sobota 22. února 2020

Trochu lesa...

I u nás už z obýváku zmizely i poslední vánoční i zimní  dekorace a světýlka. Chvíli jsem pak měla v obýváku na skříňce tulipány, ale ty bohužel nevydrží věčně, takže jsem je potřebovala . Nakonec jsem to vyřešila minulý víkend na výletě. Přivezla jsem si dva keříčky borůvek (a ani jsem si nepřišla jako velký barbar, co loupí v lese, protože jsem je vytáhla z kraje cesty notně rozrytém od divočáků, takže dělaly dojem, že by tam stejně zaschly).

 


Takhle jsem je doma naaranžovala do skleněného hranolu. A tentokrát jsem vytáhla i na podzim koupený tác, přidala k váze pár šišek a skleněný svícen. Vypadá to rozhodně líp, než když jsem před měsícem pod vázu s tulipány nacpala korkovou podložku pod sklenici (viz tady). Jen ty tulipány vypadaly veseleji (i když tedy fotky jsou ovlivněné dnešním pošmourným odpolednem, v reálu vypadá to borůvčí o něco veseleji)








A po týdnu se ukázalo, že ty borůvkové keříky jsou životaschopnější než se zdálo - začínají na nich rašit malé lístečky. I když úrody borůvek se asi nedočkám :)

22 komentářů:

  1. Stáňo, pěkná dekorace. Těším se pak na ty borůvky ;)
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky naaranžované. Přiznám se, že by mě nenapadlo dát si borůvčí do vázy, je to moc hezké.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžo, byl to takový okamžitý nápad - v okolí Hradčanských rybníků bylo v lese borůvčí spousta...

      Vymazat
  3. Stáni, hezká dekorace. Také si občas z lesa přinesu borůvčí a během pár dní je na něm spousta lístečků a dokonce i kvete. Ale borůvky z něj nejsou, ...škoda. :o) Koukám, že máme úplně stejnou televizi. .o)
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, když mne v lese napadlo si donést z výletu borůvčí, tak jsem byla zvědavá, jak se mi to povede naaranžovat... A myslím, že to nedopadlo nejhůř.

      Vymazat
  4. Taky si borůvčí dávám občas do vázy. Když obroste lístečky, tak je to na čas pěkná dekorace.
    Hezké to máš!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, já ho mám ve váze poprvé a musím říci, že to nevypadá špatně. Třeba mi nějaké lístečky ještě povyrostou - myslím, že ještě chvíli tahhle dekorace vydrží.

      Vymazat
  5. Borůvčí bývá i u nás dost často ve váze:-)
    Je krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já ho mám ve váze poprvé. Ale asi ne naposledy

      Vymazat
  6. Stáňo, možná ti i vykvete :o) Taky si občas nějaké přinesu a vidím, jak mi doma ožije :o) Moc hezká dekorace!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, taky se mi ty rašící lístečky líbí. Zatím ale raší jen na jednom keříku, druhý už možná byl moc zaschlý, jak jsem brala ty napůl vyryté od divočáků. Uvidíme, třeba ještě taky ožije.

      Vymazat
  7. Ahoj Stáni,
    borůvkové keříky? To je parádní nápad, na to bych asi nepřišla. Vypadají moc pěkně a líbí se mi, jak jsi to všechno doladila. Já mám doma na konferenčním stolku dvě primule (aspoň doufám, že se to tak jmenuje:-), ale teď vypadají nějak přešle. Dneska jsem je zalila, tak to snad bude lepší:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, okamžitý nápad, když jsme minulý týden šli na výletě lesem a všude jich tam byla spousta. Ale podle ohlasů nijak originální ;-)

      Vymazat
  8. Stano, tohle jsou ty nejlepsi dekorace - prirodni. Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, já přírodní dekorace výrazně preferuji před těmi kupovanými. Dají se pořád obměňovvat...

      Vymazat
  9. To je krásná dekorace. A ten obraz je úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji. Nám se s manželem líbil, že je takový výrazný a trochu pokoj "rozsvítil" (máme tmavý nábytek a sedačku a koberec ve světlezelené nevýrazné barvě).

      Vymazat
  10. Stáni, moc pěkné dekorování. A takové přirozené. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Nebyla jsem si jistá, jak borůvčí ve váze bude nakonec vypadat, ale myslí, že to dopadlo dobře

      Vymazat
  11. Musím se přiznat, že to ve mě evokuje spíše podzim :D ale přírodní výzdoba je moc krásná!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi dělají šišky - ty většinou patří k podzimním a zimním dekoracím. Ale kromě lístečků už jeden keřík má i pár květů, takže je to jaro :D

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas k přečtení mého článku a třeba i k napsání komentáře. Každý mne potěší (a na každý se snažím odpovídat). Pokud vás můj blog zaujal, budu ráda, když si ho přidáte mezi sledované (na stráce úplně dole)