta byla hrozně měkká,  strašně špatně se s ní díky tomu vykreslovaly kontury. Jediné pozitivum byla pěkná barva, ta ovšem ten zbytek nemohla vyvážit. V půlce jsem s ní ztratila trpělivost a letí do koše (což dělám fakt málokdy).
1/5

Long repair Express (Nivea)

Koupeno - Makro.  Balení - 200 ml. Cena - ? (asi kolem 50 Kč)
Regenerační  kondicionér ve spreji obsahuje keratin a je určen pro lámavé vlasy. Nanáší se na umyté a vysušené vlasy a neoplachuje se. Měla jsem ho proto doma strašně dlouho (ani netuším, jestli se ještě dělá), protože jsem ho vozila hlavně na dovolené, abych nemusela splachovat ve sprše ještě kondicionér. Byl to takový průměrný kondicionér, pokud jde o rozčesávání  vzhled vlasů po uschnutí, pokud jde péči, tak to vzhledem k občasnému používání nedokážu moc posoudit
3/5

Wonderfully Real (Rimmel)

Koupeno - swap. Balení - 11 ml. Cena - ? (podle netu kolem 180 Kč)
Řasenka opravdu hezky prodlužovala řasy, neslepovala je a nedrolila se. A hodně dlouho mi vydržela. Trochu míň mi vyhovoval poměrně dlouhý kartáček - hůř se mi s ním pracovalo. Ale jinak jsem s řasenkou byla spokojená.
4/5

Fuss deo (Balea)

Koupeno - DM drogerie. Balení - 125 ml. Cena - 89 Kč
Sprej na nohy s rozpračovačem a antibakteriální deodorační složku, která brání pocení a zápachu nohou. Je skoro bez vůně, rozprašovač se používá dobře. Taková jistota, když vím, že budu v botách celý den.
3/5

Vzorky a hotelová balení

Mandlový sprchový krém (Weleda) - vzorek  5 ml
Sprchový krém je určený pro citlivou pokožku a neobsahuje mýdlo. Má bílou barvu, středně hustou konzistenci a lehce voní po hořkých mandlích. Téměř nepěnil, ale myl dobře a nevysušoval. Balení vyšlo akorát na jedno použití
3/5
Sprchový gel Granátové jablko (Weleda) - vzorek  5 ml
Sprchový gel má bílou barvu a  středně hustou konzistenci. Málo pěnil a divně voněl - rozhodně mi to nepřišlo jako vůně granátového jablka nebo vůbec ovocná vůně, ale spíš taková mýdlově lékárenská.  Vzorek vyšel tak tak na jedno použití.
2/5
Aerateint Pure (Vichy)- - vzorek  1 ml
Krémový make-up s ochranným faktorem. Dobře se roztíral, hezky sjednotil  pleť, ale nevytvářel dojem masky ani nezalézal do vrásek. Naopak pleť  po jeho použití působila  sametově a rozjasněně. Vydržel po celý den, nevysušoval. Sedl mi i odstín (23 - Ivory). Balení jsem použila dvakrát, ale ještě zbylo (měl jsem ho na školení a nechtěla jsem vézt zpátky otevřený sáček)
5/5

Hair&body gel Ivory - hotelové balení 30 ml
Jde o vlasový a tělový šampon v podobě bezbarvého gelu. Má dřevitou výraznější vůni, která se mi zdála spíš pánská.  Použila jsem ho jen jako sprcháč, na vlasy jsem ho nezkoušela. Je  takový průměrný,  moc nepěnil, ale nijak nevysušoval. Na prodlouženém víkendu (= tři sprchy) padla dvě balení.
2/5


Asi nejvíc mne ze všech dopotřebovaných výrobků zaujala řaseka Rimmel a pak i vzorek krému od Vichy. Propadákem měsíce je zcela jednoznačně tužka na rty Essence, ta byla fakt děsná.  Jsem ráda, že jsem jsem dopotřebovala dvě už hrozně dlouho otevřená balení - kondicionér ve spreji a cestovní balení odličovacího mléka. Příští měsíc tu určitě bude nějaký krém na ruce - díky neustálému mytí rukou (ať žije koronavirus), mám ruce pořád suché...

22 komentářů:

  1. Ahoj,
    z těchto výrobků skoro nic neznám, jen ty vatové tamponky a myslím, že jsem měla miniaturu sprchového krému do Weledy, který má takovou zvláštní parfemaci, přesně jak píšeš. Já jsem se malovala naposledy v březnu, asi jen jednou od vyhlášení karantény:-) Největší spotřebu mám tedy mýdla, krému na ruce, sprchového gelu a věcí na vlasy.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ven maluji oči, ale rtěnka zůstává ležet ladem. Ale krémy jedu opravdu víc.

      Vymazat
  2. Stáni, taky se teď vůbec nelíčím, ale ta řasenka mě zaujala. A přesně, jak píšeš, teď mám největší spotřebu krému na ruce. Měj pěkné pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ta řasenka mi vyhovovala, zato teď z její následnice úplně nadšená nejsem.

      Vymazat
  3. Tak musím říct, že ranní líčení patří k rituálům, které prostě provádím, ať je karanténa nebo ne. neznám nic z prezentovaných produktů, ale vzorek z Vichy mám taky, nechávala jsem ho na nějakou pracovní cestu přes noc - myslím, že ho mohu klidně spotřebovat :o)
    Stáňo, měj hezké velikonoční pondělí! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, já se moc nelíčím ani normálně - je oči a rty. Rtěnka je tedy v době rouškové na houby, akorát se na roušku patlá, takže zůstaly jen oči, které si líčím, když jdu ven. A teď velmi opatrně, protože pylová alergie...

      Vymazat
  4. Stáňo, to je zase novinek, žasnu. Mám to jako Helenka. Taky se maluju i když je karanténa. Jen jsem musela některé přípravky omezit. S rouškou nejdou dohromady.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, v kosmetice je tolik přípravků, že není divu, že zrovna ty "moje" neznáš. Já si přestala malovat pusu, protože jsem zjistila, že mi rtěnka špiní roušku zevnitř. A s malování očí jsem teď taky opatrná - jak začaly kvést břízy, pálí mne oči a občas do nich hrábnu (a pak vypadám...)

      Vymazat
  5. Naposledy jsem použila dekorativní kosmetiku 6. března, když jsme šli do divadla na Donutila.
    Snacha prodává Avon, takže mě poměrně slušně zásobuje. Ta konturovací tužka na rty bude asi z podobného materiálu, jako je tužka na kontury očí. Taky nejde ořezat a patlá se (samozřejmě Avon). Zaujala mě řasenka, ale asi bych jí mít nemohla. Od určité doby mi občas slzí oči a já potřebuji voděodolnou.
    Bývaly doby, kdy jsem se líčila denně. Jednou jsem zaspala a kolegové v práci se mně ptali, zda mi není špatně. Asi jsem tak vypadala. :-D
    Krásné povelikonoční dny. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď zachovala líčení očí, když jdu ven - ty jsou ze mne vidět. S řasenkou jsem teď taky opatrná - díky alergii mne oči k večeru už pálí a občas si je mimoděk promnu...

      Vymazat
  6. Tak z toho neznám nic. Ale také mam jednu tužku v takovém blbém plastu a stejný problém. Ani ji nepoužívám. Možná jsem ji už i vyhodila. :D Já už tenhle článek nepsala asi 100 let. Pořad se chystám a nic... Pěkné dny, Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, já se po této zkušenosti tužkám na oči i rty v plastu zdálky vyhnu.

      Vymazat
  7. Me by tady kupodivu nejvice zaujaly vzorecky Weledy:-). Hezky zbytek velikonocniho pondeli, Stano. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ty jsi na tu přírodní kosmetiku, tak je to jasné :D. Ten mandlový sprcháč byl takový normální, ten s granátovým jablkem nic moc.

      Vymazat
  8. S produkty nemám zkušenost, možná jsem akorát měla někdy ty tamponky z Lidlu :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono té kosmetiky je tolik. Já taky na blozích čtu o produktech, které jsem nikdy nevyzkoušela. Aspoň si rozšiřuju přehled.

      Vymazat
  9. Aspoň, že ta tužka nebyla nijak drahá a nemusí Tě to tolik mrzet :D :) Já jako vždy nespotřebovala skoro nic, protože kosmetiku moc nepoužívám. Máme doma jeden šampón a dvě mýdla :D Teď se nemaluju, když není kam :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď myslím větší spotřebu krémů na ruce a možná (i když asi ne výrazně) krému na obličej - mám pocit, že jak si mi obličej pod rouškou zapaří, tak se pak víc vysušuje. Každopádně mám potřebu se namazat v podstatě pokaždé, když se vrátím zvenku.

      Vymazat
  10. Ty jo, já nemám ani jeden produkt, který zmiňuješ😃. Mám teda taky rozjasňující kapičky od Catrice, ale myslím, že jsou trošku jiný🌸.

    Jinak mě překvapuje, že je tužka na rty od Essence na prd. Většinou se jim hrozně daří. Tak třeba bude jiná lepší :D.

    Verča ze Ztracena v Praze | Co číst a poslouchat? A jak na tom celém ušetřit? | TIPY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už předtím jednu tužku od Essence měla a ta byla taková průměrná, tohle byl fakt propadák - já málo co vyhodím nedopotřebované, ale tahle tužka mi nevyhovovala fakt hodně

      Vymazat
  11. Ty rozjasňující kapky od Catrice jsem taky jednou měla a přišly mi super hlavně v létě :) Pokaždé vypadala pleť rozzářeně a svěže.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)