středa 8. dubna 2020

Tak trochu velikonočně

Já na Velikonoce zdobím velmi střídmě (ostatně jako vždycky), ale trochu jara se do bytu přece jen vznést snažím. Každý rok v podstatě podobně, resp. vlastně stejně - zelená větvička a na ní dvě kraslice. Letos tento stereotyp doznal mírné inovace. Novou vázičku (starou jsem při uklízení loňské velikonoční výzdoby rozbila) jsem doplnila ještě čerstvě koupeným porcelánovým ptáčkem a bílým modřencem (bílý mořenec mi zní trochu jako oxymoron, ale mám ho). Taky tác, na který jsem to všechno umístila, mám od podzimu nový.
A takhle to tedy vypadá.



 Zelené větvičky mám letos poněkud netradičně ze šeříku. Je to v okolí jediný keř, který při údržbě sídlištní zeleně neostříhali. Ostatním zkrátili fazonky tak, že jejich větvičky jsou do vázy nebo k dekoracím v podstatě nepoužitelné.

 

A  nový porcelánový ptáček, kterého jsem si koupila cestou z nákupu v květinářství spolu s tím bílým modřencem jen tak pro radost. Ani jsem vlastně neuvažovala, že je použiju jako velikonoční výzdobu, ale nakonec se hodily - jak modřenec, tak ptáček a vypadají spolu docela dobře.


Hezké předvelikonoční dny všem.

35 komentářů:

  1. Máš to moc hezké. V jednoduchosti je krása. Také dám jen větvičky a mám čokoládové figurky. Krásné svátky Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládové figurky nemám, ty mne nějak nenapadlo koupit. Mám minihoralky v podobě vajíček (manžel horalky miluje), ale ty vytasím až v pondělí jako pomlázku (doufám, že si to tu nepřečte).
      Hezké Velikonoce i tobě

      Vymazat
  2. Krásně to kompozičně ladí, bílý modřenec je krasaveček, líbil by se mi v záhonu.
    Tak hlavně pohodu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, já doufám, že bílý krasaveček dožije další cesty na chalupu, kam už je do záhonu naplánován. Máme jen modrý, tak bílý bude oživení.
      Hezké Velikonoce

      Vymazat
  3. Stáni, máš to moc krásné, všechno spolu ladí a lahodí oku. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji a přeji ti krásné velikonoční svátky

      Vymazat
  4. Máš to moc hezké- jarně velikonoční. Vše spolu krásně ladí.
    Hezký den,Stáni!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to moc krasne! Bílý modřenec vidím poprvé a je krásný, takový něžný...
    Přeji fajn dny. Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, já bílý modřenec viděla loni u někoho na blogu na fotkách, ale v reálu jsem ho "potkala" až letos
      Hezké svátky

      Vymazat
  6. Krásná výzdoba, já jsem letos bez výzdoby, stejně to moc neřeším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nat, já zdobím jen trošku - jak na Velikonoce, tak na Vánoce. Vzhledem k tomu, že jsem teď doma, tak si výzdobu víc užiju.

      Vymazat
  7. Hezké, svěží, prostě jarní. :o) Stáni, já jsem letos ani dekorace nevyndala, ale malinko nazdobeno mám. :o) Bílý modřenec mám od loňska v záhonu, dala mi ho dcera po úklidu jarní výzdoby.
    Přeji pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji a přeji totéž. Můj modřenec by se měl taky přesunout do záhonu - na chalupě.

      Vymazat
  8. Modřenec je spíš bělenec. Máš to moc pěkné. Krásné Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne dekorácie :) ja tento rok nemám skoro žiadnu výzdobu :D nestihla som si ju nakúpiť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deny, já sáhla do toho, co mám doma, jen ptáčka a modřenec mám z květinářství u nás - tam bylo otevřeno. A nakonec to vyšlo docela dobře.

      Vymazat
  10. To je krásná, vkusná a decentní dekorace :) Moc se ti povedla! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké zátiší! Elegantní, vkusné, opravdu povedené. Bílý modřenec je moc hezký, já si ho koupila před pár lety v Ikea, cibulky jsou někde na zahradě, snad taky vykvetou...
    Stáňo, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Sťáno, máš to opravdu krásné, decentní, sladěné a vymazlené do nejmenšího detailu. Já jsem letos udělala výzdobu v práci a kolegové a kolegyně měli radost. ☺♥
    Přeji požehnané Velikonoce, opatruj sebe a své blízké. pa ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já naopak letos nezdobila v práci. Za stávající situace pracuji z domova a do kanceláře jdu tak jednou týdně.
      Hezké Velikonoce i tobě

      Vymazat
  13. Hele, stejně blbě zní růžový modřenec! Ten mám zas já na zahradě a čekám jestli pokvete nebo ne. Je koupený na podzim tak jsem na něj hodně zvědavá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, růžový modřenec zní jako něco, co by se mi hodilo do kompletu s modrým (máme na chalupě) a současným bílým (až odkvete, poputuje tam taky).
      Krásné Velikonoce

      Vymazat
    2. No já zas nemám bílý! ;-)Modrej mi zapleveluje pravidelně celou zahradu. A ještě mám plnokvětý modrý. Ten jsem vloni rázně vyházela a nechala si jen pár cibulí, ale počítám že za rok ho bude zase kvantum na vyhození.

      Vymazat
  14. Jinak výzdobu nedělám, letos jsem sice už s ní počítala kvůli Bobuli, ale protože je situace taková jaká je, není. Jen jsem venku navěsila na strom vajíčka, jako takovou malou úlitbu bohům....

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásná velikonoční výzdoba! :) Přiznám se, že my doma žádnou nemáme :/ Velikonoce jdou nějak mimo mě. U nás se nikdy nepekl mazanec nebo beránek, tak k tomu nějak netáhnu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mazanec miluju - pěkně namazaný máslem... Po Velikonocích vždycky váha úpí...

      Vymazat
  16. Vypadá to moc hezky. Já jsem letos pověsila jen ozdobené vajíčka na záclonu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, to je taky zajímavý nápad, určitě to vypadalo hezky.

      Vymazat
  17. Stání, v jednoduchosti je krása. Moc pěkné to máš!
    Prima dny
    K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)